Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS

Núm. 458388
Resolució de la Presidència de l’Institut Mallorquí d’Afers Socials (IMAS) de dia 20 de juliol de 2021, per la qual s’adjudica el concert social d’urgència del servei de centre de dia per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o del desenvolupament, inclòs a la xarxa pública de serveis per a persones amb discapacitat de Mallorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. El 2 de març de 2021, mitjançant resolució núm. 1119, el president de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials (IMAS) va aprovar l'expedient de convocatòria de la concertació social d'urgència del servei de centre de dia per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o del desenvolupament, inclòs a la xarxa pública de serveis per a persones amb discapacitat de Mallorca (BOIB núm. 34, d'11 de març de 2021).

2. Amb aquesta resolució es va autoritzar la despesa dimanant d'aquest expedient per l'import total màxim de 9.711.736,60.-€ (IVA exempt) amb càrrec a la partida pressupostària 40.23128.22709 del pressupost de despesa de l'IMAS.

3. La convocatòria es va publicar en el BOIB núm. 34, d'11 de març de 2021, i una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds han presentat sol·licitud per a la concertació del servei centre de dia per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o desenvolupament les entitats següents:

  • AMADIP. ESMENT FUNDACIÓ (en endavant AMADIP).

  • ASSOCIACIÓ DE PROTECCIÓ A LES PERSONES AMB DISMINUCIÓ PSÍQUICA DE MANACOR I COMARCA ( en endavant APROSCOM FUNDACIÓ).

  • ASOCIACIÓN DE MADRES Y PADRES DE PERSONAS CON DISCAPACIDAD DE LAS ISLAS BALEARES (en endavant AMADIBA).

  • ASOCIACIÓN DE PARÁLISIS CEREBRAL DE BALEARES (en endavant FUNDACIÓ ASPACE).

  • ASOCIACIÓN SÍNDROME DE DOWN DE BALEARES (en endavant ASNIMO)

  • CENTRO MATER MISERICORDIAE (en endavant MATER MISERICORDIAE).

  • PATRONAT DE L'AGRUPACIÓ PROMINUSVÀLIDS PSÍQUICS DE LA COMARCA D'INCA (en endavant PATRONAT D'INCA).

  • ASOCIACIÓN AMITICIA.

4. Mitjançant Resolució, núm. 8771 de data 22 de juny de 2021, de la Presidència de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials, és va acordar ampliar el termini per resoldre i notificar l'adjudicació de la concertació social d'urgència del servei de centre de dia per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o del desenvolupament, inclòs a la xarxa pública de serveis per a persones amb discapacitat de Mallorca, fins al proper dia 12 d'agost de 2021.

5. Per part del Servei d'Autoritzacions, Acreditació, Registre i Inspecció de Serveis Socials, en dates 9 i 26 d'abril de 2021, així com 6 de juliol de 2021, s'informà sobre els serveis autoritzats i vigents de les entitats sol·licitants, així com de l'existència o no d'expedient sancionador en matèria de serveis socials per infraccions de les que consten en els articles 128 i 129 de la Llei 4/2009, de Serveis Socials de les Illes Balears durant els darrers 24 mesos.

6. La cap del Servei de Persones amb Discapacitat i Innovació Social va emetre informe tècnic, de data 13 de juliol de 2021, per a la Comissió Avaluadora, en el qual es detalla, entre d'altres, les sol·licituds rebudes i l'anàlisi efectuat per part de la Direcció Insular de Persones amb Discapacitat i Innovació Social.

7. La Comissió Avaluadora es va reunir en dates 16 d'abril, 6 i 13 de juliol de 2021, acordant, després del pertinent tràmit d'esmenes, admetre a les entitats AMADIBA, AMADIP, AMITICIA, APROSCOM, ASNIMO, ASPACE, MATER MISERICORDIAE i PATRONAT D'INCA i presentar l'informe proposta per a la concessió de la concertació social del servei de centre de dia per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o del desenvolupament.

8. En data 16 de juliol de 2021, va ser remès al Servei Juridicoadministratiu la proposta de resolució del director insular de Persones amb Discapacitat i Innovació Social, de data 16 de juliol de 2021, segons la qual es proposa que el president de l'IMAS resolgui l'adjudicació de 586 places de la concertació del servei de centre de dia per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o del desenvolupament, 217 places de complements de transport social, 65 places de transport rural, 76 places de transport adaptat i 81 complements per suport extraordinari per motius mèdics o conductuals, per un període d'un any, podent-se ampliar i renovar d'acord amb l'establert a la disposició final primera de la Llei 12/2018, a favor de les entitats sol·licitants i admeses, de conformitat a la distribució de places següent:

ENTITATS

PLACES

CENTRE DE DIA

TRANSPORT SOCIAL

TRANSPORT RURAL

TRANSPORT ADAPTAT

SUPORT NECESSITATS EXCEPCIONALS

AMADIBA

139

57

29

10

18

AMADIP

89

14

0

0

2

AMITICIA

10

0

0

0

0

APROSCOM

71

22

22

8

8

ASNIMO

20

12

0

0

0

ASPACE

73

37

0

30

10

MATER M.

99

36

0

16

2

P. INCA

85

14

14

2

0

En conseqüència, resten 5 places del servei de centre de dia, així com 27 de transport social, 2 complements de transport rural i 10 complements de transport adaptat, sense adjudicar i atesa la seva necessitat per l'atenció de les persones usuàries, procedeix la reserva del crèdit destinat a aquestes.

9. El Servei Juridicoadministratiu ha elaborat el pertinent model d'acord d'acció concertada mitjançant el que es formalitzaran les col·laboracions per a la prestació del servei de centre de dia per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o del desenvolupament, objecte d'aquesta concertació, d'acord amb l'article 5.4 de la Llei 12/2018, de 22 de novembre de 2018.

10. Per la Direcció Insular de Persones amb Discapacitat i Innovació Social s'ha aportat el Model d'Avaluació i Seguiment, per a la seva aprovació, de conformitat amb l'article 10.1 de la Llei 12/2018, de 22 de novembre de 2018.

11. El Servei Juridicoadministratiu i la Intervenció Delegada han emès sengles informes favorables a la concessió d'aquesta concertació a favor de les entitats AMADIBA, AMADIP, AMITICIA, APROSCOM, ASNIMO, ASPACE, MATER MISERICORDIAE i PATRONAT D'INCA.

Consideracions jurídiques

Pel que fa a la competència,

1. La Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, de reforma de l'Estatut d'Autonomia de les Illes Balears (BOIB núm. 32 ext., d'1 de març de 2007; correcció d'errades BOIB núm. 29, de 28 de febrer de 2008), en concret l'article 70.4 relatiu a la competència pròpia dels consells insulars en matèria de serveis socials i assistència social.

2. La Llei 14/2001, de 29 d'octubre, d'atribució de competències als consells insulars en matèria de serveis socials i seguretat social, estableix a l'article 14 la potestat reglamentària normativa atribuïda als consells insulars en matèria de serveis socials, dins el marc de la regulació bàsica establerta pel Govern de les Illes Balears (BOIB núm. 135, de 10 de novembre de 2001 i BOE núm. 284, de 27 de novembre de 2001).

3. La Llei 4/2009, d'11 de juny, de serveis socials de les Illes Balears (BOIB núm. 89 de 18 de juny de 2009 i BOE núm. 163 de 7 de juliol de 2009) preveu a l'article 27 i a la disposició final quarta, que cada Consell Insular, en el marc de les seves competències, ha de definir les prestacions pròpies de serveis socials, complementant la cartera bàsica de serveis socials que aprova el Govern de les Illes Balears, la qual va ser aprovada mitjançant el Decret 66/2016, de 18 de novembre, pel qual s'estableixen principis generals per a les carteres insulars i locals.

4. Els Estatuts de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019) aprovats per acord del Ple del Consell de Mallorca de data 11 d'abril de 2019, en especial l'establert a l'article 2 d'acord amb el qual l'Institut Mallorquí d'Afers Socials, com a organisme autònom creat pel Consell de Mallorca, adscrit al Departament de Drets Socials del Consell de Mallorca, és l'organisme que exerceix les competències atribuïdes per qualsevol títol al Consell de Mallorca en matèria de serveis socials i protecció de menors.

5. Decret de la Presidència del Consell de Mallorca, de dia 8 de juliol de 2019, pel qual es creen els departaments que n'han d'estructurar el govern (BOIB núm. 92, de 9 de juliol de 2019), entre els quals es troba el Departament de Drets Socials.

6. Decret de la Presidència del Consell de Mallorca, de dia 12 de juliol de 209, modificat pel decret de dia 18 de juliol de 2019 , pel decret de dia 30 de novembre de 2020 i pel decret de dia 26 de gener de 2021, pel qual es creen les direccions insulars i les secretaries tècniques en que s'han d'estructurar els departaments (BOIB núm. 167, de 12 de desembre de 2019; BOIB núm. 29, de 7 de març de 2020; BOIB núm. 95, de 28 de maig de 2020; BOIB núm. 131, de 25 de juliol de 2020; BOIB núm. 196, de 17 de novembre de 2020, BOIB núm. 208, de 15 de desembre de 2020, BOIB núm. 12, de 28 de gener de 2021 i BOIB núm. 67, de 22 de maig de 2021).

7. Decret de la presidenta del Consell Insular de Mallorca, de dia 9 de desembre de 2019, pel qual es determina l'organització del Consell Insular de Mallorca modificat pel decret de dia 6 de març de 2020, pel decret de dia 22 de maig de 2020, pel decret de dia 9 de juliol de 2020, pel decret de dia 10 de novembre de 2020, pel decret de 3 de desembre de 2020, pel decret de dia 26 de gener de 2021 i pel decret de dia 13 de maig de 2021 (BOIB núm. 96, de dia 13 de juliol de 2019, BOIB núm. 100, de 20 de juliol de 2019, BOIB núm. 208, de 15 de desembre de 2020 i BOIB núm. 12, de 28 de gener de 2021).

8. Decret de la Presidència del Consell de Mallorca pel qual es nomenen els membres del Consell Executiu (BOIB núm. 92, de 9 de juliol de 2019), sent nomenat el senyor Javier de Juan Martín conseller executiu de Drets Socials.

9. L'òrgan competent per aprovar aquesta resolució és la Presidència de l'IMAS, d'acord amb l'article 7.2.28 dels Estatuts de l'IMAS (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019). No obstant això, i d'acord amb l'article 8.2.1 les Vicepresidències de l'IMAS supliran a la Presidència i assumiran les seves atribucions en cas de vacant, absència, malaltia, impossibilitat física o una altre causa legal.

Pel que fa al fons,

10. La Directiva 2014/24/UE del Parlament Europeu i del Consell, de 26 de febrer de 2014, sobre contractació pública, estableix, en els considerants tercer, quart, cinquè i sisè, que a l'hora d'aplicar aquesta norma s'han de tenir especialment en compte els drets de les persones amb discapacitat, i que els Estats membres gaudeixen de llibertat per organitzar la prestació dels serveis socials al marge de la contractació pública.

Per altra banda, en el seu considerant 114 estableix que els Estats membres i els poder públics segueixen tenint llibertat per prestar per si mateixos aquest serveis i organitzar els serveis socials de manera que no sigui necessari celebrar contractes públics, per exemple, mitjançant el finançament d'aquests serveis o la concessió de llicències o autoritzacions a tots els operadors econòmics que compleixin les condicions prèviament fixades pel poder adjudicador, sense límits ni quotes, sempre que aquest sistema garanteixin una publicitat suficient i s'ajusti als principis de transparència i no discriminació.

11. La Llei 9/2017, 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, per la qual es transposen les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014, en el seu article 11.6 estableix que: «Queda exclosa de la present Llei la prestació de serveis socials per entitats privades, sempre que aquesta es realitzi sense necessitat de celebrar contractes públics, a través, entre altres mitjans, del simple finançament d'aquests serveis o la concessió de llicències o autoritzacions a totes les entitats que compleixin les condicions prèviament fixades pel poder adjudicador, sense límits ni quotes, i que aquest sistema garanteixi una publicitat suficient i s'ajusti als principis de transparència i no discriminació».

12. La Llei 4/2009, d'11 de juny, de serveis socials de les Illes Balears (BOIB núm. 89 de 18 de juny de 2009), estableix a l'article 89.1 que “les administracions públiques de les Illes Balears, en l'àmbit de les seves competències, poden organitzar la prestació dels serveis del Catàleg de Prestacions i Serveis Socials de les Illes Balears a través de les fórmules següents: gestió directa, règim de concert previst en aquesta Llei, gestió indirecta en el marc de la normativa de contractació de les administracions públiques i convenis amb entitats sense ànim de lucre”.

L'article 89 bis d'aquesta norma disposa que les entitats d'iniciativa privada que ofereixen serveis socials prevists en la cartera de serveis i/o en la planificació autonòmica o insular es poden acollir al règim de concerts en els termes que estableix aquesta Llei.

13. La Llei 12/2018, de 15 de novembre, de serveis a les persones en l'àmbit social a la comunitat autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 146 de 22 de novembre de 2018), regula al Capítol I el «Règim de col·laboració privada en la gestió de serveis socials per a les persones mitjançant l'acció concertada» (en endavant Llei 12/2018).

Segons l'article 2.1 de la Llei 12/2018, les administracions competents de les Illes Balears, per complementar el sistema públic i garantir una adequada equitat i qualitat de les prestacions incloses en la cartera de serveis o del servei d'orientació professional, poden encarregar la prestació d'aquests serveis de la seva competència, mitjançant el sistema d'acció concertada, a entitats sense ànim de lucre del tercer sector social, tal com es defineixen en els articles 3 i 4 de la Llei 3/2018, de 29 de maig, del Tercer Sector d'Acció Social, o, si escau, a entitats privades, preferentment del tercer sector social, quan existeixin anàlogues condicions d'eficàcia, qualitat i costs, d'acord amb els requisits que estableix aquesta llei i amb respecte als principis de publicitat, transparència i no-discriminació. A més, d'acord amb l'establert a l'article 2.2 de la Llei 12/2018, s'entén per règim d'acció concertada la prestació per tercers de serveis socials inclosos en la cartera de serveis socials i del servei d'orientació professional recollit en la cartera comuna del Sistema Nacional d'Ocupació, el finançament, l'accés i el control administratiu dels quals són públics.

L'article 7.3 disposa que una vegada extingit l'acord d'acció concertada per alguna de les causes que estableix aquesta llei, l'administració que hagi realitzat l'acció concertada ha de garantir a les persones usuàries la continuïtat en la prestació del servei.

14. El Decret 48/2017, de 27 d'octubre, (BOIB núm. 132, de 28 d'octubre de 2017) pel qual s'estableixen els principis generals als quals s'han de sotmetre els concerts socials (en endavant Decret 48/2017), la vigència del qual s'ha vist parcialment afectada per la Llei 12/2018 i, en conseqüència, resta en vigor en tot allò que no contradigui ni s'oposi al que disposa aquesta llei.

15. La Llei 3/2018, de 29 de maig, del tercer sector d'acció social (BOIB núm. 67, de 31 de maig de 2018), regula als seus articles 3 i 4 les entitats que tenen la consideració d'entitats del tercer sector d'acció social.

16. La Cartera Insular de Serveis Socials i dels Serveis a Menors i Família de Mallorca aprovada definitivament en Ple del Consell de Mallorca de 13 de juliol de 2017 (BOIB núm. 97, de 18 de juliol de 2017 i correcció d'errades materials publicada BOIB núm. 161, de 30 de desembre de 2017) i prorrogada la seva vigència fins al 31 de desembre de 2022 per Acord del Ple en sessió ordinària de dia 8 de juliol de 2021 (BOIB núm. 95, de 17 de juliol de 2021).

17. El Reglament pel qual es regula el funcionament dels serveis socials per a persones amb discapacitat inclosos a la Cartera Insular de serveis socials i s'estableixen els requisits d'autorització i acreditació, aprovat al Ple del Consell de Mallorca de data 8 de febrer de 2018 (BOIB núm. 21, de 15 de febrer de 2018). Aquesta normativa estableix, entre d'altres, les condicions tècniques i materials i els requisits de qualitat dels serveis de serveis socials per poder optar al règim de concert social.

18. Resolució de la Presidència de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials per la qual estableix els serveis socials per a persones amb discapacitat i per a persones majors, inclosos a la cartera insular de serveis socials, que poden ser objecte de concertació social (BOIB núm. 36, de 22 de març de 2018).

19. Resolució de la Presidència de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials (IMAS) de 28 de novembre de 2019, relativa a l'actualització dels preus dels serveis concertats per aplicar els increments salarials derivats del conveni col·lectiu pel qual es calculen els preus d'aquests serveis (BOIB núm. 163, de 3 de desembre de 2019).

20. Resolució, núm. 1119 de data 2 de març de 2021, de la Presidència de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials, per la qual es convoca la concertació social d'urgència del servei de centre de dia per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o del desenvolupament, inclòs a la xarxa pública de serveis per a persones amb discapacitat de Mallorca (BOIB núm. 34, d'11 de març de 2021).

Pel que fa al procediment,

21. La Llei 12/2018 a la disposició final primera «Excepcions al requisit de l'acreditació» determina que «per motius d'urgència o quan es tracti de serveis d'implantació recent, sempre que no es puguin satisfer les necessitats de la població amb altres serveis idonis, l'administració, amb l'acreditació prèvia d'aquestes circumstàncies, pot subscriure acords d'acció concertada amb les entitats d'iniciativa privada que tenguin autoritzats els serveis. Aquests concerts s'han de subscriure per un any i es poden ampliar i renovar si, en aquest període, els serveis obtenen l'acreditació o si subsisteixen les necessitats que n'hagin motivat la formalització».

22. El Decret 48/2017 a la disposició transitòria primera fixa el «Procediment d'urgència» per a la concertació i preveu que per tramitar-los, s'aplicarà el procediment previst per al primer concert social.

23. La resolució de convocatòria preveu, al punt 10.3, que la resolució de concessió o denegació del concert social es notificarà individualment a les entitats interessades i es publicarà en el BOIB i a la Seu Electrònica del Consell de Mallorca.

24. Resolució, núm. 8771 de data 22 de juny de 2021, de la Presidència de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials, d'ampliació del termini per resoldre i notificar l'adjudicació de la concertació social d'urgència del servei de centre de dia per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o del desenvolupament, inclòs a la xarxa pública de serveis per a persones amb discapacitat de Mallorca.

25. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 2 d'octubre de 2015).

En virtut de la competència atribuïda legalment,

 

RESOLC

Primer. MODIFICAR el punt 4 («Vigència del concert») de la convocatòria de la concertació del servei de centre de dia per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o del desenvolupament, inclosa a la resolució de la Presidència de l'IMAS de data 2 de març de 2021 (BOIB núm. 34, d'11 de març de 2021) a efectes exclusius de la data efectiva d'entrada en vigor, en el sentit que allà on diu:

«La vigència d'aquest concert d'urgència del servei de centre de dia per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o del desenvolupament serà d'un any des de la seva formalització entre l'Institut Mallorquí d'Afers Socials (en endavant IMAS) i l'entitat, podent prorrogar-se pel mateix període»; ha de dir:

«La vigència d'aquest concert d'urgència del servei de centre de dia per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o del desenvolupament serà d'un any des de la seva formalització o en la data que expressament es determini a l'acord d'acció concertada subscrit entre l'Institut Mallorquí d'Afers Socials (en endavant IMAS) i l'entitat, podent prorrogar-se pel mateix període».

Segon. MODIFICAR el punt 6.1 («Pressupost») de la convocatòria de la concertació del servei de centre de dia per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o del desenvolupament, inclosa a la resolució de la Presidència de l'IMAS de data 2 de març de 2021 (BOIB núm. 34, d'11 de març de 2021), així com el resolc cinquè de l'esmentada resolució, a efectes exclusius de la distribució entre les anualitats, en el sentit que allà on diu:

«6.1 Pressupost.

L'import màxim estimat per assignar al concert és de 9.711.736,60 euros (IVA exempt), que es preveu distribuir entre les següents anualitats:

  • 2021: 8.398.639,90 euros
  • 2022: 1.313.096,70 euros»; ha de dir

«L'import màxim estimat per assignar al concert és de 9.711.736,60 euros (IVA exempt), que es preveu distribuir entre les següents anualitats:

  • 2021: 3.913.767,22 euros
  • 2022: 5.797.969,38 euros»

Allà on diu:

«CINQUÈ. AUTORITZAR la despesa dimanant d'aquest expedient per l'import total de 9.711.736,60 EUROS (IVA exempt) amb càrrec a la partida pressupostària 40.23128.22709:

8.398.639,90 euros amb càrrec als pressuposts de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials per a l'any 2021. 1.313.096,70 euros amb càrrec als pressuposts de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials per a l'any 2022.

L'execució de la despesa corresponent a l'exercici 2022 està condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de despeses d'aquests exercicis» ha de dir:

«CINQUÈ. AUTORITZAR la despesa dimanant d'aquest expedient per l'import total de 9.711.736,60 EUROS (IVA exempt) amb càrrec a la partida pressupostària 40.23128.22709:

3.913.767,22 euros amb càrrec als pressuposts de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials per a l'any 2021. 5.797.969,38 euros amb càrrec als pressuposts de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials per a l'any 2022.

L'execució de la despesa corresponent a l'exercici 2022 està condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de despeses d'aquest exercici.»

Tercer. DECLARAR desertes 5 places del servei de centre de dia, així com 27 de transport social, 2 complements de transport rural i 10 complements de transport adaptat.

Quart. APROVAR l'adjudicació de les places del concert social del servei de centre de dia per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o del desenvolupament, així com les places de complements de transport social, de transport rural, de transport adaptat i complements per suport extraordinari per motius mèdics o conductuals, que s'indiquen a continuació, a les entitats relacionades per un període d'1 any, des de l'endemà de la data de la seva formalització o en la data que expressament es determini a l'acord d'acció concertada; i DISPOSAR a favor d'aquestes entitats una despesa per import total màxim de 9.365.851,00 euros (IVA exempt), amb càrrec a la partida pressupostària 40.23128.22709, segons el detall següent:

 

ENTITAT

CIF

PLACES

CENTRE DE DIA

PLACES T. SOCIAL

PLACES

T. RURAL

PLACES

T. ADAPTAT

PLACES SUP. EXTRAÒRD

IMPORTS

IMPORT 2021

IMPORT 2022

TOTAL ENTITAT

AMADIBA

G07758667

139

57

29

10

18

909.292,62.-€

1.416.804,78.-€

2.326.097,40.-€

AMADIP

G07065709

89

14

0

0

2

524.149,36.-€

816.697,84.-€

1.340.847,20.-€

AMITICIA

G07482029

10

0

0

0

0

56.846,00.-€

88.574,00.-€

145.420,00.-€

APROSCOM

G07065386

71

22

22

8

8

456.862,96.-€

711.856,24.-€

1.168.719,20.-€

ASNIMO

G07063217

20

12

0

0

0

123.021,28.-€

191.684,32.-€

314.705,60.-€

ASPACE

G07053226

73

37

0

30

10

490.275,68.-€

763.917,92.-€

1.254.193,60.-€

MATER M.

R0700137C

99

36

0

16

2

603.355,36.-€

940.111,84.-€

1.543.467,20.-€

PATRONAT I.

G07064199

85

14

14

2

0

497.393,04.-€

775.007,76.-€

1.272.400,80.-€

TOTAL CONCERTACIÓ

586

192

65

66

40

3.661.196,30.- €

5.704.654,70.-€

9.365.851,00.-€

Respecte a les places dels serveis i suports complementaris adjudicades, s'adjunta a la present, com Annex I, la relació de les persones físiques a qui han estat assignades.

L'execució de la despesa corresponent a l'exercici de 2022 està condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de despeses d'aquests exercicis.

Cinquè. APROVAR, segons l'establert a l'article 5.4 de la Llei 12/2018, el model d'acord d'acció concertada mitjançant el que es formalitzaran les col·laboracions objecte d'aquesta concertació, que consta com Annex II d'aquesta resolució.

Sisè. ORDENAR la publicació d'aquesta resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la Seu Electrònica del Consell de Mallorca, així com que es formalitzi el concert d'acord amb els punts 10.3 i 11 de la resolució de la Presidència de l'IMAS de dia 2 de març de 2021 que aprova la convocatòria.

Setè. REQUERIR a les entitats adjudicatàries perquè signin electrònicament l'acord d'acció concertada en el termini màxim de tres dies hàbils, a contar des de la notificació de la present resolució.

Vuitè. APROVAR, de conformitat amb l'article 10.1 de la Llei 12/2018, el model d'Avaluació i Seguiment, que consta com Annex III de la present resolució.

Novè. NOTIFICAR aquesta resolució a les entitats sol·licitants, així com a la Direcció Insular de Persones amb Discapacitat i Innovació Social, al Servei de Gestió Econòmica, a la Intervenció Delegada i a la Direcció Insular d'Hisenda i Pressuposts.

Aquesta resolució no posa fi a la via administrativa i contra ella es pot interposar, d'acord amb l'article 28.1 dels Estatuts de l'IMAS aprovats per Acord del Ple del Consell de Mallorca d'11 d'abril de 2019 (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019), recurs d'alçada davant el Consell Executiu del Consell Insular de Mallorca, dins el termini d'un mes, comptador a partir del dia següent al de la notificació de la present resolució.

Contra la desestimació expressa del recurs d'alçada podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent al de la notificació de la desestimació de l'esmentat recurs.

Contra la desestimació per silenci del recurs d'alçada podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en qualsevol moment a partir del dia següent a la desestimació presumpta (tres mesos des de la interposició del recurs sense que s'hagi notificat la resolució).

No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, i de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Documents adjunts