Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 311311
Avocació de competències
El Sr. Batle President d'aquesta Corporació Municipal, entre d'altres, ha adoptat el Decret, núm. 2395, de 13 de juliol, que literalment diu així:
«Vist el Decret de Batlia núm. 1959/2021, de 1 de juny, d'establiment de les àrees de gestió de l'organització municipal i atorgament de les delegacions genèriques als regidors.
Atès que la Regidora Sra. Margarita Esteva Jofre ha causat baixa per malaltia i per tant no pot exercir les seves funcions.
En l' exercici de les atribucions que em confereix la legislació vigent RESOLC:
PRIMER.-Que les competències assumides per l'Àrea d'Educació, Personal i Servei d'Atenció al Ciutadà (SAC) i per les raons expressades siguin assumides provisionalment pel Batle President Sr. Antoni Mir Salvà, mentrestant la Sra. Margarita Esteva Jofre estigui de baixa.
SEGON.-Aquest Decret haurà de ser notificat personalment al Regidor designat, sense perjudici de que tots aquells actes administratius dictats per avocació hauràn de fer esment a la referida circumstància.
TERCER.-Donar trasllat del present acord a l'Àrea d'Educació, Personal i Servei d'Atenció al Ciutadà (SAC).
QUART.- Donar compte al Ple del present Decret en la primera sessió que es celebri i publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears
El qual es fa públic pel seu coneixement en general.»
Andratx, 20 de juliol de 2021
El batle
Antoni mir salvà