Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

FUNDACIÓ MALLORCA TURISME

Núm. 422114
Resolució del director de la Fundació Mallorca Turisme per la qual s’aproven les Bases específiques reguladores del procediment selectiu per a la constitució d’una borsa de treball de places de Tècnic/a en comunicació, màrqueting i audiovisuals a la Fundació Mallorca Turisme

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

El 13 de setembre de 2021, el Patronat de la Fundació Mallorca Turisme, va aprovar per unanimitat les bases per a la creació d'una borsa de treball de places de tècnic de comunicació, màrqueting i audiovisuals per a la Fundació Mallorca Turisme.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Aprovar les bases reguladores que han de regir el procediment selectiu per  a la constitució d'una borsa de treball de places de Tècnic/a en comunicació, màrqueting i audiovisuals a la Fundació Mallorca Turismes

2. Publicar aquesta Resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos Contra aquesta Resolució que no exhaureix la via administrativa es pot interposar recurs d'alçada davant del President de la Fundació Mallorca Turisme, en el termini d'un mes, a partir de l'endemà al de la publicació de la present Resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Contra la desestimació expressa del recurs d'alçada es pot interposar recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, a partir de l'endemà de la recepció de la notificació de la desestimació de l'esmentat recurs.

Transcorreguts tres mesos des de la interposició del recurs sense que s'hagi notificat la resolució, es pot interposar el recurs contenciós administratiu, contra la desestimació presumpta del recurs d'alçada, temporal sense limitació, mentre no hi hagi resolució expressa.

No obstant això, es pot interposar, en el seu cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això, de conformitat amb el que s'estableix en la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Palma,15 de setembre de 2021

El director de la Fundació Mallorca Turisme

Miguel Pastor Jordà

 

 

Bases específiques reguladores del procediment selectiu per a la constitució d'una borsa de treball de places de Tècnic/a en comunicació, màrqueting i audiovisuals a la Fundació Mallorca Turisme

Primera.

Objecte de la convocatòria

1.1. L'objecte de la present convocatòria és la selecció, mitjançant concurs, de personal laboral temporal de places de Tècnic/a en comunicació, màrqueting i audiovisuals. És per això que la present convocatòria té caràcter extraordinari. 

1.2. La borsa de treball tindrà per objecte la cobertura de les circumstàncies que permeten la contractació de personal laboral temporal per part de la Fundació d'acord amb els articles 11 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (en endavant TREBEP) i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de les Illes Balears (d'ara endavant LFPIB).

Aquesta convocatòria es regeix per les presents bases i per la normativa vigent en matèria de Funció Pública. I en concret per la Llei 7/1985, Reguladora de les Bases de Règim Local, Llei 20/2006, municipal i de règim local de les Illes Balears, el RDL 5/2015, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (TREBEP),  el RDL 781/1986, pel qual s'aprova el text refós de les disposicions vigents en matèria de Règim Local, la Llei 3/2007, de la Funció Pública de les Illes Balears i la resta de normativa d'aplicació.

1.3. La pertinença a la borsa de feina no implica, per si mateixa, cap mena de dret a la formalització de cap contracte. Únicament es garanteix que quan la Fundació consideri la cobertura urgent d'una plaça, s'apliqui el procediment establert en aquestes bases.

1.4. Aquesta borsa de feina tindrà una vigència de 3 anys. 

1.5.- Característiques de la plaça objecte de la convocatòria:

  • Denominació: Tècnic/a en comunicació, màrqueting i audiovisuals.
  • Grup: A1
  • Naturalesa: Laboral
  • Funcions generals:
    • Organitzar i/o assistir a actes, mercats, fires, jornades i altres esdeveniments de naturalesa similar nacionals i internacionals vinculats amb el seu àmbit de competència de la Mallorca Film Commission (MFC).
    • Assessorar, informar i donar suport a les produccions audiovisuals que es realitzin a Mallorca i totes les tasques que se'n derivin. 
    • Elaborar informes, plans d'acció, estadístiques, bases de dades, estudis d'impacte i altres documents de naturalesa similar etc. vinculats amb el seu àmbit de competència.
    • Establir coordinacions amb diferents nivells de l'Administració així com amb associacions, organitzacions empreses i altres entitats del sector privat i públic per a l'impuls de les produccions audiovisuals a Mallorca.
    • Promocionar Mallorca com a localització per a la realització de produccions audiovisuals.
    • Dissenyar material promocional (cartelleria, anuncis, fulletons, vídeos, etc.) i realitzar la promoció i difusió del mateix.
    • Gestionar el contingut de les pàgines web de la MFC així com gestionar els perfils, xarxes socials MFC (Facebook, Twitter, YouTube, etc.)
    • Redactar i publicar notes de premsa de la MFC.
    • Realitzar el seguiment i gestió dels contractes externs vinculats al seu àmbit de competència.
    • Redactar bases de convocatòries de subvencions.
    • Altres funcions de naturalesa similar que li siguin encomanades per un superior jeràrquic.
    • Jornada: ordinària (37,5 hores) en horari de matí

Segona.

Requisits de les persones aspirants

2.1. Per poder prendre part en el procés les persones aspirants hauran de complir els següents requisits generals:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o la de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea o la de qualsevol altre estat amb qui s'hagi subscrit per la Unió Europea i ratificat per Espanya un tractat internacional que reconegui als seus nacionals la lliure circulació dels treballadors.

També seran admesos el cònjuge, i els descendents, tant dels espanyols com d'algun dels nacionals esmentats, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i els descendents siguin menors de 21 anys o majors que convisquin i estiguin a càrrec dels progenitors. Les circumstàncies de parentiu, vincle  i convivència hauran de ser degudament acreditades.

En qualsevol cas, els/les aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola han d'acreditar documentalment la seva nacionalitat.

b) Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.

c) Tenir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques. L'acreditació de la compatibilitat funcional i de la condició de persona amb discapacitat s'ajustarà a la normativa vigent i en concret a les disposicions recollides al Decret 36/2004, de 16 d'abril, pel qual es regula l'accés, la promoció interna i la provisió de llocs de treball de persones amb discapacitat a la Funció Pública de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

d) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que exercien en el cas del personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, al seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.

e) No trobar-se en cap supòsit d'incompatibilitat establert en la Llei 53/1984 de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques o comprometre's en seu cas, a exercir l'opció recollida en l'article 10 de l'esmentada norma.

2.2. Les persones aspirants també hauran de complir els següents requisits específics: 

a) Estar en possessió del títol de llicenciat/graduat universitari en Comunicació audiovisual, Comunicació, Imatge i So, o Cinema, o titulació oficial equivalent

En el cas de titulacions expedides a l'estranger, cal aportar la corresponent credencial d'homologació o reconeixement del Ministeri d'Educació i Formació Professional.

b) Acreditar els coneixements de llengua catalana corresponents al nivell B2, mitjançant certificat, diploma, títol o equivalent. En cas que no es pugui acreditar es podrà realitzar una prova de nivell de català.

c) Estar en possessió del títol de coneixements d'anglès nivell B2. En cas que no es pugui acreditar es podrà realitzar una prova de nivell amb el suport de l'Escola Oficial d'Idiomes.

d) Haver satisfet la taxa que dona dret a la borsa de feina.

2.3. El compliment de les condicions i requisits per poder participar en el present procés selectiu s'ha de produir en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se fins a la data de formalització del contracte.

Tercera.

Presentació de sol·licituds

3.1. De conformitat amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques les sol·licituds s'hauran de presentar per mitjans electrònics, a través de la seu electrònica https://fundaciomallorcaturisme.sedelectronica.es mitjançant el tràmit de selecció de Tècnic/a en comunicació, màrqueting i audiovisuals.

3.2. També es podrà presentar en el Registre Electrònic de qualsevol de les Administracions públiques relacionades a l'article 2.1 de la Llei 39/2015, de l'1 d'octubre.

3.3. El termini de presentació de sol·licituds serà de vint dies naturals comptats a partir de l'endemà hàbil a les 9 hores del dematí de la darrera publicació de l'anunci de la convocatòria al BOIB. Si el darrer dia de presentació de sol·licituds fos inhàbil, el termini acabarà el primer dia hàbil següent.

En el cas que les sol·licituds es presentin presencialment caldrà enviar un correu electrònic a l'adreça info@fundaciomallorcaturisme.net amb una còpia de la instància presentada on consti la data.

3.4. Els i les aspirants hauran d'aportar amb la sol·licitud de participació:

a) Fotocòpia original del DNI

b) Declaració responsable en la qual confirmin que reuneixen totes i cada una de les condicions assenyalades a la base segona de la convocatòria i que accepten les presents bases d'acord amb l'Annex I d'aquestes bases.

c) Fotocòpia de cada un dels documents acreditatius del compliment dels requisits que donen accés a la present convocatòria.

d) Currículum dels mèrits que s'al·leguin d'acord amb el model de l'Annex II de les presents bases.

e) Fotocòpia de cada un dels documents acreditatius dels mèrits relacionats al currículum de mèrits i al model d'Annex IV de les presents bases.

f) Justificant d'haver satisfet la taxa la qual té un preu de 27,57€ (d'acord amb l'Ordenança fiscal reguladora de la taxa per al servei de selecció de personal en l'àmbit del Consell de Mallorca i dels seus organismes autònoms).

​​​​​​​L'import s'haurà de satisfer en el següent número de compte:

  • CAIXABANK: IBAN ES13 2100 0011 8102 0171 8479

Amb el següent concepte de pagament:

  • DNI, DATA

Exempcions al pagament de la taxa:

  • Família nombrosa de categoria general (exempció del 50 %).

  • Família nombrosa de categoria especial (exempció del 100 %).

  • Grau de discapacitat igual o superior al 33 % (exempció del 100 %).

  • Demandants d'ocupació almenys durant un termini d'un mes abans de la data de publicació de la convocatòria i en el qual consti que no ha rebutjat una oferta de treball adequat ni s'ha negat a participar, tret d'haver-ho justificat, en accions de promoció, formació o reconversió professional i que no disposen de rendes superiors, en còmput mensual, al SMI (exempció del 100 %)

  • Aspirants que formen part d'una família monoparental i que no disposen de rendes superiors, en còmput mensual, al salari mínim interprofessional (exempció del 50%).

S'entén que formen part d'una família monoparental els supòsits de separació matrimonial o quan no hi hagi vincle matrimonial, la formada per una de sola de les persones progenitores i tots els fills menors d'edat que hi conviuen. També en formen part els fills majors d'edat impossibilitats judicialment subjectes a pàtria potestat prorrogada o rehabilitada.

Les persones beneficiàries hauran d'adjuntar a la sol·licitud l'acreditació documental de complir amb algun dels requeriments anteriorment establerts. En el cas de les famílies monoparentals hauran d'adjuntar a la sol·licitud una declaració responsable que demostri la situació de convivència i de càrrega econòmica exclusiva dels fills a càrrec seu.

3.5. A partir de la convocatòria al BOIB, tots els anuncis successius es faran al tauler d'anuncis de la Fundació Mallorca Turisme i a la pàgina web de la Fundació.

Quarta. 

Admissió d'aspirants

4.1. Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, l'òrgan competent dictarà resolució en la qual aprovarà provisionalment la llista de persones admeses i excloses, amb indicació, en el seu cas, dels motius d'exclusió.

4.2. Les persones candidates disposaran d'un termini de 10 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de la llista provisional de persones admeses i excloses per formular les al·legacions que considerin.

4.3. Resoltes les al·legacions es procedirà a l'aprovació definitiva de la llista de persones admeses i excloses.

4.4. Als efectes d'admissió es tindran en compte les dades que les persones aspirants hagin fet constar a la sol·licitud.

Cinquena. 

Tribunal qualificador

5.1. El tribunal qualificador s'ajustarà al que disposa l'article 60 del TREBEP. La seva composició serà estrictament tècnica, ajustada als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i tendirà, en la mesura de lo possible, a la paritat entre dones i homes.

5.2. El Tribunal estarà format pels següents membres:

- Un president o presidenta. Pedro Barbadillo Rank i com a suplent Francisco Colom Cañellas.

- Dos vocals. Mireia Covas Vidal i com a suplent Jaume Morey Cerdà i Camino Gonzalez Mari i com a suplent Andres González Garau.

- Secretari/ària. Amb veu però sense vot. Francisca Mir Guasp i com a suplent Marilena Coll Martorell.

Per a cada un dels membres es designarà també un suplent.

Alternativament, pot actuar com a secretari/a del Tribunal un dels vocals designats per al Tribunal qualificador; en aquest cas, aquest tindrà dret a veu i vot, en la seva condició de membre del tribunal.

5.3. El tribunal no podrà constituir-se sense l'assistència almenys de 3 membres amb veu i vot, titulars o suplents,  ni podrà actuar sense la presència, al menys, del president/a i del secretari/a.

5.4. Podran assistir, en qualitat d'observadors, els representants sindicals de les organitzacions sindicals més representatives per a les funcions de vigilància i vetlla del bon desenvolupament del procés.

5.5. L'abstenció i recusació dels membres del tribunal s'ha d'ajustar al que preveuen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

5.6. El tribunal està facultat per resoldre els dubtes o les discrepàncies que s'originin durant el desenvolupament del procés de selecció.

5.7. En cas d'empat, el vot del president/a serà de qualitat.

5.8. El tribunal adoptarà les mesures necessàries per garantir que no es conegui la identitat de les persones aspirants en aquells exercicis que tinguin caràcter escrit.

Sisena.

Procés selectiu

El sistema de selecció serà el de concurs. Consistirà en la valoració de mèrits al·legats i acreditats documentalment per les persones aspirants i en la realització d'una avaluació competencial. La puntuació màxima serà de 50 punts.

El tribunal no tindrà en compte aquells mèrits que no hagin estat degudament al·legats i acreditats dins els termini de presentació dels mateixos.

6.2.1. Experiència professional. Fins a un màxim de 20 punts.

Es valorarà l'experiència en el desenvolupament de al menys 5 funcions similars o anàlogues en quant al contingut professional i nivell a les assignades a la plaça objecte de la convocatòria. 

  • Per haver treballat en altres administracions públiques o en el sector privat fins a 3 anys, 4 punts.

  • Per haver treballat en altres administracions públiques o en el sector privat durant un període d'entre 3 i 6 anys, 8 punts.

  • Per haver treballat en altres administracions públiques o en el sector privat durant un període d'entre 6 i 9 anys, 12 punts.

  • Per haver treballat en altres administracions públiques o en el sector privat durant un període d'entre 9 i 12 anys, 16 punts.

  • Per haver treballat en altres administracions públiques o en el sector privat durant més de 12 anys, 20 punts.

L'experiència s'haurà d'acreditar de la següent forma:

  • L'experiència professional en les administracions o empreses del sector públic s'ha d'acreditar mitjançant certificació de l'òrgan competent amb indicació expressa de l'escala i subescala o categoria professional desenvolupada, funcions, període de temps, règim de dedicació i experiència adquirida.

  • L'experiència professional a l'empresa privada o com a persona treballadora autònom s'ha d'acreditar amb informe de vida laboral i a més mitjançant còpia del contracte laboral o en el seu cas, altra documentació acreditativa.

6.2.2. Formació. Fins a un màxim de 15 punts.

Es valorarà la formació diferent i/o addicional a l'exigida per prendre part en la present convocatòria.

6.2.2.1. Formació reglada. Fins a un màxim de 8 punts.

a. Estar en possessió d'un títol de llicenciat/ada o graduat vinculat amb les funcions de la plaça objecte de la convocatòria. 4 punts. 

b. Estar en possessió d'un títol de màster universitari vinculat amb les amb les funcions de la plaça objecte de la convocatòria. 3 punts.

c. Estar en possessió d'un títol de postgrau universitari vinculat amb les amb les funcions de la plaça objecte de la convocatòria. 2 punt.

No es valorarà el títol de llicenciat/graduat quan aquest sigui el que permet prendre part en la present convocatòria.

Les titulacions universitàries (diferents de l'acreditada com requisit d'accés) a valorar es classificaran segons:

  • Llicenciatures i Graus universitaris a partir de 240 crèdits ECTS.

  • Màsters universitaris oficials a partir de 60 crèdits ECTS.

  • Postgraus a partir de 30 ECTS i fins a 59.

6.2.2.2. Formació complementària

Activitats de formació complementària, no incloses en l'apartat anterior i relacionades amb les funcions del lloc, fins a un màxim de 3 punts, a raó de:

  • Cursos, amb certificat d'assistència, superació o aprofitament al curs, que tingui una durada de més de 50 hores. 0,5 punts.

  • Cursos, amb certificat d'assistència, superació o aprofitament al curs, que tingui una durada entre 31 hores a 50 hores. 0,35 punts.

  • Cursos, amb certificat d'assistència, superació o aprofitament al curs, que tingui una durada entre 21 hores a 30 hores. 0,20 punts

  • Cursos, amb certificat d'assistència, superació o aprofitament al curs, que tingui una durada entre 5 hores a 20 hores. 0,05 punts.

Es valorarà també haver impartir cursos, jornades o seminaris de formació i perfeccionament relacionats amb les funcions específiques de la plaça a cobrir es valorarà a raó de 0,05 punts per cada hora impartida.

6.2.2.3. Altres mèrits

Fins a un màxim de 4 punts. 

  • Estar en possessió del certificat oficial o equivalent de nivell d'anglès C1 (Advanced). 1 punt.

  • Estar en possessió del certificat oficial o equivalent de nivell d'anglès C2 (Proficiency). 2 punts.

  • Estar en possessió del certificat oficial o equivalent de nivell de català C1. 1 punts.

  • Estar en possessió del certificat oficial o equivalent de nivell de català C2. 2 punts.

  • Estar en possessió de certificats de nivell d'altres llengües nivell B1 i B2. 2 punts.

En cas d'acreditació insuficient o de dubtes sobre el contingut i abast de determinats mèrits el tribunal podrà requerir-ne l'esmena en un termini màxim de 5 dies.

6.2.3. Avaluació competencial.

Consistirà en la superació d'una entrevista conductual. Només seran convocades les 10 persones aspirants que hagin obtingut una major puntuació en la suma dels apartats 6.2.1. i 6.2.2.

La puntuació màxima de la prova serà de 15 punts.

Aquesta entrevista conductual versarà sobre la comprovació de les condicions específiques en el desenvolupament de les funcions pròpies de la plaça convocada i en el perfil competencial exigit.

Les competències a avaluar seran les següents:

  • Excel·lència en el treball.

  • Autonomia i capacitat d'avaluació i anàlisi (Pensament analític).

  • Aprenentatge continu.

  • Treball en equip.

Per al desenvolupament de la prova el Tribunal podrà comptar amb el suport de personal extern especialitzat.

Setena.

Puntuació final

7.1. La puntuació definitiva del procés selectiu serà el resultat de sumar les puntuacions obtingudes en la valoració dels mèrits (concurs) i en l'avaluació competencial.

Vuitena.

Llista de persones i presentació de documents

8.1. Un cop finalitzada la qualificació de les persones aspirants es publicarà la relació de persones per ordre de puntuació final.

8.2. Les persones aspirants proposades hauran de presentar a la Fundació, dins del termini de 20 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de la llista de persones aspirants i sense requeriment previ, els documents acreditatius de les condicions de capacitat i del compliment dels requisits exigits a la convocatòria.

​​​​​​​Novena.

Creació i funcionament de la Borsa de treball

9.1. Les persones aspirants que hagin superat el procés selectiu podran ser cridades per la Fundació d'acord amb l'ordre rigorós de qualificació, per a la seva contractació com a personal laboral temporal en el termini de tres anys, a comptar des de la data de finalització del procés selectiu, sempre i quan es trobin disponibles i reuneixin la resta de requisits en la data prevista per a l'inici del contracte i procedeixi legalment conforme a la normativa vigent en cada moment.

9.2. La Fundació intentarà comunicar-se un màxim de tres vegades amb la persona aspirant mitjançant mitjans telemàtics: trucada telefònica, videotrucada, correu electrònic, sms, etc. Entre cada intent hauran de passar com a mínim 3 hores.

Si la persona no respongués en un termini màxim de tres dies hàbils, aquesta passaria a ocupar el darrer lloc de la borsa de treball  i la Fundació iniciaria les comunicacions amb el o la següent aspirant de la borsa. Tots els intents de comunicació per part de la Fundació quedaran registrats a l'expedient pertinent.

9.3. Si la persona cridada respongués a la comunicació iniciada per la Fundació aquesta li atorgaria un període màxim de dos dies hàbils per manifestar la seva conformitat o renuncia al contracte. Si en aquest termini no manifesta la conformitat, renuncia expressament al nomenament, no respon al telèfon de contacte que ha facilitat o una altra circumstància que li impedeixi incorporar-s'hi, perdrà el lloc en la llista dels aspirants seleccionats i passarà a ocupar el darrer lloc.

9.4. La permanència de les persones a aquesta borsa resta supeditada a la disponibilitat per cobrir les vacants que es presentin, s'exceptuen d'aquest supòsit les renúncies per causa justificada. Es consideren causes justificades: patir una malaltia o estar en situació d'incapacitat temporal, estar en període de maternitat o de paternitat, d'adopció o d'acolliment permanent o preadoptiu, incloent-hi el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per a cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors, o trobar-se en situació d'incapacitat temporal per motiu d'embaràs, prestar serveis en un lloc de la Relació de llocs de treball de l'Administració Pública, com a personal funcionari interí en un altre cos o en una altra escala o especialitat, o com a personal laboral temporal o indefinit no fix, prestar serveis en un lloc de la Relació de llocs de treball de l'Administració Pública com a personal funcionari de carrera i no poder acollir-se, en aplicació de la normativa, a cap de les situacions administratives legalment establertes que habiliten per a la contractació temporal i estar, en el moment de la crida, exercint funcions sindicals.

Aquestes situacions s'hauran de justificar documentalment.

9.5. Aquelles persones que renunciïn al contracte un màxim de 3 vegades per alguna causa diferent a les citades anteriorment, o siguin sancionades per la incoació d'un procediment disciplinari, seran eliminades de la borsa.

9.6. Quan la persona seleccionada d'entre les de la llista cessi es reincorporarà novament a la borsa en el mateix lloc que abans ocupava.

9.7. En el supòsit de prestacions de servei efectiu a temps parcial, s'oferirà a aquestes persones la possibilitat d'incrementar la seva jornada fins arribar a la jornada ordinària amb anterioritat a que la necessitat d'hores addicionals a la llar d'infants es cobreixi per un/a nou/va integrant de la borsa de treball.

9.8. Si el responsable del servei on s'adscrigui la persona integrant de la borsa prèviament contractat emet un informe negatiu, relatiu a la manca de capacitat manifestada per un rendiment insuficient que impedeixi realitzar amb eficàcia les funcions atribuïdes al lloc de treball, en donarà trasllat a RRHH, i s'articularà el procediment contradictori corresponent, el qual podrà el finalitzar el contracte temporal i, en el seu cas, l'expulsió de la persona aspirant de la borsa, tot informant, si s'escau, la representació del personal.

Desena.

Període de prova

10.1. Formarà part del procés selectiu la superació d'un període de prova de 6 mesos, amb caràcter eliminatori. A tal efecte la Fundació designarà un tutor o tutora que serà la persona responsable de supervisar el treball de l'aspirant. A la finalització del període de prova, el tutor o tutora elevarà al tribunal qualificador un informe valorant si la persona aspirant l'ha superat correctament. En cas contrari seran declarats no aptes per resolució motivada per l'òrgan competent, amb tràmit d'audiència previ, i perdran en conseqüència tots els drets a la contractació,  suposant l'expulsió de la borsa de treball.

10.2. Els/les aspirants que ja haguessin prestat serveis a la Fundació en places de les mateixes característiques, nivell i funcions que les convocades seran eximits/des en tot o en part de la realització del període de prova. L'òrgan competent podrà adoptar aquesta resolució previ informe del cap de la Unitat de destinació de les places convocades.

10.3. Durant el període de prova el personal ha d'assistir als cursos de formació que la Fundació pugui organitzar.

Onzena.

Incompatibilitats

11.1. Serà d'aplicació la normativa vigent sobre incompatibilitats del sector públic. Abans d'incorporar-se al servei de la Fundació, la persona aspirant haurà d'efectuar una declaració d'activitats i fer constar que no realitza cap altra activitat tal i com delimita la Llei 53/1984 i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. Si realitza alguna activitat privada haurà de declarar-ho abans de la formalització del contracte i si s'escau sol·licitar la compatibilitat amb el formulari que li facilitarà la Fundació.

11.2. Pel que fa a la determinació i adscripció al lloc de treball, règim d'horari i jornada, la persona contractada s'atindrà als acords i resolucions que adoptin els òrgans corresponents de la Fundació.

Dotzena.

Incidències i recursos

12.1. Contra la convocatòria i les presents bases, que exhaureixen la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que les hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.

12.2. Els actes qualificats del tribunal qualificador podran ser recorreguts en alçada davant la presidència de la corporació o de l'autoritat en qui hagi delegat en el termini d'un mes des que s'hagin publicat. 

12.3. Els actes de tràmit del tribunal qualificador no podran ser objecte de recurs, sense perjudici que es puguin interposar reclamacions quan es tracti d'esmenar possibles errors materials, errors en la transcripció de publicacions, errors aritmètics o errors observables a simple vista. Aquests errors també podran ser corregits d'ofici pels òrgans de selecció.

12.4. El Tribunal està facultat per resoldre els dubtes o discrepàncies que sorgeixin referents a aquestes bases i al desenvolupament del procés selectiu, i per prendre els acords necessaris pel seu bon ordre i desenvolupament.

12.5. En allò no previst en aquestes bases serà d'aplicació el que disposen Llei 7/1985, Reguladora de les Bases de Règim Local, Llei 20/2006, municipal i de règim local de les Illes Balears, el RDL 5/2015, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (TREBEP),  el RDL 781/1986, pel qual s'aprova el text refós de les disposicions vigents en matèria de Règim Local, la Llei 3/2007, de la Funció Pública de les Illes Balears, RD 364/1995, pel qual s'aprova el Reglament General d'Ingrés del Personal al servei de l'Administració General de l'Estat i de provisió de Llocs de Treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració General de l'Estat en els supòsits que sigui d'aplicació, la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, i la resta de les disposicions vigents en la matèria.

Tretzena.

Clàusula de protecció de dades de caràcter personal

13.1 La Fundació tractarà les dades personals de les persones sol·licitants i de les persones seleccionades en aquest procés selectiu, amb la finalitat de gestionar la seva sol·licitud i les actuacions objecte d'aquesta convocatòria, i es sotmet a les obligacions previstes en el Reglament europeu 2016/679, de 27 d'abril, General de Protecció de Dades (RGPD) i la seva adaptació a l'ordenament jurídic espanyol a través de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, i la resta de normativa complementària. En concret es preveu el tractament de dades de contacte i acadèmics de les persones que participen en l'execució i seguiment dels objectius establerts en aquestes bases.

13.2. La Fundació realitzarà les tasques necessàries perquè s'acompleixin els principis i deures establerts en la normativa vigent sobre la matèria, per garantir que no hi ha risc per als drets i llibertats dels sol·licitants i dels seleccionats. Aquestes actuacions han d'incloure especialment la garantia de transparència, en compliment dels articles 13 i 14 del RGPD, amb la informació detallada per la corporació.

13.3. Per a qualsevol consulta o queixa relacionades amb el tractament de les dades personals, els sol·licitants i els seleccionats tenen el dret de contactar amb el delegat de protecció de dades a través de la bústia que la Fundació posa a la seva disposició: fmir@conselldemallorca.net

13.4. Les dades que les persones seleccionades han facilitat, un cop finalitzat el motiu que n'ha originat la recollida, es conserven seguint les instruccions de gestió documental i d'arxiu de la Fundació. Les dades que les persones  sol·licitants han facilitat es conserven durant un màxim de 3 anys a partir de la presentació de la sol·licitud.

​​​​​​​13.5. Les persones aspirants i les persones seleccionades poden exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat o oposició al tractament de les seves dades, en els termes previstos a la legislació vigent, a través de la Seu electrònica de la Fundació.

13.6. Les persones seleccionades tenen l'obligació de respectar la confidencialitat de tota la informació i les dades de caràcter personal que, per qualsevol mitjà, els arribin com a conseqüència de la seva estada a la Fundació, i no desvelar-les ni reproduir-les de cap manera a fora de la Fundació. Aquest deure continua vigent fins i tot un cop finalitzat el període del contracte. Les dades esmentades poden referir-se tant a empleats/des públics, com a usuaris o ciutadans i, en general, a totes aquelles terceres persones que de forma directa o indirecta es posin en contacte amb la Fundació.

13.7. Les persones seleccionades tenen l'obligació de complir amb les polítiques de seguretat, protecció de dades i ús dels sistemes d'informació vigents a la Fundació, així com qualsevol instrucció que, en aquest sentit, se'ls faciliti. A més, han de respectar la confidencialitat de qualsevol fet que hagin observat o que el personal de la Fundació els hagi fet arribar en relació amb el servei o el personal esmentat.

 

 

​​​​​​​ANNEX I

Declaració responsable

​​​​​​​

Jo, ____________________ amb DNI ________________________ assabentat de la convocatòria per a la cobertura d'una plaça de ______________________________________________________ de la Fundació Turisme de Mallorca declaro responsablement:

  • Que compleixo tots els requisits establertes en les bases específiques de la convocatòria.

  • Que accepto les presents bases.

 

 

 

 

​​​​​​​​​​​​​​ANNEX II

Llistat ordenat de mèrits

 

1. Dades personals

Nom i cognoms

DNI

 

 

2. Experiència professional

 

Mesos

Desenvolupament de funcions iguals o similars a les de l'objecte de la convocatòria  a l'administració pública o al sector privat

 

3. Formació reglada

Titulació addicional a l'exigida  

Indiqui aquí l'especialitat

Títol de llicenciat/ada o graduat/ada

 

Títol de màster

 

Títol de postgrau

 

4. Formació complementària

Nom de l'acció formativa 

Hores

Centre on es va cursar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Altres mèrits

Nivell d'anglès  

Marquí amb una X

Títol nivell C1 anglès

 

Títol nivell C2 anglès

 

Títol nivell C1 català

 

Títol nivell C2 català

 

Títol nivell B1 i B2 altres llengües