Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 386700
Acord del Consell de Direcció del Servei de Salut de les Illes Balears pel qual s'accepta la donació de l'Associació Projecte Junts al Servei de Salut en virtut del conveni per dur a terme activitats de voluntariat i acompanyament a l'Àrea Pediàtrica de l'Hospital Can Misses (exp. PATRIM 22/2021)
Antecedents
1. En data 17 de juny de 2021, té entrada en la Subdirecció de Pressuposts i Control de la Despesa la documentació a fi de tramitar la donació de material valorat en 4.072,05 € de l'Associació Projecte Junts a favor del Servei de Salut de les Illes Balears i amb destinació a l'Hospital Can Misses, en virtut del conveni de col·laboració de data 7 de març de 2017 entre el Servei de Salut de les Illes Balears i l'Associació Projecte Junts per a la realització d'activitats de voluntariat i acompanyament a l'Àrea Pediàtrica de l'Hospital Can Misses d'Eivissa.
La documentació enviada és la següent:
- Sol·licitud d'efectuació de tràmits per a la donació instada per la directora gerent de l'Àrea Sanitària d'Eivissa i Formentera en data 17 de juny de 2021.
- Escrit d'oferiment de la donació de dia 31 de desembre de 2020, que detalla l'equipament que es dona, valorat en 4.072,05 €.
- Factures de compra del material.
- Informe de necessitat emès pel cap del Servei de Pediatria i la supervisora de la Unitat de Pediatria de data 1 de setembre de 2020.
- Documents acreditatius del donant i de la seva representació.
- Conveni de col·laboració, de data 7 de març de 2017, entre el Servei de Salut de les Illes Balears i l'ONG Projecte Junts per a la realització d'activitats de voluntariat i acompanyament a l'Àrea Pediàtrica de l'Hospital Can Misses d'Eivissa (exp. Conveni 2/2017).
2. El 21 de juny de 2021, el director general de Servei de Salut de les Illes Balears dicta la Resolució d'inici del procediment d'acceptació de la donació de material valorat en 4.072,05 € que l'Associació Projecte Junts fa a favor del Servei de Salut de les Illes Balears i amb destinació a l'Hospital Can Misses, en virtut del conveni de col·laboració de data 7 de març de 2017 entre el Servei de Salut de les Illes Balears i l'Associació Projecte Junts per a la realització d'activitats de voluntariat i acompanyament en l'Àrea Pediàtrica de l'Hospital Can Misses d'Eivissa.
3. El 21 de juny de 2021, el subdirector de Pressupostos i Control de la Despesa del Servei de Salut de les Illes Balears va emetre un informe favorable a la donació, en virtut del conveni de col·laboració del 7 de març de 2017.
Per tot això, el Consell de Direcció del Servei de Salut de les Illes Balears adopta el següent
Acord
1. Autoritzar l'acceptació de la donació de material valorat en 4.072,05 € que fa l'Associació Projecte Junts a favor del Servei de Salut de les Illes Balears i amb destinació a l'Hospital Can Misses, en virtut del conveni de col·laboració de data 7 de març de 2017 entre el Servei de Salut de les Illes Balears i l'Associació Projecte Junts per a la realització d'activitats de voluntariat i acompanyament en l'Àrea Pediàtrica de l'Hospital Can Misses d'Eivissa.
2. Determinar que acceptar la donació no implica cap despesa per a l'Hospital ni per al Servei de Salut, ni implica assumir cap obligació envers el donant.
3. Facultar el director general del Servei de Salut per signar els documents relatius a la donació que siguin pertinents.
4. Publicar aquest acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, de conformitat amb l'article 41 de la Llei 6/2001, d'11 d'abril, del patrimoni de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Palma, 28 de juliol de 2021
La presidenta del Consell de Direcció Patricia Gómez Picard