Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE MOBILITAT I HABITATGE

Núm. 431504
Resolució del conseller de Mobilitat i Habitatge per la qual es fa pública la composició de la Comissió de Coordinació Interadministrativa que preveu l’Ordre del conseller de Mobilitat i Habitatge de 15 de juliol de 2021 i es designa el secretari de la Comissió

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. En desplegament de l'article 15 del Decret llei 3/2020, de 28 de febrer, de mesures urgents en matèria d'habitatge, mitjançant l'Ordre del conseller de Mobilitat i Habitatge de 15 de juliol de 2021, publicada en el BOIB núm. 95 de 17 de juliol, es va crear la Comissió de Coordinació Interadministrativa entre l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, l'empresa pública adscrita al Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana SEPES, Entitat Pública Empresarial de Sòl, el Consell Insular d'Eivissa i l'Ajuntament d'Eivissa, per tramitar el procediment d'elaboració i aprovació del Pla Especial de Desenvolupament d'Habitatge de Titularitat Pública per a l'actuació pública a Can Escandell (Eivissa).

2. Aquesta Comissió està integrada per setze vocals, quatre en representació del Govern de les Illes Balears; quatre en representació de SEPES, Entitat Pública Empresarial de Sòl; quatre en representació del Consell Insular d'Eivissa i quatre en representació de l'Ajuntament d'Eivissa.

En tot cas és vocal, en representació del Govern de les Illes Balears, el conseller de Mobilitat i Habitatge. L'Entitat Pública Empresarial de Sòl, SEPES, i cadascuna de les administracions representades han designat la resta dels vocals que formen part de la Comissió, com també els suplents dels membres en casos d'absència, vacant o malaltia, entre els càrrecs polítics i el personal tècnic de cada entitat o Administració de conformitat amb els criteris que estableix l'article 4.2 de l'Ordre esmentada abans.

3. L'article 5 de l'Ordre del conseller de Mobilitat i Habitatge de 15 de juliol de 2021 estableix que el president de la Comissió és el conseller de Mobilitat i Habitatge, al qual ha de substituir un vocal representant de la mateixa Conselleria en cas d'absència, vacant o malaltia. Ha d'actuar de secretari o secretària de la Comissió, amb veu però sense vot, un funcionari o funcionària de la Conselleria de Mobilitat i Habitatge, designat pel president de l'òrgan, qui pot designar així mateix, si escau, una persona substituta per als supòsits de vacant, absència o malaltia de la persona titular.

Fonaments de dret

1. El Decret llei 3/2020, de 28 de febrer, de mesures urgents en matèria d'habitatge (BOIB núm. 28, de 5 de març de 2020).

2. L'Ordre del conseller de Mobilitat i Habitatge de 15 de juliol de 2021 per la qual es crea la Comissió per tramitar el Pla Especial de Desenvolupament d'Habitatge de Titularitat Pública Can Escandell (BOIB núm. 95, de 17 de juliol de 2021).

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Fer pública la composició de la Comissió de Coordinació Interadministrativa que preveu l'Ordre del conseller de Mobilitat i Habitatge de 15 de juliol de 2021, la qual, de conformitat amb les designacions notificades per SEPES i cadascuna de les administracions representades, queda integrada pels setze vocals següents, amb els suplents corresponents:

Vocals representants del Govern de les Illes Balears

Titular: Sr. Josep Marí i Ribas, conseller de Mobilitat i Habitatge.

Suplent: Sr. Eduardo Robsy Petrus, director general d'Habitatge i Arquitectura.

 

Titular: Sr. Eduardo Robsy Petrus, director general d'Habitatge i Arquitectura.

Suplent: Sra. Maria Isabel Seguí Capó.

 

Titular: Sra. Joana María Garau Muntaner, directora general de Recursos Hídrics.

Suplent: Sra. Margalida Vaquer Caballeria, Cap del Departament tècnic de Gestió de l'Aigua.

 

Titular: Sr. Antoni Alorda Vilarrubias, president de la Comissió de Medi Ambient de les Illes Balears.

Suplent: Sr. Jaume Fanals Rosselló, Cap de Servei d'Ordenació del Territori i Urbanisme.

Vocals representants del Consell Insular d'Eivissa

Titular: Sr. Mariano Juan Colomar, vicepresident 1r i conseller executiu del Departament de Gestió del Territori, Infraestructures Viàries, Ordenació Turística i Lluita contra l'Intrusisme.

Suplent: Sra. Naihara Cardona Martínez, directora insular de Gestió del Territori, Infraestructures Viàries, Ordenació Turística i Lluita contra l'Intrusisme.

 

Titular: Sr. Vicente Roig Tur, conseller executiu del Departament de Presidència i Gestió Ambiental.

Suplent: Sra. María Fajarnés Costa, consellera executiva del Departament d'Economia i Hisenda i Desenvolupament Empresarial.

 

Titular: Sr. Vicent Prats Ramon, tècnic del Departament de Gestió del Territori.

Suplent: Sra. Maite Torres Torres, cap del Servei d'Urbanisme del Departament de Gestió del Territori.

 

Titular: Sr. Jaume Estarellas Fernández, tècnic del Departament de Gestió Ambiental.

Suplent: Sra. Carina Eva Escandell Ribas, tècnica del Departament de Gestió Ambiental.

Vocals representants de l'Ajuntament d'Eivissa

Titular: Sra. Elena López Bonet, regidora d'Urbanisme, Vies Públiques i Esports.

Suplent: Sr. José Juan Tur Cardona

 

Titular: Sr. Jordi Salewski Pascual, regidor de Medi Ambient i Transició Energètica.

Suplent: Sra. María del Carmen Boned Verdera

 

Titular: Sr. Joaquim Roca Mata, lletrat i secretari municipal.

Suplent: Sr. Alejandro Casas Camprubí, lletrat municipal.

 

Titular: Sr. Francisco José Salmerón Díaz,arquitecte d'Urbanisme, Obres, Serveis i Medi Ambient.

Suplent: Sra. Mónica Torres Torres, arquitecta tècnica d'Urbanisme, Obres, Serveis i Medi Ambient.

Vocals representants de SEPES

Titular: Sr. Jesús Lucrecio Fernández Delgado, director general.

Suplent: Sr. Andrés Arias Orduña, cap de la Unitat de Planejament i Projectes I.

 

Titular: Sra. Mª Cristina Álvarez-Campana Fernández-Corredor, directora de Producció.

Suplent: Sr. Javier Rivera Doménech, cap del Gabinet Tècnic.

 

Titular: Sr. Javier González Ramiro, cap de la Divisió de Planejament i Projectes.

Suplent: Sra. Ana Maldonado Martín, arquitecta de la Unitat de Planejament i Projectes I.

 

Titular: Sra. Rosario Garín Fominaya, cap de la Unitat de Sòl.

Suplent: Sra. Beatriz Beltejar Campos, tècnica de Medi Ambiente.

2. Designar president de la Comissió el conseller de Mobilitat i Habitatge, que ha de ser substituït per un o una vocal representant de la mateixa Conselleria en cas d'absència, vacant o malaltia.

3. Designar secretari de la Comissió, amb veu però sense vot, el Sr. Miquel Serra Ramis, cap del Servei Jurídic de la Conselleria de Mobilitat i Habitatge. En cas de vacant, absència o malaltia del titular, ha d'actuar com a substituta la Sra. Carmen Bennasser Carratalá, cap de la Secció d'Habitatge de la Conselleria.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller de Mobilitat i Habitatge, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació ,de conformitat amb els articles 10.1 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, 21 de setembre de 2021

El conseller de Mobilitat i Habitatge

Josep Marí i Ribas