Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT D'HISENDA I FUNCIÓ PÚBLICA

Núm. 334064
Resolució del conseller d’Hisenda i Funció Pública de 30 de juliol de 2021 per la qual s’aprova la modificació parcial de l’Acord que estableix les bases generals que han de regir el procés per a les comissions de serveis al Consell de Mallorca, aprovat per la Resolució de dia 26 de setembre de 2016, de la consellera de modernització i Funció Pública del Consell de Mallorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. El dia 21 de juliol de 2016 es va aprovar a la Mesa general de negociació conjunta de personal funcionari i laboral del Consell de Mallorca l'Acord que té per objecte establir els criteris i les pautes d'actuació per adjudicar les comissions de serveis de caràcter voluntari en el Consell de Mallorca.

2. El 26 de setembre de 2016 es va dictar la Resolució de la consellera de Modernització i Funció Pública per la qual s'aprova l'Acord esmentat a l'apartat anterior (BOIB núm. 125, d'1 d'octubre de 2016).

3. El dia 29 de juny de 2021, el conseller d'Hisenda i Funció Pública va dictar la Resolució per la qual s'aprova la modificació parcial de l'Acord que estableix les bases generals que han de regir el procés per a les comissions de serveis al Consell de Mallorca, com a conseqüència de l'Acord adoptat en el si de la Mesa general de negociació conjunta del personal funcionari i del personal laboral del Consell de Mallorca de 23 de juny de 2021 (BOIB núm. 86, d'1 de juliol de 2021).

4. El dia 29 de juliol de 2021, la Mesa general de negociació conjunta del personal funcionari i del personal laboral del Consell de Mallorca va adoptar, per unanimitat dels seus membres, l'Acord de modificació parcial de les bases generals que han de regir el procés per a les comissions de serveis al Consell de Mallorca, amb la redacció següent:

“6.2. Estudis acadèmics oficials. Valor del mèrit: 22%

S'han de puntuar les titulacions oficials amb validesa en tot el territori nacional, directament relacionades amb les funcions del lloc de treball.

Només s'han de valorar com a mèrits les titulacions del mateix nivell o superior a l'exigit com a requisit sempre que estiguin relacionades amb les funcions del lloc de treball.

Quan es tracta d'un lloc de treball al qual poden accedir dos grups o subgrups diferents, només s'han de valorar com a mèrits les titulacions del mateix nivell o superior a l'exigit com a requisit per a l'accés al grup o subgrup superior.

Quant a les titulacions per a l'accés, s'han de prendre com a referència les que determina l'article 76 del text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.

No s'ha de valorar la titulació que s'exigeix com a requisit per participar en aquesta convocatòria.

La valoració com a mèrit d'una titulació implica que no es valoren les de nivell inferior necessàries per obtenir-la.

No s'ha de tenir en compte com a mèrit el títol de màster que habilita per a l'exercici de la professió objecte d'aquesta convocatòria, en el supòsit de presentar el títol de grau, atès que n'és un requisit.”

Per tot això, d'acord amb les atribucions conferides a l'article 5.h del vigent Decret de la Presidència del Consell pel qual es determina l'organització del Consell Insular de Mallorca, dict la següent

Resolució

1. Aprovar la modificació parcial de l'Acord que estableix les bases generals que han de regir el procés per a les comissions de serveis al Consell de Mallorca, aprovat per la Resolució de dia 26 de setembre de 2016 de la consellera de modernització i Funció Pública del Consell de Mallorca, amb la redacció següent:

“6.2. Estudis acadèmics oficials. Valor del mèrit: 22%

S'han de puntuar les titulacions oficials amb validesa en tot el territori nacional, directament relacionades amb les funcions del lloc de treball.

Només s'han de valorar com a mèrits les titulacions del mateix nivell o superior a l'exigit com a requisit sempre que estiguin relacionades amb les funcions del lloc de treball.

Quan es tracta d'un lloc de treball al qual poden accedir dos grups o subgrups diferents, només s'han de valorar com a mèrits les titulacions del mateix nivell o superior a l'exigit com a requisit per a l'accés al grup o subgrup superior.

Quant a les titulacions per a l'accés, s'han de prendre com a referència les que determina l'article 76 del text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.

No s'ha de valorar la titulació que s'exigeix com a requisit per participar en aquesta convocatòria.

La valoració com a mèrit d'una titulació implica que no es valoren les de nivell inferior necessàries per obtenir-la.

No s'ha de tenir en compte com a mèrit el títol de màster que habilita per a l'exercici de la professió objecte d'aquesta convocatòria, en el supòsit de presentar el títol de grau, atès que n'és un requisit.”

2. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució, que no posa fi a la via administrativa, podeu interposar el recurs d'alçada davant la Presidència del Consell Insular de Mallorca, en el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de rebre aquesta notificació.

Contra la desestimació expressa d'aquest recurs d'alçada podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma que correspongui en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà de rebre la notificació de la desestimació del dit recurs d'alçada.

Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d'alçada i no n'heu rebut la notificació de resolució expressa, s'entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma que correspongui, sense limitació de temps.

No obstant l'anterior, podeu interposar, si escau, qualsevol altre recurs que considereu oportú. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Palma, al dia de la data de la signatura electrònica (30 de juliol de 2021)

El conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública Josep Lluis Colom Martínez Decret de 26.01.2021, BOIB núm. 12, de 28.01.2021