Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ALARÓ
Núm. 453300
Informació pública de la modificació de crèdit 8-2021, transferència de crèdit entre aplicacions de diferents àrees de despesa
(Exp. 1001/2021)
A la intervenció d'aquest ajuntament, d'acord amb allò que disposa l'article 177,2 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la llei reguladora de les hisendes locals, s'exposa al públic, a l'efecte de reclamacions, l'expedient de modificació de crèdit 8-2021, transferència de crèdit entre aplicacions de diferents àrees de despesa, aprovat inicialment pel ple de l'ajuntament en sessió de 30 de setembre de 2021; (augments: complements carrera professional, retribucions personal CEI Es Nieró, manteniment d'infraestructures, bens naturals, unitat sanitària bàsica i poliesportiu municipal, inversió xarxa d'aigües i renovació paviment c/ Pontarró, altres despeses; disminució: retribucions personal funcionari i laboral, estudis i treballs tècnics urbanisme, convenis, concurs de carrosses altres despeses).
Les persones interessades que estiguin legitimades segons allò que disposa l'art. 170 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, i pels motius taxativament enumerats a l'apartat 2 d'aquest article, poden presentar reclamacions i suggerències, amb subjecció als següents tràmits:
a) Termini d'exposició pública: quinze dies a partir del següent a la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
b) Oficina de presentació: registre general, Casa Consistorial, C/ Petit, 1, (de dilluns a divendres, de 9 a 14 h).
c) Òrgan davant el qual s'ha de reclamar: ple de l'ajuntament.
L'expedient es considerarà definitivament aprovat si durant el termini d'exposició pública no es presenten reclamacions.
Alaró, 1 d'octubre de 2021
El batle
Llorenç Perelló Rosselló