Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DES CASTELL
Núm. 451859
Aprovació del Padró de l'Impost sobre Activitats Econòmiques exercici 2021
La Junta de Govern Local amb data 17/09/2021, adoptà el següent acord:
PRIMER.- Aprovar el padró de l'Impost sobre Activitats Econòmiques corresponent a l'exercici 2021 elaborat sobre el de l'exercici anterior, tot incorporant les modificacions corresponents, per un import total de 25.377,30€ i que conté 52 subjectes passius.
SEGON.- Exposar al públic per un termini de 15 dies, a comptar des del següent al de la seva publicació en el BOIB, aquest padró als efectes de reclamacions per les persones interessades.
TERCER.- Notificar col·lectivament els respectius rebuts mitjançant la publicació de l'anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, així com a través d'edictes que així ho adverteixin, tal i com preveu l'article. 102.3 de la Llei 58/2003, General Tributària.
Contra aquesta notificació es pot presentar recurs de reposició previ al contenciós administratiu durant un termini d'un mes, contat des de el dia següent al de la finalització del període d'exposició pública del Padró tal i com disposa l'art. 14 del RDL. 2/2004, de 5 de març.
QUART.- Procedir al cobrament de les quotes tributàries pels òrgans de recaptació de la Corporació.
CINQUÈ.- Aprovar el període de cobrament en voluntària d'acord amb el que preveu l'acord pres per la Junta de Govern Local de data 12/02/2021 d'aprovació del Calendari Fiscal 2021, que serà el comprès entre els dies 15 d'octubre i 15 de desembre, inclusivament, domiciliats dia 2 de novembre, procedint, transcorregut el període abans esmentat, al cobrament en via executiva dels rebuts impagats, tot aplicant e recàrrec que sigui procedent, d'acord amb el que estableix en l'article 24.2.d) del Reglament General de Recaptació, aprovat per RD 939/2005, de 29 de juliol.
SISÈ.- Establir com a modalitats de pagament les seguidament detalles:
• Mitjançant la presentació del document cobrador que facilitarà l'Ajuntament o que es pot descarregar a la carpeta ciutadana, en les entitats col·laboradores amb l'Ajuntament o en l'oficina de Recaptació amb cita prèvia. Entitats col·laboradores amb la recaptació: Bankia, Caixabank, Banc Santander, Banca March i Banc Bilbao-Vizcaya.
•A través de carpeta ciutadana de l' Ajuntament des Castell (amb certificat electrònic o sense) https://www.carpetaciutadana.org.
• Domiciliació bancària. Els rebuts domiciliats d'IBI, IAE i IVTM gaudeixen d'una bonificació del 2% en la quota tributària, sempre que el rebut sigui abonat en el moment de la seva presentació al cobrament i el subjecte passiu no tingui altres deutes pendents de pagament en període executiu.
Excepte quan concorrin circumstàncies de caràcter excepcional, alienes a la voluntat del subjecte passiu, la manca d'abonament del citat dèbit domiciliat en el moment de la presentació donarà lloc a la pèrdua de la totalitat de la bonificació concedida.
La domiciliació del pagament de qualsevol tribut es pot realitzar personalment en l'Oficina de Recaptació, o bé mitjançant la seva remissió al Registre General de l'Ajuntament amb una antelació mínima de dos mesos al inici del període de cobrament, en altre cas, la comunicació sortirà efecte a partir del període següent.
Llocs, dies i hores d'ingrés:
• En les oficines de les entitats bancàries col·laboradores amb la recaptació, els dies que siguin laborables per a aquestes i durant l'horari que aquestes estableixin.
• A través de banca electrònica o en la xarxa de caixers de les entitats col·laboradores, qualsevol dia i hora.
• En l'Oficina de recaptació existent a l'Ajuntament, amb targeta, durant els dies en que la mateixa roman oberta per mitjà de CITA PRÈVIA.
SETÈ.- Donar compte de l'aprovació d'aquest Padró al Ple de la Corporació en la primera sessió que se celebri.
Es Castell, en la data de la signatura electrònica (25 de setembre de 2021)
La batllessa
Juana Escandell Salom