Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE MARRATXÍ

Núm. 399769
Bases i convocatòria oficial de jardineria pel torn restringit de promoció interna

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 Mitjançant Decret de l'Alcaldia núm. 3181/2021 de data 9 de juliol de 2021, en ús de les competències atorgades per l'article 21.1.g de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, s'aprova la convocatòria i les bases de les proves selectives per a cobrir, com funcionari de carrera i pel torn restringit de promoció interna, un (1) lloc de feina d'Oficial de jardineria de l'Ajuntament de Marratxí, en els termes següents:

CONVOCATÒRIA I BASES DE LES PROVES SELECTIVES PER A COBRIR, COM A FUNCIONARIS DE CARRERA I PEL TORN RESTRINGIT DE PROMOCIÓ INTERNA, UN LLOC DE FEINA D'OFICIAL DE JARDINERIA DE L'AJUNTAMENT DE MARRATXÍ.

PRIMERA. Objecte de la convocatòria.

L'objecte de les presents bases és regular el procediment per a cobrir, com a funcionaris de carrera, un (1) lloc de feina d'oficial de jardineria vacant a la plantilla municipal d'aquest Ajuntament, inclòs a la oferta pública d'ocupació de l'exercici 2019.

Característiques del lloc de feina:

  • Escala: Administració especial. Subescala serveis especials.
  • Grup C2.
  • Número de llocs de feina: 1 pel torn restringit de promoció interna.
  • Titulació mínima exigida: Graduat en Educació Secundària Obligatòria o equivalent.
  • Procediment selectiu: concurs oposició.

SEGONA. Condicions que han de reunir els aspirants. 

Per ser admesos a les proves selectives els aspirants hauran de reunir els següents requisits:

  • Ser espanyol o tenir la nacionalitat d'algun dels Estats membres de la Unió Europea d'acord amb les previsions contingudes a l'article 57 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el Text refús de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.
  • Tenir acomplerts 16 anys d'edat i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa, ambdues edats referides al dia en que finalitzi el termini de presentació d'instàncies.
  • No haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol de les administracions públiques. Igualment, no estar sotmès a sanció disciplinaria o condemna penal que impedeixi, en el seu Estat d'origen, l'accés a la funció pública en els supòsits d'aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola.
  • Estar en possessió, o en condicions d'obtenir-ho en la data en que finalitzi el termini de presentació d'instàncies, del títol acadèmic exigit.
  • Estar en possessió del títol que acrediti el nivell A2 de coneixements de la llengua catalana (o qualsevol altre títol homologat equivalent).
  • Posseir la capacitat funcional necessària pel desenvolupament de les corresponents funcions.
  • Pertànyer en qualitat de funcionari de carrera o personal laboral fix, a la plantilla de l'Ajuntament de Marratxí com a ajudant de construcció, fosser, peó caminer, peó especialitzat o peó de manteniment i gaudir d'una antiguitat mínima en el cos o escala de dos anys (com a funcionari de carrera o personal laboral fix).

TERCERA. Presentació de sol·licituds. 

Les instàncies sol·licitant prendre part en el procés selectiu, referides sempre a la data d'expiració del termini assenyalat per a la presentació d'instàncies, es dirigiran al Batle de la Corporació i es presentaran al Registre general de l'Ajuntament durant el termini de vint dies naturals següents al de la publicació de l'anunci de la convocatòria al Butlletí oficial de l'Estat. Els successius anuncis es publicaran únicament al Butlletí oficial de les Illes Balears. 

 

Les instàncies també es podran presentar en la forma que s'indica a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. 

Les instàncies hauran d'anar acompanyades dels justificants (originals o fotocòpies degudament confrontades) dels mèrits que es vulguin fer valer a la fase de concurs, d'una fotocòpia del Document Nacional d'Identitat i del justificant d'haver satisfet els drets d'examen d'acord amb l'establert a la vigent Ordenança reguladora de la taxa per a optar a proves de selecció de personal. Així mateix, els aspirants hauran de confeccionar un índex ajustat a la fase de concurs de les presents bases on es recullin ordenadament els mèrits al·legats.  

QUARTA. Admissió dels aspirants. 

Una vegada finalitzat el termini de presentació d'instàncies, l'autoritat convocant o persona en qui delegui dictarà resolució aprovant la llista dels aspirants admesos i exclosos. La relació dels aspirants admesos i exclosos es publicarà en el tauler d'anuncis electrònic de la Casa Consistorial (seu electrònica) i en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i en ella hi figurarà el nom i llinatges dels aspirants, el núm. de DNI i, en el seu cas, la causa d'exclusió, concedint-se un termini de deu dies per a que els interessats puguin al·legar el que considerin oportú i així poder rectificar els errors. A l'esmentat anunci o mitjançant anunci posterior, degudament publicat, s'indicarà el lloc, data i hora de l'inici dels exercicis. Els errors materials o de fet podran ser rectificats o esmenats en qualsevol moment, ja sia d'ofici o a petició de la part interessada. 

Si algun aspirant no figurés a la llista d'admesos i exclosos, haurà de presentar-se davant del Tribunal amb la còpia de la sol·licitud segellada per l'oficina receptora per a que sigui admès provisionalment per a la realització del corresponent exercici. Amb aquest fi, el Tribunal es constituirà en sessió especial, abans de donar inici a l'exercici i en el lloc on hagi de realitzar-se el mateix, per a resoldre provisionalment les reclamacions, que mitjançant compareixença, puguin presentar els aspirants que es trobin en les circumstàncies assenyalades. De l'acta corresponent a l'esmentada sessió es donarà compte immediata a l'Alcaldia, que resoldrà sobre l'admissió o exclusió de l'aspirant afectat, comunicant-ho al Tribunal qualificador pel seu coneixement i efectes, i si procedeix, a la persona afectada. 

CINQUENA. Tribunal qualificador.

El Tribunal qualificador quedarà constituït en la forma següent: 

President:

  • Titular: Caridad Umarán Del Campo
  • Suplent: Francesc Xavier Hauf Colom

Secretari (amb veu i vot):

  • Titular: Catalina Eva Alemany Covas
  • Suplent: Jaume Canyelles Veny

Vocals en representació del personal fix de l'Ajuntament, designat pel senyor Batle:

  • Titular 1: Pedro Bibiloni Rigo
  • Titular 2: Enrique Guerrero Dupley
  • Suplent 1: José Juan Serra
  • Suplent 2: Martí Creus Rigo

Un vocal titular i un vocal suplent en representació de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears designat per aquesta.

El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, i les seves decisions s'adoptaran per majoria. El Tribunal podrà designar assessors quan ho consideri convenient, sempre amb el límit de que el número d'aquests no podrà ser superior al número de membres del Tribunal.

Així mateix es permetrà l'assistència, sense formar part del Tribunal i als únics efectes de supervisió del procés selectiu, d'un representant de la Junta de personal designat per aquesta. 

Els membres del Tribunal qualificador hauran d'abstenir-se d'intervenir i ho notificaran a l'autoritat convocant quan es vegin afectats per alguna de les circumstàncies previstes a l'article 23 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, així com també aquelles persones que haguessin realitzat tasques de preparació d'aspirants a proves selectives durant els cinc anys anteriors a la publicació de la convocatòria. Així mateix, els aspirants podran recusar els membres del Tribunal quan es doni alguna de les circumstàncies ressenyades a l'article 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic. 

Els vocals del Tribunal qualificador hauran d'estar en possessió d'un nivell de titulació igual o superior a l'exigit per a l'ingrés a la categoria convocada. 

Categoria del tribunal: tercera. 

SISENA. Inici i desenvolupament del exercicis. 

Els exercicis de la fase d'oposició seran els que es detallen a les presents bases. 

L'ordre d'actuació dels aspirants es determinarà alfabèticament, segons resulti del sorteig realitzat pel Tribunal abans de donar-se inici als exercicis corresponents. 

Els aspirants seran convocats per a cada exercici mitjançant el sistema de cridada única, essent exclosos de les proves selectives aquells aspirants que no compareguin, excepció feta dels casos degudament justificats i lliurement apreciats pel Tribunal. 

Per a la realització dels exercicis s'empraran sistemes per tal de mantenir l'anonimat dels aspirants sempre que la naturalesa de l'exercici així ho permeti. En aquells supòsits en que els aspirants vulnerin l'anonimat procedint a la identificació dels seus exercicis amb qualsevol altre sistema el Tribunal procedirà a excloure dels procés selectiu a l'aspirant infractor i la seva prova es tindrà per no realitzada. 

El Tribunal, en qualsevol moment, podrà requerir als opositors per a què acreditin la seva personalitat. 

Una vegada iniciades les proves selectives no serà obligatòria la publicació dels successius anuncis de convocatòria de la resta de proves al BOIB, sinó que el Tribunal únicament publicarà els esmentats anuncis al tauler d'anuncis electrònic de la Casa consistorial (seu electrònica) amb una antelació mínima de quaranta-vuit hores, si bé des de la terminació d'un exercici fins a l'inici del següent haurà de transcórrer un mínim de tres dies hàbils i un màxim de 45 dies naturals. 

Els exercicis podran realitzar-se, a elecció de cada aspirant, en qualsevol de les dues llengües oficials de les Illes Balears. 

SETENA. Fase de concurs. 

La fase de concurs, serà prèvia a la fase d'oposició i en cap supòsit servirà per a superar la fase d'oposició. 

A aquesta fase, que en còmput total no podrà superar els 40 punts, el Tribunal avaluarà els següents mèrits: 

1. Experiència professional: 

  1. Serveis prestats a l'Ajuntament de Marratxí en lloc de feina de categoria professional superior, similar o immediatament inferior a la convocada: 0,125 Punts per mes complet.

  2. Serveis prestats a qualsevol altra Administració local en lloc de feina de categoria professional superior, similar o immediatament inferior a la convocada: 0,100 Punts per mes complet.

  3. Serveis prestats en qualsevol altra Administració pública en lloc de feina de categoria professional superior, similar o immediatament inferior a la convocada: 0,075 Punts per mes complet.

  4. Serveis prestats en qualsevol Administració pública en lloc de feina de categoria professional inferior a la convocada (i no recollida als apartats anteriors): 0,050 Punts per mes complet.

  5. Serveis prestats a l'empresa privada en lloc de feina de categoria professional superior o similar a la convocada: 0,025 Punts per mes complet. 

Aquest apartat tindrà en conjunt una puntuació màxima de 30,95 punts. 

2. Titulació acadèmica: 

Únicament es valorarà la titulació acadèmica més alta de les obtingudes per l'aspirant. 

  1. Per cada títol de llicenciatura, diplomatura o títols de grau equivalent: 2 punts.

  2. Per cada títol de Batxiller, Batxiller Superior (BUP), Tècnic especialista (FP2) o Tècnic Superior de cicle formatiu de grau superior (Formació professional): 1 punt.

  3. Per cada títol de Tècnic auxiliar (FP1) o Tècnic de cicle formatiu de grau mig (Formació professional): 0,5 punts. 

Aquest apartat tindrà en conjunt una puntuació màxima de 2 punts. 

3. Cursos de formació i perfeccionament: 

Únicament es valoraran els cursos directament relacionats amb les funcions a desenvolupar o complementaris o transversals a les mateixes, realitzats en centres oficials (Administracions públiques, entitats promotores de formació i universitats). La valoració es farà en funció del següent barem: 

  1. Cursos de formació i perfeccionament directament relacionats amb les funcions específiques del lloc de feina d'oficial de jardineria: jardineria, plagues i malalties de les plantes, sanitat forestal, vegetació del espais lliures públics, ... que es valoraran a raó de 0,01 punts per hora de formació rebuda amb aprofitament i a raó de 0,005 punts per hora de formació rebuda únicament amb assistència.  

  2. Cursos de formació i perfeccionament complementaris o transversals en relació al lloc de feina convocat que es valoraran a raó de 0,005 punts per hora de formació rebuda amb aprofitament i a raó de 0,0025 punts per hora de formació rebuda únicament amb assistència.

Únicament es valoraran els cursos de les següents matèries tranversals: Cursos en matèria de picapedreratge, electricitat, pintura, fusteria, lampisteria, ferreria, càrrega i transport de materials, neteja, procediment administratiu, dret administratiu i tributari, igualtat de gènere, informàtica de gestió, prevenció de riscos laborals i qualitat. 

En relació als cursos o activitats expressades en crèdits, s'entén que cada crèdit equival a 10 hores, excepció feta dels crèdits ECTS que equivalen a 25 hores. No es valoraran els certificats que no indiquin el número d'hores o crèdits o amb contingut de la formació indefinit. Tampoc es valorarà la formació que constitueixi una part d'altres estudis o cursos que s'hagin aportat per a la seva valoració o s'exigeixin com a requisit, ni la formació repetida a menys que s'hagi produït un canvi substancial en el seu contingut. 

Aquest apartat tindrà en conjunt una puntuació màxima de 5,00 punts. 

4. Coneixements de la llengua catalana: 

En aquest apartat es valoraran el certificats expedits per l'EBAP, els expedits u homologats per la Direcció General de Política Lingüística, els expedits per l'Escola Oficial d'Idiomes, i també la resta de certificats reconeguts d'acord amb la normativa autonòmica. 

  1. Certificat de nivell B1 (nivell elemental): 0,25 punts.

  2. Certificat de nivell B2 (nivell avançat): 0,50 punts.

  3. Certificat de nivell C1 (nivell de domini funcional efectiu): 0,75 punts.

  4. Certificat de nivell C2 (nivell de domini): 1,00 punts.

  5. Certificat de nivell E (coneixements específics de llenguatge administratiu): 0,25 punts. 

Es valorarà únicament un certificat, excepció feta en el supòsit de coneixements de llenguatge administratiu, en què la puntuació s'acumularà a la de l'altre certificat que s'aporti. 

Aquest apartat tindrà en conjunt una puntuació màxima de 1,25 punts. 

5. Coneixements d'altres llengües: 

En aquest apartat es valoraran el certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua de les altres comunitats autònomes o d'una llengua estrangera expedits per les escoles oficials d'idiomes (EOI), escoles d'administració pública i universitats, sempre que siguin equivalents als nivells que estableix el Marc comú europeu i segons el criteri que s'indica a continuació:

Nivells del Marc comú europeu MCE

Puntuació

Certificat de nivell A1

0,10

Certificat de nivell A2

0,20

Certificat de nivell B1

0,30

Certificat de nivell B1+

0,40

Certificat de nivell B2

0,50

Certificat de nivell B2+

0,60

Certificat de nivell C1

0,70

Certificat de nivell C2

0,80

Per a una mateixa llengua únicament es valorarà la titulació de nivell superior.

Aquest apartat tindrà en conjunt una puntuació màxima de 0,80 punts.

VUITENA. Qualificació dels exercicis. 

Els exercicis obligatoris es qualificaran fins a un màxim de trenta (30) punts. Els aspirants que no obtinguin la qualificació mínima de quinze punts en cada un dels exercicis quedaran eliminats. Cada membre del Tribunal podrà atorgar, per a cada exercici, una puntuació de zero a trenta punts. Les qualificacions s'obtindran sumant les puntuacions atorgades per cada membre del Tribunal i dividint el total pel número de membres. El coeficient que resulti serà la qualificació definitiva. 

Les qualificacions es faran públiques el mateix dia en què s'acordin i s'exposaran al tauler d'anuncis electrònic de la Casa Consistorial (seu electrònic). 

Els aspirants del torn de promoció interna que participin a les dues properes convocatòries per a l'ingrés al cos d'oficials de jardineria d'aquest Ajuntament pel torn de promoció interna tindran l'opció, sempre que hagin aprovat un o més dels exercicis, de conservar la puntuació d'un o més dels exercicis aprovats o bé realitzar un o més d'aquests exercicis aprovats a fi d'obtenir una puntuació més elevada (en el supòsit d'obtenir una puntuació inferior podran conservar l'obtinguda en la primera convocatòria). Per tal de gaudir d'aquesta possibilitat els aspirants hauran d'indicar a la seva sol·licitud que faran ús de l'esmentada reserva de nota. 

NOVENA. Proves a realitzar. 

Primer exercici: obligatori i eliminatori. Consistirà en contestar per escrit un qüestionari de preguntes amb respostes alternatives (tipus test) relatives al programa de temes. El número de preguntes serà de 40 i el temps de duració de l'exercici serà com a màxim de 40 minuts. Aquest exercici es qualificarà amb un màxim de 30 punts, entenent-se que superen la prova aquells aspirants que obtinguin un mínim de 15 punts.

Criteris de correcció:

  • La prova constarà de 41 preguntes, de les quals les preguntes núm. 41 tindrà la consideració de pregunta de reserva i, en conseqüència, s'hauran de contestar pels aspirants si bé únicament es tindrà en compte en el supòsit de que s'anul·lés alguna de les primeres 40 preguntes.
  • Cada pregunta tindrà un valor inicial de 0,75 punts, resultat de dividir la puntuació màxima (30) pel nombre total de preguntes vàlides (40).
  • Les respostes incorrectes descomptaran 0,1875 punts, resultat de dividir la puntuació per resposta correcta (0,75) per quatre.
  • Les respostes en blanc no descomptaran ni sumaran res respecte de la puntuació obtinguda.

Segon exercici: obligatori i eliminatori. Consistirà en la realització d'una prova pràctica (un o varis supòsits pràctics) relacionada amb les funcions pròpies del lloc de feina d'oficial de jardineria, determinada pel Tribunal abans d'iniciar-se l'exercici. La duració de la prova serà com a màxim de 60 minuts. Aquesta prova pràctica estarà dirigida a apreciar i valorar el coneixement, destresa, agilitat i rapidesa dels aspirants en l'execució dels supòsits pràctics.

Aquest exercici es qualificarà amb un màxim de 30 punts, entenent-se que superen la prova aquells aspirants que obtinguin un mínim de 15 punts. 

El Tribunal vetllarà per a que en la prova pràctica s'emprin sistemes que permetin deixar constància de les mateixes als efectes de possibles reclamacions. 

DESENA. Qualificació definitiva, llista d'aprovats i presentació de documents. 

La qualificació definitiva de cada un dels aspirants vindrà determinada per la suma de puntuacions obtingudes en els distints exercicis i en la fase de concurs. Una vegada finalitzada la qualificació dels aspirants, el Tribunal elevarà a l'Alcaldia proposta de nomenament a favor dels aspirants que hagin obtingut millor puntuació i es publicarà còpia de l'acta a la porta del local on s'hagin celebrat els exercicis i en el tauler d'anuncis electrònic de la Casa consistorial (seu electrònica). 

En cas d'empat entre dos o més aspirants, aquest es resoldrà a favor de l'aspirant que hagi obtingut major puntuació a la fase d'oposició, i de mantenir-se aquest es resoldrà a favor de l'aspirant que acrediti una major antiguitat al servei de l'Ajuntament de Marratxí i en última opció es resoldrà l'empat per sorteig. 

El Tribunal únicament podrà proposar, pel seu nomenament, un número d'aspirants igual al de llocs de feina convocats. 

Una vegada publicats els resultats definitius els aspirants proposats pel seu nomenament com a funcionaris disposaran de vint dies naturals, a partir de l'esmentada publicació, per a presentar en el Registre general de l'Ajuntament la documentació següent:

  1. Fotocòpia compulsada/confrontada del document nacional d'identitat.

  2. Fotocòpia compulsada/confrontada del títol acadèmic exigit.

  3. Certificat metge acreditatiu de no patir malaltia o defecte físic que l'impossibiliti pel desenvolupament de les funcions pròpies del lloc de feina convocat.

  4. Dues fotografies mida carnet.

  5. Declaració jurada o promesa de no haver sigut separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei d'alguna de les Administracions públiques i no haver sigut inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.

  6. Declaració jurada o promesa de no estar sotmès a cap causa d'incapacitat conforme a la legislació vigent.

  7. Declaració jurada o promesa de no ocupar cap lloc de feina o de no desenvolupar cap activitat del sector públic delimitats per l'article 1 de la Llei 53/1984, i de no percebre pensió de jubilació.

Si els aspirants proposats no presentessin la documentació assenyalada dins del termini indicat, excepció feta dels casos de força major, totes les actuacions envers ells quedaran anul·lades, sense perjudici de la responsabilitat en que pugui haver incorregut en el supòsit de falsedat a les instàncies presentades. 

Al tractar-se d'un procés selectiu pel torn restringit de promoció interna els aspirants, ateses les circumstàncies, estaran exemptes de justificar les condicions i els requisits ja acreditats per a obtenir el seu anterior nomenament i únicament hauran de presentar certificació de l'Administració d'origen que acrediti la seva condició de funcionari de carrera/personal laboral fix i demés circumstàncies que constin al seu expedient personal. 

ONZENA. Nomenament i pressa de possessió. 

Una vegada els aspirants aprovats hagin presentat la documentació requerida en el termini establert, els aspirants seran nomenats funcionaris en pràctiques, fins al límit dels llocs de feina convocats i que estiguin dotades pressupostàriament. 

Una vegada realitzat el nomenament per l'òrgan competent, els aspirants nomenats hauran de prendre possessió en el termini de trenta dies, comptadors de l'endemà del dia de la publicació del nomenament en el BOIB. Aquells que no prenguin possessió en el termini indicat, sense causa justificada, quedaran en la situació de cessants. 

En el supòsit de que es desenvolupessin activitats privades que requerissin del reconeixement de compatibilitat, haurà d'obtenir-se aquesta, sol·licitant-la en els deus dies primers del termini de presa de possessió o cessar en la realització de l'activitat privada abans d'iniciar l'exercici de funcions públiques. 

DOTZENA. Període de pràctiques. 

El nomenament de funcionaris en pràctiques determinarà  la data en que aquestes han d'iniciar-se, tenint una duració de sis mesos, i finalitzades aquestes el responsable del Negociat on s'hagin realitzat les mateixes emetrà informe qualificant als aspirants d'aptes o no aptes, informe que haurà de ser ratificat pel Tribunal qualificador. 

Els aspirants que superin el període de pràctiques seran nomenats funcionaris de carrera. Si algun aspirant és qualificat com a no apte en la fase de pràctiques, en la mateixa resolució es requerirà a la persona aspirant que hagi aprovat totes les proves, per ordre de puntuació obtinguda en les proves, per ser nomenat funcionari en pràctiques. La resolució esmentada exhaureix la via administrativa, podent ser recorreguda en els termes que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques. 

Les pràctiques tenen per objecte valorar l'aptitud per exercir les funcions pròpies d'oficial de jardineria, tenint la consideració de confidencial tot el procés de la seva valoració, podent accedir a la informació únicament els aspirants interessats respecte de la seva pròpia valoració, els redactors d'informes parcials respecte de la seva pròpia valoració, el redactor de l'informe final i els membres del tribunal qualificador. En cap supòsit es publicaran llistes nominals dels funcionaris valorats amb les puntuacions obtingudes, sinó que únicament es publicaran els funcionaris proposats pel seu nomenament com a funcionaris de carrera. 

 

TRETZENA. Nomenament com a funcionaris de carrera i elecció de destí. 

Una vegada efectuat el nomenament com a funcionaris de carrera, els aspirants nomenats elegiran per ordre de qualificació les Àrees o serveis on prestaran els seus serveis en funció dels llocs de feina convocats. 

CATORZENA. 

El Tribunal queda autoritzat per a resoldre els dubtes que es puguin presentar i prendre els acords necessaris i precisos pel bon ordre del procés selectiu, en tots aquells assumptes que no es recullin a les presentes bases, sempre amb estricta observança de la normativa vigent aplicable en la matèria. 

La convocatòria i les seves bases, tots els actes que es derivin del procés selectiu i les actuacions del Tribunal podran ser impugnats per les persones interessades en els terminis i formes establerts per la Llei del procediment administratiu comú de les administracions públiques. 

QUINZENA. Protecció de dades de caràcter personal. 

De conformitat amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de març, de protecció de dades de caràcter personal, s'informa que les dades de caràcter personal que s'obtinguin de les sol·licituds de participació dels aspirants seran incorporades i tractades de forma confidencial en un fitxer propietat d'aquest Ajuntament.  

Les dades obtingudes amb la sol·licitud de participació podran ser utilitzades, salvaguardant la identitat dels aspirants, per elaborar estadístiques internes. 

SETZENA. 

El fet d'haver superat aquest procés selectiu sense aconseguir plaça podrà ser objecte de valoració a les futures convocatòries per a cobrir temporalment mitjançant comissió de serveis llocs de feina d'oficial de jardineria, sempre amb subjecció i amb els límits establerts a l'article 32 del vigent Pacte regulador de les condicions generals de treball del personal funcionari de l'Ajuntament de Marratxí que regula les comissions de servei per a cobertura temporal de llocs de feina. 

 

Marratxí, 2 de setembre de 2021

El batle Miquel Cabot Rodríguez

  

Documents adjunts