Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 312872
Departament de Personal. Decret del regidor de l’Àrea d’Hisenda, Innovació i Funció Pública núm. 12.887, de 9 de juliol de 2021, de prestació de serveis en Modalitat de teletreball

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El regidor de l'Àrea d'Hisenda, Innovació i Funció Pública mitjançant decret número 12.887, de data 9 de juliol de 2021, va dictar la següent resolució:

 ANTECEDENTS

1. L'article 18 de l'Acord de la Junta de Govern de l'ajuntament de Palma de 10 de juny de 2020 que aprova l'Acord de prestació de serveis en modalitat de teletreball publicat al BOIB núm. 110 de 18 de juny de 2020 i modificat mitjançant l'Acord de Junta de Govern núm. 630 de 30 de juny de 2021 contempla la possibilitat de modificar els termes en què va ser concedida.

2. El 7 de juliol de 2021 l'Equip Coordinador de Teletreball es va reunir per tal de supervisar, comprovar i validar les noves propostes de teletreball presentades per les diferents àrees.

3. És per això i d'acord amb la proposta definitiva presentada que es dicta una nova resolució en els termes que va acordar l'Equip Coordinador de Teletreball en la sessió celebrada el 7 de juliol de 2021.

NORMATIVA APLICABLE

1. Decret llei 8/2020, de 13 de maig, de mesures urgents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19- publicat al Butlletí Oficial de les Illes Balears de 15 de maig de 2020.

2. L' article 47 bis de el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, afegit pel Reial Decret Llei 29/2020, de 29 de setembre, de mesures urgents en matèria de teletreball a les administracions públiques i de recursos humans en el Sistema Nacional de Salut per fer front a la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19, que ve a oferir un marc comú, amb caràcter bàsic, perquè totes les administracions desenvolupin regulacions adients sobre la matèria.

3. L'article 69 del Text Refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, aprovat per reial Decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, que disposa que l'Administració tendirà a contribuir a la consecució de l'eficàcia en la prestació dels serveis i de l'eficiència en la utilització dels recursos econòmics disponibles mitjançant la dimensió adequada dels seus efectius, la millor distribució, formació, promoció professional i mobilitat.

4. Acord sindical de dia 8 de juny de 2020 i de 10 de juny de 2021.  

5. Acord de prestació de serveis en modalitat teletreball publicat al BOIB núm. 110 de 18 de juny de 2020 (Fascicle 95 - Sec. III. - Pàg. 18958) i modificat mitjançant l'Acord de Junta de Govern núm. 630 de 30 de juny de 2021.

Per tot això, i tenint en compte la delegació de competències als regidors i regidores d'Àrea, aprovada per Decret de Batllia núm. 12313, de 18 de juny de 2019, relatiu a l'organització dels Serveis Administratius de l'Ajuntament de Palma, modificat per Decret de Batllia núm. 13026, de 28 de juny de 2019, així com l'Acord de delegació de competències de la Junta de Govern de Palma en els titulars de les Àrees i Àrees delegades acordat en data 31 de juliol de 2019, la cap que subscriu proposa al Sr. Regidor de l'Àrea d'Hisenda, Innovació i Funció Pública, tingui a bé emetre el següent:

 

DECRET

1. Aprovar la relació de les noves sol·licituds de personal de l'Ajuntament de Palma que, conforme als informes emesos pels o per les responsables de les diferents àrees i la proposta definitiva de l'Equip Coordinador de Teletreball reunit sessió de 7 de juliol de 2021, queden autoritzats per prestar serveis en la modalitat de teletreball a partir del 15 de juliol de 2021 d'acord als dies recollits d'acord a la següent llista:

 

 

 Relació de persones autoritzades a prestar els seus serveis en règim de teletreball 

 

DNI

Núm. dies teletreball

Dies teletreball

1

43061057C

1

DJ

2

43072166C

2

DX, DJ

3

43121478C

1

DV

4

43129439T

1

DV

5

52872818G

1

DJ

Establir que, tal i com consta a l'Acord de la Junta de Govern de l'Ajuntament de Palma de 10 de juny de 2020 que aprova la reincorporació gradual i asimètrica de les empleades i empleats públics i l'Acord de prestació de serveis en modalitat teletreball (BOIB núm. 110 de 18/06/2020) i modificat mitjançant l'Acord de Junta de Govern núm. 630 de 30 de juny de 2021, aquesta autorització té una vigència de 6 mesos prorrogables des de la seva data d'inici. Això sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució bé pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o be per l'Àrea de Funció Pública.

2. Aprovar les modificacions del dies de teletreball proposats mitjançant els informes emesos pels o per les responsables de les diferents àrees i la proposta definitiva de l'Equip Coordinador de Teletreball reunit en sessió de 7 de juliol de 2021, a partir del 15 de juliol de 2021, els quals es recullen al següent llistat:

  DNI Núm. dies TT Dies TT

1

18223880Z

1

DV

2

18235611S

1

DT

3

37341058Y

1

DV

4

42999445W

1

DV

5

43002251W

1

DT

6

43005690Z

1

DL

7

43006884N

2

DL, DX

8

43007076C

1

DL

9

43007621J

1

DL

10

43008746B

1

DL

11

43015235Z

1

DJ

12

43020673R

1

DL

13

43024474F

1

DV

14

43030804N

1

DX

15

43048678S

2

DT, DJ

16

43056300R

1

DV

17

43057760N

1

DX

18

43059338A

1

DV

19

43063246R

1

DV

20

43064953Y

3

DT, DJ, DV

21

43077618K

3

DT, DJ, DV

22

43081723D

1

DJ

23

43082895P

2

DT, DV

24

43088374J

1

DV

25

43093881T

1

DV

26

43104569Q

1

DX

27

43106533W

1

DV

28

43113225R

1

DL

29

43114316B

1

DL

30

43115228A

1

DX

31

43116439H

2

DT, DJ

32

43127420M

1

DX

33

43153857S

2

DT, DJ

34

43164250N

1

DL

35

43165880D

1

DJ

36

43175759K

1

DJ

37

78199693S

1

DX

38

78212014P

1

DX

3. Ratificar la pèrdua d'efectes de l'autorització per prestar serveis en modalitat de la teletreball a les treballadores amb DNIs 24362738B, 43128279J  degut a un canvi de lloc de treball, a partir del dia del canvi de lloc.

4. Ratificar la pèrdua d'efectes de l'autorització per prestar serveis en modalitat de teletreball proposats mitjançant els informes emesos pels o per les responsables de les diferents àrees i la proposta definitiva de l'Equip Coordinador de Teletreball reunit sessió de 7 de juliol de 2021, a partir del 15 de juliol de 2021, els quals es recullen a la següent llista de DNIs:

42999996R, 43014168M, 43025222L, 43026702G, 43080364F, 43094231M, 43096603P, 43116152F

5. Esmenar les errades materials del decret 202112054, de 23 de juny de 2021, del regidor d'Hisenda, Innovació i Funció Pública que va aprovar la relació de personal de l'Ajuntament de Palma que van modificar els dies assignats, en els termes següents:

DNI

Núm. dies teletreball

Dies teletreball

18231655S

1

DJ

43077522V

1

DT

6. Aprovar l'autorització per prestar els seus serveis en la modalitat de teletreball, de dos dies, els dilluns i divendres, a la treballadora amb DNI 43079839B a partir del 7 de setembre de 2021, data en la que farà els tres mesos que ocupa aquest lloc de feina, tota vegada que l'Equip Coordinador de Teletreball reunit sessió de 7 de juliol de 2021 ha considerat que encara que ja havia fet feina en aquest lloc de feina ja fa quasi un any que no hi és i les coses poden haver canviat per tant es convenient que s'esperi els 3 mesos que estableix l'article 15. b de l'acord de teletreball. 

Establir que, tal i com consta a l'Acord de la Junta de Govern de l'Ajuntament de Palma de 10 de juny de 2020 que aprova la reincorporació gradual i asimètrica de les empleades i empleats públics i l'Acord de prestació de serveis en modalitat teletreball (BOIB núm. 110 de 18/06/2020) i modificat mitjançant l'Acord de Junta de Govern núm. 630 de 30 de juny de 2021, aquesta autorització té una vigència de 6 mesos prorrogables des de la seva data d'inici.

Això sense perjudici que pugui ser revisada i modificada en qualsevol moment de la seva execució bé pel titular de l'Àrea en que es presten els serveis o bé per l'Àrea de Funció Pública.

7. Publicar aquesta resolució al Portal del Personal, a la Intranet Municipal  i al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d'un mes comptat des de l'endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s'haurà de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no s'hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

 

Palma, 22 de juliol de 2021

La cap de servei de Nòmines i Prestacions

p.d. Decret de Alcaldia núm. 3.000/2014

(BOIB núm. 30, de 04/03/2014)

Juana Maria Saurina Castell