Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE SA POBLA
Núm. 505285
Rectificació errada material anunci núm. 10572 (BOIB núm. 141, 14 d'octubre 2021)
Es fa saber que la Junta de Govern celebrada en data 21 d'octubre de 2021, va aprovar per unanimitat la rectificació d'errada material de les bases de policia local de l'Ajuntament de sa Pobla, que al seu tenor literal diu:
“En relació amb l'expedient relatiu a convocatòria i proves de selecció de personal funcionari per oposició, vista la publicació de les Bases específiques de la convocatòria del procés selectiu per cobrir 2 places vacants de policia local de l'ajuntament de Sa Pobla, publicat al BOIB de 14/10/2021.
Vist que s'ha detectat una errada material en el contingut de les bases tercera i cinquena de la convocatòria.
A l'empara d'allò que disposa l'article 109.2 de la Llei 39/15, d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, a la Junta de Govern Local,
PROPÒS
PRIMER. Rectificar les Bases Reguladores de la convocatòria del procés selectiu per cobrir com a personal funcionari de carrera 2 places vacants de la categoria de policia local de l'Ajuntament de sa Pobla mitjançant el procediment ordinari publicades al BOIB de 14/10/2021.
En concret a la base tercera on diu:
“c) Declaració, si s'escau, de tenir el certificat de superació de les proves d'aptitud física de l'EBAP en els termes que s'estableixen en l'article 165.3 del Decret 40/2019 a l'efecte de restar exemptes de fer les proves físiques del procés selectiu.
L'Administració pot requerir de la persona sol·licitant l'aportació formal de la documentació substituïda per la declaració responsable en qualsevol fase del procediment selectiu”.
Ha de dir:
“c) Declaració, si s'escau, de tenir el certificat de superació de les proves d'aptitud física de l'EBAP en els termes que s'estableixen en la Disposició transitòria primera del Decret Llei 6/2021 a l'efecte de restar exemptes de fer les proves físiques del procés selectiu. Seran vàlids els certificats emesos des de l'entrada en vigor del Decret 40/2019 fins a l'entrada en vigor del Decret Llei 6/2021 ( 11/07/2021) amb una amb una vigència de dos anys comptadors des del dia de la superació de les proves d'acreditació de l'aptitud física que certifiquin”.
Igualment a la base cinquena on diu:
“5. El Tribunal Qualificador ha d'estar constituït per cinc membres i el mateix nombre de suplents, la seva composició efectiva serà objecte de resolució amb caràcter previ a la realització de la primera prova i publicat al BOIB.
El tribunal no pot constituir-se ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, sense president o presidenta ni secretari o secretària. Les decisions s'han d'adoptar per majoria”.
Ha de dir:
5. El Tribunal Qualificador ha d'estar constituït per cinc membres i el mateix nombre de suplents:
a) President o presidenta: designat per l'ajuntament convocant entre el personal funcionari de carrera d'experiència reconeguda.
b) Vocals: un vocal proposat per la Direcció General d'Emergències i Interior, competent en matèria de coordinació de policies locals, un altre proposat per l'Escola Balear d'Administració Pública o, si escau, a través de l'Escola de Seguretat Pública de les Illes Balears i un designat per l'ajuntament convocant.
c) Secretari o secretària: designat per l'ajuntament convocant amb veu i vot.
La seva composició efectiva serà objecte de resolució amb caràcter previ a la realització de la primera prova i publicat al BOIB.
El tribunal no pot constituir-se ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, sense president o presidenta ni secretari o secretària. Les decisions s'han d'adoptar per majoria.
SEGON.- Publicar la present rectificació al BOIB , tauler d'anuncis de l'Ajuntament de sa Pobla i a la seu electrònica d'aquest Ajuntament [http://sapobla.eadministracio.cat] als efectes oportuns.”
Sa Pobla, a la data de la signatura electrònica (25 d'octubre de 2021)
El regidor de Personal Joan Pérez Comas