Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'EIVISSA
Núm. 470028
Decret modificació competències
En compliment del previst a l'article 43 i següents del Reial Decret 2568/1986 de 28 de novembre pel s'aprova el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Corporacions Locals, es fa públic que amb data 5 d'octubre de 2021, s'ha dictat el següent Decret de l'Alcaldia:
DECRET.- Considerant convenient la modificació d'algunes de les delegacions realitzades mitjançant Decret número 3897 de data 20 de juny de 2019, mitjançant el present i en us de les facultats que em confereix la legislació vigent en matèria de Règim Local, en concret els articles 25 de la Llei 20/2006 de 15 de desembre municipal i de règim local de les Illes Balears en relació als articles 21 i 23.4 de la Llei 7/1985 de Bases de Règim Local i 52 i següents del RD 2568/1986 de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals i de conformitat al previst a l'article 114 del citat RD 2568/1986 de 28 de novembre en el que s'estableix que la revocació o modificació de les delegacions haurà d'adoptar-se amb les mateixes formalitats que les exigides pel seu atorgament RESOLC:
PRIMER.- Revocar la delegació genèrica efectuada amb data 20 de juny de 2019, en matèria d'urbanisme i activitats a la Regidora Sra. Elena López Boned.
SEGON.- Delegar en el Regidor, Sr. Jordi Salewski Pascual, la facultat de dirigir i gestionar els serveis que presta l'Ajuntament en matèria d'Urbanisme i Activitats inclosa la representació de l'Ajuntament en els actes relacionats amb les anteriors atribucions.
L'anterior delegació inclou la firma dels actes de tràmit necessaris per a la tramitació dels procediments relatius a les matèries objecte de delegació, la realització de contractes menors vinculats a les àrees delegades i la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afecten a tercers en relació als procediments vinculats a la delegació acordada i en concret als:
- Procediments relacionats amb l'atorgament de llicències urbanístiques i d'altres instruments d'intervenció preventiva dels actes d'edificació o construcció i ús del sòl, inclosos el subsòl i el vol, previstos a la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears.
- Procediments d'atorgament de llicències d'ocupació de vía pública vinculades a obres i güals
- Procediments relacionats amb activitats permanents i les seves modificacions, activitats itinerants i activitats no permanents, previstos a la Llei 7/2013 de 26 de novembre i atorgament de llicències per a la instal·lació d'aparells musicals.
- Procediments relacionats amb la inspecció tècnica d'edificis.
- Incoació i resolució de procediments de restabliment de la legalitat infringida i de la realitat física alterada, previstos a la Llei 12/2017 de 29 de desembre i a la Llei 7/2013 de 26 de novembre.
- Incoació de procediments de ruïna.
- Adopció de mesures cautelars en relació a expedients de disciplina urbanística i de ruïna, i confirmació, modificació o aixecament de mesures provisionalíssimes i adopció de mesures cautelars, previstes a la Llei 7/2013 de 26 de novembre.
- Incoació de procediments sancionadors derivats d'infraccions urbanístiques i resolució dels mateixos sempre que la quantia de la sanció no superi els 6000 euros.
- Ordres d'execució.
- Expedició de certificats d'antiguitat i cèdules urbanístiques.
La delegació anterior inclou la resolució dels recursos de reposició que s'interposin contra els acords dictats.
TERCER.- Revocar la delegació efectuada amb data 20 de juny de 2019, en matèria de parcs i jardins al Regidor Jordi Salewski Pascual.
QUART.- Delegar en la Regidora Montserrat García Cuenca, la facultat de dirigir i gestionar els serveis que presta l'Ajuntament en matèria de parcs i jardins inclosa la representació de l'Ajuntament en els actes relacionats amb les anteriors atribucions.
L'anterior delegació inclou la firma dels actes de tràmit necessaris per a la tramitació de procediments relatius a les matèries objecte de delegació, la realització de contractes menors vinculats a les àrees delegades, la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afecten a tercers relacionats amb les matèries delegades, i la resolució dels recursos de reposició que s'interposin contra els acords dictats.
CINQUÈ.- Que es doni compte del present Decret al Ple de la Corporació, es notifiqui als Regidors i es procedeixi a la seva publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears, sense perjudici de la seva efectivitat des del dia següent de la data de signatura del mateix.
En cas d'absència, vacant, enfermetat o qualsevol altre impediment del Regidor delegat, aquesta Alcaldia assumirà, directa i automàticament, les atribucions delegades com a titular de la competència originària, sense necessitat de que es dicti cap resolució expressa en aquest sentit.
Eivissa, a
L'ALCALDE En don fe
EL SECRETARI-ACCTAL.,
(Document firmat electrònicament al marge) (Document firmat electrònicament al marge)
Eivissa, en el dia de la signatura electrònica (8 d'octubre de 2021)
El secretari acctal. Joaquim Roca Mata