Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA

Núm. 488247
Acord de Ple de data 30/09/2021 per la qual es convoquen subvencions en matèria de  projectes i activitats socials que organitzin i desenvolupin dins del terme municipal de Santa Margalida les associacions i entitats sense ànim de lucre per a l'any 2021, pel procediment de concurrència competitiva

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

D'acord amb el que preveuen els articles 17.3.bis 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i a l'Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l'Ajuntament de Santa Margalida, es publica l'acord de l' Ple adoptat en data 30/09/2021 en virtut de què s'ha aprovat la convocatòria de subvencions per a projectes i activitats socials que organitzin i desenvolupin dins del terme municipal de Santa Margalida les associacions i entitats sense ànim de lucre , així com els models d'instància, que ha estat enviada a la base de dades nacional de subvencions amb el número de codi  589478 BDNS i que a continuació es transcriu:

El que es fa públic en compliment de les disposicions vigents.

 

Santa Margalida, a data de la signatura electrònica

El batle

Joan Monjo Estelrich

 

"ANNEX I

CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS A PROJECTES I ACTIVITATS SOCIALS 2021

1. OBJECTE I FINALITAT

1. L'objecte de la present convocatòria és regular les ajudes econòmiques que l'Ajuntament de Santa Margalida concedirà durant l'any 2021 a les associacions de el terme municipal per a les activitats i esdeveniments de caràcter social que organitzin i desenvolupin dins del municipi.

2. La finalitat d'aquestes subvencions és fomentar l'acció social i millorar el benestar dels habitants de Santa Margalida, especialment, els col·lectius més vulnerables, així com la cooperació entre les entitats que persegueixen aquests objectius i l'Ajuntament de Santa Margalida.

2. ASSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA

Durant l'exercici pressupostari 2021, es destina la quantitat de 6.000,00.- € a les subvencions objecte de la present convocatòria, amb càrrec a l'aplicació pressupostària següent: 231 48904 Acció Social.

3. BENEFICIARIS.

1. Poden ser beneficiaris de les subvencions objecte d'aquesta convocatòria aquelles entitats i associacions legalment constituïdes com a entitats sense ànim de lucre i amb domicili social en el terme de Santa Margalida que tinguin, entre les seves finalitats, l'objecte de la present convocatòria. També aquelles que, sense tenir el seu domicili en el terme de Santa Margalida, bé realitzin les seves accions en el terme o bé resultin com a beneficiaris de les mateixes els habitants de el terme.

2. No podran obtenir la condició de beneficiari de les subvencions les persones o entitats en les quals concorri alguna de les circumstàncies que s'indiquen en els apartats 2 i 3 de l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i l'article 8 de l'Ordenança general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Santa Margalida.

4. ACTIVITATS SUBVENCIONABLES

Són objecte de subvenció les despeses derivades de les actuacions i projectes organitzats i executats des del dia 1 de novembre de 2020 fins el 30 d'octubre de 2021 per les entitats relacionades en la base tercera d'aquesta convocatòria que, de forma individualitzada, duguin a terme activitats que millorin el benestar social dels habitants de el terme municipal de Santa Margalida i, especialment, dels col·lectius més vulnerables, i promoguin l'acció social de l'acabo de Santa Margalida, sempre que siguin necessàries i s'hagin abonat abans de la finalització de l' període de justificació. Especialment, són subvencionables:

- Activitats socioculturals.

- Activitats esportives.

- Activitats formatives.

- Activitats d'oci i temps lliure.

- Adquisició de material fungible i material d'inventari.

5. ACTIVITATS NO SUBVENCIONABLES.

En cap cas seran despeses subvencionables:

- Els interessos deutors dels comptes bancaris

- Interessos, recàrrecs i sancions administratives i penals.

- Despeses de procediments judicials.

- Tributs, excepte que el beneficiari de la subvenció els aboni de manera efectiva.

- Els impostos indirectes quan són susceptibles de recuperació o compensació, ni els impostos personals sobre la renda.

- Despeses de vestimenta, sopars o dinars d'inauguració o tancament o altres celebracions.

- Premis en metàl·lic per participants.

- Despeses de personal de l'entitat que desenvolupi funcions generals de gestió o administratives (gerent, director, personal administratiu ....).

6. RÈGIM DE LA CONCESSIÓ. COMPATIBILITAT O INCOMPATIBILITAT AMB ALTRES SUBVENCIONS.

1. Les subvencions objecte de la present convocatòria es concediran en règim de concurrència competitiva de totes les sol·licituds que compleixin els requisits exigits en aquesta convocatòria, un cop publicada la convocatòria.

2. Les subvencions, tal com preveu la Base d'Execució Núm. 37 de l'Pressupost Municipal de 2021 podran superar el 80% de el cost de l'activitat subvencionada, tenint en compte les limitacions pressupostàries i les contingudes en aquesta convocatòria.

3. Els ajuts econòmics objecte de la present convocatòria són compatibles amb altres ajuts efectuats per qualsevol administració pública o entitat privada, sempre que l'import de les ajudes econòmiques sigui de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres no superin el cost de la activitat subvencionada.

7. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS. TERMINI, LLOC I FORMA.

1. El termini per presentar les sol·licituds serà de 20 dies hàbils des del dia següent a la publicació de la convocatòria al BOIB. En el cas que l'últim dia sigui inhàbil el termini s'entendrà prorrogat fins al següent dia hàbil.

2. Les sol·licituds s'han de formular mitjançant instància dirigida a l'alcalde-president de la corporació i s'han de presentar a través del Registre General de l'Ajuntament de Santa Margalida o a les dependències de Can Picafort, o bé en qualsevol dels llocs assenyalats en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, de l'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (en endavant LPACAP). En tant les sol·licituds es presentin per part de persones jurídiques o entitats sense personalitat jurídica les instàncies s'han de presentar per mitjans electrònics d'acord amb l'article 14.2 de la LPACAP.

3. Les sol·licituds es formularan d'acord amb el model d'instància (Annex I). Juntament amb la sol·licitud, que anirà signada pel representant legal de l'entitat, s'ha de presentar la següent documentació:

a. Fotocòpia del NIF de l'entitat sol·licitant i fotocòpia del DNI / NIE / Passaport de la persona que signa la sol·licitud.

b. Documentació acreditativa de la representació en virtut de la qual se signa la sol·licitud. S'ha d'acreditar el nomenament i la vigència del càrrec.

c. Fotocòpia dels Estatuts o acta fundacional inscrits en el Registre Oficial corresponent. No caldrà presentar aquest document si l'entitat ja ho ha acreditat en anteriors convocatòries de subvencions i ajudes econòmiques de l'Ajuntament de Santa Margalida, sempre que no s'hagin produït modificacions des de llavors.

d. Projecte explicatiu de les activitats o actuacions per a les quals se sol·licita l'ajuda econòmica. Entre d'altres aspectes, han de constar, els objectius perseguits, el col·lectiu al qual va dirigit, el pressupost (en el qual s'indicaran les despeses i els ingressos), els mitjans humans i els materials necessaris per dur-lo a terme, les dates de realització , les persones responsables de la seva execució, les formes de col·laboració previstes en el finançament i les mesures de difusió adoptades que, com a mínim, han de consistir en la inclusió del nom i la imatge corporativa de l'Ajuntament de Santa Margalida com a entitat que subvenciona l'esdeveniment .

Si és el cas, en el pressupost s'haurà de desglossar la part corresponent als impostos (ANEXXO III).

En el cas que en la data de la sol·licitud ja s'hagi dut a terme el projecte per al qual se sol·licita la subvenció, s'adjuntarà una memòria de les actuacions realitzades. Hi han de constar, en la mesura del possible, els aspectes indicats en el paràgraf anterior.

e. Certificat bancari que acrediti el compte corrent o llibreta en a què s'ha d'ingressar l'import de la subvenció. No serà necessari presentar aquest certificat bancari si l'entitat ja ho ha acreditat en anteriors convocatòries de subvencions i ajudes econòmiques de l'Ajuntament de Santa Margalida i no s'hagi produït cap modificació des de llavors.

f. Declaració que l'entitat sol·licitant no rep més ajuda pel mateix concepte o import de l'ajuda rebuda o sol·licitada en relació al total i declaració responsable davant l'autoritat administrativa de no incórrer en cap de les prohibicions establertes en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (Annex II).

g. Declaració responsable de trobar-se al corrent en el compliment d'obligacions tributàries davant la Tresoreria de la Seguretat Social, davant l'Agència Tributària i aquest Ajuntament. La presentació de la sol·licitud de subvenció implicarà, excepte que es manifesti expressament el contrari, l'autorització de la persona sol·licitant perquè l'òrgan atorgant obtingui de forma directa l'acreditació del compliment d'aquestes obligacions.

4. D'acord amb el que estableix l'article 28.3 de la LPACAP, en el cas que la documentació exigida ja estigui en poder de l'Ajuntament, la persona aspirant, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des de la finalització del procediment que formi part, podrà fer ús del seu dret a no presentar-la, fent constar la data, procediment i òrgan en el qual va ser presentada o emesa. En el supòsit d'impossibilitat material d'obtenir el document, l'òrgan competent podrà requerir la seva presentació o, si no, l'acreditació per altres mitjans dels requisits a què es refereix el document, amb anterioritat a la formulació de la proposta de resolució .

5. Si la sol·licitud no reuneix els requisits establerts en la convocatòria, es requerirà la persona interessada perquè, en el termini màxim de 10 dies esmeni les deficiències, advertint que, de no fer-ho, es considerarà que desisteix en la seva petició , prèvia resolució que es dictarà en els termes que preveu l'article 21 de la LPACAP.

6. Qualsevol dels òrgans que intervenen en el procediment de concessió podrà, en qualsevol moment del procés, sol·licitar a l'interessat la informació complementària, les dades i les acreditacions que consideri necessàries.

8. PROCEDIMENT DE CONCESSIÓ. INICI, INSTRUCCIÓ I CONCESSIÓ.

1. El procediment de concessió de la subvenció s'iniciarà d'ofici, mitjançant acord de l'Ajuntament Ple que aprovarà la convocatòria. La convocatòria serà publicada a la Bases Nacional de subvencions, en el BOIB i a la seu electrònica d'aquest Ajuntament.

2. L'òrgan instructor del procediment de concessió correspon a la Regidoria de Serveis Socials.

Una Comissió Avaluadora es reunirà per examinar si els beneficiaris compleixen tots els requisits necessaris per accedir a les subvencions i avaluar les sol·licituds d'acord amb els criteris de valoració establerts en aquesta convocatòria. De tot l'actuat en aquesta reunió s'aixecarà acta.

La Comissió avaluadora estarà integrada pels següents membres:

- Sr. Joan Monjo Estelrich, Alcalde de l'Ajuntament, com a president de la Mesa.

Suplent: Sra. Joana Llull Molinas.

- Sra. Martí Àngel Torres Valls, vocal.

Suplent: Sra. Maciana Alomar Bauzça.

- Sra. Margalida Quetglas Ferragut, en qualitat d'Interventora de l'Ajuntament.

Suplent: Sra. Catalina Maria Pons.

- Sra. Maria Magdalena Vicens Pons, en qualitat de Secretària de l'Ajuntament.

Suplent: Sra. Francisca Seguí Serra.

- Sra. Alícia Payeras Pascual que actuarà com a secretària, amb veu, però sense vot.

Suplent: Sra. Isabel Mas Vanrell.

L'òrgan instructor, a la vista de l'expedient i de l'acta de la reunió de la Comissió, formularà proposta de resolució provisional, degudament motivada, que es publicarà a la seu electrònica de l'Ajuntament, obrint-se un període de 10 dies naturals per presentar al·legacions.

L'instructor incorporarà a l'expedient una diligència signada per la persona responsable en què consti lloc i data de la publicació.

Pel que fa a la presentació d'al·legacions s'estarà al que disposa per a la presentació de sol·licituds.

Si no es presenten al·legacions dins el termini concedit, la proposta de resolució formulada tindrà caràcter de definitiva, que haurà d'expressar el sol·licitant o relació de sol·licitants per als quals es proposa la concessió de la subvenció, i el seu import, especificant la seva avaluació i els criteris de valoració seguits per efectuar-la.

La proposta de resolució definitiva es publicarà a la seu electrònica de l'Ajuntament atorgant als beneficiaris un termini de 10 dies naturals perquè comuniquin la seva acceptació. S'entendrà acceptada si dins d'aquest termini no s'expressa o contrari.

3. La competència per resoldre el procediment i concedir la subvenció s'atribueix a la Junta de Govern Local, que dictarà aquesta resolució un cop dictada la proposta de resolució definitiva i emesa l'informe de fiscalització Municipal. La resolució es notificarà a tots els sol·licitants i es publicarà a la seu electrònica de l'Ajuntament de Santa Margalida.

La resolució es publicarà a la seu electrònica de l'Ajuntament de Santa Margalida.

9. CRITERIS QUE HAN DE REGIR LA CONCESSIÓ I LA QUANTIA DE LES SUBVENCIONS.

1. La concessió de les subvencions a què fan referència aquesta convocatòria es regeix pels principis de publicitat, concurrència, igualtat i no discriminació.

2. Amb la finalitat d'establir la puntuació de les sol·licituds presentades, els criteris de valoració per a resoldre la convocatòria seran els següents:

a) Repercussió social de l'activitat 0 a 5 punts

b) Nombre de persones que puguin resultar beneficiàries 0 a 5 punts

c) Interès socioeducatiu de l'activitat 0 a 5 punts

d) Continuïtat i estabilitat de l'activitat 0 a 5 punts

e) Nombre d'associats o membres de l'entitat sol·licitant 0 a 5 punts

f) Vulnerabilitat del col·lectiu beneficiari 0 a 5 punts

3. Quedaran automàticament excloses del procediment aquelles persones que no obtinguin una puntuació mínima de 5 punts.

4. L'import màxim de subvenció serà de 1.500,00.- € per sol·licitant.

5. En cas que l'import assignat a l'aplicació pressupostària amb càrrec a la qual s'ha d'abonar la subvenció no sigui suficient per atendre totes les sol·licituds, per determinar l'import de la subvenció, s'ha d'aplicar el següent sistema:

a) Es suma el nombre de punts obtinguts per totes les entitats que compleixen els requisits.

b) Es divideix l'import total del crèdit assignat a aquestes convocatòria entre el nombre de punts totals, i així s'obté el valor de cada punt en euros.

c) La quantia que correspon a cada subvenció és el resultat de multiplicar el nombre de punts obtinguts per cada sol·licitant pel valor en euros de cada punt.

6. L'import de la subvenció tindrà com a límit màxim el crèdit assignat contemplat en aquesta convocatòria i no podrà superar el 100% de el cost de l'actuació subvencionada.

10. TERMINI DE RESOLUCIÓ I NOTIFICACIÓ.

1. El termini màxim per resoldre i notificar la resolució de procediment no podrà excedir de sis mesos, a comptar de la publicació de la convocatòria al BOIB.

2. El venciment del termini màxim sense que s'hagi notificat la resolució legitima l'interessat per entendre-la desestimada per silenci administratiu.

11. OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS.

Les entitats beneficiàries han de complir les obligacions establertes en les disposicions normativa que li són d'aplicació i en concret, de l Reglament General Regulador de la concessió de subvencions de l'Ajuntament de Santa Margalida (BOIB 142 de 29/09/2012 i BOIB Núm. 70 de 29/05/2021), i de les següents:

a. Acceptar i complir la normativa de l'Ajuntament de Santa Margalida.

b. Dur a terme l'objecte de la subvenció d'acord amb les condicions establertes.

c. Acreditar davant l'Ajuntament que s'ha executat o realitzat l'activitat subvencionada amb la documentació corresponent.

d. Comunicar a l'òrgan competent per resoldre d'acord amb l'article 8.3 de la present convocatòria l'obtenció de subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat no previstes inicialment, així com qualsevol eventualitat que alteri el desenvolupament de l'activitat subvencionada.

e. Facilitar tota la informació complementària que requereixi l'Ajuntament.

f. Fer constar que l'activitat està subvencionada per l'Ajuntament de Santa Margalida mitjançant el logotip o les identificacions corporatives de l'Ajuntament.

g. Informar i convidar a les autoritats de l'Ajuntament de Santa Margalida a la presentació, inauguració i tancament de l'activitat subvencionada.

h. Publicitar l'activitat subvencionada en llengua catalana.

i. Presentar, una vegada conclosa l'activitat subvencionada, la documentació justificativa requerida en la base següent.

12. JUSTIFICACIÓ DE LA SUBVENCIÓ.

1. La justificació de les despeses subvencionables haurà de realitzar amb anterioritat al dia 15 de novembre de 2021.

2. L'abonament de la subvenció es farà prèvia justificació per part de l'entitat beneficiària de la realització de l'activitat subvencionada, el compliment de la finalitat i el 100% de la despesa.

3. Per justificar la subvenció atorgada s'ha de presentar un compte justificatiu integrant la documentació següent:

a. Una memòria de l'actuació justificativa el compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, amb les activitats que s'han fet i els resultats obtinguts, la temporalització, mitjans de difusió utilitzats, l'avaluació i qualsevol altre aspecte que pugui resultar d'interès .

b. Una memòria descriptiva de el cost de les activitats que s'han dut a terme, que contindrà:

  • Una relació classificada de les despeses i les inversions de l'activitat, amb identificació de l'creditor, i de el document, l'import, la data d'emissió i, si escau, la data de pagament.
  • Les factures o documents de valor probatori equivalents en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa incorporats en la relació referida en el paràgraf anterior i, si escau, la documentació acreditativa del pagament.
  • Declaració responsable que les factures presentades per justificar la subvenció atorgada no superen el valor de mercat i que no es recuperarà ni compensarà l'IVA (ANNEX IV).
  • Justificant de pagament de les factures.
  • Una relació detallada d'altres ingressos o subvencions que hagin finançat l'activitat subvencionada assenyalant l'import i la procedència.
  • Una mostra, si escau, del material de difusió de l'activitat subvencionada: cartells, fullets i qualsevol altre element publicitari.

4. Les despeses s'han de justificar amb factures i altres documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, en original i còpia per compulsar. Si s'han de retornar les factures o justificants originals, a petició de l'entitat subvencionada, s'ha de reflectir amb un segell la data de concessió de la subvenció així com l'import del justificant que s'imputa a la subvenció.

5. Les factures originals, acreditatives de la despesa subvencionada, expedides a nom de les persones o entitats subvencionades i amb el seu NIF, han d'expressar clarament:

  • Data d'emissió, que haurà de correspondre a el període d'activitats subvencionable.
  • Dades fiscals (nom, domicili, NIF, etc.) de l'entitat emissora i de l'entitat pagadora.
  • Número de factura.
  • Concepte detallat pel qual s'expedeix la factura, que haurà de ser prou clar.
  • Import, desglossant la part que correspon a l'IVA, si escau. Si l'operació està exempta d'IVA s'ha de reflectir en la factura.

Si l'entitat beneficiària únicament disposa de la factura o document justificatiu que acredita la despesa rebut per correu electrònic, s'admetrà sempre que a la impressió de la factura s'adjunti un certificat signat pel representant legal de l'entitat en què manifesti que la factura ni s'ha utilitzat ni s'utilitzarà per justificar cap altra subvenció.

Per justificar les indemnitzacions que per despeses efectives ocasionades s'han abonat als col·laboradors de l'esdeveniment (no per serveis prestats), l'entitat beneficiària haurà d'aportar un certificat signat pel representant legal de l'entitat i la persona col·laboradora en què s'indiqui el concepte , l'import abonat i les dades personals (nom, domicili i NIF).

6. No obstant, l'Ajuntament de Santa Margalida podrà demanar qualsevol altra documentació que consideri adient, enteses les característiques i circumstàncies de cada cas.

7. Si la documentació presentada és incompleta o incorrecta, l'Ajuntament de Santa Margalida requerirà l'entitat beneficiària perquè la completi o esmeni les deficiències en el termini improrrogable de 10 dies.

8. Si la documentació presentada per a la justificació de la subvenció es desprèn que no s'han complert les previsions d'aspectes que s'han tingut en compte per puntuar, es modificarà la quantitat de la subvenció en funció de la puntuació que efectivament s'hagués obtingut. L'import corresponent a la minoració es retornarà a l'aplicació pressupostària corresponent.

13. REVOCACIÓ I REINTEGRAMENT.

Les subvencions són de concessió voluntària, revocable i reductible si l'entitat beneficiària es veu afectada per alguna de les causes previstes en la Llei, en el Reglament Municipal, així com en el cas que incompleixi alguna de les obligacions previstes en aquesta convocatòria.

En aquests casos, prèvia tramitació del corresponent procediment administratiu, l'entitat beneficiària haurà de reintegrar les quantitats percebudes i els interessos de demora que corresponguin.

14. INFRACCIONS O SANCIONS.

L'incompliment dels requisits establerts en aquesta convocatòria o en la normativa d'aplicació, donarà lloc a l'aplicació de el règim d'infraccions i sancions que estableix el títol V del Reglament Municipal.

15. NORMATIVA APLICABLE.

És d'aplicació a aquesta convocatòria la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Reial Decret 877/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la llei 38/2003; el Reglament General Regulador de la Concessió de Subvencions de l'Ajuntament de Santa Margalida (BOIB Núm. 142 de 29/09/2012 i BOIB Núm. 70 de 29/05/2021); la Llei 39/2015, de l'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques; el Reial Decret Legislatiu 2/2004 pel qual s'aprova el text refós de la Llei Reguladora de la Hisendes Locals; les Bases d'Execució de Pressupost Municipal per a l'any 2021 i la resta de normativa que sigui aplicable.

16. RECURSOS.

La resolució que recaigui en aquest procediment no posa fi a la via administrativa. Contra ella es pot interposar recurs de reposició en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de l'de la notificació. Alternativament i en el termini de dos mesos es pot interposar, davant el Jutjat Contenciós - Administratiu, recurs contenciós-administratiu. Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs que sigui procedent.

 

 

ANNEX II .- MODELS D'INSTÀNCIA

ANNEX I.

SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ

ENTITAT SOL·LICITANT:

Nom i cognoms: ____________________________________________________________________

NIF.:_____________________________________________________________________________

Domicili: __________________________________________________________________________

Localitat: ________________________________________________ CP.:_____________________

Telèfon: ________________ Correu electrònic:___________________________________________

REPRESENTANT DE L'ENTITAT SOL·LICITANT:

Nom i cognoms: ____________________________________________________________________

NIF.:_____________________________________________________________________________

Domicili: __________________________________________________________________________

Localitat: ________________________________________________ CP.:_____________________

Telèfon: ________________ Correu electrònic:___________________________________________

Qualitat en la qual intervé: ____________________________________________________________

SOL·LICITA:

L'atorgament de la subvenció per un import de ____________

MITJÀ DE NOTIFICACIÓ (de totes les actuacions relacionades amb aquest procediment)

(   ) Vull rebre notificació electrònica. Es rebrà l'avís a l'E-mail indicat en aquesta sol·licitud.

(   ) Vull rebre notificació per correu certificat (en paper) al domicili indicat en aquesta sol·licitud.

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA:

1. Fotocòpia del NIF de l'entitat sol·licitant i fotocòpia del DNI / NIE / Passaport de la persona que signa la sol·licitud.

2. Documentació acreditativa de la representació en virtut de la qual actua la persona que signa la sol·licitud. S'ha d'acreditar el nomenament i la vigència del càrrec.

3. Fotocòpia dels Estatuts o acta fundacional en el Registre Oficial corresponent.

4. Projecte explicatiu de les activitats o actuacions per a les quals se sol·licita l'ajuda econòmica, segons model adjunt (Annex III). En el cas que en la data de la sol·licitud ja s'hagi realitzat el projecte pel qual se sol·licita la subvenció, s'adjuntarà una memòria descriptiva de les actuacions realitzades.

5. Certificat bancari que acrediti el compte corrent o la llibreta en la qual s'ha d'ingressar l'import de la subvenció.

6. Declaració responsable segons ANNEX II.

 

Santa Margalida, ___ de ____________ de 2021

Signat .:

 

ANNEX II.

DECLARACIÓ RESPONSABLE

ENTITAT SOL·LICITANT:

Nom i cognoms: ____________________________________________________________________

NIF.:_____________________________________________________________________________

Domicili: __________________________________________________________________________

Localitat: ________________________________________________ CP.:_____________________

Telèfon: ________________ Correu electrònic:___________________________________________

REPRESENTANT DE L'ENTITAT SOL·LICITANT:

Nom i cognoms: ____________________________________________________________________

NIF.:_____________________________________________________________________________

Domicili: __________________________________________________________________________

Localitat: ________________________________________________ CP.:_____________________

Telèfon: ________________ Correu electrònic:___________________________________________

Qualitat en la qual intervé: ____________________________________________________________

DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT

1. Que l'entitat es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries amb l'AEAT, la Seguretat Social i l'Ajuntament de Santa Margalida.

2. Que l'entitat no està sotmesa a cap de les prohibicions establertes en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. Especialment, no concórrer cap de les circumstàncies establertes a l'article 13.2. de la Llei 38/2003, que a continuació es transcriu:

"2. No podran obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora de les subvencions les persones o entitats en qui concorrin alguna de les circumstàncies següents, llevat que per la naturalesa de la subvenció ho exceptuï la normativa reguladora:

a. Haver estat condemnat mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions o ajuts públics.

b. Haver sol·licitat la declaració de concurs, haver estat declarades insolvents en qualsevol procediment, trobar-se declarades en concurs, excepte que en aquest hagi adquirit eficàcia un conveni, estar subjectes a intervenció judicial o haver estat inhabilitades d'acord amb la Llei 22/2003, de 9 de juliol, concursal, sense que hagi conclòs el període d'inhabilitació fixat en la sentència de qualificació del concurs.

c. Haver donat lloc, per causa de la qual hagin estat declarats culpables, a la resolució ferma de qualsevol contracte subscrit amb una administració pública.

d. Estar sotmesa la persona física, els administradors de les societats mercantils o aquells que ostentin la representació legal d'altres persones jurídiques, per algun dels supòsits de la Llei 5/2006, de 10 d'abril, de regulació dels conflictes d'interessos dels membres de Govern i dels alts càrrecs de l'Administració General de l'Estat, la Llei 2/1996, de 19 de novembre, d'incompatibilitats dels membres de Govern i dels alts càrrecs de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o tractar-se de qualsevol dels càrrecs electes regulats en la Llei Orgànica 5/1985, de 19 de juny, de règim electoral general, en els termes que s'estableixen o en la normativa autonòmica que reguli aquestes matèries.

e. No trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries o de la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents, en els termes que es determinin.

f. Tenir la residència fiscal en un país o territori qualificat reglamentàriament com a paradís fiscal.

g. No estar al corrent en el compliment d'obligacions per reintegrament de subvencions en els termes que es determinin.

h. Haver estat sancionades amb caràcter ferm amb la pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions segons la Llei 38/2003 General de Subvencions o altres lleis que així ho estableixin."

 

​​​​​​​3. Que l'entitat:

(   ) No ha sol·licitat cap altre ajut o subvenció pel mateix concepte.

(   ) Ha sol·licitat i / o rebut les ajudes que es detallen a continuació:

Entitat Import Sol·licitat Concedit

_______________________________ __________ _________________________

_______________________________ __________ _________________________

_______________________________ __________ _________________________

_______________________________ __________ _________________________

(   ) No autoritz l'òrgan atorgant que obtingui de forma directa l'acreditació del compliment d'aquestes obligacions,

Santa Margalida, ___ de ____________ de 2021

Signat .:

 

ANEXO III.

MEMORIA DEL PROJECTE A REALITZAR

 DESCRIPCIÓ DEL PROJECTE:

 

 

 

 

OBJETIUS:

 

 

 

 

DATES D'INICI I FINALITZACIÓ:

 

 

 PRESSUPOST

INGRESSOS

 

DESPESES

 

CONCEPTE

IMPORT/IVA

TOTAL

CONCEPTE

IMPORT/IVA

TOTAL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

 

TOTAL

 

 

 DESTINATARIS:

 

 

 

 

MESURES DE DIFUSIÓ:

 

 

 

 

 

​​​​​​​DADES BANCÀRIES:

ENTITAT:

 

CODI COMPTE CLIENT:

 

-------- -------- ---- --------------------

 

 Santa Margalida, ___ de ____________ de 2021

Signat.:

 

ANNEX IV.

DECLARACIÓ RESPONSABLE I JUSTIFICACIÓ

ENTITAT SOL·LICITANT:

Nom i cognoms: ____________________________________________________________________

NIF.:_____________________________________________________________________________

Domicili: __________________________________________________________________________

Localitat: ________________________________________________ CP.:_____________________

Telèfon: ________________ Correu electrònic:___________________________________________

REPRESENTANT DE L'ENTITAT SOL·LICITANT:

Nom i cognoms: ____________________________________________________________________

NIF.:_____________________________________________________________________________

Domicili: __________________________________________________________________________

Localitat: ________________________________________________ CP.:_____________________

Telèfon: ________________ Correu electrònic:___________________________________________

Qualitat en la qual intervé: ____________________________________________________________

DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT

1. Que l'entitat beneficiària de la subvenció ha executat aquest projecte i la subvenció atorgada s'ha aplicat a la finalitat per a la qual es va concedir.

2. Que les despeses per a justificar la subvenció atorgada no superen el valor de mercat i que no es recuperarà ni es compensarà l'IVA.

3. Que les despeses de l'activitat subvencionada són les que s'aporten en la relació adjunta amb identificació del creditor i de el document, el seu import, data d'emissió i data de pagament els ingressos i despeses els justificants dels quals s'aporten en una relació adjunta, indicant, si cal, la desviació.

 

Santa Margalida, ___ de ____________ de 2021

Signat. :"