Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SANT LLUIS

Núm. 341248
Bases reguladores per a la constitució de borses de treball temporal de professorat per a l'Escola Municipal d'Ensenyaments Artístics de Sant Lluís

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local en sessió ordinària celebrada el dia 27 de juliol de 2021 va adoptar els següents acords:

Primer. - Aprovar les bases que han de regir la convocatòria per a la constitució de les borses de treball d'especialistes d'ensenyaments artístics de l'Escola Municipal d'Ensenyaments Artístics de Sant Lluís, com a personal laboral amb caràcter temporal.

Segon. Convocar el procés selectiu per  a la constitució de borses de treball d'especialistes d'ensenyaments artístics de l'Escola Municipal d'Ensenyaments Artístics de Sant Lluís, com a personal laboral amb caràcter temporal.

Tercer. Donar publicitat a la convocatòria i a les bases mitjançant anunci en el Butlletí Oficia de les Illes Balears, taulell d'edictes municipal i pàgina web de l'Ajuntament. “

A continuació, es transcriuen les bases:

BASES REGULADORES PER A LA CONSTITUCIÓ DE BORSES DE TREBALL TEMPORAL DE PROFESSORAT PER A L'ESCOLA MUNICIPAL D'ENSENYAMENTS ARTÍSTICS DE SANT LLUÍS.

Primera. - Objecte de la convocatòria

1. 1. L'objecte de la convocatòria és la creació de diverses borses de treball d'especialistes d'ensenyaments artístics de l'Escola Municipal d'Ensenyaments Artístics de Sant Lluís, com a personal laboral amb caràcter temporal, de les especialitats següents:

A) Llenguatge Musical

B) Flauta travessera

C) Violí/viola

D) Vent metall (bombardí, tuba i trombó)

E) Trompeta

F) Acordió

G) Saxofon

H) Violoncel

I) Contrabaix/baix elèctric

J) Piano

K) Bateria/percussió

L) Guitarra

M) Guitarra elèctrica

N) Clarinet

O) Cant

P) Teatre-TeatreMusical

Q) Dansa

R) Dibuix i pintura

Les contractacions resultants de les presents bases seran per a qualsevol de les modalitats de contractació de duració determinada previstes a la legislació laboral, i podran ser a temps complet o parcial, segons determinin les necessitats derivades del procés d'inscripció de l'alumnat per a cada any acadèmic, així com pels motius derivats de les necessitats del servei.

1. 2 S'estableix com a procediment selectiu el concurs, atès que es tracta exclusivament d'una borsa per a la contractació de personal laboral temporal, que es regirà per les presents bases.

 

Segona. - Funcions del lloc de feina

2. 1. - Exercir tasques docents que requereixen tècniques de treball, responsabilitats especials o condicions amb peculiaritats pròpies, d'acord amb el projecte educatiu del centre.

2. 2. - Perfil professional i competència

Capacitat de treball en equip

Facilitat per comunicar-se

Empatia

Integritat

Coneixements del camp de la pedagogia

Experiència amb alumnes de totes les edats i aptituds

Domini de la documentació bàsica d'un centre educatiu

2. 3. - Jornada laboral

La jornada laboral s'establirà segons les necessitats derivades del procés d'inscripció d'alumnat. Cada jornada laboral tindrà tres blocs:

Hores lectives on s'imparteix docència directa amb l'alumne o grup-classe.

Hores de permanència: tutories, preparació de classes i activitats, reunions de professorat, classes de suport, hora de guàrdia, etc.

Hores de preparació: són fora de l'horari habitual que s'ha de fer al centre, i s'entenen necessàries per a l'assistència a activitats extraordinàries, suport puntual a altres especialitats, feina de preparació fora del centre, etc.

Tercera. - Requisits i condicions generals de les persones interessades

Per a ser admesa i, en el seu cas, prendre part del procés selectiu corresponent, les persones aspirants han de complir i reunir els requisits d'aquesta convocatòria en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o d'aquells estats en els quals sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors de conformitat amb l'article 57 del RDL 5/2015, del Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

b) Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents del lloc de treball.

c) Tenir 16 anys d'edat i no excedir, en el seu cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa. En el supòsit de ser menor de divuit anys, és necessari el consentiment dels seus pares o tutors o l'autorització de la persona o institució que els tingui al seu càrrec.

d) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per treballs o càrrecs públics per resolució judicial, per l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupava en el cas del personal laboral, en el que hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent, ni haver estat sotmès a sanció disciplinaria o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes, l'accés al treball públic.

e) No trobar-se afectat per cap de les causes d'incapacitat o incompatibilitat aplicables al personal al servei de les administracions públiques recollides en la llei 54/1984, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques.

f) Estar en possessió de la titulació exigida.

g) Acreditar els coneixements de la llengua catalana corresponents al nivell de certificat B2. Aquests coneixements han de ser acreditats mitjançant l'aportació del certificat de nivell de suficiència de llengua catalana (certificat B2 o equivalent) o superior de la Direcció General de Política Lingüística o alguna de les titulacions equivalents. En cas que no es puguin acreditar aquests coneixements, s'ha de superar una prova específica eliminatòria equivalent.

Requisits específics:

2. 2. - Requisits específics:

Per a cada especialitat s'haurà d'estar en possessió d'un dels títols que s'esmenten:

 

​​​​​​​2. 2. 1. - Especialitats de música (pla d'estudis del 66, LOGSE, LOE o equivalent)

1. Codi 221. 1 Piano

Títol d'Ensenyaments Professionals, especialitat piano

Habilitació específica vigent per impartir docència de piano, d'acord amb el que estableix la disposició transitòria segona del Decret 37/1999

2. Codi 221. 2 Flauta travessera

Títol d'Ensenyaments Professionals, especialitat flauta travessera

Habilitació específica vigent per impartir docència de flauta travessera, d'acord amb el que estableix la disposició transitòria segona del Decret 37/1999

3. Codi 221. 3 Guitarra clàssica

Títol d'Ensenyaments Professionals, especialitat guitarra

Habilitació específica vigent per impartir docència de guitarra, d'acord amb el que estableix la disposició transitòria segona del Decret 37/1999

4. Codi 221. 4 Clarinet

Títol d'Ensenyaments Professionals, especialitat clarinet

Habilitació específica vigent per impartir docència de clarinet, d'acord amb el que estableix la disposició transitòria segona del Decret 37/1999

5. Codi 221. 5 Bateria

Títol d'Ensenyaments Professionals, especialitat percussió-bateria

Habilitació específica vigent per impartir docència de bateria, d'acord amb el que estableix la disposició transitòria segona del Decret 37/1999

6. Codi 221. 6 Violí

Títol d'Ensenyaments Professionals, especialitat violí

Habilitació específica vigent per impartir docència de violí, d'acord amb el que estableix la disposició transitòria segona del Decret 37/1999

7. Codi 221. 8 Violoncel

Títol d'Ensenyaments Professionals, especialitat violoncel

Habilitació específica vigent per impartir docència de violoncel, d'acord amb el que estableix la disposició transitòria segona del Decret 37/1999

8. Codi 221. 9 Vent metall

Títol d'Ensenyaments Professionals, especialitat trombó, tuba i/o bombardí

Habilitació específica vigent per impartir docència de trombó, d'acord amb el que estableix la disposició transitòria segona del Decret 37/1999

9. Codi 221. 10 Trompeta

Títol d'Ensenyaments Professionals, especialitat trompeta

Habilitació específica vigent per impartir docència de trompeta, d'acord amb el que estableix la disposició transitòria segona del Decret 37/1999

10. Codi 221. 12 Saxòfon

Títol d'Ensenyaments Professionals, especialitat saxòfon

Habilitació específica vigent per impartir docència de saxòfon, d'acord amb el que estableix la disposició transitòria segona del Decret 37/1999

11. Codi 221. 13 Contrabaix + baix elèctric

Títol d'Ensenyaments Professionals, especialitat contrabaix

Habilitació específica vigent per impartir docència de baix elèctric, d'acord amb el que estableix la disposició transitòria segona del Decret 37/1999

12. Codi 221. 14 Guitarra elèctrica

Títol d'Ensenyaments Professionals, especialitat guitarra

Habilitació específica vigent per impartir docència de guitarra elèctrica, d'acord amb el que estableix la disposició transitòria segona del Decret 37/1999

13. Codi 221. 15 Llenguatge Musical i Cant Coral

Títol d'Ensenyaments Professionals, especialitat llenguatge musical

Títol d'Ensenyaments Professionals, especialitat instrument (qualsevol)

Habilitació específica vigent per impartir docència de llenguatge musical, d'acord amb el que estableix la disposició transitòria segona del Decret 37/1999

14. Codi 221. 16 Acordió

Títol d'Ensenyaments Professionals, especialitat acordió.

Habilitació específica vigent per impartir docència de acordió, d'acord amb el que estableix la disposició transitòria segona del Decret 37/1999

15. Codi 221. 17 Cant

Títol d'Ensenyaments Professionals, especialitat cant.

Habilitació específica vigent per impartir docència de cant, d'acord amb el que estableix la disposició transitòria segona del Decret 37/1999

2. 2. 2. - Especialitats d'expressió corporal i arts escèniques

1. Codi 222. 1 Dansa

Títol d'Ensenyaments Professionals Dansa

Habilitació específica vigent per impartir docència de dansa, d'acord amb el que estableix la disposició transitòria segona del Decret 37/1999

2. Codi 222. 2 Teatre-Teatre Musical

Grau en Arts Escèniques

Habilitació específica vigent per impartir docència de teatre-teatre musical, d'acord amb el que estableix la disposició transitòria segona del Decret 37/1999

2. 2. 3. - Especialitats d'arts plàstiques

1. Codi 223. 1 Dibuix i Pintura

Graduat/da o diplomat/da en Belles Arts o equivalent.

Quarta. - Presentació de les sol·licituds

4. 1. - Les instàncies per participar en el concurs-oposició s'hauran de presentar, segons el model normalitzat que figura a l'Annex I d'aquestes bases, adreçades a la batlia de l'Ajuntament de Sant Lluís, en el termini de DEU DIES NATURALS, a comptar des del dia següent a la publicació de l'anunci d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears

Les instàncies es facilitaran gratuïtament al registre general de l'ajuntament, i estaran disponibles en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Sant Lluís i a la seu electrònica municipal «http://ajsantlluis. org/tauler/tipedictes. aspx». A la instància les aspirants hauran d'indicar la titulació que posseeixen i que els habilita per participar en el procediment selectiu.

Les instàncies es presentaran en el Registre General d'entrada de l'Ajuntament de Sant Lluís, c/ Pla de Sa Creu, s/n, en horari de 9:00 a 14:00 de dilluns a divendres o en algun dels llocs que preveu l'article 16. 4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé telemàticament a través de la seu electrònica municipal.

En cas d'utilitzar l'oficina de correus o el registre de qualsevol altre òrgan administratiu que no sigui el de l'Ajuntament de Sant Lluís s'haurà de remetre còpia de la instància mitjançant la carpeta ciutadana dirigit al Registre general d'entrada de l'Ajuntament de Sant Lluís, dins el termini de presentació de sol·licituds.

4. 2. - Per poder ser admeses a les proves selectives, les persones aspirants han de manifestar a la sol·licitud que són certes les dades que hi indiquen i que compleixen totes les condicions establertes en la base tercera d'aquesta convocatòria, sota la seva responsabilitat i amb independència de la posterior acreditació en finalitzar el procés selectiu. La manca de l'esmentada manifestació és causa d'exclusió de la persona aspirant.

Als efectes d'admissió de les persones aspirants, es tenen únicament en compte les dades que aquestes facin constar a la sol·licitud.

Les dades corresponents al domicili, el telèfon i l'adreça electrònica que figurin en la sol·licitud es consideren com les úniques vàlides a l'efecte de notificacions i és responsabilitat de les persones aspirants comunicar la modificació puntual d'aquestes dades

Per ser admeses i prendre part en el procediment les persones aspirants hauran de presentar la següent documentació:

a) Instància emplenada d'acord amb el model normalitzat (Annex I), indicant la titulació que s'al·lega tenir per participar en la convocatòria. La no indicació en la sol·licitud de la titulació ostentada serà motiu d'exclusió. Així mateix, ha de constar la declaració responsable del compliment de la resta de requisits de participació.

b) Còpia del DNI.

c) Còpia del document que acrediti que està en possessió del nivell exigit de coneixements de català.

d) Còpia dels documents justificatius dels mèrits. L'experiència laboral s'ha d'acreditar amb l'aportació de la vida laboral acompanyada dels contractes laborals, o bé dels certificats oficials d'empresa o de serveis prestats a l'Administració.

 

​​​​​​​Cinquena. - Admissió de les persones aspirants

5. 1. - Finalitzat el termini de presentació d'instàncies, la Sra. Batlessa aprovarà per resolució la relació provisional de persones admeses i excloses, que es publicarà en el Tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Sant Lluís i la pàgina web municipal, concedint-se un termini de tres dies hàbils per tal que les persones interessades presentin les al·legacions que considerin oportunes o esmenin la seva sol·licitud. Un cop examinades les que s'haguessin presentat, es publicarà la relació definitiva de persones admeses a través dels mitjans esmentats. De no presentar cap reclamació es considerarà definitiva la inicialment publicada sense necessitat de nova resolució, circumstància que es farà pública al tauler d'anuncis electrònic. A la mateixa resolució es comunicarà la data d'inici dels exercicis, lloc i hora.

Les possibles reclamacions o al·legacions, si n'hi haguessin, seran acceptades o rebutjades en la Resolució que aprovi la relació definitiva de persones aspirants admeses i excloses, que es farà pública de la mateixa manera que la relació anterior. Els successius anuncis del procediment selectiu es publicaran al tauler d'anuncis electrònic del lloc web de l'Ajuntament.

No s'admetrà a la realització de l'exercici de la fase d'oposició a cap persona aspirant que no hagi acreditat degudament estar en possessió del nivell de coneixement de llengua catalana requerit en la convocatòria.

Sisena. - Tribunal qualificador

6. 1. - El Tribunal Qualificador estarà constituït per quatre membres. Haurà de comptar amb un/a president/a, un/a secretari/a amb veu però sense vot, i dos vocals.

La seva composició serà tècnica, el President i els vocals hauran d'estar en possessió de titulació o especialitat igual o superior a les exigides per a l'accés a la plaça convocada.

Es designaran tants suplents com titulars hi hagi. Igualment, com a membre del Tribunal podrà assistir, amb veu però sense vot, un observador designat a proposta de la representació del personal de l'Ajuntament de Sant Lluís, amb funcions de vigilància i vetlla del bon desenvolupament del procediment selectiu.

6. 2. - La composició del Tribunal es concretarà en la Resolució d'Alcaldia que aprovi la llista provisional de persones admeses i excloses.

6. 3. - El Tribunal pot disposar la incorporació d'assessors especialistes en les proves o exercicis que estimi pertinents, els quals es limitaran a prestar la seva col·laboració.

6. 4. - L'abstenció i recusació dels membres de l'òrgan de selecció es farà efectiva d'acord amb el que disposen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, de règim jurídic del sector públic.

6. 5. - Les indemnitzacions per assistències que hagin de percebre els membres de l'òrgan de valoració es regiran pel que disposa el Reial Decret 462/2002, regulador de les indemnitzacions per raó de servei.

6. 6. - L'òrgan de valoració resta facultat per a resoldre els dubtes o incidències que es presentin i prendre els acords necessaris per el bon ordre del procediment de selecció en tot el que no estigui previst a les presents bases.

6. 7. - Els membres del Tribunal seran personalment responsables de l'estricte compliment de les bases de la convocatòria, de la subjecció als terminis establerts per la realització i valoració de les proves i per la publicació dels resultats. Els dubtes o reclamacions que es puguin originar amb la interpretació de l'aplicació de les bases d'aquesta convocatòria, així i com el que s'hagi de fer en els casos no previstos, seran resoltes pel Tribunal, per majoria.

6. 8. - El Tribunal no es podrà constituir ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels seus membres titulars o suplents, indistintament.

Setena. - Desenvolupament del procediment selectiu per mitjà de concurs

7. 1. - El procés selectiu s'iniciarà després de la publicació del llistat definitiu de persones admeses i excloses.

7. 2. - Un cop iniciat el procés selectiu, els anuncis que correspongui s'exposaran al Tauler d'anuncis i a la pàgina web municipal, on també s'indicarà la data, lloc i hora de la realització dels successius exercicis, i , després de cada prova, la relació de puntuacions atorgades a les persones aspirants.

7. 3. - El procés selectiu serà el de concurs i constarà d'una única fase de concurs

 

​​​​​​​7. 4. 1. -FASE DE CONCURS - Valoració de mèrits (màxim 40 punts):

1. - Experiència docent (màxim 20 punts):

Només es valorarà l'experiència dels 5 darrers anys anteriors a la publicació d'aquestes bases.

- Per cada mes durant el qual s'hagin impartit ensenyaments artístics de l'especialitat a la qual opta l'aspirant en centres públics, escoles de música i dansa: 0,18 punts per jornada completa, o part proporcional en el cas de jornades parcials. (màxim 10 punts)

- Per cada mes durant el qual s'hagin impartit ensenyaments artístics de l'especialitat a la qual opta l'aspirant en centres privats i conservatoris: 0,09 punts per jornada completa, o part proporcional en el cas de jornades parcials. (màxim 5 punts)

- Per cada mes durant el qual s'hagin impartit ensenyaments artístics diferents de l'especialitat a la qual opta l'aspirant en centres públics: 0,045 punts per jornada completa, o part proporcional en el cas de jornades parcials. (màxim 2,5 punts)

- Per cada mes complet durant el qual s'hagin impartit ensenyaments artístics diferents de l'especialitat a la qual opta l'aspirant en centres privats: 0,045 punts per jornada completa, o part proporcional en el cas de jornades parcials. (màxim 2,5 punts)

Les experiències docents acreditades inferiors a un mes de durada seran sumades i es computaran en fraccions de 30 dies.

Documents justificatius: informe de la vida laboral de l'aspirant emès per la Tresoreria General de la Seguretat Social i a més a més la presentació de contractes de treball, certificat de serveis prestats o qualsevol altre mitjà que acrediti la naturalesa i durada dels serveis prestats.

2. - Titulació acadèmica (màxim 10 punts)

- Per titulació de Grau Superior de Música en l'especialitat a la qual s'aspira: 3 punts.

- Per titulació de Grau Superior de Música en altres especialitats: 1 punt per cada títol fins un màxim de 3.

- Doctorat o màster de l'especialitat a la qual s'opta: 1 punt per cada títol fins a un màxim de 2.

- Per titulació d'Ensenyaments Professionals de Música en una especialitat diferent a la qual s'aspira: 0'5 punt per cada títol fins a un màxim d'1 punt.

- Per titulació universitària en una especialitat diferent a la que s'aspira: 1 punt

Documents justificatius: títol o resguard del pagament dels drets per a l'expedició del títol. A efectes d'equivalència de titulació, només s'admeten les reconegudes pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport amb caràcter general i vàlides a tots els efectes.

7. 4. 2. - Formació i perfeccionament (màxim 10 punts)

Es valora l'assistència als cursos, jornades i seminaris de formació, d'especialització o de perfeccionament relacionats amb l'especialitat a la qual s'opta i amb la pedagogia general i/o específica, en funció de la seva homologació o nivell acadèmic i de la relació amb les funcions pròpies de la plaça a la qual s'opti. Per cada formació que s'acrediti s'atorgarà una puntuació segons el barem d'hores que apareix a continuació:

Jornades de fins a 9 hores: 0,25 punts

De 10 a 19 hores: 0,5 punts

De 20 a 39 hores: 0,75 punts

A partir de 40 hores: 1 punt

Documents justificatius: certificació acreditativa de l'activitat expedida per l'organisme o centre corresponent, amb especificació de les hores de durada i de l'assistència o, en el seu cas, aprofitament. En el cas que la documentació acreditativa es presenta en un idioma diferent del català o castellà s'hauran d'adjuntar una traducció a una d'aquestes llengües.

En cas que en el certificat no especifiqui el número d'hores de formació i només hi figurin els crèdits obtinguts es valorarà 0,25 punts per crèdit.

7. 4. 3. - Coneixements de llengua catalana (fins a 1 punt).

Només es reconeixeran les titulacions expedides per l'Institut d'Estudis Baleàrics, l'Escola Balear d'Administració Pública, l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) o equivalents segons la normativa reguladora de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears:

- Pel certificat de coneixements corresponents al nivell C1: 0,3 punts

- Pel certificat de coneixements corresponents al nivell C2: 0,7 punts

- Pel certificat de coneixements corresponents al nivell LA: 0,3 punts.

- Certificat de capacitació per a l'ensenyament en llengua catalana: 0,5 punts.

Només es valorarà el del nivell superior excepte en el cas del nivell LA i el certificat de capacitació per a l'ensenyament en llengua catalana, que es podran sumar al nivell C1 i C2. Aquest mèrit s'ha d'acreditar mitjançant el certificat corresponent (en original o còpia autenticada).

Vuitena. - Puntuació final

La puntuació final, en ordre a determinar les persones aspirants que superen el procés selectiu, vindrà determinada per la puntuació obtinguda de la suma dels mèrits de la fase de concurs.

En cas d'empat, es tindrà en compte la major puntuació obtinguda en l'experiència docent.

Novena. - Qualificació.

9. 1. - El Tribunal farà pública la qualificació dels aspirants, i , a més a més, confeccionarà un llistat ordenat de major a menor nombre de punts aconseguits. Aquest llistat, es publicarà al Taulell d'anuncis i a la web municipal, i en el termini de 3 dies hàbils els aspirants podran formular al·legacions a la mateixa .

Passat dit termini, i de no haver-se formulat al·legacions, aquesta llista provisional dels aspirants passarà a ser definitiva, essent aquesta última la que elevarà el Tribunal a la Batlia perquè acordi la constitució de la borsa d'aspirants

9. 2. - Els actes i resolucions del Tribunal Qualificador s'ajustaran als criteris i podran ésser recorreguts en els termes que estableix l'art. 121 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Desena. - Borsa de treball

10. 1. -Les persones aspirants que hagin aprovat l'exercici constituiran una borsa de treball en aquest Ajuntament per cobrir vacants, baixes mèdiques i maternitat, l'excés i acumulació de tasques, i els permisos i llicències que puguin sorgir, i seran cridades per ordre de puntuació.

Si la persona aspirant que ha estat cridada no contesta o rebutja la oferta de prestació del serveis com a funcionari interí, passarà a l'últim lloc de la llista.

La borsa de feina tindrà una vigència de 3 anys, prorrogable per motius de necessitat 1 any més.

10. 2. - Funcionament de la borsa:

Quan es produeixi la necessitat de contractar personal, els aspirants seran requerits segons l'ordre de puntuació mitjançant contacte telefònic o a través de correu electrònic amb un màxim de tres intents. A través de diligencia quedarà constància a l'expedient de que l'aspirant ha rebut la comunicació o dels requeriments efectuats.

A la persona aspirant se li comunicarà el lloc i el termini en el que sigui precís que es presenti. Si l'aspirant no manifesta la seva conformitat amb la contractació en el termini d'un dia hàbil i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat, s'entendrà que renuncia.

Les persones aspirants que renunciïn de forma expressa o tàcita (conforme al paràgraf anterior) passaran a l'últim lloc de la borsa de treball, excepte en el cas de la concurrència d'alguna de les circumstàncies següents, les quals han de justificar-se documentalment dins del termini de tres (3) dies hàbils:

- Estar en període d'embaràs, maternitat o paternitat, d'adopció o acolliment permanent o preadoptiu, incloent el període que sigui procedent la concessió de l'excedència pel cuidat de fills per qualsevol dels supòsits anteriors.

- Malaltia o incapacitat temporal.

Els aspirants que, malgrat haver renunciat, al·leguin i justifiquin alguna de les circumstàncies previstes anteriorment conservaran la posició obtinguda a la borsa. No obstant això, quedaran en la situació de no disponible i no rebran cap oferta més mentre es mantingui la circumstància al·legada. Així mateix, hauran de comunicar per escrit la finalització de la circumstància al·legada, amb la corresponent justificació, en un termini no superior a deu dies hàbils des de la seva finalització per a poder passar a disponible i poder ocupar el lloc ofert en cas de ser seleccionats. La falta de comunicació en el termini determinarà perdre el seu ordre de prelació a la borsa.

Quan finalitzi el contracte de la persona seleccionada en el seu lloc de treball es reincorporarà a la borsa de treball ocupant el mateix ordre de prelació, tret que sigui per renúncia voluntària.

L'incompliment del deure d'incorporar-se al lloc de treball prèviament acceptat o una vegada ocupat, la posterior renúncia voluntària, suposarà l'exclusió de la borsa de treball, excepte que aquestes circumstàncies es produïssin per causa de força major.

Onzena. - Presentació de documents

Les persones que formin part de la borsa i acceptin l'oferiment de treball, hauran de presentar en el Registre General de l'Ajuntament la següent documentació, per document original o còpia degudament acarada, llevat de les que ja estiguin en poder de l'Administració, i sempre referida a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds:

- Títol acadèmic exigit a la convocatòria.

- Certificat mèdic, en model oficial, en el que consti que la persona aspirant no pateix malaltia o defecte físic que impedeixi el desenvolupament de les corresponents funcions.

- Declaració jurada o promesa de no haver estat separat/da, mitjançant expedient disciplinari, de cap administració pública, ni trobar-se inhabilitada per a l'exercici de funcions públiques.

- Declaració jurada o promesa de no estar exercint cap lloc o activitat en el sector públic o privat delimitat per l'article 1 de la Llei 53/1984, ni de rebre pensió de jubilació, retir o orfandat, indicant, així mateix, que no realitza cap activitat privada incompatible o subjecta a reconeixement de compatibilitat.

- Declaració jurada o promesa de no trobar-se sotmès a cap causa d'incapacitat especifica d'acord amb la normativa vigent.

Les persones que no presentin la documentació dins el termini establert, excepte en casos de força major, no podran ser nomenades, quedaran anul·lades totes les actuacions concernents a aquestes persones aspirants i seran excloses de la borsa de treball sense perjudici de la responsabilitat en què puguin haver incorregut per falsedat en la sol·licitud.

Dotzena. - Protecció de dades personals

De conformitat amb el que estableix la normativa vigent en Protecció de Dades de Caràcter Personal (Reglament de la UE 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016 i la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), l'informem que les seves dades seran incorporades al sistema de tractament de dades de l'Ajuntament de Sant Lluís, amb l'exercici dels poders atorgats a aquest Ajuntament.

Tretzena. - Normes generals i recursos

Les persones interessades podran impugnar la convocatòria, les bases d'aquesta i els actes administratius que efectuïn els òrgans de selecció per executar-les, en els cas i en la forma legal establerta en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i demés normes d'aplicació.

 

​​​​​​​Sant Lluís. en la data que consta en la signatura electrònica (3 d'agost de 2021)

La batlessa M. Carolina Marquès Portella

 

 

​​​​​​​ANNEX I

SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ PER PRENDRE PART EN LA CONVOCATÒRIA PER A LA CONSTITUCIÓ DE BORSES DE TREBALL TEMPORAL DE PROFESSORAT PER A L'ESCOLA MUNICIPAL D'ENSENYAMENTS ARTÍSTICS DE SANT LLUÍS.

Dades personals

Nom i llinatges

 

DNI

Data naixement

 

Nacionalitat

Adreça

 

Municipi

 

Província

CP

Telèfons

 

Correu electrònic

EXPÒS

Que, vistes les bases de la convocatòria per a

DECLARACIÓ JURADA

Declar que compleixo totes les condicions exigides a les bases per participar en la convocatòria i en relació al requisit de titulació manifesta estar en possessió del títol de  ........................................................................................................................................................... (la persona aspirant ha d'indicar quina titulació posseeix com a requisit de la convocatòria, la no indicació de la titulació al·legada per a participar serà motiu d'exclusió).

Declar que no he estat separat/da o acomiadat/da, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Administració pública, ni em trob inhabilitat/ada per a l'exercici de funcions públiques.

Declar que són certes totes i cadascuna de les dades consignades en aquesta sol·licitud, i que reunesc les condicions exigides per a l'ingrés a l'administració pública i les assenyalades especialment en la convocatòria a que fa referència aquest procés selectiu.

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

(  ) Còpia del DNI en vigor i/o resguard de la sol·licitud de renovació o, en cas de no posseir nacionalitat espanyola, document oficial acreditatiu de la personalitat i targeta de residència.

(  ) Còpia del certificat acreditatiu del nivell B2 de català.

(  ) Justificació mèrits (contractes de treball, certificats d'empresa, títols, certificat vida laboral, diplomes, etc)

ALTRES DADES

SOL·LICIT

Ser admès/esa en el procediment selectiu

Data i signatura

(*)De conformitat amb el que estableix la normativa vigent en Protecció de Dades de Caràcter Personal (Reglament de la UE 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016 i la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), l'informem que les seves dades seran incorporades al sistema de tractament de dades de l'Ajuntament de Sant Lluís, amb l'exercici dels poders atorgats a aquest Ajuntament.