Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 370148
Departament de Planejament i Gestió urbanística. GCI 03/02 SON PARDO. Aprovar definitivament la modificació del règim de sessions telemàtiques (art. 19 dels Estatuts i Bases d’actuacions), la renovació dels càrrecs de la Junta i la designació d’un nou domicili, respecte de la Junta de Compensació corresponent al SUP 52-05 Son Pardo
La Junta de Govern de Palma, en sessió que tingué lloc en data 4 d'agost de 2021, adoptà el següent acord:
" La Junta de Govern, en sessió celebrada el 16/06/2021, va aprovar inicialment la modificació del règim de sessions telemàtiques (art. 19 dels Estatuts i Bases d'actuacions), la renovació dels càrrecs de la Junta i la designació d'un nou domicili, respecte de la Junta de Compensació corresponent al SUP 52-05 Son Pardo, acords adoptats en l' assemblea general de la Junta de Compensació celebrada el dia 29.04.2021.
A l'article 19 dels Estatuts s'afeix un segon paràgraf que diu: L'Assemblea de la Junta de Compensació podrà igualment constituir-se, celebrar sessions i adoptar acords a distància per mitjans electrònics i telemàtics, sempre que els membres participants no presencials acreditin suficientment la seva identitat. Així mateix, s'haurà d'assegurar les comunicacions entre ells en temps reial durant la sessió, disposant els mitjans necessaris per garantir el caràcter públic i secret de les mateixes segons procedi legalment cada cas.
Als efectes anteriors, se consideren mitjans electrònics vàlids les audio-conferències, video-conferències, o altres sistemes tecnològics o audiovisuals que garanteixen adequadament la seguretat tecnològica, efectiva participació política dels seus membres, la validesa del debat i la votació dels acords que s'adoptin.
L'acceptació per part dels convocats a la seva assistència a les Assemblees de forma no presencial i pels mitjans electrònics i telemàtics implicarà la seva conformitat a que es mantenguin i conservin per part de la Junta de Compensació i en qualsevol format la documentació acreditativa de la seva assistència per aquest mitjan.
L'acord fou publicat al BOIB núm. 86, de 1.07.2021 i notificat a la Junta de Compensació en qualitat d'entitat fiduciària amb poder dispositiu sobre les finques que pertanyen als membres que la integren, per tal que dins el termini de quinze dies hàbils a partir de la notificació pugui al.legar davant aquesta administració municipal, allò que considerin adient al seu dret, de conformitat amb l'article 83.4 de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'Urbanisme de les Illes Balears, sense que constin al.legacions presentades.
Per això, conformement amb el que disposa l'article 127.1.d) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre, de Mesures de modernització del Govern Local, l'art. 83 de la Llei 12/2017 de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears, l'article 245 del Reglament general de la Llei 2/2014, LOUS, (Acord del Ple del CIM de 16/04/2015), els articles 172 i 175 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, el TAG que subscriu proposa a la Junta de Govern de Palma que adoptin el següent
ACORD
1r.- Aprovar definitivament la modificació del règim de sessions telemàtiques (art. 19 dels Estatuts i Bases d'actuacions), la renovació dels càrrecs de la Junta i la designació d'un nou domicili, respecte de la Junta de Compensació corresponent al SUP 52-05 Son Pardo, presentat per la Junta de Compensació.
2.- Publicar el present acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, atès l'article 245 del Reglament general de la Llei 2/2014. Així mateix s'haurà de publicar en la direcció o en el punt d'accés electrònic corresponent, on s'insertarà el seu contingut íntegre.
3.- Notificar el present acord a la Junta de Compensació.
4.- Donar trasllat d'aquest acord a Informació Urbanística, al Servei de Planejament i a la Secció de tramitació de projectes d'urbanització pel seu coneixement.”
Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, podeu interposar, amb caràcter potestatiu, RECURS DE REPOSICIO davant el mateix òrgan que la va dictar, d'acord amb el que disposa l'art. 123 de la Llei 39/2015, d´1 d´octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per a interposar-lo és d'UN MES a comptar des del dia següent d´aquesta publicació, no podent, en aquest cas, interposar recurs contenciós-administratiu fins que s'hagi resolt el de reposició.
El RECURS DE REPOSICIO potestatiu s'haurà de presentar en el Registre General d'aquest Ajuntament o en les dependències a les quals fa esment l'art. 16.4, de la Llei 39/2015, d´1 d´octubre, abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no s'hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d'UN MES, a comptar a partir del dia següent a la seva interposició, quedant en aquest cas expedita la via contenciosa administrativa.
De no utilitzar el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament RECURS CONTENCIOS ADMINISTRATIU, de conformitat a l'establert a l'article abans esmentat i als arts. 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, de conformitat amb l'art. 8 de la Llei orgànica 19/2003, de 23 de desembre, que reforma la Llei orgànica 6/1985, d'1 de juliol, en el termini de DOS MESOS, a comptar des del dia següent d´aquesta publicació. Tot això, sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que estimeu pertinent.
En compliment de l´article 83 de la Llei 12/2017 de 29 de desembre d´Urbanisme de les Illes Balears; el 245 del Reglament general de la Llei 2/2014, de 25 de març, d´Ordenació i ús del sòl per l´Illa de Mallorca (BOIB 66 DE 30-04-15); el 70.2 de la Llei 7/85, de 2 d´abril, reguladora de les bases del règim local, modificada per la Llei 11/99, de 21 d´abril, es publica, juntament amb la documentació tècnica aprovada que podeu consultar en la Secció de Informació Urbanística de l´Àrea de Model de Ciutat, Habitatge Digne i Sostenibilitat (Av. Gabriel Alomar, núm 18, bxos, Edifici Municipal de las Avingudes) i/o en la seu electrònica municipal perquè se´n prengui general coneixement i als efectes pertinents.
Podeu presentar els vostres escrits a l'Ajuntament en els Registres Generals (UIAP) següents:
OAC Cort: Plaza Santa Eulalia, 9, bxos
OAC Sant Ferran: Av. St Ferran (Edif. Policia Local)
OAC l´Escorxador: C/ Emperadriu Eugènia, 6
OAC l´Arenal: Av. Amèrica, 11 (s'Arenal)
OAC Avingudes:Av. Gabriel Alomar, 18(Ed. Avingudes)
OAC Son Ferriol: Av. Cid, 8 (Son Ferriol)
OAC St. Agustí: C/ Margaluz, 30 (St. Agustí)
OAC Pere Garau: Pere Llobera, 9, baixos
Palma, 5 d'agost de 2021
El cap del Departament de Planejament i Gestió Urbanística Jaume Horrach Font p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26 de febrer de 2014 publicat al BOIB 30 de 04/03/2014