Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)
Núm. 298192
Bases específiques que regiran el procés de selecció per a contractar un facultatiu tècnic en l'especialitat de tecnologies de la informació i telecomunicacions per a l'Àrea de TIC Innovació de la Fundació Bit (TI02-21)
Primera.- La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d'aplicació.
Segona.- S'ofereix un contracte d'interinitat en lloc vacant, grup de classificació B, salari brut anual de 26.278,49.-€, per a una jornada completa, amb el següent horari general de dilluns a divendres de 8:00h a 15:30h i amb un règim flexible d'entrada i sortida. També amb condicions laborals que afavoreixen la conciliació de la vida laboral i familiar, dies d'assumptes propis i la possibilitat d'adherir-se al Pla de Teletreball de l'entitat.
El treball que li correspon és la realització d'activitats de proposta, gestió, execució, control i inspecció, tramitació i impuls, estudi i informe i, en general, les de col·laboració tècnica amb el cos facultatiu superior, i més concretament, el desenvolupament de funcions tècniques d'anàlisis, programació i operació dels sistemes informàtics i de telecomunicacions sota la dependència del seu Cap d'àrea.
Tercera.- Els candidats hauran de complir els següents requisits:
• Nacionalitat espanyola o alguna altra d'acord amb l'article 57 del EBEP.
• Tenir 16 anys d'edat complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
• No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes; ni trobar-se inhabilitat de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a exercir funcions similars a les que complien, en el cas que haguessin estat separats, inhabilitats o acomiadats disciplinàriament. En el cas de ser de nacionalitat d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, a l'accés a un lloc de treball en una entitat del sector públic instrumental del Govern de les Illes Balears.
• Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions de la categoria laboral en què s'inclouen en el lloc de treball ofert.
• Estar en possessió de la titulació d'enginyeria tècnica informàtica, diplomatura en informàtica, grau d'enginyeria informàtica o titulació equivalent.
• Certificat de català nivell B2.
Quarta.- El procés de selecció es realitzarà per una comissió de selecció:
President: Francesc Tous Llull, Cap Àrea TIC-Innovació (titular); Esteban Lladó Martí, Cap Àrea TIC-Turisme (suplent).
Vocal: Julián César Amer Oliver, Cap de Projectes TIC-Innovació (titular); Pedro Ferriol Monserrat, Cap de Projectes TIC-Innovació (suplent).
Secretària: Raquel Díaz Martín, Cap Àrea Recursos Humans (titular); Sonia Plaza García, Tècnic Recursos Humans (suplent).
Cinquena.- El procés selectiu constarà de 3 fases:
Fase 1-Presentació de candidatures
Els aspirants hauran de presentar les sol·licituds a les oficines de la Fundació Bit, carrer Laura Bassi, s/n-Centre Empresarial Son Espanyol, Parc-Bit. L' horari d' atenció en el registre és de dilluns a divendres de 09:00h a 13:00h. També es pot remetre mitjançant correu electrònic seleccion@fundaciobit.org o a través de correu postal, en ambdós casos amb còpia acarada de la titulació. Aquestes seran les vies exclusives per a la presentació de les sol·licituds. No seran admeses en el procés de selecció les candidatures que no es presentin en el termini i amb la forma abans descrita.
• Sol·licitud de participació en el procés (a disposició en la web https://www.fundaciobit.org/category/ofertes-de-feina/ i en les oficines de l'entitat).
• Fotocòpia del D.N.I. o en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, document acreditatiu de la personalitat (N.I.E. o targeta de residència).
• Curriculum vitae
• Titulació universitària requerida en la base tercera
• Certificat B2 de català.
Els documents justificatius per a la valoració dels mèrits només s'hauran d'aportar per aquells candidats que superin la fase 2 i seguint les indicacions descrites en la fase 3.
Les persones interessades a participar en la convocatòria disposen de 15 dies naturals per a presentar la sol·licitud, comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Finalitzat el termini per a presentar les sol·licituds, es publicarà una llista provisional d'admesos i exclosos amb un termini de 7 dies naturals per a esmenar les possibles omissions i/o deficiències.
El Gerent de l'entitat emetrà resolució amb la llista definitiva d'admesos i començarà la següent fase.
Només els candidats o candidates que compleixin amb els requisits passaran a la fase 2.
Fase 2-Prova de coneixements
Prova tipus test, amb 10 preguntes amb 4 respostes cadascuna. De cada pregunta només una resposta de les quatre possibles serà correcta.
En l'examen es preguntaran qüestions extretes del següent contingut:
• JavaSE Tutorial: http://docs.oracle.com/javase/tutorial/java/index.html
• JEE 5 Tutorial: http://docs.oracle.com/javaee/5/tutorial/doc/
• SQL Tutorial: http://www.w3schools.com/sql/default.asp
• Javascript Tutorial: https://www.w3schools.com/js/default.asp
Aquesta prova tindrà una durada de 30 minuts. Cada pregunta tindrà una puntuació total de 0,5 punts. Les preguntes mal contestades restaran 0,167 punts, arrodonint en el segon decimal.
Aquesta prova tindrà una puntuació màxima de 5 punts. Només els candidats que superin la prova de coneixements amb una puntuació de 2,5 o superior podran continuar amb el procés de selecció.
Els aspirants han d'acudir a la prova de coneixements amb el D.N.I. o en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, amb un document acreditatiu de la personalitat
Fase 3-Valoració dels mèrits i entrevista personal
Es valoraran els coneixements d'idiomes, català i anglès i l'experiència laboral. Els documents justificatius hauran d'aportar-se en un termini màxim de 2 dies laborables des de la realització de l'entrevista personal en el registre de la Fundació BIT.
Els barems s'establiran de la següent manera:
1. Prova tipus test: Màxim de 5 punts, segons el que s'estableix en la descripció de la fase 2.
2. Coneixements de català: 0,5 punts per al nivell C1. Acreditat mitjançant certificat, títol, diploma o equivalent, expedit o homologat per l'òrgan competent en matèria lingüística del Govern de les Illes Balears o equivalent.
3. Certificat d'anglès: 0,4 per al nivell B2, 0,45 per al nivell C1, 0,5 per al nivell C2. Acreditat mitjançant certificat, títol, diploma o equivalent, expedit o homologat per Escoles Oficials d'Idiomes (EOI), de les universitats, del EBAP, altres escoles d'administració pública, per Cambridge University (First Certificate in English), Trinity College London (Integrated Skills in English), Diplomat Universitari especialista en llengua anglesa (mestre o uns altres) o equivalent.
4. Experiència laboral en desenvolupament d'aplicacions amb el llenguatge de programació Java (les aplicacions realitzades pel CCID dins de l'encomana es desenvolupen en aquest llenguatge): (0,05 per cada mes d'experiència) fins a un màxim de 3 punts. L'experiència laboral s'acreditarà amb tots els següents documents:
Informe de vida laboral.
Curriculum vitae, en l'apartat experiència s'haurà d'especificar: empresa o entitat, els projectes o llocs exercits, la categoria professional, el llenguatge de programació utilitzat (Java) i el temps (en mesos) que s'ha treballat en ells.
Declaració jurada de la veracitat de les dades.
5. Entrevista personal: Es valoraran les competències específiques que es requereixen per a la realització del treball: Tenir capacitat de treballar en equip, capacitat d'autoaprenentatge i ràpida adaptabilitat en el nou entorn. Màxim d'1 punt.
Conclosa la valoració dels mèrits i l'entrevista personal, la comissió de selecció elaborarà una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut els aspirants, amb indicació del número del document nacional d'identitat i s'obrirà un termini de set dies naturals, des de l'endemà de la publicació de la llista, per a la presentació d'al·legacions.
La comissió de selecció, els dos dies hàbils següents, valorarà les al·legacions i elaborarà les llistes definitives que s'elevaran al Gerent per a la resolució definitiva del procés.
En el cas que diversos candidats obtinguin la mateixa puntuació, el criteri per a establir l'ordre de prelació de la puntuació final, serà el següent:
1. Ser dona, a causa de la representació inferior al 40%, del gènere femení en la categoria de facultatiu tècnic en la Fundació Bit, d'acord amb l'article 43 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.
2. Puntuació de la prova de coneixements.
3. Puntuació de l'experiència laboral.
4. Puntuació en l'entrevista personal.
La persona amb una major puntuació serà la persona seleccionada. Es realitza la reserva de dos llocs de treball que podran ser cridats si es produeix una baixa en aquest lloc de treball.
Tota la informació del procés de selecció (convocatòries de la prova de coneixements, llistes provisionals, definitives...) es publicarà a través de la web de la Fundació Bit https://www.fundaciobit.org/category/ofertes-de-feina/ i en les oficines de la Fundació Bit en el ParcBit.
L'ordre jurisdiccional social és el competent per a resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que es pugui presentar una reclamació davant l'òrgan que dicta aquestes bases.
Els criteris selectius han estat aprovats pel Gerent de la Fundació Bit.
Palma, 6 de juliol de 2021
El gerent de la Fundació Balear d'Innovació i Tecnologia
Álvaro Medina Ballester