Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 373110
Resolució de la directora general d’Investigació en Salut, Formació i Acreditació, en virtut de l’encomana de la presidenta de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears (IdISBa), de 23 d'abril de 2021, segons l’article 28.3 dels Estatuts de la Fundació IdISBa, per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la selecció i posterior contractació d’una tècnica o un tècnic de suport a la investigació clínica de la «Plataforma de l’ISCIII de suport a la R+D+i en Biomedicina i Ciències de la Salut en investigació clínica»

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), estableix en l'article 15 la competència per ordenar la inserció d'edictes en el BOIB i, en el punt 4, especifica que les institucions o ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució que emana el text.

D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels estatuts de la Fundació, la Direcció Gerència de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles actuacions que en aquesta matèria li siguin encomanades, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dicto la següent

Resolució

1. Aprovar la convocatòria d'un procés selectiu per a la contractació d'una tècnica o un tècnic de suport a la investigació clínica de la «Plataforma de l'ISCIII de suport a la R+D+i en Biomedicina i Ciències de la Salut en investigació clínica», amb les especificacions i els requisits que estableix l'annex 1 d'aquesta Resolució.

2. Aprovar les bases d'aquesta convocatòria, que s'especifiquen a l'annex 1.

3. Ordenar la inserció de la present Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 18 agost de 2021

La directora general d'Investigació en Salut, Formació i Acreditació Asunción Sánchez Ochoa (En virtut de l'encomana de la presidenta de la Fundació, de 23 d'abril de 2021, segons l'article 28.3 dels Estatuts de la Fundació IdISBa)

 

 

ANNEX 1 Convocatòria per a la selecció i posterior contractació d'una tècnica o un tècnic de suport a la investigació clínica de la «Plataforma de l'ISCIII de suport a la R+D+i en Biomedicina i Ciències de la Salut en investigació clínica»

La Fundació té encomanades, entre d'altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d'una persona per al desenvolupament correcte del programa/projecte d'investigació «Plataforma de l'ISCIII de suport a la R+D+i en Biomedicina i Ciències de la Salut en investigació clínica» (BOE-B-2020-26047).

L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L'apartat segon B de l'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast del control del punt 5 de l'Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents,

Convoc

El procés per a la contractació d'un tècnic o una tècnica de suport a la investigació de formació professional en sanitat amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

I. Requisits de la plaça

  • Estar en possessió del títol de formació professional de grau superior en Documentació i Administració Sanitària.

  • Acreditar almenys nivell B2 de català.

  • Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos en què, d'acord amb l'article 57 de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (EBEP), es permeti l'accés a l'ocupació pública.

  • Tenir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.

  • Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.

  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

  • Formulari d'autoavaluació degudament emplenat (annex III de la convocatòria)

No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.

II. Funcions

  • Tasques de suport a la Plataforma de l'ISCIII de suport a la R+D+i en Biomedicina i Ciències de la Salut en investigació clínica.

  • Donar suport en la gestió de projectes d'investigació que es desenvolupin en el marc de la plataforma, incloent assajos clínics o estudis d'investigació clínica o epidemiològica.

  • Col·laborar amb el personal investigador en la inclusió de pacients de l'estudi, tenint en compte els criteris d'inclusió/exclusió i l'esquema de l'estudi.

  • Garantir que la recollida de dades s'ajusti als requisits exigits en el projecte i pel Comitè d'Ètica de l'hospital.

  • Garantir el compliment dels procediments del protocol.

  • Recollida de dades clíniques en AACC, tant de forma escrita com en format electrònic.

  • Recollida d'informació de les històries clíniques i introducció de dades en la base de dades de l'estudi.

  • Actualització de la base de dades.

  • Col·laborar en  l'anàlisi estadística de dades.

  • Manteniment de l'arxiu de l'investigador i de tota la documentació de l'estudi.

  • Respondre a las qüestions que vagin sorgint durant el procés de revisió de dades (queries).

III. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds es poden presentar al registre físic de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears (Carretera Valldemossa, 79, Son Espases, Edifici S, primera planta) o mitjançant el correu electrònic del Departament de Recursos Humans (idisba.rrhh@ssib.es)(1).

(1) Els documents adjunts al correu han de estar en format PDF i si es possible comprimits dins un ZIP.

El termini de recepció de sol·licituds serà de 10 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.

Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguin en la forma que estableixen aquestes bases. No es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.

IV. Admissió de les persones aspirants

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i de la documentació relativa als requisits per participar en el procediment de selecció, es publicarà una resolució, en la pàgina web de la Fundació, mitjançant la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes d'exclusió.

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a partir del dia següent a la publicació de la resolució provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que desisteixen en la seva sol·licitud.

Finalitzat el termini indicat en el paràgraf anterior, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu. La esmentada resolució serà publicada a la pàgina web de la Fundació.

V. Reserva en favor de les persones amb discapacitat

Existeix en el IdISBa una reserva del 7 % dels llocs de treball per a persones amb discapacitat, segons el Reial decret llei  5/2015 del TREBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada per a aquesta finalitat.

VI. Tribunal qualificador

  • Miquel Fiol Sala, director científic de l'IdISBa, actuant com a president.

  • Aina Soler Mieras, investigadora principal del projecte Plataforma de l'ISCIII de suport a la R+D+i en Biomedicina i Ciències de la Salut, en la plataforma de «Suport per a la investigació clínica independent».

  • Catalina Aguiló Monjo, coordinadora de Plataformes de l'IdISBa.

  • Responsable de Recursos Humans de l'IdISBa, en qualitat de secretari o secretària.

El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació de candidats i candidates.

 

VII. Resolució de la convocatòria i publicació de la borsa

Una vegada finalitzat el procés selectiu, el tribunal qualificador elaborarà una llista definitiva de totes les persones aspirants que formin part del procés selectiu, per ordre de puntuació obtinguda, la qual es publicarà a la web de la Fundació.

La contractació de la persona aspirant més idònia es realitzarà d'acord amb l'ordre de prelació. La durada de la borsa de treball serà de dos anys des de la seva publicació.

VIII. Modalitat de contractació

Contracte por obra i servei a temps complet (37,5 hores setmanals) amb una durada de tres anys, en el projecte PT20/00210 de la convocatòria de Plataformes de l'ISCIII de suport a la R+D+i en Biomedicina i Ciències de la Salut.

Remuneració: 14 948,48 € bruts anuals (en 12 pagues).

Ubicació del centre de treball: IdISBa / Hospital Universitari Son Espases.

IX. Acreditació dels requisits i mèrits

Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia confrontada de la següent documentació:

a. Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable de l'entitat on s'han prestat els serveis amb especificació del temps d'experiència en els diferents àmbits que es valoren en aquesta convocatòria. En cas de no ser possible, s'haurà de presentar el contracte amb la vida laboral.

b. Titulació acadèmica: còpia de les dues cares del títol.

c. Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa o dels crèdits aconseguits.

d. Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedit per un òrgan competent (Escola Oficial d'Idiomes, Conselleria, UIB, British Council o University of Cambridge).

Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l'autobarem que acompanya a aquestes bases).

La documentació acreditativa de tots els mèrits s'haurà de presentar juntament amb la sol·licitud. En cas d'haver-hi presentat inicialment còpies no confrontades, s'haurà de presentar a l'entrevista la documentació original acreditativa de tots els mèrits. En cas que l'entrevista sigui de forma virtual, la documentació original s'haurà de presentar quan així ho requereixi el Departament de Recursos Humans.

X. Procediment de selecció

Valoració de mèrits acreditats per les persones aspirants, d'acord amb el barem que apareix a continuació, a més d'una entrevista personal.

1. Experiència professional en tasques pròpies del lloc de feina (3 punts màx.)

  • Serveis prestats en l'àmbit sanitari públic en tasques pròpies del lloc de feina: 0.04 punts per mes treballat (1 punt màx.).
  • Serveis prestats en l'àmbit públic en tasques pròpies del lloc de treball: 0.02 punts per mes treballat (0.5 punts màx.).
  • Serveis prestats en empresa privada en tasques pròpies del lloc de feina: 0.01 punts per mes treballat (0.25 punts màx.).
  • Experiència a assajos clínics: 0.05 punts.
  • Experiència en bases de dades: 0.05 punts.
  • Experiència en l'ús de plataformes de lectura automatitzada de qüestionaris d'estudi d'investigació: 0.25 punts.

2. Projectes d'investigació en ciències de la salut (1.5 punts màx.)

  • Col·laboració en projectes públics competitius: 0.25 punts per projecte.
  • Col·laboració en projectes privats d'assajos clínics: 0.5 punts per projecte.

3. Formació relacionada  amb el lloc de treball (3.5 punts màx.)

  • Cursos de formació en bones pràctiques clíniques: 0.02 punts per cada 10 hores de formació (1 punt màx.).
  • Cursos de formació en bases de dades (Access i EnCore): 0.02 punts per cada 10 hores de formació (1.75 punts màx.).
  • Formació complementària relacionada amb la investigació: 0.02 punts per cada 10 hores acreditades (0.75 punts màx.).

4. Coneixements d'idiomes (1 punt màx.)

  • Certificat C1 de català: 0.25 punts.
  • Certificat B2 d'anglès: 0.5 punts.
  • Certificat C2 de català: 0.5 punts.
  • Certificat C1 d'anglès: 1 punt.

5. Fase d'entrevista (1 punt màx.)

Es farà una entrevista personal o una demostració pràctica d'habilitats on es valorarà l'adequació al lloc de treball de cada candidatura. El dia i l'hora es publicarà a la web de la Fundació: www.idisba.es.

El tribunal podrà determinar que aquesta es faci de manera virtual. En aquest cas, si s'hagués presentat documentació per mitjà de còpia no compulsada, s'exigirà l'exhibició dels originals en la data que requereixi el Departament de RH.

La persona candidata ha de confirmar la realització de l'entrevista perquè li sigui adjudicada una hora concreta. La no realització de l'entrevista suposarà la seva exclusió del procés selectiu.

XI. Recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es pugui interposar un altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.

 

Palma, 18 agost de 2021

La directora general d'Investigació en Salut, Formació i Acreditació Asunción Sánchez Ochoa (En virtut de l'encomana de la presidenta de la Fundació, de 23 d'abril de 2021, segons l'article 28.3 dels Estatuts de la Fundació IdISBa)

 

 

ANNEX 2 Formulari d'inscripció per a la convocatòria i posterior contractació d'una tècnica o un tècnic de suport a la investigació clínica de la «Plataforma de l'ISCIII de suport a la R+D+i en Biomedicina i Ciències de la Salut en investigació clínica» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitaria Illes Balears

Nom:                                                                                   Cognoms:

DNI/NIE:

Direcció:

Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

EXPÒS

Que he tingut coneixement de la convocatòria per a la selecció i posterior contractació d'un tècnic o una tècnica de suport a la investigació clínica de la «Plataforma de l'ISCIII de suport a la R+D+i en Biomedicina i Ciències de la Salut en investigació clínica» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

- Titulació exigida com a requisit. (Documents 1)

  • Títol de formació pertinent.
  • Certificat B2 de català.

- Fotocòpia del DNI o NIE. (Document 2)

- CV actualitzat. (Document 3)

- Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada. (Especificar a l'autobarem)

DECLAR

  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el meu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

Així, per tot l'exposat

SOL·LICIT

La meva admissió per formar part en el referit procés selectiu per a la selecció i posterior contractació d'un tècnic o una tècnica de suport a la investigació clínica de la «Plataforma de l'ISCIII de suport a la R+D+i en Biomedicina i Ciències de la Salut en investigació clínica» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

Palma, _____________________

 

Signatura

 

ANNEX 3  AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS

Convocatòria per a la selecció i posterior contractació d'una tècnica o un tècnic de suport a la investigació clínica

de la «Plataforma de l'ISCIII de suport a la R+D+i en Biomedicina i Ciències de la Salut en investigació clínica»

NOM

 

PUNTS MÀX.

PUNTS

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA*

1. EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

3

 

 

Serveis prestats en l'àmbit sanitari públic en tasques pròpies del lloc de feina

(0.04 punts per mes treballat)

1

 

 

Serveis prestats en l'àmbit públic en tasques pròpies del lloc de treball

(0.02 punts per mes treballat)

0.5

 

 

Serveis prestats en empresa privada en tasques pròpies del lloc de feina

(0.01 punts per mes treballat)

0.25

 

 

Experiència a assajos clínics (0.05 punts)

 

 

 

Experiència en bases de dades (0.05 punts)

 

 

 

Experiència en l'ús de plataformes de lectura automatitzada de qüestionaris d'estudi d'investigació (0.25 punts)

 

 

 

2. PROJECTES D'INVESTIGACIÓ EN CIÈNCIES DE LA SALUT

1.5

 

 

Col·laboració en projectes públics competitius (0.25 punts per projecte)

 

 

 

Col·laboració en projectes privats d'assajos clínics (0.5 punts per projecte)

 

 

 

3. FORMACIÓ RELACIONADA

3.5

 

 

Cursos de formació en bones pràctiques clíniques (0.02 punts per cada 10 h)

1

 

 

Cursos de formació en bases de dades [Access i EnCore] (0.02 punts per cada 10 h)

1.75

 

 

Formació complementària relacionada amb la investigació (0.02 punts per cada 10 h)

0.75

 

 

4. CONEIXEMENTS D'IDIOMES

1

 

 

Certificat C1 de català (0.25 punts)

 

 

 

Certificat B2 d'anglès (0.5 punts)

 

 

 

Certificat C2 de català (0.5 punts)

 

 

 

Certificat C1 d'anglès (1 punt)

 

 

 

5. ENTREVISTA

1

 

 

TOTAL

 

 

* És necessari especificar amb claredat cadascun dels documents acreditatius que adjunteu per al correcte còmput de la puntuació. (P. ex.: certificat B2 d'anglès de l'EOI de Palma)