Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Núm. 357094
Extracte de l’aprovació per part del Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa de dia 29 de juliol de 2021 de les Bases reguladores per a la concessió d'ajudes econòmiques a les escoles municipals de música de caràcter públic per fomentar diferents accions en l’àmbit musical de l’illa d’Eivissa, any 2021
BDNS (578662)
De conformitat amb el que estableixen els articles 20.8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i 4.1 de la Resolució de 10 de desembre de 2015, de la Intervenció General de l'Administració de l'Estat, per la qual es regula el procés de registre i publicació de convocatòries de subvencions i ajudes en el Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions (BOE núm. 299, de 15 de desembre de 2015), es publica l'extracte de la convocatòria per a la concessió d'ajudes econòmiques a les escoles municipals de música de caràcter públic per fomentar diferents accions en l'àmbit musical de l'illa d'Eivissa, any 2021
Primer. Objecte
1.1. Aquestes ajudes tenen per objecte col·laborar econòmicament amb les escoles municipals de música de caràcter públic de l'illa d'Eivissa, en la tasca de formació musical que es desenvolupa en diversos pobles de l'illa i garantir a tots els ciutadans d'Eivissa una oferta pública no reglada d'ensenyament musical, consolidant o ampliant la xarxa d'escoles municipals de música de la nostra illa.
1.2. Són despeses subvencionables totes aquelles derivades de l'organització i la realització de les activitats docents, els cursos, els concerts i les activitats musicals desenvolupades entre l'1 de setembre de 2020 i el 31 d'agost de 2021 per les escoles municipals de música de caràcter públic de l'illa d'Eivissa, segons l'establert a l'article 31 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (LGS), excepte les despeses establertes en el punt següent.
1.3. No són despeses subvencionables:
- L'adquisició de béns inventariables
- Les despeses bancàries
- Els interessos deutors de comptes bancaris
- Els interessos, recàrrecs i sancions administratives
- Les despeses provocades per procediments judicials
- Les derivades del pagament d'impostos indirectes quan siguin susceptibles de recuperació o compensació
Segon. Entitats beneficiàries
Podran sol·licitar aquestes ajudes econòmiques els ajuntaments, les fundacions i els patronats municipals que gestionin escoles municipals de música de caràcter públic, de tots el municipis de l'illa d'Eivissa.
Tercer. Crèdits pressupostaris i quantia de les ajudes
Aquesta convocatòria de subvenció està dotada econòmicament al pressupost general del Consell Insular de l'exercici 2021 amb una quantitat màxima de 55.000 € (de l'aplicació pressupostària 3340 46200).
L'import màxim de cadascuna de les ajudes que es concedeixin serà de 30.000 €.
La quantitat total prevista en aquesta convocatòria es podrà ampliar amb quantitats addicionals, la fixació i la utilització de les quals es realitzarà en els termes establerts a l'article 58 del del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (RLGS).
Quart. Forma de presentació de les sol·licituds
4.1. Les sol·licituds de subvenció s'han de formalitzar mitjançant la presentació d'una instància degudament emplenada i signada pel representant legal de l'entitat sol·licitant, segons el model normalitzat que figura com a annex 1 d'aquesta convocatòria, que també es podrà obtenir a les dependències del Departament de Cultura, Educació i Patrimoni, a la seu electrònica i a la pàgina web del Consell Insular d'Eivissa.
La presentació d'aquesta sol·licitud d'ajudes comporta l'autorització de l'entitat sol·licitant al Departament de Cultura, Educació i Patrimoni a demanar la documentació acreditativa d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l'Estat espanyol i amb la Seguretat Social. En cas contrari, s'ha de manifestar expressament en aquesta sol·licitud i aportar la documentació corresponent.
4.2. Les sol·licituds i tota la documentació mencionada en aquesta base, tot de conformitat amb l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, s'hauran de presentar per mitjans electrònics a la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa a l'adreça seu.conselldeivissa.es, dins el termini establert en la convocatòria, i hauran d'anar acompanyades de la documentació següent:
4.2.1. Documentació administrativa general a presentar en el moment de la sol·licitud:
a) Sol·licitud signada pel representant legal de l'entitat sol·licitant.
b) Certificat, signat pel secretari o per la secretària de l'entitat local, fundació o patronat sol·licitant, en què s'acrediti que la persona que signa la sol·licitud exerceix la representació de l'entitat.
c) Certificat, signat pel secretari o per la secretària de l'entitat local, fundació o patronat sol·licitant, conforme l'òrgan competent ha aprovat la presentació de la sol·licitud.
d) Document d'identificació fiscal de l'entitat sol·licitant (NIF) i DNI del representant legal, per als casos en què la sol·licitud sigui de fundació o patronat.
e) En cas que la gestió de l'escola es faci mitjançant una fundació o un patronat, s'hauran d'aportar els estatuts de la fundació o patronat, degudament inscrits en el registre corresponent, que justifiquin la vinculació amb l'Ajuntament corresponent.
f) Declaració responsable signada pel representant legal de l'entitat, segons el model que figura a l'annex 2 d'aquesta convocatòria, de:
-que reuneix els requisits per obtenir la condició de beneficiari de conformitat amb l'establert a l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, en relació amb l'article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions;
-que coneix i es compromet a complir les obligacions contingudes a l'article 14 de la Llei 38/2003, en relació amb l'article 11 del Decret legislatiu 2/2005;
-que es troba al corrent amb les seues obligacions tributàries amb la Hisenda estatal i autonòmica, amb la Seguretat Social i amb el Consell Insular d'Eivissa;
-si ha sol·licitat o no ajuda econòmica a altres entitats públiques o privades per dur a terme les mateixes actuacions de la present subvenció.
g) Sol·licitud d'alta o modificació com a creditor del Consell Insular a efectes econòmics a nom de l'entitat sol·licitant, degudament emplenada, signada i segellada per l'entitat bancària. Aquesta sol·licitud o modificació es pot fer a través de la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa (seu.conselldeivissa.es) i s'adreçarà directament a la Tresoreria d'aquest Consell. Només s'haurà de presentar si no consta al Consell o bé si s'ha produït alguna modificació en el que ja hi consta.
No caldrà presentar la documentació a què fan referència els punts d, e i g quan aquesta ja consti als arxius del Consell d'Eivissa i mentre no hi hagi hagut cap canvi; sempre que s'indiqui segons el model de l'annex 3 la data en què es va presentar i no hagin transcorregut més de cinc anys des de la finalització del procediment pel qual es varen presentar (segons els articles 28 i 53.1.d de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques); i s'autoritzi expressament el Consell per a la seua utilització en aquesta convocatòria, en el cas de tractar-se de dades de caràcter personal.
4.2.2. Documentació específica a presentar en el moment de la sol·licitud:
S'ha de presentar la documentació següent, signada pel representant legal de l'entitat o pel director/a de l'escola, acompanyada, en aquest segon cas, pel nomenament corresponent.
a) Certificat en relació amb el nombre d'alumnes matriculats al centre durant el curs 2019-2020.
b) Certificat en relació amb el nombre de professors/ores, amb la titulació de cada un/a, que els capacita per impartir ensenyaments musicals, referit al curs 2019-2020.
c) Plànol del local i de les aules de l'escola, acompanyat d'un croquis de la seua ubicació a la població, amb l'adreça i el telèfon.
d) Certificat en relació amb el nombre de cursos impartits (assignatures i instruments), referit al curs 2019-2020.
e) Certificat respecte del nombre d'activitats de difusió que s'hagin realitzat durant el curs 2019-2020.
f) Pressupost de l'escola de música per al curs 2020-2021.
Per als certificats requerits als punts a), b) i d) es considerarà que el curs 2019-2020 va de l'1 de setembre de 2019 al 30 de juny de 2020.
Per al certificat requerit al punt e), es tendran en compte les activitats realitzades entre l'1 de setembre de 2019 i el 31 d'agost de 2020.
g) Projecte pedagògic de l'escola.
Cinquè. Termini de presentació de les sol·licituds i publicitat de la convocatòria
S'estableix un termini de presentació de les sol·licituds de deu (10) dies hàbils que s'inicia l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).
Eivissa, 9 d'agost de 2021
El cap de Secció del Departament de Cultura, Educació i Patrimoni del Consell Insular d'Eivissa José Vicente Garibo Redolat