Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANT JOAN DE LABRITJA

Núm. 418412
Resolució d'Alcaldia Núm. 691de data 30 d'agost de 2021, relativa a l'advocació de competències delegades en matèria de contractació administrativa (Exp. Núm. 834/2019)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Vist el Decret d'Alcaldia 2019-369, de 19 juny 2019, de nomenament de membres de la Junta de Govern Local i delegació de competències en aquest òrgan col·legiat (BOIB núm. 85, de 27 de juny de 2019), i vist el punt quart d'aquesta resolució, pel qual es delega en la Junta de Govern Local l'exercici de la següent atribució d'Alcaldia:

Quart.- Efectuar les següents delegacions d'atribucions corresponents a l'Alcaldia a favor de la Junta de Govern Local, d'entre les contingudes i considerades com a delegables en l'article 21.1 de la Llei 7/1985, Reguladora de les Bases de Règim Local:

 

- Les contractacions i concessions de tota classe quan el seu import no superi el 10 per 100 dels recursos ordinaris del Pressupost ni, en qualsevol cas, els sis milions d'euros incloses les de caràcter pluriennal, quan la seva durada no sigui superior a quatre anys, sempre que l'import acumulat de totes les seves anualitats no superi ni el percentatge indicat, referit als recursos ordinaris del pressupost del primer exercici, ni la quantia assenyalada.”

Vist que aquesta delegació comprèn les facultats d'aprovació de l'expedient de contractació i, per consegüent, de tota la documentació que l'integra, així com també les facultats d'adjudicació dels contractes i, en definitiva, de tots aquells actes de gestió que concloguin en la resolució dels procediments administratius oportuns mitjançant l'adopció d'actes administratius que afectin tercers.

Atenent raons d'eficàcia en la contractació administrativa resulta convenient reclamar l'exercici de la competència en matèria de contractació per a conèixer del procediment de contractació exclusivament respecte de l'Expedient número 550/2021: Contracte d'obres de condicionament de diversos camins rurals del municipi. Procediment obert simplificat.

Per tot l'anterior, fent ús de les atribucions que legalment tinc conferides, especialment d'acord amb el que es disposa per l'article 116 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals (ROF), i en virtut d'això els articles 8 i 10 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic,

RESOLC

Primer.- Reclamar la competència delegada per Resolució de l'Alcaldia núm. 2019-369, de 19 juny 2019 (BOIB núm. 85, de 27 de juny de 2019), consistent en: “Les contractacions i concessions de tota classe quan el seu import no superi el 10 per 100 dels recursos ordinaris del Pressupost ni, en qualsevol cas, els sis milions d'euros incloses les de caràcter pluriennal, quan la seva durada no sigui superior a quatre anys, sempre que l'import acumulat de totes les seves anualitats no superi ni el percentatge indicat, referit als recursos ordinaris del pressupost del primer exercici, ni la quantia assenyalada”, exclusivament respecte de l'Expedient número 550/2021: Contracte d'obres de condicionament de diversos camins rurals del municipi. Procediment obert simplificat.

La present resolució farà efecte des de l'endemà al de la data del Decret, de conformitat amb el que es disposa en l'article 44.2 ROF.

Segon.- Remetre anunci de la present Resolució al Butlletí Oficial dels Illes Balears, d'acord amb el que es disposa per l'article 44.2 ROF.

Tercer.- Comunicar la present Resolució a l'àrea de Contractació, i la Intervenció i a Tresoreria a l'efecte de donar compliment a aquesta.

Quart.- Donar compte de la present Resolució al Ple Municipal en la següent sessió ordinària que celebri.

 

Sant Joan de Labritja, 14 de setembre de 2021

L'alcalde

Antonio Marí Marí