Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 305857
Conveni instrumental regulador de les obligacions derivades de la concessió d’una subvenció directa del Consell Insular d’Eivissa a l’Ajuntament de Santa Eulària des Riu per a la licitació i execució del projecte d’obres anomenat «Condicionament d’interseccions i reordenació d’accessos en la carretera EI-200 en els pk 12+610 i 13+050 amb la ronda urbana de Sant Carles de Peralta (TM de Santa Eulària des Riu)»

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa públic que el Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa va adoptar, en sessió ordinària de 2 de juliol de 2021, el conveni que seguidament es transcriu:

“Conveni instrumental regulador de les obligacions derivades de la concessió d'una subvenció directa del Consell Insular d'Eivissa a l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu per a la licitació i execució del projecte d'obres anomenat «Condicionament d'interseccions i reordenació d'accessos en la carretera EI-200 en els pk 12+610 i 13+050 amb la ronda urbana de Sant Carles de Peralta (TM de Santa Eulària des Riu)».

Parts

Vicent Marí Torres, president del Consell Insular d'Eivissa (en endavant el Consell Insular), nomenat en sessió plenària d'aquesta institució de data 05/07/2019, en representació del Consell Insular,  amb domicili a l'Avinguda d'Espanya núm. 49, Eivissa, tot de conformitat amb el que disposen l'article 9 de la Llei 8/2000, de 27 d'octubre, de consells insulars i l'article 52 del Reglament orgànic del Consell Insular.

María del Carmen Ferrer Torres, alcaldessa de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu (en endavant l'Ajuntament), nomenada en sessió plenària municipal de data 15/06/2019, en representació de l'Ajuntament, amb domicili a la Plaça d'Espanya, núm.1, de Santa Eulària des Riu, tot de conformitat amb el que disposa l'article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local.

Antecedents

I.- L'article 46 de la citada Llei de consells insulars estableix que els consells insulars podran subscriure convenis o acords de cooperació amb la resta d'administracions públiques per a la consecució de finalitats comunes d'interès públic.

L'article 68.1 de la Llei 20/2006,  de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears (BOIB núm. 186 EXT., de 27/12/2006) recull també la possibilitat que els ens locals puguin subscriure amb d'altres administracions convenis administratius per a la millor prestació dels serveis públics.

II.- L'Estatut d'autonomia de les Illes Balears, segons la redacció derivada de la Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, al seu article 70.15, atribueix als consells insulars la competència en matèria de carreteres i camins. Igualment, la Llei 16/2001, de 14 de desembre, d'atribució de competències als Consells insulars en matèria de carreteres, determinà a l'article 2 que els esmentats consells assumien com a pròpies totes les competències executives i de gestió en matèria de carreteres.

III.- El Consell Insular és el titular de la carretera EI-200 que es perllonga des de la EI-300 (Eivissa-Sant Joan) fins a la EI-321 (Sant Joan-Sant Vicent), que pertany a la xarxa primària i que, en el seu tram comprès entre el pk 12+610 i el 13+050, travessa el centre del nucli urbà de Sant Carles de Peralta, TM de Santa Eulària des Riu.

El vigent Pla Director Sectorial de Carreteres d'Eivissa (en endavant PDSCE), aprovat definitivament per acord del Ple del Consell Insular, en data 29/04/2016,(BOIB núm. 69, de 02/06/2016), disposa, amb caràcter general, que haurà de plantejar-se la correcció dels problemes causats per les travesseres urbanes, preferentment mitjançant rondes de caràcter urbà i trams urbans de sentit únic. Així mateix, en el programa de construcció es comprenen les obres necessàries per suprimir les travesseres urbanes, i en aquest sentit, en fase 2, planteja l'execució d'una variant de nou traçat a Sant Carles.

Altrament, sobre la base de la jerarquització que fa el PDSCE, i a l'empara de l'article 5 de la Llei 5/1990, de 24 de maig, de carreteres de la CAIB, el Consell Insular està interessat en què les carreteres PMV-810.2 (actual EI-322) i la PM-840 Tagomago, es transfereixin del Consell Insular a l'Ajuntament en tant que ambdues vies pertanyen a la xarxa local, atès que la seva funció és donar solució al transport viari preferentment en l'àmbit propi del terme municipal.

Per altra banda, l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu, es titular de la via de circumval·lació del nucli de Sant Carles de Peralta, situada al nord del mateix, la qual s'inicia al pk 12+610 de la via EI-200 i finalitza al pk 13+050 de la mateixa via. L'esmentada via de circumval·lació, malgrat que actualment s'anomena carrer Venda de Morna, té la condició de carretera, de conformitat amb l'establert a l‘article 2.1 de la Llei 5/1990, de 24 de maig, de Carreteres de les Illes Balears.

IV.-  L'article 25 de la citada Llei de bases del règim local, estableix que: «1. El Municipio, para la gestión de sus intereses y en el ámbito de sus competencias, puede promover actividades y prestar los servicios públicos que contribuyan a satisfacer las necesidades y aspiraciones de la comunidad vecinal en los términos previstos en este artículo.

2. El Municipio ejercerá en todo caso como competencias propias, en los términos de la legislación del Estado y de las Comunidades Autónomas, en las siguientes materias:.../...d)Infraestructura viaria y otros equipamientos de su titularidad.»

En aquesta línia, l'Ajuntament, per la seva banda, està interessat, des de fa temps, en què es faci una permuta amb el Consell Insular entre el  tram de la EI-200 comprès entre el pk 12+610 i el 13+050, que travessa el centre del nucli urbà de Sant Carles i la via de circumval·lació citada de titularitat municipal, ara carrer Venda de Morna. Aquest interès respon a què l'Ajuntament té, entre els seus objectius, un projecte per a convertir en carrer d'ús exclusiu per a vianants el centre del nucli urbà de Sant Carles.

En concret, mitjançant escrit amb RGS núm. 2018001890, de data 21/02/2018, el Consell Insular va remetre un ofici a l'Ajuntament en resposta a la petició, que aquest Consistori havia fet per la permuta abans esmentada. En aquest ofici s'indicaven tot un seguit de consideracions tècniques que s'havien de complir abans d'iniciar els tràmits pel canvi de titularitat. En concret, es deia que calia donar solució a les interseccions de la via de circumval·lació amb la carretera EI-200, tot havent-se de presentar una proposta tècnica justificativa elaborada per tècnic competent.

Una vegada que l'Ajuntament ha elaborat el projecte anomenat «Condicionament d'interseccions i reordenació d'accessos en la carretera EI-200 en els pk 12+610 i 13+050 amb la ronda urbana de Sant Carles de Peralta (TM de Santa Eulària des Riu)» és voluntat d'ambdues administracions (la insular i la municipal) aconseguir l'execució d'aquest projecte en vistes a què, una vegada s'hagi executat aquest, es pugui portar a terme la permuta de l'esmentat tram de la carretera EI-200 pel vial de circumval·lació del poble de Sant Carles i la resta de vies citades en l'antecedent segon; la qual cosa proporcionarà una clara millora del nivell del servei respecte del que es proporciona actualment, així com també de les condicions de la seguretat vial. És per això que es vol col·laborar amb l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu per posar en comú els mitjans dels quals respectivament disposen ambdues administracions (insular i municipal) per tal de portar-ho a terme.

V.- L'article 22.1 del Text refós de la Llei de subvencions [de les Illes Balears], aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, també aplicable als consells insulars en virtut de la disposició addicional segona, estableix que l'Administració i els beneficiaris de subvencions poden formalitzar convenis instrumentals per tal de concretar els compromisos assumits per ambdues parts, i en aquest mateix sentit es pronuncia l'article 28 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions en relació a la concessió directa de subvencions. Altrament, la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, a l'article 48.7 assenyala que quan un conveni instrumenti una subvenció haurà de complir amb el que preveu l'esmentada Llei general de subvencions i en la normativa autonòmica de desenvolupament que, si n'era el cas, resulti aplicable.

Sobre la base de tot l'anterior, ambdues parts es reconeixen mútuament la capacitat legal necessària per a la formalitzar aquest conveni, d'acord amb les següents:

CLÀUSULES

Primera.

Objecte.

L'objecte d'aquest conveni, d'acord amb el que disposen els articles 47 i següents de la citada Llei de règim jurídic del sector públic, i l'article 46 de la també esmentada Llei de consells insulars, és formalitzar la concessió d'una subvenció directa a l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu per un import màxim de 1.500.000 euros (un milió cinc-cents mil euros), que inclourà el pressupost per a l'execució del projecte d'obres «Condicionament d'interseccions i reordenació d'accessos en la carretera EI-200 en els pk 12+610 i 13+050 amb la ronda urbana de Sant Carles de Peralta (TM de Santa Eulària des Riu)», els eventuals modificats d'aquest projecte, tot de conformitat amb la vigent Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic (en endavant LCSP), les expropiacions, i d'altres despeses efectivament realitzades per a la seva execució, que s'hauran de presentar degudament desglossades i justificades, tal i com s'indica en la clàusula cinquena.

Aquesta subvenció directa es troba prevista al vigent Pla Estratègic de subvencions del Consell Insular pels anys 2020-2022 i, així mateix, s'ha previst aquesta despesa en el vigent  Pressupost del Consell Insular segons modificació de crèdits per suplement, publicada al BOIB núm. 56, de 29/04/2021.

 

Segona.

Compromisos de les parts.

El Consell Insular s'obliga a:

- Realitzar l'aportació econòmica, a càrrec de la partida pressupostària 4530 76203 del vigent Pressupost, que tendrà el caràcter de màxima, per un import de 1.500.000 euros (un milió cinc-cents mil euros), que inclourà el pressupost d'execució del projecte d'obres de referència, els eventuals modificats d'aquest projecte, tot de conformitat amb la LCSP, les expropiacions, i d'altres despeses efectivament realitzades per a la seva execució. En tot cas, l'aportació del Consell Insular serà com a màxim l'import indicat. Qualsevol modificació del projecte que impliqui augment de despesa, excés d'amidament o increment econòmic que excedeixi de l'import màxim abans indicat serà a càrrec de l'Ajuntament.

- Donar conformitat al projecte d'execució de les obres de referència.

L'Ajuntament s'obliga a:

- Portar a terme la licitació i l'execució del projecte d'obres, objecte del conveni present, anomenat «Condicionament d'interseccions i reordenació d'accessos en la carretera EI-200 en els pk 12+610 i 13+050 amb la ronda urbana de Sant Carles de Peralta (TM de Santa Eulària des Riu)», tot de conformitat amb la vigent LCSP; en conseqüència, l'Ajuntament serà l'Administració contractant front el contractista que resulti adjudicatari de les obres. El contractista quedarà obligat només front l'Ajuntament, i aquest darrer assumirà la total responsabilitat de l'execució de l'obra front el Consell Insular.

-Justificar al Consell Insular la realització de l'activitat, com també el compliment dels requisits i les condicions que determinen la concessió de la subvenció.

- Destinar la quantitat de la subvenció objecte d'aquest conveni a sufragar les despeses originades per l'execució del projecte d'obres de referència i les despeses efectivament realitzades per a la seva execució.

- Fer-se càrrec de qualsevol modificació del projecte que impliqui augment de despesa, excés d'amidament o increment econòmic derivats de l'execució del projecte i que superin  l'import màxim aportat pel Consell Insular.

- Sol·licitar les autoritzacions i llicències que siguin preceptives per l'execució de les obres.

- Portar a terme les expropiacions dels terrenys que siguin necessaris per a l'execució completa del projecte; i fer-se càrrec del pagament del corresponent preu just a les persones expropiades.

- Fer-se càrrec de donar solució al conjunt de serveis que puguin resultar afectats per l'execució de les dites obres (esteses aèries de qualsevol tipus, conduccions elèctriques, hidràuliques, de telefonia o similars).

- Fer constar en un indret privilegiat i visible de les obres l'escut oficial del Consell Insular  que s'adjunta com annex al conveni present, tot això als efectes del que determina l'article 18.4 de la Llei general de subvencions, sobre difusió de la subvenció concedida.

- Restar sotmès a totes les obligacions que es derivin de la Llei general de subvencions i el seu Reglament aprovat per Reial decret 887/2006, de 21 de juliol; així com també al Text refós de la Llei de subvencions de la CAIB, i en particular, no tenir deutes ni sancions de naturalesa tributària amb el Consell Insular d'Eivissa i estar al corrent en el compliment de les obligacions amb la Seguretat Social i de les obligacions tributàries davant l‘Administració de l'Estat i la Hisenda autonòmica.

- Sotmetre's a les actuacions de comprovació que duguin a terme els òrgans competents del Consell Insular.

- A no demanar subvencions pel mateix concepte a cap altra administració. Sense perjudici de que es puguin demanar subvencions per les despeses el pagament de les quals l'assumeixi l'Ajuntament.

- A presentar al Consell Insular el projecte «as built» de les obres executades i el parcel·lari definitiu de les expropiacions.

- Facilitar tota la informació que li sigui requerida per part del Consell Insular en relació a l'execució del conveni.

 

Tercera.

Titularitat de les obres executades.

Les obres del projecte a què es refereix el conveni present s'executaran en les dues interseccions d'enllaç entre la carretera EI-200 i i la via de circumval·lació de Sant Carles o Carrer Venda de Morna, (una de les interseccions és la situada a l'alçada del Taller de ses Mines, -intersecció 1 Sud; i l'altra és la situada després del Bar Can Anneta, Intersecció 2 Nord); és a dir, s'executaran en terrenys de domini públic de titularitat del Consell Insular i, en conseqüència, aquestes obres que resultin de l'execució del projecte subvencionat seran també de la titularitat del Consell Insular.

Les expropiacions dels terrenys que siguin necessaris per a l'execució completa del projecte es portaran a terme per l'Ajuntament, el qual es farà càrrec del pagament del corresponent preu just a les persones expropiades. Aquests terrenys passaran a ser igualment de titularitat del Consell Insular.

Així mateix, l'execució de les obres, en tant que es porten a terme en una carretera de la titularitat d'aquesta Corporació, ha de disposar de la corresponent autorització per part d'aquesta, tot de conformitat amb l'article 33 de la Llei 5/1990, de 24 de maig, de carreteres de la CAIB. Es fa avinent que, en aquests moments i de manera simultània s'està tramitant aquesta autorització en el Servei d'Infraestructures Viàries d'aquest Consell Insular, expedient TAO 2021-12209P.

Quarta.

Subcontractació de l'activitat subvencionada.

L'Ajuntament podrà subcontractar en la seva totalitat l'execució de l'activitat subvencionada. Aquesta subcontractació s'haurà de fer amb estricte compliment del que determina la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic.

La signatura del present conveni constitueix l'autorització del Consell Insular a la celebració dels contractes a què se refereix l'article 29.3 lletra b de la Llei 38/2003, general de subvencions.

L'Ajuntament quedarà sotmès al compliment de la resta de previsions que se determinen a l'article 29 de la citada Llei 38/2003, a l'article 68 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, que aprova el reglament de la l'esmentada Llei i a l'article 38 del Text refós de la Llei de subvencions [de les Illes Balears], aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre; totes elles relatives a la subcontractació de l'activitat subvencionada.

Cinquena.

Justificació i pagament.

El Consell Insular abonarà a l'Ajuntament l'import de la realització de les obres i l'import de la resta de les despeses efectivament realitzades per a la seva execució, fins a l'import màxim indicat en la clàusula primera del present conveni, de la següent manera:

- Abonaments a compte.- Prèvia presentació per part de l'Ajuntament d'un informe de la Intervenció, certificat pel Secretari/Secretària de la corporació municipal, el qual haurà d'incloure una relació de les despeses efectivament realitzades fins a una data concreta, tot identificant el creditor i el document, el concepte, l'import, la data d'emissió i la data de pagament. Aquestos abonaments a compte respondran al ritme d'execució de les obres i s'abonaran per la quantia equivalent a la justificació presentada.

Així mateix, s'aportaran les certificacions d'obra acompanyades de les relacions valorades als efectes de justificació de les despeses.

Els abonaments a compte es pagaran en el termini d'un mes des que l'Ajuntament aporti al Consell Insular la documentació justificativa.

- Pagament avançat.- L'anterior no obstant, i prèvia sol·licitud per part de l'Ajuntament, es podrà permetre el pagament avançat de la part de la subvenció que restàs pendent d'abonar fins arribar a l'import màxim indicat a la clàusula primera del present conveni. D'aquesta manera, quan al mes de desembre de l'any corrent, l'Ajuntament presenti la documentació justificativa per a l'abonament a compte corresponent al mes de novembre, també podria sol·licitar-ne el pagament avançat de la diferència que hi hagués entre el que el Consell Insular hagi efectivament abonat a compte i el que falti fins a arribar a l'import màxim indicat a la clàusula primera del conveni.

En aquest supòsit, l'Ajuntament haurà de justificar al Consell Insular, en el termini màxim de 6 mesos, a comptar des del dia del cobrament efectiu de l'import avançat, la realització de les obres objecte del conveni i l'import de la resta de les despeses efectivament realitzades per a la seva execució. Aquesta justificació s'ha de fer mitjançant la presentació d'un informe de la Intervenció, certificat pel Secretari/Secretària de la corporació municipal, el qual haurà d'incloure una relació del conjunt total de les despeses efectivament realitzades, tot identificant el creditor i el document, el concepte, l'import, la data d'emissió i la data de pagament. Així mateix, s'adjuntaran les certificacions d'obra acompanyades de les relacions valorades i còpia de l'Acta de recepció de les obres.

Per tal que el Consell Insular pugui procedir a efectuar qualsevol dels abonaments indicats, es podrà sol·licitar qualsevol altra documentació o els informes que es considerin adients de manera motivada.

Els abonaments a compte i, al seu cas, el pagament avançat es faran, per delegació del Consell Executiu, mitjançant Resolució del conseller executiu del Departament de Gestió del Territori, Infraestructures Viàries, Ordenació Turística i Lluita contra l'Intrusisme.

Sisena. 

Comissió de seguiment.

Es constitueix una comissió de seguiment com a òrgan que ha de resoldre els problemes d'interpretació i de compliment que es puguin plantejar en execució d'aquest conveni i, per al seguiment i control de l'execució d'aquest i dels compromisos adquirits per les parts. La comissió estarà constituïda per:

President: Sr. Vicent Marí Torres, President del Consell Insular d'Eivissa.

Secretària: Sra. Maria Mayans Castelló, tècnica d'Administració General del Consell Insular d'Eivissa.

Vocals:

1.- Sra. Carmen Ferrer Torres, Alcaldessa de Santa Eulària des Riu.

2.- Sr. Mariano Juan Colomar, Conseller executiu del Departament de Gestió del Territori, Infraestructures Viàries, Ordenació Turística i Lluita contra l'Intrusisme del Consell Insular d'Eivissa.

3.- Sr. Antonio Marí Noguera, Cap de Servei d'Infraestructures Viàries del Consell Insular d'Eivissa.

4.- Sr. Juan J. Ortega Almenar, Enginyer de Camins, Canals i Ports de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu.

La Comissió es reunirà a petició de qualsevol de les parts signatàries.

Els acords de la Comissió s'adoptaran per majoria simple. La secretària tendrà veu però no vot. En cas d'empat, el president de la Comissió tendrà vot de qualitat per dirimir.

En tot allò no previst, el seu règim de funcionament i d'adopció d'acords serà l'establert a la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, per als òrgans col·legiats.

Setena.

Extinció del Conveni i causes de resolució.

Aquest conveni s'extingirà pel compliment de les actuacions que constitueixin el seu objecte o per incórrer en causa de resolució.

Són causes de resolució:

- El mutu acord de les parts signatàries, que s'haurà de fer constar per escrit.

- L'incompliment de les obligacions i compromisos assumits per part d'alguna de les administracions signatàries del conveni.

En aquest cas, qualsevol de les parts podrà requerir a la part incomplidora per tal que compleixi en un determinat termini amb les obligacions i compromisos que es considerin incomplerts. Aquest requeriment es comunicarà a la Comissió de Seguiment.

Si, una vegada transcorregut el termini atorgat en el requeriment, persisteix l'incompliment, la part requirent notificarà a l'altra la concurrència de causa de resolució i el conveni s'entendrà resolt. La resolució del conveni per aquesta causa podrà derivar en una indemnització dels perjudicis causats a la part complidora.

- La impossibilitat sobrevinguda, legal o material, de poder portar a terme l'objecte del conveni, sempre que la seva modificació no sigui possible.

- La resta de les causes previstes a la normativa d'aplicació.

 

Vuitena.

Efectes del compliment i de la resolució del conveni.

- El compliment i la resolució del conveni donaran lloc a la seva liquidació amb l'objecte de determinar les obligacions i els compromisos de cadascuna de les parts.

- El conveni s'entendrà complit quan el seu objecte s'hagi realitzat de conformitat amb el projecte de les obres, els eventuals modificats, els acords presos per la Comissió de seguiment, i en els termes establerts al text present i, sempre a satisfacció del Consell Insular, en tant que és l'Administració que atorga la subvenció, tenint en compte les regles següents:

a) Si de la liquidació resulta que l'import de les actuacions executades per l'Ajuntament és inferior als fons que aquest hagi rebut del Consell Insular, l'Ajuntament haurà de reintegrar a la Corporació insular l'excés que correspongui, en el termini màxim d'un mes des que s'hagi aprovat la liquidació.

Si, un cop transcorregut el termini màxim d'un mes, abans assenyalat, no s'ha produït el reintegrament, l'Ajuntament haurà d'abonar al Consell Insular, també en el termini d'un mes a comptar d'aquest moment, l'interès de demora aplicable al reintegrament esmentat, que en tot cas és el que resulti de les disposicions de caràcter general reguladores de la despesa pública i de l'activitat economicofinancera del sector públic.

b) Si de la liquidació resulta que l'import de les actuacions executades per l'Ajuntament és superior a la subvenció rebuda del Consell Insular, aquest haurà d'abonar la diferència que correspongui amb el límit màxim de la quantitat que el Consell Insular s'ha compromès a aportar en virtut de la clàusula primera del present conveni. En cap cas, l'Ajuntament no té dret a exigir al Consell Insular cap quantia que superi el límit màxim esmentat.

- No obstant això, si concorregués qualsevol de les causes de resolució del conveni, i hi hagués actuacions en curs d'execució, les parts, a proposta de la comissió de seguiment, vigilància i control del conveni, podran acordar la continuació i finalització de les actuacions en curs que considerin oportunes, i establir un termini improrrogable per a la seva finalització, un cop transcorregut el qual se n'ha d'efectuar la liquidació.

En aquest cas, el Consell Insular només abonarà l'import de les obres efectivament executades conforme al projecte aprovat o als eventuals modificats, en el seu cas, les expropiacions, i d'altres despeses efectivament realitzades per a la seva execució.

Novena.

Reintegrament de la subvenció.

Pertocarà el reintegrament de les quantitats percebudes i l'interès de demora des del moment del pagament de la subvenció en els casos que estableix l'article 44 del Text refós de la Llei de subvencions de la CAIB, i també en els supòsits previstos a l'article 37 de la Llei  general de subvencions.

Desena.

Règim jurídic.

El conveni present té naturalesa administrativa i es considera exclòs de l'àmbit d'aplicació de la citada Llei de contractes del sector públic. I es regirà en allò no previst a les seues clàusules, per la Llei de règim jurídic del sector públic, per la Llei general de subvencions i pel Text refós de la Llei de subvencions de la CAIB.

Les qüestions litigioses que puguin sorgir en la interpretació i el compliment d'aquest conveni es resoldran de mutu acord entre les parts, al si de la Comissió de Seguiment, i per al cas que això no fos possible, es dirimiran davant la jurisdicció contenciosa.

Onzena.

Modificació del conveni.

Qualsevol modificació que alteri les condicions establertes en aquest conveni s'ha de pactar per escrit  i per mutu acord de les parts. En qualsevol cas, el document en què es formalitzi la possible modificació s'ha d'adjuntar a aquest conveni com una addenda.

Dotzena.

Vigència.

Aquest conveni tendrà vigència des del dia de la seua signatura fins al 31 de maig de 2023, sense perjudici d'eventuals pròrrogues, les quals hauran de ser expresses i documentar-se en una addenda, i sempre dins del termini que preveu l'article 49.h.1 i 2  de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

I com a mostra de conformitat es signa aquest Conveni en dos exemplars.”

 

Eivissa, 14 de juliol de 2021

El cap de servei d'Infraestructures Viàries

Antonio Marí Noguera