Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DES CASTELL

Núm. 384392
Aprovació Padró Cementiri 2021

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local en data 20/08/2021 adoptà el següent acord:

ASSUMPTE: PADRÓ CEMENTIRI 2021

Núm. Expedient: E0136-2021-000008

PRIMER: Aprovar el Padró de Cementiri 2021, elaborat sobre el de l'exercici anterior, tot incorporant les modificacions corresponents, per un import total de 11.498,00 € i que conté 712 subjectes passius des de ABADIA MIQUEL, MARIA, fins WATKISS SHERWOOD SYBIL

SEGON: Exposar al públic aquest padró per un termini de 15 dies, a comptar des del següent al de la seva publicació en el BOIB, als efectes de rpossibles eclamacions de les persones interessades.

TERCER: Notificar col·lectivament els respectius rebuts mitjançant la publicació de l'anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, així com a través d'edictes que així ho adverteixin, tal i com preveu l'article. 102.3 de la Llei 58/2003, General Tributària.

Contra aquesta notificació es pot presentar recurs de reposició previ al contenciós administratiu durant un termini d'un mes, contat des de el dia següent al de la finalització del període d'exposició pública del Padró tal i com disposa l'art. 14 del RDL. 2/2004, de 5 de març.

QUART: Procedir al cobrament de les quotes tributàries pels òrgans de recaptació de la Corporació.

CINQUÈ: Aprovar el període de cobrament en voluntària, d'acord amb el que preveu l'acord pres per la Junta de Govern Local de data 12/02/2021, d'aprovació del Calendari Fiscal 2021, que serà el comprès entre els dies 15 d'Octubre i el 15 de desembre, inclusivament, domiciliats dia 2 de novembre, procedint, transcorregut el període abans esmentat, al cobrament en via executiva dels rebuts impagats, tot aplicant el recàrrec que sigui procedent, d''acord amb el que s'estableix en l'article 24.2.d) del Reglament General de Recaptació, aprovat per Reial decret 939/2005, de 29 de juliol.

SISÈ: Establir com a modalitat de pagament la seguidament detallada:

  • Mitjançant la presentació del document cobrador que facilitarà l'Ajuntament o que es pot descarregar a la carpeta ciutadana, en les entitats bancàries col·laboradores amb l'Ajuntament o en l'oficina de recaptació. Les Entitats col·laboradores amb la recaptació: Bankia, Caixabank, Banc Santander, Banca March, Banco Bilbao Vizcaya.
  • A través de carpeta ciutadana de l'Ajuntament des Castell (amb certificat electrònic o sense). https://www.carpetaciutadana.org/
  • Domiciliació bancària: La domiciliació del pagament de qualsevol tribut es pot realitzar personalment en l'Oficina de Recaptació, o bé mitjançant la seva remissió al Registre General de l'Ajuntament amb una antelació mínima de dos mesos al inici del període cobratori, en altre cas, la comunicació sortirà efecte a partir del període següent.

Els llocs, dies i hores d'ingrés:

  • En les oficines de les entitats bancàries col·laboradores amb la recaptació, els dies que siguin laborables per a aquestes i durant l'horari que aquestes estableixin.
  • A través de banca electrònica o en la xarxa de caixers de les entitats col·laboradores, qualsevol dia i hora.
  • En l'Oficina de recaptació existent a l'Ajuntament, durant els dies en què la mateixa roman oberta per mitjà de CITA PRÈVIA i amb TARGETA BANCARIA.

SETÈ: Donar compte de l'aprovació d'aquest Padró al Ple de la Corporació en la primera sessió que se celebri.

Es Castell, en el dia de la signatura electrònica (24 d'agost de 2021)

La batllessa Juana Escandell Salom