Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT DE MANACOR
Núm. 462880
Nomenament d’aspirants com a funcionaris de carrera per haver superat el procés selectiu, inclòs el període de pràctiques, del procés especial unificat per cobrir les places de la categoria de policia de l’Ajuntament de Manacor
Per Decret 2021-3335 de la Batlia, de 5 d'octubre de 2021, s'ha resolt el següent:
«DECRET
Antecedents
Resolució de la directora gerent de l'Escola Balear d'Administració Pública de 24 de novembre de 2020 per la qual s'aprova la relació de persones aspirants que han superat les proves selectives del procés especial unificat per cobrir les places de la categoria de policia dels ajuntaments d'Alaró, Binissalem, Ciutadella de Menorca, Eivissa, es Castell, Felanitx, Ferreries, Inca, Manacor, Maó, Pollença, Sant Llorenç des Cardassar, Sant Lluís, Selva i Son Servera. , publicada al BOIB núm. 201 de 28 de novembre de 2020.
Ofici de la Conselleria d'Administracions Públiques comunicant la relació de persones que han de ser nomenades funcionàries de carrera per haver superat les proves selectives, inclòs el període de pràctiques, del procés especial unificat per cobrir les places de la categoria de policia de l'Ajuntament de Manacor.
Llista definitiva d'aspirants que han superat el procés selectiu, inclòs el període de pràctiques, i que han de ser nomenats funcionaris de carrera:
Informe jurídic de la cap tag de Recursos Humans, de 5 d'octubre de 2021.
Fonaments de dret
1. Conveni de col·laboració entre l'Escola Balear d'Administració Pública i l'Ajuntament de Manacor de delegació de la competència per a la convocatòria i la gestió del procés selectiu extraordinari per a l'ingrés en el cos de policia local en la categoria de policia.
2. Decret Llei 1/2017, de 13 de gener, de modificació de la Llei 20/2006 i de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears i de mesures en matèria de coordinació de les policies locals de les Illes Balears quant al procediment extraordinari d'accés a les plantilles de les policies locals de les Illes Balears, publicat al BOIB núm. 44, de 6 d'abril de 2019.
3. Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
4. Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
5. Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
6. Reial Decret 364/1995, de 10 de març, que aprova el Reglament general d'ingrés del personal al servei de l'Administració general de l'Estat i provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració general de l'Estat, quan al nomenaments del personal funcionari.
7. Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, i el Decret 28/2015, de 30 d'abril, pel qual s'aprova el Reglament marc de les policies locals de les Illes Balears.
8. Bases específiques de la convocatòria, aprovades per resolució del director gerent de l'EBAP de 6 de maig de 2019 (BOIB núm. 63 de 9 de maig de 2019). La base desena regula el nomenament de personal funcionari de carrera:
«El Tribunal Qualificador elevarà al director gerent de l'EBAP la llista definitiva de persones aspirants declarats aptes i no aptes de la fase de pràctiques, perquè dicti la resolució corresponent i n'ordeni la publicació en el BOIB, amb expressió de les persones que han de ser nomenades personal funcionari de carrera per a cada ajuntament. L'ajuntament dictarà la resolució de nomenament de personal funcionari de carrera amb la corresponent adjudicació del lloc de treball.»
Per tot l'exposat,
RESOLC
1. Nomenar els següents aspirants com a Agents de la Policia Local de l'Ajuntament de Manacor amb caràcter de personal funcionari de carrera, amb efectes a 14 d'octubre de 2021:
2. Publicar la present resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
3. Comunicar aquesta resolució a les persones interessades als efectes oportuns.»
Contra aquesta resolució, de conformitat amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podreu interposar, alternativament, recurs de reposició potestatiu davant el mateix òrgan que la dictà, en el termini d'un mes a comptar del dia següent al del rebut d'aquesta notificació, o recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos a comptar del dia següent a aquesta notificació.
Si optau per interposar el recurs de reposició potestatiu, no podreu interposar recurs contenciós administratiu fins que aquell sia resolt expressament o hagi transcorregut un mes de la seva interposició en que s'entendria desestimat per silenci administratiu. El termini per interposar, en el seu cas, recurs contenciós administratiu, si heu optat per interposar el recurs de reposició potestatiu, serà de dos mesos comptats del dia següent a la notificació de la resolució expressa del recurs de reposició. Si no hagués resolució expressa el termini serà de sis mesos a comptar de la data en que s'entengui desestimat per silenci el recurs de reposició.
Tot això sense perjudici que pogueu exercitar qualsevol altre recurs que considereu oportú.
Manacor, 6 d'octubre de 2021
El delegat especial de Personal Joan Gaià i Mascaró