Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 430793
Bases reguladores de subvencions de concurrència competitiva relacionades amb els ajuts econòmics estudis superiors 2021, adreçades a estudiants universitaris d’Alcúdia curs 2020-2021

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En sessió ordinària celebrada dia 2 de setembre de 2021, el ple de l'ajuntament de Alcúdia va aprovar per unanimitat la proposta del regidor delegat d'urbanisme, esports i joventut relativa a l'aprovació de les bases reguladores de subvencions de concurrència competitiva relacionades amb els ajuts econòmics estudis superiors 2021, adreçades a estudiants universitaris d'Alcúdia curs 2020-2021.

D'acord amb l'article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, per mitjà del present edicte se publiquen les bases referides al Bolletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS).

De la mateixa manera, s'inicia el període de presentació de sol·licituds a partir del dia següent de la publicació de la convocatòria al BOIB i durant els deu (10) dies hàbils posteriors.

 

Alcúdia, en data de la signatura electrònica (15 de setembre de 2021)

El cinquè tinent de batle i delegat de Joventut

Joaquin Cantalapiedra Aloy

 

2021/2042

CONVOCATÒRIA D'AJUTS ECONÒMICS A L'ESTUDI (UNI/2021)

ADREÇADA  A ESTUDIANTS UNIVERSITARIS D'ALCÚDIA CURS 2020/2021

L'Ajuntament d'Alcúdia, convoca una línia d'AJUTS ECONÒMICS PER A ESTUDIANTS DE GRAU UNIVERSITARI que realitzaren els seus estudis de grau universitari a qualsevol universitat pública de l'Estat espanyol o dins la Unió Europea (UE) durant el curs 2020/2021

- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA, NOMBRE I QUANTIA DELS AJUTS

Les presents bases tenen per objecte establir els criteris i procediments per a la concessió d'ajuts econòmics als estudiants universitaris d'Alcúdia en règim de concurrència competitiva i seguint els principis d'objectivitat i publicitat, en les condicions que s'estableixen en les següent bases.

S'estableixen aquets ajuts amb la finalitat de donar suport econòmic per a les despeses inherents que suposa pels estudiants universitaris d'Alcúdia la realització dels seus estudis de primer cicle de grau universitari.

En tot allò no previst en aquestes bases, li serà d'aplicació la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions; Reial Decret 887 /2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre; Reial Decret 130/2019, de 8 de març, pel qual es regula la Base de Dades Nacional de Subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajudes públiques; la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques; la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic; la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals; el RDL 2/2004, de 5 de març, que aprova el Text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals i la resta de la normativa aplicable per a la concessió de subvencions.

El nombre total d'ajuts econòmics dins la present convocatòria és de 40, i aniran destinats a les sol·licituds que tinguin major puntuació, d'acord amb les condicions de les presents bases.

La quantia destinada a cada ajut econòmic serà de 500 €, que es liquidaran mitjançant un sol pagament, que es farà efectiu una vegada s'hagi conclòs la tramitació administrativa de la present convocatòria.

 

REQUISITS DELS SOL.LICITANTS

Poden sol·licitar els ajuts econòmics de la  present convocatòria les persones que reuneixin els requisits següents:

1. Tenir la nacionalitat espanyola o d'algun estat membre de la Unió Europea. Les persones estrangeres no comunitàries hauran de ser residents al municipi d'Alcúdia amb l'antiguitat determinada a les presents bases.

2. El sol·licitant ha d'estar empadronat al municipi d'Alcúdia, amb una antiguitat mínima de dos anys (2), a comptar des de la data de publicació de la present convocatòria.

3. El sol·licitant acreditarà la matrícula a una carrera universitària de Diplomatura, Llicenciatura o Estudis de grau (amb modalitat presencial o modalitat a distància o mitxe), a qualsevol universitat pública de l'Estat espanyol o de dins la Unió Europea (UE) realitzada durant  el curs 2020/2021.

4. El sol·licitant ha d'acreditar el haver-se matriculat d'un mínim de 12 crèdits durant el curs acadèmic 2020/2021 en ensenyaments universitaris adaptats a l'Espai Europeu d'Educació Superior conduents a títols oficials de grau.

5. El sol·licitant haurà d'acreditar estar al corrent de les obligacions tributàries estatals, autonòmiques i locals segons les disposicions legals vigents. En cas de menors  d'edat aportar documentació també dels pares i/o tutors legals.

6. S'haurà de presentar la sol·licitud completament emplenada, així com incorporar a aquesta els documents pertinents  dins els períodes establerts a les presents bases, utilitzant els models establerts (Annex1) i/o mitjançant Instància genèrica utilitzant els canals de registre establerts.

7. Per tal de justificar la realització de l'activitat i el compliment de la finalitat de la subvenció, haurà de presentar-se abans del dia de la finalització del període establerts d'entrega de sol·licituds, documentació que acrediti els resultats acadèmics obtinguts i justificació del pagament de la matrícula en els estudis objecte de la presentació de sol·licituds (sempre hi quan no s'hagi registrat anteriorment).

EXCLUSIONS I ALTRES CONSIDERACIONS

Queden exclosos de la present convocatòria,

1. Queden exclosos d'aquesta convocatòria la realització d'estudis no corresponents a estudis de grau universitari, així com estudis de segon (màsters o equivalent) ò tercer cicle o doctorat (doctorat o equivalent) ni estudis d'especialització, ni títols propis de les universitats, altres estudis de postgrau, així com tampoc estudis de cicles formatius de formació professional de grau mitjà o superior (FPGS) o de qualsevol característica similar.

2. Queden exclosos d'aquesta convocatòria els estudiants que cursin els seus estudis a universitats privades.

3. Queden exclosos d'aquesta convocatòria els estudiants que a la data de finalització de presentació de sol·licituds, treballi com a personal funcionari o laboral a l'Ajuntament d'Alcúdia i/o a qualsevol altre organisme o empresa pública que en depengui totalment o parcialment, a més, dels seus descendents directes o sol·licitants que depenguin econòmicament d'aquest. Alhora, també queden exclosos d'aquesta convocatòria els càrrec públics i/o personal de confiança municipal que ostentin anàlogues circumstàncies equiparables i/o relacions laborals amb l'Ajuntament d'Alcúdia, a més, d'altra d'aplicació del règim d'incompatibilitats que pertoquin segons la normativa vigent.

Compatibilitat de la beca

L'Ajuntament d'Alcúdia declara expressament la compatibilitat d'aquesta convocatòria de subvencions d'ajuts econòmics envers qualsevol altres tipus d'ajudes, beques o subvencions, qualsevol que sigui la seva naturalesa, caràcter o denominació, i qualsevulla qui sigui la persona, organisme o entitat convocant. No obstant això, aquesta compatibilitat s'ha d'entendre sense perjudici del règim d'incompatibilitat que puguin establir les bases d'altres ajudes, beques o subvencions que l'interessat pretengui sol·licitar. 

Causes de denegació de l'ajuda

L'ajuda econòmica es denegarà (o es revocarà en el cas que ja hagués estat concedida) per les causes següents:

1. Per falsejar o incomplir algun dels punts establerts en les presents bases.

2. Per les formulacions d'exclusió, desistiment o altres supòsits emmarcades dins l'apartat  “Procediment de concessió” que es determinen dins les presents bases.

La renúncia o anul·lació de la matrícula universitària durant el període lectiu podrà donar lloc a la pèrdua de tots els seus drets inherents vinculats a la present convocatòria d'ajuts econòmics.

Revocació dels ajuts econòmics

L'ocultació o falsejament de les dades que van servir de base per a la concessió de l'ajut per part del sol·licitant donaran lloc al reintegrament o revocació de la beca. L'incompliment de qualsevol de les obligacions que s'estableixen en les presents bases i convocatòria donarà lloc a la revocació de la beca concedida, amb l'obligació de la devolució de les quantitats percebudes.

Procediment de concessió

Instrucció, període de presentació des sol·licituds i esmena i millora de la sol·licitud

El Departament de Joventut és l'òrgan competent per instruir aquest procediment de tramitació de les sol·licituds d'ajuts econòmics objecte d'aquesta convocatòria.

Per tot això, aquest departament, una vegada aprovades les corresponents bases iniciarà un període de presentació de sol·licituds que comprendrà els deu (10) dies hàbils a comptar a l'endemà de la publicació de la convocatòria al Bolletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), segons model Annex I.

La presentació de sol·licituds implica l'acceptació de cada un dels termes que es reflecteixen a les presents bases.

Els alumnes interessats que vulguin sol·licitar l'ajuda econòmica que s'estipula a les presents bases, hauran de presentar la sol·licitud conjuntament amb la documentació requerida mitjançant els canals de registre que a continuació es detalla, o  bé en qualsevol de les formes previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, atenent que, en tots els casos s'haurà de lliurar dins els terminis establerts:

TRAMITACIÓ  PRESENCIAL

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA (Edifici Can Ques -Alcúdia- / Seu des Moll -Port d'Alcúdia)

Registre d'Entrada

Dins l'horari d'atenció al públic.

TRAMITACIÓ TELEMÀTICA

(Mitjançant certificat digital, sistema identificació “Clave firma”, DNI electrònic, o bé els sistemes d'identificació acceptats a la Seu electrònica municipal de l'Ajuntament d'Alcúdia )

Accedint a la web municipal www.alcudia.net -> Seu electrònica -> Tràmits (Instància genèrica) aportant tota la documentació requerida a les present bases.

Valorades les sol·licituds, el Departament de Joventut donarà a conèixer una llista en què es requerirà a les persones interessades que no reuneixin els requisits establerts en aquestes bases o deficiències a la documentació aportada, que esmenin la documentació presentada.

Aquesta llista contendrà les dades identificatives de la persona sol·licitant i el detall de les esmenes a realitzar, i es publicarà al tauler d'anuncis de la web municipal de l'Ajuntament d'Alcúdia (https://www.alcudia.net).

D'acord amb el que disposen l'article 68.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i l'article 23.5 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, les persones interessades podran esmenar la seva sol·licitud en el termini de deu dies hàbils, comptadors des del dia després d'haver publicat la llista d'esmenes.

Si en el termini de deu dies hàbils la persona interessada no esmena o acompanya els documents preceptius, se la tendrà per desistida de la seva sol·licitud i l'expedient s'arxivarà sense més tràmits.

Resolució

Termini de resolució

D'acord amb l'article 25.4 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el termini màxim per resoldre i notificar el procediment no excedirà els sis mesos, comptats a partir de la publicació de la convocatòria en el BOIB.

Proposta de resolució provisional

De conformitat amb l'article 24.4 de la Llei 38/2003, el Departament de joventut, com a òrgan instructor i a la vista de l'expedient, formularà la Proposta de resolució provisional, degudament motivada, que expressarà la relació d'estudiants per als quals es proposa la concessió de l'ajuda; igualment, si és el cas, en les sol·licituds excloses i denegades o desestimades, s'indicarà la causa d'exclusió i de denegació o desestimació, en tot cas, s'obrirà un termini de deu dies hàbils per presentar al·legacions, comptador a partir del dia següent de la publicació de la proposta de resolució provisional a la web municipal de l'Ajuntament d'Alcúdia  (https://www.alcudia.net). 

Amb relació a la proposta de resolució provisional, es pot al·legar el que es consideri adient en el termini esmentat mitjançant un escrit adreçat al Departament de Joventut, que s'ha de presentar mitjançant els canals que  s'esmenten a les presents bases.

Resolució definitiva de concessió i notificació

Examinades les al·legacions, si és el cas, es formularà la resolució definitiva, que expressarà la relació d'estudiants als quals se'ls concedeix els adjunts econòmics, amb indicació de les dades de les persones beneficiàries (DNI) i la quantia de l'ajuda; igualment, si és el cas, en les sol·licituds excloses i denegades o desestimades, s'indicarà la causa d'exclusió i de denegació o desestimació.

La resolució definitiva es notificarà a les persones interessades i es publicarà a la web municipal de  l'Ajuntament d'Alcúdia (https://www.alcudia.net).

Cessió de dades dels  beneficiaris a altres administracions

L'Ajuntament d'Alcúdia deixà palès que durant la tramitació administrativa d'aquesta convocatòria i en relació als beneficiaris amb concessió dels ajuts econòmics, lliurarà les dades d'atorgament i beneficiaris que siguin pertinents a les administracions estatals i tributàries que corresponguin atenent la legislació vigent.

Contra la resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que la dicti. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar des de la seva publicació. 

Pagament dels ajuts

L'Ajuntament d'Alcúdia abonarà l'import de l'ajuda concedida mitjançant pagament únic, que es farà efectiu una vegada conclosa la tramitació administrativa de la present convocatòria per a la seva adjudicació, i atenent el que es determini pel procediments i de la intervenció i tresoreria municipal.

- CRITERIS DE CONCESSIÓ DE LES AJUDES I BAREMACIÓ DE LES SOL·LICITUDS

Pel que fa als criteris de concessió dels ajuts econòmics  s'atendrà la següent baremació, en el moment de registrar la sol·licitud, amb un total puntuable de 100 punts:

BAREMACIÓ

1. CRITERIS SOCIALS (MÀXIM 20 PUNTS)

1a. Acreditació família nombrosa, acreditació família monoparental, acreditació certificat de minusvalidesa mínima del 33% del sol·licitant.

Família nombrosa

5 punts

Família monoparental

5 punts

Certificat de minusvalidesa 33%

10 punts

(màxim puntuable de l'apartat 10%  => 10 punts).  I en el cas que es compleixin dos dels requisits, la puntuació màxima serà de 10 punts

1b. Acreditació de situació d'atur dels pares o tutors legals i que puguin acreditar un mínim de tres mesos en situació d'atur durant el període del curs escolar (comprès entre el dia 1 de setembre de 2020 al 30 de juny de 2021).

Els dos progenitors en situació d'atur

10 punts

Un progenitor en situació d'atur

  5 punts

(màxim puntuable de l'apartat 10%  => 10 punts).  I en el cas que es compleixin dos dels requisits, la puntuació màxima serà de 10 punts

2. CRITERIS ACADÈMICS (MÀXIM 80 PUNTS)

2a. Nota mitjana del curs universitari realitzat pel sol·licitant durant el període 2020/2021

 Qualificació

Nota

Puntuació per a la baremació

Matrícula d'honor    (A+)

9.5/10

55    punts

Excel·lent                (A)

9/9.5

50    punts

Notable                   (B)

7/8.9

45    punts

Aprovat                   (C)

5/6.9

20    punts

Suspès                   (F)

0/4.9

0      punts

(màxim puntuable de l'apartat 55%  => 55 punts).  I en el cas que es compleixin dos dels requisits, la puntuació màxima serà de 85 punts

2b. Càrrega lectiva del nombre de crèdits universitaris matriculats durant el període 2020/2021

La relació de puntuació per crèdit matriculat és de de 0'30 punts amb un màxim de 60 crèdits/computables.

2b

Crèdits matriculats

0,30 x crèdit

(màxim puntuable de l'apartat 18% =>18 punts).

2c. Realització d'estudis presencial fora de l'illa de Mallorca i/o estudiants que compaginen els seus estudis amb activitats esportives o artístiques d'alt nivell.

2c.1 Realització d'estudis presencial fora de l'illa de Mallorca

S'entendran els estudis universitaris que obligatòriament s'hagin de cursar o es realitzin de forma presencial fora de l'illa de Mallorca, ja que aquets no es poden realitzar dins la illa de Mallorca, els quals hauran de ser acreditats com a modalitat presencial mitjançant indicació explicitat a la matrícula o bé altre document anàleg.

Excepcionalment, s'admetran durant aquesta convocatòria, estudis matriculats de forma presencial, però  realitzat de forma semipresencial efectiva excepcional degut a força major sobrevinguda per la crisi del Covid.

Quedaran exclosos d'aquest apartat els estudis anteriors amb matrícules de naturalesa i modalitat d'educació a distància, on-line, virtual o mitjançant plataformes de e-Learning.

2c.2  Estudiants que compaginen els seus estudis amb activitats esportives o artístiques d'alt nivell.

S'entendran els estudiants universitaris que realitzant els seus estudis dins o fora de Mallorca i que compagini els seus estudis universitaris amb activitats esportives o artístiques d'alt nivell, atenent els següent criteris:

  • Estudiants universitaris d'alt nivell esportiu, amb acreditació d'esportista d'alt nivell i/o d'alt rendiment lliurat pel Consejo Superior de Deportes, la Comunitat autònoma o altra  òrgan competent.

  • Estudiants universitaris d'alt nivell artístic o musical, amb acreditació d'estudis oficials superiors de música, dansa i art.

2c.1

Estudis presencials fora de l'illa

7 punts

2c.2

Compaginació estudis amb activitats d'alt nivell

2 punts

(màxim puntuable de l'apartat 7%  => 7 punts).  I en el cas que es compleixin dos dels requisits, la puntuació màxima serà de 7 punts

 Baremacions amb empats de puntuació

Una vegada aplicat els criteris de puntuació anteriors i en el supòsit que hi hagi dues o més sol·licituds amb la mateixa puntuació total, prevaldrà a tots els efectes per possibles desempats la sol·licitud amb millor nota mitjana de l'expedient acadèmic del curs 2020/2021.

- DOCUMENTACIÓ QUE S'HA DE PRESENTAR

Advertiment previ:

Una vegada acabat el període de presentació de sol·licituds, no es preveuran modificacions de dades o incorporació de documentació fora de termini, ni admissions per errors de dades o de documentació presentada.

Només es podran fer aportacions per manca de documentació o esmenes d'errors, si arribés el cas si aquests són requerits, dins els terminis que s'estipulen dins les presents bases i dins els períodes establers.

Per tant, se suggereix que es revisi la sol·licitud de forma acurada abans de registrar-la. En cas de dubte o necessitat de revisió prèvia abans del registre podeu adreçar-vos, dins el període de presentació de sol·licituds, a la següent adreça dins l'horari d'atenció al públic:

Ajuntament d'Alcúdia

Participació Ciutadana

Seu des moll

Teodor Canet, 32 –07400 Port d'Alcúdia- Mallorca

010@alcudia.net //  www.alcudia.net

tel: 971 89 70 40 – 010.  

 Documentació que s'ha de presentar:

Els documents marcats amb un (*) es podran autoritzar per part del sol·licitant perquè l'Ajuntament d'Alcúdia en realitzi la consulta de forma telemàtica i/o pels canals que tingui a l'abast, o bé també, en faci les comprovacions de consulta d'anteriors convocatòries. En el cas, que per qualsevol motiu, les comprovacions autoritzades presentin errors o no sigui possibles realitzar les comprovacions pertinents l'Ajuntament requerirà als sol·licitants que aquest en faci les aportacions pertinents.

No obstant, l'Ajuntament d'Alcúdia deixa palès que durant la tramitació administrativa d'aquesta convocatòria realitzarà les comprovacions de dades dins els seus propis sistemes informàtics, o bé d'altres d'interoperabilitat administrativa que consideri oportunes amb relació a les sol·licitud pels canals físics, telemàtics i d'interoperabilitat administrativa que aquest disposi.

1. Sol·licitud completament i correctament emplenada i presentada dins els períodes establerts a les presents bases.

2. Fotocòpia DNI/NIF del sol·licitant o document equivalent, en cas de menors d'edat s'haurà de presentar fotocòpia del pare/mare o tutors legals.

3. (*) Fotocòpia de la matrícula del sol·licitant (curs 2020/2021), en què s'especifiquin els crèdits matriculats i rebut del pagament d'aquesta.

4. Extracte acadèmic acreditatiu de les notes de l'expedient acadèmic del curs 2020/2021.

5. Fotocòpia del núm. de compte corrent on s'hauria de liquidar l'import dels ajuts en cas de concessió, en què aparegui el sol·licitant com a titular.

6. (*) Si s'escau, fotocòpia del certificat de minusvalidesa (>33%) del sol·licitant i/o família nombrosa.

Si s'escau, fotocòpia del certificat de família monoparental.

7. (*) Documentació acreditativa del sol·licitant d'estar al corrent de les obligacions tributàries estatals, autonòmiques i locals segons les disposicions legals vigents. (En cas de menors aportar documentació també dels pares i/o tutors legals).

8. (*) Si s'escau, documentació acreditativa període d'atur superior a tres mesos durant el període escolar dels pares o tutors legals del sol·licitant, exceptuant el mateix estudiant, en aquest cas cal aportar còpia del DNI dels pares i/o tutors legals.

9. Acreditació realització d'estudis presencial fora de l'illa de Mallorca

10. Acreditació compaginació estudis universitaris amb activitats esportives o artístiques d'alt nivell.

- COMISSIÓ TÈCNICA DE SEGUIMENT DE LA CONVOCATÒRIA

Per tal d'acomplir la tramitació administrativa de la present convocatòria es crearà una comissió tècnica amb la finalitat de donar tràmit, resoldre dubtes, interpretar les presents bases, valoració dels expedients o qualsevol altra circumstància referent a la resolució de la present convocatòria.

Aquesta comissió estarà formada com a mínim per tres tècnics de l'Ajuntament d'Alcúdia anomenats de forma expressa, a aquesta comissió s'hi podran incorporar altres tècnics que es determini.

Aquesta comissió treballarà de forma periòdica i permanent fins a la culminació i resolució definitiva de la present convocatòria.

Les presents bases i convocatòria hauran de ser publicades en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en la pàgina web corporativa. Igualment, es publicaran en la Base de Dades Nacional de Subvencions i en la pàgina web municipal la resolució de concessió de les ajudes.

- ACCÉS ALS MODELS I SOL·LICITUDS

El model de sol·licitud, les presents bases i tota la informació complementària es podrà trobar als següents llocs:

1-  Ajuntament d'Alcúdia

Participació Ciutadana

Seu des moll

Teodor Canet, 32 –07400 Port d'Alcúdia- Mallorca

010@alcudia.net //  www.alcudia.net

Tel: 971 89 70 40 - 010

2- Al web municipal:  www.alcudia.net

 Alcúdia, agost 2021

 

 ANNEX I.

SOL·LICITUD

CONVOCATÒRIA D'AJUTS A L'ESTUDI (UNI/2021)

ADREÇADA A ESTUDIANTS UNIVERSITARIS D'ALCÚDIA CURS 2020/2021

 DADES PERSONALS

Nom i llinatges:

DNI:

Data de naixement:

Adreça:

Població:

Codi postal:

Correu electrònic:

Telèfon:

DADES ACADÈMIQUES

Estudis que has realitzat aquest curs 2020/2021

Nom de la universitat:

 

Curs:

Matrícula (marqueu la que correspongui)

 (    ) Quadrimestral             (      )  Anual       

 

Nombre de crèdits matriculats al curs 2020/2021:

Nota mitjana d'aquest darrer curs (2020/2021):

Estudis presencials fora de l'illa:    (      )   SÍ                (       )  NO

 

Compaginació estudis amb activitats d'alt nivell:    (      ) SI               (    ) NO

 Especificar:

DADES SOCIALS

SITUACIÓ SOCIAL

SI

NO

Família nombrosa

 

 

Família monoparental

 

 

Minusvalidesa mínima del 33% del sol·licitant

 

 

Situació d'atur dels pares o tutors

 

 

 

DOCUMENTACIÓ APORTADA ANTERIORMENT / AUTORIZACIÓ EXPRESSA PER FER LA CONSULTA

Segons l'article 28 de la Llei 39/2015 de procediment administratiu, relacionat amb la consulta del formulari i/o del pagament  de la matrícula del sol·licitant (curs 2020/21), en què s'especifiquen els crèdits matriculats i  les taxes de matrícula liquidades.

Seleccioneu l'opció que desitgeu:

(    ) Sí, autoritz de manera expressa a l'Ajuntament d'Alcúdia per fer la consulta i que s'incorpori en la meva sol·licitud.

(     ) Adjunt aquest documentació a la present sol·licitud

Segons l'article 28 de la Llei 39/2015 de procediment administratiu, si n'és el cas, que els membres computables tinguin la condició de família nombrosa. Seleccioneu l'opció que desitgeu:

(    ) Inform que en anteriors convocatòries d'ajuts econòmics de l'Ajuntament d'Alcúdia ja vaig presentar aquest document, que no ha sofert modificacions i amb la qual cosa, don la meva conformitat perquè s'incorpori a la present sol·licitud.

 Indicar any convocatòria presentada  _______

 (      ) Sí, autoritz de manera expressa a l'Ajuntament d'Alcúdia per fer la consulta i que s'incorpori en la meva sol·licitud.

 (     ) Adjunt aquest documentació a la present sol·licitud

Segons l'article 28 de la Llei 39/2015 de procediment administratiu, si n'és el cas, que el sol·licitant tingui un grau de minusvàlua igual o superior al 33%. Seleccioneu l'opció que desitgeu:

(    ) Inform que en anteriors convocatòries d'ajuts econòmics de l'Ajuntament d'Alcúdia ja vaig presentar aquest document, que no ha sofert modificacions i amb la qual cosa, don la meva conformitat perquè s'incorpori a la present sol·licitud.

 Indicar any convocatòria presentada  _______

(     )  Sí, autoritz de manera expressa a l'Ajuntament d'Alcúdia per fer la consulta i que s'incorpori en la meva sol·licitud.

(     ) Adjunt aquest documentació a la present sol·licitud.

Segons l'article 28 de la Llei 39/2015 de procediment administratiu, certificat d'estar al corrent de les obligacions tributàries del sol·licitant (tributs municipals, autonòmics i de Seguretat Social). En cas de menors d'edat Indicar nom dels pares/tutors legals i DNI.

Seleccioneu l'opció que desitgeu:

(     ) Sí, autoritz de manera expressa a l'Ajuntament d'Alcúdia per fer la consulta i que s'incorpori en la meva sol·licitud.

(en cas de menors d'edat) Indicar nom dels pares/tutors legals i DNI.

- Nom ______________________  DNI ___________

- Nom ______________________  DNI ___________

(     ) Adjunt aquest documentació a la present sol·licitud.

 

Segons l'article 28 de la Llei 39/2015 de procediment administratiu, imports prestacions rebudes subsidis prestacions atur dels pares/tutors legals.  Seleccioneu l'opció que desitgeu:

 (     ) Sí, autoritz de manera expressa a l'Ajuntament d'Alcúdia per fer la consulta i que s'incorpori en la meva sol·licitud.

 Indicar nom dels pares/tutors legals i DNI.

  • Nom ______________________  DNI ___________

  • Nom ______________________  DNI ___________

(     ) Adjunt aquest documentació a la present sol·licitud.

 

BAREMACIÓ

Puntuació

Emplenar per l'interessat

Emplenar per l'administració

CRITERIS SOCIALS

1a

Família nombrosa

5 punts

 

 

 

Família monoparental

5 punts

 

 

 

Certificat de minusvalidesa 33% sol·licitant

10 punts

 

 

1b

Els dos progenitors en situació d'atur

10 punts

 

 

 

Un progenitor en situació d'atur

5 punts

 

 

CRITERIS ACADÈMICS

2a

Matrícula d'honor

55 punts

 

 

 

Excel·lent

50 punts

 

 

 

Notable

45 punts

 

 

 

Aprovat

20 punts

 

 

 

Suspès

0 punts

 

 

2b

Crèdits matriculats

0,30 punts x crèdit

 

 

2c.1

Estudis presencials fora de l'illa de Mallorca

7 punts

 

 

2c.2

Compaginació estudis amb activitats alt nivell

2 punts

 

 

 (màxim puntuable a tots els apartats 100 punts)             Total punts:

 

 

 Observacions:

 

 

 

 

DOCUMENTACIÓ ADJUNTADA

Els documents marcats amb un (*) es podran autoritzar per part del sol·licitant perquè l'Ajuntament d'Alcúdia en realitzi la consulta de forma telemàtica i/o pels canals que tingui a l'abast, o bé també, en faci les comprovacions de consulta d'anteriors convocatòries. En el cas, que per qualsevol motiu, les comprovacions autoritzades presentin errors o no sigui possibles realitzar les comprovacions pertinents l'Ajuntament requerirà al sol·licitants perquè aquest en faci les aportacions pertinents.

1. Sol·licitud completament i correctament emplenada i presentada dins els períodes establerts a les presents bases.

2. Fotocòpia DNI/NIF del sol·licitant o document equivalent, en cas de menors d'edat s'haurà de presentar fotocòpia del pare/mare o tutors legals.

3. (*) Fotocòpia de la matrícula del sol·licitant (curs 2020/2021), en què s'especifiquin els crèdits matriculats i rebut del pagament d'aquesta.

4. Extracte acadèmic acreditatiu de les notes de l'expedient acadèmic del curs 2020/2021.

5. Fotocòpia del núm. de compte corrent on s'hauria de liquidar l'import dels ajuts en cas de concessió, en què aparegui el sol·licitant com a titular.

6. (*) Si s'escau, fotocòpia del certificat de minusvalidesa (>33%) del sol·licitant i/o família nombrosa.

7. Si s'escau, fotocòpia del certificat de família monoparental.

8. (*) Documentació acreditativa del sol·licitant d'estar al corrent de les obligacions tributàries estatals, autonòmiques i locals segons les disposicions legals vigents. (En cas de menors aportar documentació també dels pares i/o tutors legals).

9. (*) Si s'escau, documentació acreditativa període d'atur superior a tres mesos durant el període escolar dels pares o tutors legals del sol·licitant, exceptuant el mateix estudiant, en aquest cas cal aportar còpia del DNI dels pares i/o tutors legals.

10. Acreditació realització d'estudis presencial fora de l'illa de Mallorca

11. Acreditació compaginació estudis universitaris amb activitats esportives o artístiques d'alt nivell.

DECLARACIÓ JURADA

En ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­____________________________________________ com a sol·licitant, amb DNI/NIF_____________________ pel que fa a la present convocatòria d'ajuts per estudis universitaris per al curs 2020/21, declara sota responsabilitat solidària que accepta les bases de la present convocatòria, i a més, que les dades aportades s'avenen totalment amb la realitat. Per altra banda, autoritza a l'Ajuntament d'Alcúdia perquè pugui fer totes les comprovacions que consideri oportunes amb relació a la present sol·licitud pels canals físics, telemàtics i d'interoperabilitat administrativa que aquest disposi.

 Alcúdia, _____ de/d' _____________ del 2021

Signatura

 

Ajuntament d'Alcúdia

La batlessa – presidenta