Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)
Núm. 388706
Resolució de la directora general d’Investigació en Salut, Formació i Acreditació, en virtut de l'encomana de la presidenta de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears (IdISBa), de 23 d'abril de 2021, segons l'article 28.3 dels Estatuts de la Fundació IdISBa, per la qual es convoca un procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o una tècnica superior de suport en investigació per al projecte «Anàlisi del resistoma in vitro i in vivo: desenvolupament de noves eines per optimitzar el diagnòstic i tractament de les infeccions per P. aeruginosa»
El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), estableix en l'article 15 la competència per ordenar la inserció d'edictes en el BOIB i, en el punt 4, especifica que les institucions o ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució que emana el text.
D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels estatuts de la Fundació, la Direcció Gerència de la Fundació té la competència per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior de personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles actuacions que en aquesta matèria li siguin encomanades, sense perjudici de les funcions que corresponen a la presidència.
Per tot això, dict la següent
Resolució
Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d'una tècnica o d'un tècnic superior en investigació per al projecte «Anàlisi del resistoma in vitro i in vivo: desenvolupament de noves eines per optimitzar el diagnòstic i tractament de les infeccions per P. aeruginosa».
Palma, 31 d'agost de 2021
La directora general d'Investigació en Salut, Formació i Acreditació Asunción Sánchez Ochoa (En virtut de l'encomana de la presidenta de la Fundació, de 23 d'abril de 2021, segons l'article 28.3 dels Estatuts de la Fundació IdISBa)
ANNEX 1 Convocatòria del procés selectiu d'un tècnic o tècnica superior de suport en investigació per al projecte «Anàlisi del resistoma in vitro i in vivo: desenvolupament de noves eines per optimitzar el diagnòstic i tractament de les infeccions per P. aeruginosa»
La Fundació té encomanades, entre altres, les funcions de gestionar els mitjans i recursos a el servei d'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i la innovació en el camp de la salut.
Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita efectuar la convocatòria per a la contractació d'un tècnic o d'una tècnica superior de suport en investigació per al projecte «Anàlisi del resistoma in vitro i in vivo: desenvolupament de noves eines per optimitzar el diagnòstic i tractament de les infeccions per P. aeruginosa».
L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma en la contractació de personal laboral.
Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.
L'apartat segon B de l'Acord de Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast de control del punt 5 de l'Acord de Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la comunitat autònoma.
Per tot això, i en l'exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels estatuts fundacionals vigents
Convoc
El procés per a la selecció i posterior contractació d'una tècnica o tècnic superior de suport en investigació per al projecte «Anàlisi del resistoma in vitro i in vivo: desenvolupament de noves eines per optimitzar el diagnòstic i tractament de les infeccions per P. aeruginosa», amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:
I. Requisits de la plaça
No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.
II. Funcions
III. Presentació de sol·licituds
Les sol·licituds es poden presentar al registre físic de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears (Carretera Valldemossa, 79, Son Espases, Edifici S, primera planta) o mitjançant el correu electrònic del Departament de Recursos Humans (idisba.rrhh@ssib.es)(1).
El termini de recepció de sol·licituds serà de 10 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.
Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguin en la forma que estableixen aquestes bases. No es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.
(1) Els documents adjunts al correu hauran d'estar en format PDF i si es possible comprimits dins un arxiu ZIP.
IV. Admissió de les persones aspirants
Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i de la documentació relativa als requisits per participar en el procediment de selecció, es publicarà una resolució (a la pàgina web de l'IdISBa) mitjançant la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb indicació de les causes d'exclusió.
Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a partir de l'endemà de la publicació de la resolució provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que desisteixen en la seva sol·licitud.
Finalitzat el termini indicat en el paràgraf anterior, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu.
V. Reserva a favor de les persones amb discapacitat
Existeix a l'IdISBa una reserva del 7 % dels llocs de treball per a persones amb discapacitat, d'acord amb el Reial decret llei 5/2015 del TREBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada per a aquest fi.
VI. Tribunal qualificador
El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta a causa de la manca d'adequació de candidats i candidates.
VII. Resolució de la convocatòria i publicació de la borsa
Una vegada que finalitzi el procés selectiu, el tribunal qualificador elaborarà una llista definitiva de totes les persones aspirants que siguin part del procés selectiu, per ordre de puntuació obtinguda. Aquesta llista es publicarà a la pàgina web de la Fundació.
La contractació de la persona aspirant més idònia es farà d'acord amb l'ordre de prelació.
VIII. Modalitat de contractació
Contracte per obra i servei a temps complet amb una durada d'un any.
Remuneració: 29 500 euros bruts anuals.
Ubicació: Hospital Universitari Son Espases.
IX. Acreditació dels requisits i mèrits
Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia confrontada de la següent documentació:
a. Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable de l'entitat en la qual es van prestar els serveis, amb especificació del temps d'experiència en els diferents àmbits que es valoren en aquesta convocatòria. Si no és possible, s'han de presentar el contracte i la vida laboral.
b. Titulació acadèmica: còpia de les dues cares del títol.
c. Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa.
d. Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedit per l'òrgan competent (EOI, Conselleria, UIB o altres universitats o centres d'acreditació de reconegut prestigi).
e. Publicacions: còpia de la primera pàgina de la publicació o referència bibliogràfica identificativa de la publicació i de la seva autoria.
Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.
Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l'autobarem que acompanya a aquestes bases).
La documentació acreditativa de tots els mèrits s'ha de presentar juntament amb la sol·licitud. En cas de presentar inicialment còpies no confrontades, s'haurà de presentar a l'entrevista la documentació original acreditativa de tots els mèrits.
X. Procediment de selecció
Valoració de mèrits acreditats, d'acord amb el barem que apareix a continuació, a més d'una entrevista personal.
1. Experiència professional en tasques pròpies del lloc de treball (4 punts màx.)
2. Publicacions d'articles d'investigació i presentació de resums en conferències científiques (2 punts màx.)
(Primer autor o de correspondència: 1 punt primer quartil, 0.5 segon quartil; altres autors 0.25 punts primer quartil i 0.20 segon quartil; 2 punts màx.)
(Primer autor o de correspondència: 0.25 punts primer quartil, 0.2 segon quartil; altres autors 0.1 punts primer quartil i 0.05 segon quartil; 1 punt màx.)
(Primer autor o de correspondència: 0.25 punts primer quartil i 0.10 segon quartil; altres autors: 0.10 primer quartil i 0.05 segon quartil; 0.5 punts màx.)
(0.5 punts per comunicació oral en congressos internacionals i 0.25 en nacionals; 0.25 punts per pòster en congressos internacionals i 0.125 en nacionals; 1 punt màx.)
(0.20 punts per comunicació oral en congressos internacionals i 0.10 en nacionals; 0.10 punts per pòster en congressos internacionals i 0.05 en nacionals; 0.5 punts màx.)
3. Participació en projectes d'investigació (1.5 punts màx.)
4. Formació relacionada amb el lloc de treball (2 punts màx.)
5. Coneixements d'idiomes (0.5 punts màx.)
6. Entrevista personal (1 punt màx.)
L'entrevista versarà sobre temes relacionats amb la present oferta de treball. La persona candidata haurà d'aportar a l'entrevista els documents originals per a poder confrontar-ne cas de no haver-los aportat ja confrontats juntament amb la sol·licitud.
El dia i l'hora de l'entrevista es publicaran al web de la Fundació: www.idisba.es. La persona candidata ha de confirmar la realització de l'entrevista perquè li sigui adjudicada una hora concreta. En cas que l'entrevista es realitzi per mitjans virtuals, la documentació original s'haurà de presentar quan així ho sol·liciti el Departament de Recursos Humans. No fer l'entrevista suposarà l'exclusió del procés selectiu.
XI. Recursos
L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es pugui interposar un altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.
Palma, 31 agost de 2021
La directora general d'Investigació en Salut, Formació i Acreditació Asunción Sánchez Ochoa (En virtut de l'encomana de la presidenta de la Fundació, de 23 d'abril de 2021, segons l'article 28.3 dels Estatuts de la Fundació IdISBa)
ANNEX 2 Formulari d'inscripció a la convocatòria del procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o tècnica superior de suport a la investigació per al projecte «Anàlisi del resistoma in vitro i in vivo: desenvolupament de noves eines per optimitzar el diagnòstic i tractament de les infeccions per P. aeruginosa»
Nom: Cognoms:
DNI/NIE:
Direcció:
Telèfon de contacte:
Correu electrònic:
EXPÒS
Que he tingut coneixement de la convocatòria per a la selecció i posterior contractació d'un tècnic o tècnica superior de suport a la investigació per al projecte «Anàlisi del resistoma in vitro i in vivo: desenvolupament de noves eines per optimitzar el diagnòstic i tractament de les infeccions per P. aeruginosa».
DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA
DECLAR
Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari de servei de cap entitat del sector públic, d'òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar inhabilitat o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el meu Estat i en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.
Així, per tot l'exposat
SOL·LICIT
La meva admissió per formar part del procés selectiu i posterior contractació d'un tècnic o tècnica superior per al projecte «Anàlisi del resistoma in vitro i in vivo: desenvolupament de noves eines per optimitzar el diagnòstic i tractament de les infeccions per P. aeruginosa».
Palma, _________________________
Signatura
ANNEX 3 AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS
Convocatòria del procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o tècnica superior per al projecte «Anàlisi del resistoma in vitro i in vivo: desenvolupament de noves eines per optimitzar el diagnòstic i tractament de les infeccions per P. aeruginosa» |
||||||
NOM |
|
PUNTS MÀX. |
PUNTS |
DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA* |
||
1. EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL |
4 |
|
|
|||
Experiència en investigació en l'estudi de mecanismes de resistència en P. aeruginosa (0.20 p. per mes) |
4 |
|
|
|||
Experiència en altres tasques dins l'àmbit de recerca (0.05 p. per mes) |
2.5 |
|
|
|||
2. PUBLICACIONS D'ARTICLES I PRESENTACIONS DE RESUMS |
2 |
|
|
|||
Articles publicats o acceptats per a la publicació en revistes indexades relacionats amb l'estudi de mecanismes de resistència en P. aeruginosa (Primer autor o de correspondència: 1 p. primer quartil, 0.5 segon quartil; altres autors 0.25 p. primer quartil i 0.20 segon quartil) |
2 |
|
|
|||
Articles publicats o acceptats per a la publicació en revistes indexades relacionats amb la resistència als antibiòtics (Primer autor o de correspondència: 0.25 p. primer quartil, 0.2 segon quartil; altres autors 0.1 p. primer quartil i 0.05 segon quartil) |
1 |
|
|
|||
Articles publicats o acceptats per a la publicació en revistes indexades relacionats amb la investigació (Primer autor o de correspondència: 0.25 p. primer quartil i 0.10 segon quartil; altres autors: 0.10 p. primer quartil i 0.05 segon quartil) |
0.5 |
|
|
|||
Presentacions en congressos relacionades amb l'estudi de mecanismes de resistència en P. aeruginosa (0.5 p. per comunicació oral en congressos internacionals i 0.25 en nacionals; 0.25 p. per pòster en congressos internacionals i 0.125 en nacionals) |
1 |
|
|
|||
Presentacions en congressos relacionades amb la investigació (0.20 p. per comunicació oral en congressos internacionals i 0.10 en nacionals; 0.10 p. per pòster en congressos internacionals i 0.05 en nacionals) |
0.5 |
|
|
|||
3. PARTICIPACIÓ EN PROJECTES D'INVESTIGACIÓ |
1.5 |
|
|
|||
Participació en projectes d'investigació públics i competitius (0.5 p. per projecte) |
|
|
|
|||
Participació en altres projectes d'investigació (0.25 p. per projecte) |
|
|
|
|||
4. FORMACIÓ RELACIONADA |
2 |
|
|
|||
Màster en Microbiologia (1.5 p.) |
1.5 |
|
|
|||
Cursos de Bioinformàtica (0.10 p. per cada 10 h de formació acreditades) |
1 |
|
|
|||
5. CONEIXEMENTS D'IDIOMES |
0.5 |
|
|
|||
Nivell d'anglès B2 (0.15 p.) |
|
|
|
|||
Nivell de català o anglès C1 (0.25 p.) |
|
|
|
|||
Nivell de català o anglès C2 (0.5 p.) |
|
|
|
|||
6. ENTREVISTA |
1 |
|
|
|||
TOTAL |
|
|||||
|
* És necessari especificar amb claredat cadascun dels documents acreditatius que adjunteu per al correcte còmput dels punts. (P. ex.: certificat B2 d'anglès de la EOI) |
|