Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 457334
Departament de Personal. Publicació al BOIB del Decret 18.347, de 27 de setembre 2021, de prestació de Serveis en Modalitat de teletreball

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El regidor de l'Àrea d'Hisenda, Innovació i Funció Pública mitjançant decret número 18.347, de data 27 de setembre de 2021 va dictar la següent resolució:

ANTECEDENTS

1. L'article 18 de l'Acord de la Junta de Govern de l'ajuntament de Palma de 10 de juny de 2020 que aprova l'Acord de prestació de serveis en modalitat de teletreball publicat al BOIB núm. 110 de 18 de juny de 2020 i modificat mitjançant l'Acord de Junta de Govern núm. 630 de 30 de juny de 2021 publicat al BOIB núm. 125 d'11 de setembre de 2021 contempla la possibilitat de modificar els termes en què va ser concedida.

2. El 7 de setembre de 2021 l'Equip Coordinador de Teletreball es va reunir per tal de supervisar, comprovar i validar les noves propostes de teletreball presentades per les diferents àrees.

3. És per això i d'acord amb la proposta definitiva presentada que es dicta una nova resolució en els termes que va acordar l'Equip Coordinador de Teletreball en la sessió celebrada el 7 de setembre de 2021.

NORMATIVA APLICABLE

1. L' article 47 bis de el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, afegit pel Reial Decret Llei 29/2020, de 29 de setembre, de mesures urgents en matèria de teletreball a les administracions públiques i de recursos humans en el Sistema Nacional de Salut per fer front a la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19, que ve a oferir un marc comú, amb caràcter bàsic, perquè totes les administracions desenvolupin regulacions adients sobre la matèria.

2. L'article 69 del Text Refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, aprovat per reial Decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, que disposa que l'Administració tendirà a contribuir a la consecució de l'eficàcia en la prestació dels serveis i de l'eficiència en la utilització dels recursos econòmics disponibles mitjançant la dimensió adequada dels seus efectius, la millor distribució, formació, promoció professional i mobilitat.

3. Acord sindical de dia 8 de juny de 2020 i de 10 de juny de 2021.

4. Acord de prestació de serveis en modalitat teletreball publicat al BOIB núm. 110 de 18 de juny de 2020 (Fascicle 95 - Sec. III. - Pàg. 18958) i modificat mitjançant l'Acord de Junta de Govern núm. 630 de 30 de juny de 2021.

Per tot això, i tenint en compte la delegació de competències als regidors i regidores d'Àrea, aprovada per Decret de Batllia núm. 12313, de 18 de juny de 2019, relatiu a l'organització dels Serveis Administratius de l'Ajuntament de Palma, modificat per Decret de Batllia núm. 13026, de 28 de juny de 2019, així com l'Acord de delegació de competències de la Junta de Govern de Palma en els titulars de les Àrees i Àrees delegades acordat en data 31 de juliol de 2019, la cap que subscriu proposa al Sr. Regidor de l'Àrea d'Hisenda, Innovació i Funció Pública, tingui a bé emetre el següent:

DECRET

1. Aprovar la relació de les noves sol·licituds de personal de l'Ajuntament de Palma que, conforme als informes emesos pels o per les responsables de les diferents àrees i la proposta definitiva de l'Equip Coordinador de Teletreball reunit en sessió de 7 de setembre de 2021, queden autoritzades per prestar serveis en la modalitat de teletreball a partir de l'1 d'octubre de 2021 d'acord als dies indicats a la següent llista:

Relació de persones autoritzades a prestar els seus serveis en règim de teletreball

 

 

DNI

Núm. dies teletreball

Dies teletreball

1

18227758M

1

DV

2

22977840N

2

DL, DX

3

43001289Y

2

DJ, DV

4

43033596K

2

DX, DV

5

43035774Z

1

DV

6

43044437Y

2

DT, DJ

7

43146616L

1

DT

8

44328538V

2

DT, DV

Establir que, tal i com consta a l'Acord de prestació de serveis en modalitat teletreball (BOIB núm. 110 de 18/06/2020) i modificat mitjançant l'Acord de Junta de Govern núm. 630 de 30 de juny de 2021, aquesta autorització té una vigència de 6 mesos prorrogables des de la seva data d'inici. Això sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució, bé pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o be per l'Àrea de Funció Pública.

1. Aprovar les modificacions del dies de teletreball proposats mitjançant els informes emesos pels o per les responsables de les diferents àrees i la proposta definitiva de l'Equip Coordinador de Teletreball reunit en sessió de 7 de setembre de 2021, a partir de l'1 d'octubre de 2021, els quals es recullen al següent llistat:

 

DNI

Núm. dies TT

Dies TT

1

33448548Q

3

DL, DX, DV

2

43033266J

1

DL

3

43043042Z

3

DT, DX, DV

4

43072963N

2

DX, DJ

5

43095807V

3

DL, DX, DV

6

43096985E

1

DX

7

43105884C

2

DT, DV

8

43118352E

2

DT, DJ

9

43121478C

1

DX

10

43148141A

3

DL, DX, DV

3. Aprovar la modificació del dies de teletreball de 5 dies a 1 dia, els dijous, a la treballadora amb DNI 43107938G a partir del 13 d'agost de 2021, com tenia abans de la vigència de l'informe mèdic per poder fer tots el dies teletreball, i la proposta definitiva de l'Equip Coordinador de Teletreball reunit en sessió de 7 de setembre de 2021.

4. Ratificar les següents pèrdues d'efectes de les autoritzacions per prestar serveis en modalitat de teletreball degut a un canvi de lloc de treball:

  • A partir del 9 d'agost a la treballadora amb DNI 18234031E
  • A partir de l'1 de setembre de 2021 a la treballadora amb DNI 43035774Z

5. Aprovar les següents pèrdues d'efecte de l'autorització per prestar serveis en modalitat de teletreball proposats mitjançant els informes emesos pels o per les responsables de les diferents àrees i la proposta definitiva de l'Equip Coordinador de Teletreball reunit sessió de 7 de setembre de 2021:

  • A partir de l'1 de juliol a les treballadores amb DNI 43008874R i 43095139Q.
  • A partir de l'1 d'octubre de 2021 al personal amb DNI 43048677Z, 43061659R, 43080253B i 43096674X.

6. Aprovar l'autorització per prestar els seus serveis en la modalitat de teletreball, d'1 dia, els dilluns, a la treballadora amb DNI 43145148T a partir del 5 d'octubre de 2021, data en la que farà els tres mesos que ocupa aquest lloc de feina, tota vegada que l'Equip Coordinador de Teletreball reunit sessió de 7 de setembre de 2021 ha considerat que s'esperi els 3 mesos que estableix l'article 15. b de l'acord de teletreball.

Establir que, tal i com consta a l'Acord de prestació de serveis en modalitat teletreball (BOIB núm. 110 de 18/06/2020) i modificat mitjançant l'Acord de Junta de Govern núm. 630 de 30 de juny de 2021, aquesta autorització té una vigència de 6 mesos prorrogables des de la seva data d'inici. Això sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució bé pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o bé per l'Àrea de Funció Pública.

7. Aprovar l'autorització per prestar els seus serveis en la modalitat de teletreball, d'1 dia, els dijous, al treballador amb DNI 41538830W a partir del 23 d'octubre de 2021, data en la que farà els tres mesos que ocupa aquest lloc de feina, tota vegada que l'Equip Coordinador de Teletreball reunit sessió de 7 de setembre de 2021 ha considerat que s'esperi els 3 mesos que estableix l'article 15. b de l'acord de teletreball.

Establir que, tal i com consta a l'Acord de prestació de serveis en modalitat teletreball (BOIB núm. 110 de 18/06/2020) i modificat mitjançant l'Acord de Junta de Govern núm. 630 de 30 de juny de 2021, aquesta autorització té una vigència de 6 mesos prorrogables des de la seva data d'inici. Això sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució bé pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o bé per l'Àrea de Funció Pública.

8. Acceptar la sol·licitud del treballador amb DNI 44326314R de pròrroga de prestació de serveis mitjançant el règim de teletreball, tota vegada que en compleix els requisits establerts recollits al programa de teletreball de l'Ajuntament de Palma i s'ha aprovat tant pels seus superiors com per l'equip coordinador del programa de teletreball reunit en sessió de 7 de setembre de 2021.

L'inici de la pròrroga dels serveis en règim de teletreball serà a partir del dia 1 d'octubre de 2020.

La jornada de treball serà la mateixa que correspondria al mateix període de jornada de treball desenvolupada presencialment, en termes de còmput mensual i es distribueixi en tres dies de teletreball (dilluns, dimarts i divendres ) i dos de presencial (dimecres i dijous).

Establir que, tal i com consta a l'Acord de prestació de serveis en modalitat teletreball (BOIB núm. 110 de 18/06/2020) i modificat mitjançant l'Acord de Junta de Govern núm. 630 de 30 de juny de 2021, aquesta autorització té una vigència de 6 mesos prorrogables des de la seva data d'inici. Això sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució bé pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o be per l'Àrea de Funció Pública.

9. Aprovar d'ofici les pròrrogues per 6 mesos més de la prestació de serveis en la modalitat de teletreball amb les mateixes condicions, tota vegada que es va acordar a la reunió de l'equip coordinador de dia 27 d'abril de 2021 que en els casos de no remetre's cap proposta de modificació, les condicions actuals s'entendran prorrogades d'ofici i així es va informar a la resta de personal. Tot això, sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució, bé pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o bé per l'Àrea de Funció Pública.

Aquestes pròrrogues es recullen a les següents llistes de DNIs,

1a. Data inici de la pròrroga 14/09/2021:

43043607G, 43051332R, 43056912S, 43061467Q

2a. Data inici de la pròrroga 01/10/2021:

03881067R, 15391333D, 18236066X, 20785774F, 34069945E, 37340840H, 42988741Q, 42997051T, 43000537J, 43002863Q, 43020672T, 43028582K, 43030990Z, 43040969B, 43045284W, 43070929W, 43072871N, 43121299W, 43128371J, 43129875E, 43169019C, 43549334F, 44329771P, 46691708Y, 49484262S, 78201424K

3a. Data inici de la pròrroga 13/10/2021: 43077618K

10. Denegar la prestació en la modalitat de teletreball a la treballadora amb DNI 78208951G conforme a l'informe emès per la cap del Departament de data 1 de juliol de 2021 en el qual especifica que les funcions del seu lloc de feina no és compatible amb aquesta modalitat i la proposta definitiva de l'Equip Coordinador de Teletreball reunit sessió de 7 de setembre de 2021.

11. Publicar aquesta resolució al Portal del Personal, a la Intranet Municipal  i al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d'un mes comptat des de l'endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s'haurà de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no s'hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

 

Palma, 4 d'octubre de 2021

La cap de servei de Nòmines i Prestacions p.d. Decret de Alcaldia núm. 3.000/2014 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014) Juana María Saurina Castell