Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 420310
Departament de Planejament i Gestió urbanística. Servei jurIdicoadministratiu de Planejament. Exp: PA20/0011. Aprovació inicial del projecte de modificació del Pla General d’Ordenació Urbana (PGOU) consistent en canvi del traçat del vial d’accés a Son Fuster

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de l'Ajuntament del 29 de juliol de 2021, va aprovar inicialment el projecte de modificació del Pla General d'Ordenació Urbana consistent en  canvi del traçat del vial d' accés a Son Fuster, per incorporar el vial realment executat de connexió amb la Ma-13. Aquesta modificació puntual implicarà: canvi de qualificació del sòl destinat a “vial públic”; canvi de qualificació de part de l' àmbit com a “Zona de Serveis”; rectificació de les alineacions oficials, qualificant com a sistema viari una part qualificada Zona de Serveis; i rectificació del traçat del límit entre sòl urbà i sòl rústic per a eliminar una errada gràfica detectada  en el Pla General.  Segons el projecte redactat  pels Serveis tècnics de Planejament .

Complint l'art. 55 de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears se sotmet el dit Projecte de modificació del Pla general,  a informació pública durant TRENTA DIES.  Atès l'art. 21. 5 del Reglament general de la Llei 2/2014, de 25 de març, d'ordenació i ús del sòl, per a l'illa de Mallorca (LOUS), el termini d'informació pública es computa des de la darrera publicació obligatòria. 

Els qui se'n considerin afectats poden examinar el projecte:

  • presencialment al Servei d'informació urbanística (av. de Gabriel Alomar, 18, planta baixa. Edifici Municipal de les Avingudes), demanant cita prèvia en línia
  • a l'anunci d'aquest acord, dins el tauler d'anuncis de la Seu Electrònica Municipal
  • accedint a l'enllaç

https://ajtpalma.sharepoint.com/:b:/s/Planejament/EZAU8V4X9RFJgadgwwJIVqUB1hHYGFkqPgEp8fynS2ascQ?e=RvJJTA

i presentar-hi les al·legacions que considerin pertinents, en el termini esmentat i mitjançant escrit dirigit a l'Ajuntament de Palma, al Registre General de les oficines municipals d'atenció a la ciutadania, la ubicació de les quals es pot consultar al web www.palma.cat, o a les dependències a què es refereix l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix i d'acord amb l'art. 51 de la dita Llei 12/2017 es fa pública la suspensió de la tramitació i aprovació dels plans de desenvolupament, dels instruments de gestió, així com a de l'atorgament de tota classe d'autoritzacions i llicències urbanístiques i de la possibilitat de presentar comunicacions prèvies en el que resultin afectades per les determinacions d'aquest planejament.

  

Palma, en el dia de la signatura eletrònica (3 de setembre de 2021)

El cap del Departament sl

p.d. Decret de batlia núm 3000/2014, de 26/02/2014

(BOIB núm. 30 de  4-03-2014)

Jaume Horrach Font