Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)
Núm. 367214
Resolució de la Direcció Gerència de l’Escola Balear d’Administració Pública de modificació de la Resolució de la Direcció Gerència de 26 de juliol de 2021 per la qual es convoca el procediment de constitució de dues borses de funcionaris interins d’Agents covid, s’aproven les bases que han de regir la convocatòria i es designen els membres de les Comissions Tècniques de Valoració
Fets
1. En data 26 de juliol de 2021 la Direcció Gerència de l'Escola Balear d'Administració Pública va dictar resolució per la qual es va convocar el procediment de constitució de dues borses de funcionaris interins d'agents covid, s'aprovaren les bases que han de regir la convocatòria i es designaren els membres de les comissions tècniques de valoració (BOIB núm. 100, de 27 de juliol).
2. Les persones designades com a vocal titular i suplent de la Comissió Tècnica de Valoració de la Borsa Preferent agents COVID es troben en causes legals d'impediment, motiu pel qual es fa necessari designar uns nous membres per poder continuar amb la tramitació del procés.
3. D'altra banda, s'ha detectat que la Resolució a dalt esmentada presenta algunes errades materials que convé corregir per a una adequada gestió de les borses resultants del procés selectiu a què es refereix la convocatòria.
Fonaments de dret
1. L'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, que en relació amb la rectificació d'errors disposa:
2. Les administracions públiques poden rectificar, així mateix, en qualsevol moment, d'ofici o a instància dels interessats, els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes.
2. L'article 56, apartats 1 i 2, de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, que disposen:
1. La revocació dels actes de gravamen o desfavorables i la rectificació dels errors materials, aritmètics i de fet en actes i disposicions administratives correspon a l'òrgan que hagi dictat l'acte o la disposició.
2. La rectificació d'errors ha d'especificar, si n'és el cas, els efectes jurídics que se'n deriven, i s'ha de notificar o publicar preceptivament quan faci referència a actes que hagin estat notificats o publicats.
3. Els articles 4.2, 5.2 i 12 dels Estatuts de l'Escola Balear d'Administració Pública, aprovats pel Decret 31/2012, de 13 d'abril.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Modificar l'annex 1 de la Resolució de la Direcció Gerència de 26 de juliol de 2021 per la qual es convoca el procediment de constitució de dues borses de funcionaris interins d'agents covid, s'aproven les bases que han de regir la convocatòria i es designen els membres de les Comissions Tècniques de Valoració, per corregir les errades materials detectades, en els termes que s'indiquen en l'annex 1 d'aquesta Resolució.
2. Declarar que d'aquesta correcció d'errades no es deriven per a les persones que hagin presentat sol·licitud de participació en aquestes borses, altres efectes jurídics distints dels relacionats amb el compliment dels requisits que determina la convocatòria i la seva acreditació, així com dels terminis prevists en el procediment selectiu.
3. Modificar la composició de la Comissió Tècnica de Valoració de la Borsa Preferent d'agents COVID establerta en l'annex 3 de la Resolució de la Direcció Gerència de 26 de juliol de 2021.
4. Publicar l'annex 3 de la resolució modificada amb la nova composició de la Comissió Tècnica de Valoració de la Borsa Preferent d'agents COVID.
5. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, a la seu electrònica de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears http://www.caib.es, i en la pàgina web http://oposicions.caib.es.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que no exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs d'alçada davant la presidenta de l'EBAP, en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà que s'hagi publicat la Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en relació amb l'article 58.4 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i l'article 21.2 dels Estatuts de l'EBAP, aprovats pel Decret 31/2012, de 13 d'abril.
Palma, 13 d'agost de 2021
La vicepresidenta de l'EBAP Carmen Palomino Sánchez Per suplència de la Direcció Gerència de l'Escola Balear d'Administració Pública (BOIB núm. 54, de 17/04/2012)
ANNEX 1 Rectificació d'errades de l'annex 1 de la Resolució de la Direcció Gerència de 26 de juliol de 2021 per la qual es convoca el procediment de constitució de dues borses de funcionaris interins d'agents covid, s'aproven les bases que han de regir la convocatòria i es designen els membres de les Comissions Tècniques de Valoracions
L'annex 1 de la Resolució de la Direcció Gerència de 26 de juliol de 2021, que conté les bases específiques del procediment de selecció de personal funcionari interí denominat agent covid, queda rectificat en els termes següents:
1. S'afegeix un nou apartat, la lletra f), a l'enumeració de la base 4.2, amb el contingut següent:
«f) Una fotocòpia dels permisos de conduir de les classes A2 i B en vigor».
2. On diu:
«12.4. S'ha de comunicar a la persona aspirant que correspongui, mitjançant telèfon o correu electrònic, el lloc i el termini en què cal que es presenti. La persona interessada ha de manifestar la conformitat amb el nomenament en el termini d'un dia hàbil (o en el segon dia hàbil següent, si la crida es comunica en divendres) i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat. S'ha de deixar constància d'aquests fets en l'expedient corresponent mitjançant una diligència administrativa».
Ha de dir:
«12.4. S'ha de comunicar a la persona aspirant que correspongui, mitjançant telèfon o correu electrònic, el lloc i el termini en què cal que es presenti. La persona interessada ha de manifestar la conformitat amb el nomenament en el termini d'un dia hàbil i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat. S'ha de deixar constància d'aquests fets en l'expedient corresponent mitjançant una diligència administrativa».
3. On diu:
«12.6. Les persones proposades per ocupar un lloc de treball en un ajuntament tenen l'obligació d'incorporar-se a la destinació en un termini màxim de dos dies naturals, des de que hagin rebut la proposta del nomenament, i en aquest moment han de presentar davant l'Ajuntament la documentació acreditativa dels requisits generals regulats a la base 4.2 d'aquest annex i dels altres requisits d'ocupació del lloc. Així mateix, han de presentar una declaració responsable de no incórrer en cap de les causes d'indisponibilitat regulades en la base 13.4 d'aquest annex».
Ha de dir:
«12.6. Les persones proposades per ocupar un lloc de treball en un ajuntament tenen l'obligació de presentar la documentació acreditativa dels requisits generals regulats a la base 4.2 d'aquest annex i dels altres requisits d'ocupació del lloc en un termini màxim de dos dies naturals, des que hagin rebut la proposta del nomenament. Així mateix, han de presentar una declaració responsable de no incórrer en cap de les causes d'indisponibilitat regulades en la base 13.4 d'aquest annex».
4. On diu:
«12.7. Els ajuntaments tenen un termini màxim de 3 dies hàbils per nomenar els funcionaris interins proposats, comptadors a partir de l'endemà d'haver comunicat la proposta de nomenament de l'Escola Balear d'Administració Pública».
Ha de dir:
«12.7. Els ajuntaments tenen un termini màxim de 3 dies hàbils per nomenar els funcionaris interins proposats, comptadors a partir de l'endemà de la presentació de la documentació per part de la persona interessada en el termini exposat en la base anterior».
5. On diu:
«13.7. Tant els aspirants amb puntuació zero com els que acceptin un lloc de treball passaran a estar en situació d'indisponibilitat en la borsa corresponent. Un cop que cessin en el lloc de treball i comuniquin aquest fet a l'Escola Balear d'Administració Pública, recuperaran la seva posició original en la borsa amb la puntuació que pertoqui, sempre que la pèrdua del lloc de treball no hagi estat per renúncia voluntària».
Ha de dir:
«13.7. Els aspirants que acceptin un lloc de treball passaran a estar en situació d'indisponibilitat en la borsa corresponent. Un cop que cessin en el lloc de treball i comuniquin aquest fet a l'Escola Balear d'Administració Pública, recuperaran la seva posició original en la borsa amb la puntuació que pertoqui, sempre que la pèrdua del lloc de treball no hagi estat per renúncia voluntària».
ANNEX 3 Comissió Tècnica de Valoració Borsa Preferent agents COVID
Comissió Tècnica titular
President: Francisco José Esteban Torres
Vocal: Catalina Eva Alemany Covas
Secretària: Silvia Loriente Ducret
Comissió Tècnica suplent
President: José Manuel Moyá Blanco
Vocal: Bautista de Lisbona Queralt Ribot
Secretària: Marta Sureda Mora
Comissió Tècnica de Valoració Borsa Subsidiària agents COVID
Comissió Tècnica titular
President: Francisco José Esteban Torres
Vocal 1: Dimas de la Rosa Piña
Vocal 2: Maria Magdalena Tugores Montell
Vocal 3: Pedro González Mas
Secretària: Silvia Loriente Ducret
Comissió Tècnica suplent
President: José Manuel Moyá Blanco
Vocal 1: Jaume Amor Frau
Vocal 2: Aurora Cadiz Cadiz
Vocal 3: Sebastià Mora Julià
Secretària: Marta Sureda Mora