Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SON SERVERA

Núm. 370095
Convocatòria d’una borsa de treball de Mestre d’Educació Primària (PQI)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Batlia de l'Ajuntament de Son Servera (Illes Balears), ha resolt mitjançant el Decret núm. 2021-1208 de data 16 d'agost, el següent:

“Resolució de Batlia per la qual es convoca un concurs per formar part d'una borsa de treball, amb caràcter extraordinari, d'una vacant de MESTRE/A D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA per cobrir amb caràcter laboral temporal, per obra i servei, del Programa de Qualificació Inicial (PQI) auxiliar de restauració, de l'Àrea dels Serveis Educatius de l'Ajuntament de Son Servera (Illes Balears), d'acord a la Resolució del conseller d'Educació i Formació Professional de 18 de maig de 2021 per la qual es convoquen ajuts econòmics per desenvolupar programes de qualificació inicial en corporacions locals, mancomunitats de municipis, organitzacions no governamentals, associacions professionals i empresarials sense ànim de lucre i entitats d'economia social durant el curs 2021-2022.

Dita borsa serà subsidiària de la borsa ja constituïda mitjançant el Decret de la Batlia núm. 2018-1239, la qual resta vigent fins a la data 15 de setembre de 2021. De forma que, primer s'emprarà aquesta i després, si s'escau, la conseqüent de la convocatòria objecte de la present.

Atesa la Resolució del conseller d'Educació i Formació Professional de 18 de maig de 2021 per la qual es convoquen ajuts econòmics per desenvolupar programes de qualificació inicial en corporacions locals, mancomunitats de municipis, organitzacions no governamentals, associacions professionals i empresarials sense ànim de lucre i entitats d'economia social durant el curs 2021-2022, publicada al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) núm. 69, de 27 de maig de 2021.

Atesa la necessitat i urgència de constituir una borsa de treball d'una vacant de MESTRE D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA  per cobrir amb caràcter laboral temporal per obra i servei,  pel curs 2021-22 el Programa de Qualificació Inicial (PQI) d'auxiliar de restauració, de l'Àrea de Serveis Educatius de l'Ajuntament de Son Servera (Illes Balears).

Atès l'informe favorable del secretari accidental de data 11 d'agost de 2021 de les bases reguladores de la convocatòria del procediment selectiu per a la constitució d'aquesta borsa.

Atès l'informe en conformitat,  de fiscalització i crèdit, de la interventora municipal de data 11 d'agost de 2021.

Per això i d'acord amb la legislació vigent en matèria de personal, i en ús de les atribucions conferides a l'article 21.1.g) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de Bases del Règim Local i l'article 41.14 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització i funcionament de règim jurídic de les Entitats locals

RESOLC 

Primer.- Aprovar la convocatòria, pel sistema de concurs, amb caràcter ordinari, d'una borsa de treball d'una vacant MESTRE/ D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA per cobrir amb caràcter laboral temporal per obra i servei,  per als cursos del Programa de Qualificació Inicial (PQI) d'auxiliar de restauració, de l'Àrea de Serveis Educatius de l'Ajuntament de Son Servera (Illes Balears).

Segon.- Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria i que s'adjunten com a annex I d'aquesta resolució, d'acord amb el barem de mèrits que s'especifica a l'annex II.

Contra aquesta resolució que posa fi a la via administrativa, pot interposar alternativament recurs de reposició potestatiu davant l' Alcalde/essa d'aquest Ajuntament, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà al de la recepció de la present notificació, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d' 1 d' octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques; o bé interposar directament recurs contenciós – administratiu, davant el Jutjat o la Sala que resulti competent, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent al de la recepció de la present notificació, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciós – Administrativa. Si s'optés per interposar el recurs de reposició potestatiu no podrà interposar recurs contenciós – administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació per silenci. Tot això, sense perjudici que es pugui interposar qualsevol altre recurs estimi més convenient en el seu dret.

Son Servera, en el dia de la signatura electrònica (17 d'agost de 2021) La batlessa Natalia Troya Isern

ANNEX  I BASES DE LA CONVOCATÒRIA

1. Normes generals

1. Es convoca un concurs, d'una borsa de treball d'una vacant  de MESTRE D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA per cobrir amb caràcter laboral temporal per obra i servei, amb un mínim de 17'5 hores i un màxim de 37'5 hores de treball efectiu,  pel curs 2021-2022 del Programa de Qualificació Inicial (PQI) d'auxiliar de restauració, de l'Àrea de Serveis Educatius de l'Ajuntament de Son Servera (Illes Balears).

2. El procediment de selecció dels aspirants s'efectuarà mitjançant convocatòria pública, que consistirà en la valoració dels mèrits que es detallen a l'annex II d'aquesta convocatòria.

3. L'ordre de prelació de la borsa de treball restarà determinat per la qualificació obtinguda en el procés selectiu. En cas que es produeixin empats, aquests es resoldran atenent successivament els criteris següents:

  • Major puntuació obtinguda quant a cursos de formació.
  • Majors de 18 anys en cerca de la primera ocupació.

4. Dita plaça està dotada, mensualment, amb el sou corresponent al grup A2: Complement específic: 334'97 € i complement de destí 288,19 euros/mensuals aproximat i sempre en funció del nombre d'hores efectives de jornada de treball.

2. Funcions de la plaça

- Les funcions de la plaça resten assenyalades a la Resolució del conseller d'Educació i Universitat de 18 de maig de 2021 per la qual es convoquen ajuts econòmics per desenvolupar els programes de qualificació inicial en corporacions locals, organitzacions no governamentals i associacions professionals i empresarials sense ànim de lucre durant el curs 2021-2022, publicada al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) núm. 69, de 27 de maig de 2021.

- Col·laborar i donar suport als Serveis Educatius municipals, pel que fa a les seves diferents funcions, supòsits i feines.

3. Requisits i condicions dels aspirants

Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir, en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents, dels quals han d'estar en possessió durant tot el procés selectiu:

a. Ser espanyol o tenir la nacionalitat  d'algun dels estats membres de la Unió Europea o d'algun dels països que hagin subscrit un tractat internacional en els termes establerts en la disposició addicional única de la Llei 17/1993, de 23 de desembre, sobre l'accés a determinats sectors de la funció pública dels nacionals de la resta d'estats membres de la Unió Europea.

b. Tenir 16 anys d'edat complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.

c. Estar en possessió de les titulacions següents:  diplomatura de mestre en educació primària o el seu equivalent de grau.

A més d'estar en possessió del nivell C1 de català i del diploma de capacitació per a l'ensenyament de la llengua catalana o del certificat de capacitació per a l'ensenyament en i de la llengua catalana expedits per la Conselleria d'Educació i Cultura.

d. No haver estat separat del servei, mitjançant expedient disciplinari, de cap de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitat, per sentència ferma, per a l'exercici de funcions públiques. Igualment, no estar sotmès a sanció disciplinària o condemna penal que impedeixi, en el seu estat, l'accés a la funció pública si es tracta d'aspirants que no tenguin la nacionalitat espanyola, d'acord amb el que estableix la lletra (a) d'aquesta base.

e. No patir cap malaltia ni estar afectat per cap limitació física o psíquica que sigui incompatible amb l'exercici de les funcions del cos, l'escala o l'especialitat en què s'inclouen les places ofertes.

f. Currículum vitae: s'han de presentar les titulacions i/o certificacions efectivament presentades en forma d'original o fotocòpia compulsada dels mèrits que s'han de valorar.

4. Sol·licituds

1. Les persones interessades a participar en el concurs han de presentar una declaració responsable (model ANNEX III de les presents) per a la borsa convocada mitjançant les presents bases.

2. Les sol·licituds s'han de presentar al registre de l'Ajuntament de Son Servera o en la forma que estableix l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. La sol·licitud s'ha de registrar i així mateix s'ha de segellar tota la documentació que s'hi adjunti. Les persones que presentin la sol·licitud en un lloc diferent del registre de l'Ajuntament de Son Servera (Illes Balears) han d'enviar un correu electrònic al Servei de Personal de l'Ajuntament de Son Servera (rrhh@sonservera.es) per notificar aquesta circumstància amb el justificant corresponent en un termini de dos dies hàbils.

3. El termini de presentació de sol·licituds serà de VINT (20) dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

4. Juntament amb la sol·licitud emplenada adequadament, les persones interessades han d'adjuntar:

a. Fotocòpia autentica del Document Nacional d'Identitat (DNI) o, en el cas de no ser espanyol,  del document oficial acreditatiu de la personalitat.

b. Original o fotocòpia autentica dels requisits exigits a la bases 3 de les presents i certificacions o titulacions dels mèrits a valorar.

5. Admissió d'aspirants

1. En el termini de 30 dies, comptador des de l'acabament del termini de presentació de sol·licituds, es publicarà en seu electrònica (eadministracio.sonservera.cat) l'Ajuntament de Son Servera, la resolució per la qual s'aprovi la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos, amb la indicació de les causes de la dita exclusió.

2. En tot cas, amb la finalitat d'evitar errors i, si es produeixen, possibilitar-ne l'esmena dins el termini i en la forma escaient, els aspirants han de comprovar no només que no figuren a la relació d'exclosos sinó, a més, que els seus noms consten a la llista d'admesos pertinent.

3. Els aspirants exclosos o omesos disposaran d'un termini de deu (10) dies, comptadors des de l'endemà de la dita publicació, per esmenar el defecte o adjuntar el document que sigui preceptiu, i se'ls advertirà que es tindrà per no presentada la sol·licitud si no es compleix el requeriment.

4. Acabat el termini al qual fa referència el paràgraf anterior i esmenades, si s'escau, les sol·licituds, la Batlessa Presidenta de la Corporació dictarà una resolució, que aprovarà la llista definitiva d'admesos i exclosos. Aquesta resolució es farà pública en els mateixos llocs indicats per a la resolució provisional. 

5. De conformitat al que disposen els articles 5 i 6.2 de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals, s'informa a les persones interessats que les dades personals contingudes en la sol·licitud d'admissió, documentació que s'acompanyi a aquesta o que es generi a resultes d'aquesta convocatòria, són objecte de recollida per al seu tractament única i exclusivament per a l'exercici de funcions pròpies d'aquesta Administració, dins el present procediment selectiu per a la seva convocatòria, tramitació, qualificació i resolució, per la qual cosa s'informa que les dades s'incorporaran a un fitxer de dades de caràcter personal, del qual és responsable aquest Ajuntament, i que en cas que sigui necessari als efectes de complir amb els principis de publicitat i transparència del procediment, algunes dades personals dels aspirants poden ser publicades en el BOIB o al tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament. Que en aquest acte l'Ajuntament informa a les interessades/ts del dret de les persones físiques a accedir a les seves dades, a rectificar-les i a cancel·lar-les. Aquests drets podran ser exercits per mitjà d'escrit adreçat al responsable del fitxer a l'adreça postal següent: 07550 – Son Servera – Plaça de Sant Ignasi, 1. Que així mateix se m'informa en aquest acte que les dades personals de persones físiques contingudes en la proposició només seran objecte de cessió o comunicació en els casos, condicions, i amb previ compliment dels requisits establerts en la Llei Orgànica de protecció de dades de caràcter personal.

6. Tribunals de valoració

1. Els òrgans encarregats de la selecció són els tribunals de valoració que estaran formats per:

- President: el secretari de la Corporació

- Vocals: dos funcionaris de carrera o personal laboral fix

- Secretari: funcionari de carrera o personal laboral fix.

2. Els membres dels tribunals de valoració s'han d'abstenir d'intervenir-hi, i ho han de notificar a l'autoritat que els va nomenar, quan hi concorrin les circumstàncies previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

3. Tots els membres de les comissions tècniques o tribunals percebran  dietes  per l'assistència a les sessions, d'acord amb el que preveu l'Annex IV del Reial Decret 462/2002, de 24  de maig, que estableix les indemnitzacions dels membres dels tribunals i de les comissions tècniques de valoració de les convocatòries de selecció i proveïment de llocs de treball de l'Administració Balears (BOE núm. 129, de 30 de maig de 2002).

7. Valoració de mèrits

1. Els mèrits al·legats es valoraran d'acord amb el barem que s'adjunta com a annex II, i que s'estructura en tres blocs: experiència professional,  cursos de formació i coneixements de català.

2. Els mèrits a què es refereix l'apartat anterior s'han d'acreditar mitjançant la presentació de l'original o la còpia acarada de la documentació següent:

a. Experiència professional:

a.1 Serveis prestats a l'Administració: mitjançant un certificat lliurat per l'administració pública que correspongui.

a.2 Treballs realitzats en empreses públiques o privades: certificat de la vida laboral, amb acreditació de la categoria i les funcions realitzades. En el cas que el certificat de vida laboral no acrediti la categoria i les funcions realitzades, s'han de presentar els contractes que acreditin aquests extrems, en forma original o fotocòpia compulsada.

b. Coneixements orals i escrits de català: mitjançant la presentació d'una fotocòpia compulsada de certificats expedits per l'Institut Balear d'Administració Pública o expedits o homologats per l'Administració competent.

c. Cursos, seminaris, etc: certificat o diplomes acreditatius dels cursos realitzats.

3. Els mèrits  s'acreditaran amb referència a la data d'acabament del termini o terminis de presentació de sol·licituds pels diferents llocs oferts. Els fet de no acreditar qualsevol dels mèrits indicats en el termini assenyalat suposarà que aquests mèrits no es valorin en la fase de concurs.

4. A l'efecte previst en la base 1.3 per al cas que es produeixin empats, les circumstàncies que s'hi enumeren s'hauran d'acreditar en el moment en què es presenti la sol·licitud, llevat de la circumstància de la “major edat”, que s'apreciarà d'ofici.

5. Conclosa la valoració dels mèrits , les comissions tècniques faran públiques en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Son Servera i en qualsevol altre mitjà que es consideri oportú la llista de puntuacions obtingudes pels aspirants amb indicació del número de Document Nacional d'Identitat (DNI). Aquesta llista es publicarà per ordre de major a menor puntuació total.

6. Els aspirants disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la llista, per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional de mèrits dels concurs.

8. Resolució de la convocatòria

1. El termini per a la resolució del concurs serà de sis mesos comptadors des del dia que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. La batlessa presidenta de la Corporació podrà ampliar aquest termini fins a un mes més.

2. El tribunal de valoració elevarà a la batlessa presidenta de la Corporació les llistes definitives dels aspirants seleccionats, per ordre de prelació.

3. La batlessa presidenta dictarà la resolució escaient, que ordeni la publicació en el tauler municipal d'anuncis de la Corporació, de la composició final de la borsa amb indicació de tots els integrants, l'ordre de prelació i la puntuació obtinguda.

9. Adjudicació

1. L'oferta i adjudicació de llocs de treball es farà sempre segons l'ordre de prelació de les persones incloses en la borsa corresponent, sempre que compleixin els requisits exigits per ocupar el lloc de treball ofert.

2. Les persones interessades tenen l'obligació d'incorporar-se en la data que es resolgui. L'Ajuntament de Son Servera, es compromet a notificar-se'ls la data d'inici amb 2 dies d'antelació i bastarà mitjançant notificació telefònica o telemàtica.

3.  El fet de no incorporar-se dins  termini al lloc de treball adjudicat, sense causa justificada, o la renúncia al contracte ofert implicaran que la persona afectada sigui exclosa de la borsa corresponent, llevat que hi concorri alguna de les circumstàncies següents, oportunament justificada:

a. Període d'embaràs o el corresponent a la maternitat o situacions assimilades.

b. Malaltia

c. Ésser víctima de violència de gènere

d. Prestar serveis a una altra Administració pública com a personal funcionari o personal laboral.

10. Vigència de la borsa

La borsa serà vigent durant el termini de tres (3)  anys.

11. Forma de contractació

El tipus de contracte serà d'àmbit laboral per obra o servei per un mínim de 19 hores fins a un màxim de 37'5 hores setmanals, per a la cobertura de la durada dels cursos de la subvenció ressenyada del Programa de Qualificació Inicial) (BOIB 69, de 27 de maig de 2021).

12. Norma final

La realització d'aquest procés selectiu s'ajusta al que estableixen:

a. L'article 103 de la Constitució espanyola;

b. RDL 5/2015, de 30 d'octubre, per al qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic;

c. Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s'aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l'Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

d. Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

e. Llei orgànica 4/2000, d'11 de gener, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social.

f. Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.

g. Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de l'administració pública i procediment administratiu comú.

h. Reial Decret Legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, del text refós de les disposicions legals vigents de règim local.

i. Reial Decret Legislatiu 1/1995, de 24 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors.

j. Resolució del conseller d'Educació i Formació Professional de 18 de maig de 2021 per la qual es convoquen ajuts econòmics per desenvolupar programes de qualificació inicial en corporacions locals, mancomunitats de municipis, organitzacions no governamentals, associacions professionals i empresarials sense ànim de lucre i entitats d'economia social durant el curs 2021-2022, publicada al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) núm. 69, de 27 de maig de 2021

 

ANNEX  II  BAREM  DE  MÈRITS

 

I.

Experiència professional

1. Per treballs a l'Administració Local dins l'àmbit dels Serveis Educatius directament relacionats amb la plaça oferta. (0'1 punts/mes treballat)

Fins a un màxim de 5 punts

2. Per treballs altres Administracions públiques directament relacionats amb la plaça. (0'1 punts/mes treballat)

Fins a un màxim de 4 punts

3. Per treballs dins l'àmbit de l'empresa privada, directament relacionats amb la plaça oferta i realitzats a l'Administració Local. (0'1 punts/mes treballat)

Fins a un màxim de 3 punts

4. Per treballs dins l'àmbit de l'empresa privada, directament relacionats amb la plaça oferta i realitzats a  altres Administracions públiques. (0'08 punts/mes treballat)

Fins a un màxim de 2 punts

5. Per treballs dins l'àmbit de l'empresa privada, directament relacionats amb la plaça oferta. (0'08 punts/mes treballat)

Fins a un màxim de 1 punt

 

II.

Coneixements orals i escrits de català

 

 

1. Certificat C2, coneixements superiors

1 punt

2.Certificat E, llenguatge administratiu

0'5 punts

* Es valorarà només un certificat, llevat del cas de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'acumularà a la de l'altre certificat que s'aporti amb un màxima de 1'5 punts.

 

III.

Cursos de formació

Diplomes o títols referits a cursos, seminaris, congressos i jornades directament relacionats amb la feina a realitzar de fins  a 10 hores. (0'1 punt/curs)

Fins a un màxim de 0'5 punts

Diplomes o títols referits a cursos, seminaris, congressos i jornades directament relacionats amb la feina a realitzar de més de 10 hores fins a 30 hores . (0'15 punts/curs)

Fins a un màxim d'1 punt

Diplomes o títols referits a cursos, seminaris, congressos i jornades directament relacionats amb la feina a realitzar de més de 30 hores fins a 60 hores. (0'4 punts/curs)

Fins a un màxim de 2 punts

Diplomes o títols referits a cursos, seminaris, congressos i jornades directament relacionats amb la feina a realitzar de més de 60 hores. (0'6 punts/curs)

Fins a un màxim de 3 punts

Diplomes o títols de post grau directament relacionats amb la feina a realitzar:

§ Fins a 250 hores: 1 punt.

§ De més de 250 hores fins a 500 hores: 1'5 punts.

§ De més de 500 hores: 2 punts.

Fins a un màxim de 3'5 punts.

 

ANNEX III DECLARACIÓ RESPONSABLE

 

Nom i cognoms

 

DNI núm.

 

Domicili

 

Població i codi postal

 

Telèfon

 

Correu electrònic

 

MANIFEST:

Primer.- Que complesc i accept totes i cadascuna de les condicions exigides en les bases de la convocatòria per presentar-me al concurs d'una borsa de treball d'una vacant  MESTRE/A D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA per cobrir amb caràcter laboral temporal per obra i servei,  pel curs 2021-22 del Programa de Qualificació Inicial d'auxiliar de restauració de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats, de l'Àrea de Serveis Educatius de l'Ajuntament de Son Servera (Illes Balears), d'acord amb la Resolució de Batlia núm. _________________

Segon.- Que DECLAR SOTA JURAMENT que no he estat separat/da, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Estat, a les Comunitats Autònomes o a les Entitats Públiques, i no trobar-me en situació d'inhabilitació per a l'exercici de les Funcions públiques.

SOL·LICIT:

Ésser acceptat/da a l'esmentada convocatòria.

(  ) Sol·licit certificació de serveis prestats a l'Ajuntament de Son Servera (assenyaleu, si escau, aquesta opció)

DOCUMENTACIÓ QUE ADJUNT en forma de còpia adverada i/o original: (assenyaleu la casella adient)

 

Document nacional d'identitat (DNI)

 

Titulació mínima exigida

 

Titulació de llengua catalana (nivell C1)

 

Certificació de capacitació per impartir ensenyaments de llengua catalana a les Illes Balears

 

Titulació mèrits

Son Servera, ___________________________________________

BATLIA DE SON SERVERA (ILLES BALEARS)

De conformitat al que disposen els articles 5 i 6.2 de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals, s'informa a les persones interessats que les dades personals contingudes en la sol·licitud d'admissió, documentació que s'acompanyi a aquesta o que es generi a resultes d'aquesta convocatòria, són objecte de recollida per al seu tractament única i exclusivament per a l'exercici de funcions pròpies d'aquesta Administració, dins el present procediment selectiu per a la seva convocatòria, tramitació, qualificació i resolució, per la qual cosa s'informa que les dades s'incorporaran a un fitxer de dades de caràcter personal, del qual és responsable aquest Ajuntament, i que en cas que sigui necessari als efectes de complir amb els principis de publicitat i transparència del procediment, algunes dades personals dels aspirants poden ser publicades en el BOIB o al tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament. Que en aquest acte l'Ajuntament informa a les interessades/ts del dret de les persones físiques a accedir a les seves dades, a rectificar-les i a cancel·lar-les. Aquests drets podran ser exercits per mitjà d'escrit adreçat al responsable del fitxer a l'adreça postal següent: 07550 – Son Servera – Plaça de Sant Ignasi, 1. Que així mateix se m'informa en aquest acte que les dades personals de persones físiques contingudes en la proposició només seran objecte de cessió o comunicació en els casos, condicions, i amb previ compliment dels requisits establerts en la Llei Orgànica de protecció de dades de caràcter personal.”​​​​​​​