Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 287547
Bases de la concessió d’ajuts corresponents a l’any 2021 del Consell Insular d’Eivissa per als titulars de llicències municipals de taxi a l’illa d’Eivissa, per a l’adquisició de desfibril·ladors semiautomàtics

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Acord del Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa d'aprovació de la convocatòria i les bases que regulen la concessió d'ajuts corresponents a l'any 2021 del Consell Insular d'Eivissa per als titulars de llicències municipals de taxi a l'illa d'Eivissa, per a l'adquisició de desfibril·ladors semiautomàtics.

El Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, en sessió ordinària de data 2 de juliol de 2021, va aprovar per unanimitat l'acord següent:

“(...)

PRIMER. Aprovar les bases que han de regir la concessió d'ajuts per als titulars de llicències municipals de taxi a l'illa d'Eivissa per a l'adquisició de desfibril·ladors externs semiautomàtics pels seus vehicles auto-taxi que s'adjunten en annex.

SEGON. Aprovar, simultàniament, la convocatòria corresponent a l'any 2021, que es regirà per les bases a què s'ha fet referència en el punt anterior d'acord amb les condicions següents:

a) Aprovació de la despesa per l'import global màxim dels ajuts i crèdit pressupostari. Les ajudes concedides seran ateses amb càrrec a la partida pressupostària i amb l'import màxim que s'indiquen més avall, sense perjudici de que l'import pugui ser ampliat d'acord amb les disponibilitats pressupostàries:

Partida

Quantia màxima

4410.77000.

70.000 €

b) El termini de presentació de sol·licituds serà de quinze dies hàbils comptador a partir del dia següent a aquell en què es publiqui l'estracte d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

c) L'import màxim de la subvenció per sol·licitud és de 2.000 euros per dispositiu (2.000,00 €).

TERCER. Comunicar aquesta resolució a la Base de Dades Nacional de Subvencions prèviament a la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB)"

BASES QUE REGULEN LA CONCESSIÓ D'AJUTS DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA PER ALS TITULARS DE LLICÈNCIES MUNICIPALS DE TAXI A L'ILLA D'EIVISSA PER A L'ADQUISICIÓ DE DESFIBRIL·LADORS EXTERNS SEMIAUTOMÀTICS PELS SEUS VEHICLES AUTO-TAXI

PRIMERA. OBJECTE DELS AJUTS

L'objectiu d'aquests ajuts és subvencionar la instal·lació de desfibril·ladors externs semiautomàtics, DESA d'ara endavant, a vehicles d'auto-taxi de titulars de llicència municipal que es trobin en possessió de la corresponent habilitació per al seu ús.

SEGONA. FINALITAT DELS AJUTS

La finalitat d'aquests ajuts és que el transport públic discrecional de viatgers en vehicles d'auto-taxi es presti amb els mitjans necessaris per protegir la salut dels usuaris, dels propis taxistes i de la ciutadania en general amb el fi d'augmentar les taxes de supervivència en supòsits de parada cardio-respiratòria dels nostres ciutadans, d'acord amb el previst a l'exposició de motius del Decret 137/2008 de 12 de desembre, pel què es regula l'ús de desfibriladors externs semiautomàtics en centres no sanitaris de les Illes Balears.

TERCERA. FINANÇAMENT I IMPORT MÀXIM

L'import econòmic màxim d'aquesta convocatòria és de SETANTA MIL euros (70.000,00 €). Les subvencions es concedeixen amb càrrec al pressupost del Consell Insular d'Eivissa per a l'exercici 2021 i, concretament, amb càrrec a la partida pressupostària 4410.77000.

 

QUARTA. DESPESES SUBVENCIONABLES

Seran despeses subvencionables les destinades a l'adquisició de desfibril·ladors semiautomàtics, DESA, amb certificació CE i homologats per ús sanitari que es trobin vinculats a l'explotació d'una autorització de transport discrecional de viatgers en vehicles de turisme, VT, amb residència a l'illa d'Eivissa i en possessió de la corresponent llicència municipal.

CINQUENA. COMPATIBILITAT AMB ALTRES AJUTS

Els ajuts que s'atorguin de conformitat amb aquestes bases són compatibles amb la concessió d'altres ajuts, sens perjudici de l'obligació de les persones beneficiàries de comunicar-lo al Consell Insular de la forma establerta en aquestes bases.

L'import dels ajuts que es concedeixin no pot superar, en cap cas, de manera aïllada o amb concurrència amb altres ajuts, el cost de l'activitat subvencionada.

SISENA. REQUISITS DELS BENEFICIARIS

Podran obtenir la condició de beneficiaris de la subvenció els titulars d'autorització de transport públic discrecional de viatgers en vehicles de turisme (auto-taxis) de la classe VT a l'illa d'Eivissa, que tenguin el certificat o titulació en DESA i que hagin adquirit desfibril·ladors externs semiautomàtics des de l'1 de gener de 2021 amb les següents característiques:

  • Certificació CE

  • Homologació per ús sanitari.

No poden ser beneficiàries de les subvencions les persones, entitats o agrupacions en què concorrin alguna de les prohibicions establertes a l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

SETENA. PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUDS

Les sol·licituds i tota la documentació requerida s'ha de presentar per l'interessat en el termini màxim de QUINZE dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte d'aquesta convocatòria al BOIB, de manera presencial al Servei d'Atenció al Ciutadà (OAC), telemàticament al registre electrònic del Consell Insular d'Eivissa, o mitjançant qualsevol de les formes previstes a l'article de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

A la sol·licitud s'ha d'adjuntar la documentació següent;

  • DNI del beneficiari, titular de l'autorització VT

  • Acreditació de la seva residència a l'illa d'Eivissa

  • Acreditació de ser titular d'autorització en vigor de transport públic discrecional de viatgers en vehicles de turisme (autotaxis) de la classe VT a l'illa d'Eivissa

  • Còpia de la llicència municipal del taxi en vigor

  • Declaració responsable d'estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social, o autorització al Consell Insular per efectuar les comprovacions davant els organismes corresponents. En el cas de no efectuar l'esmentada autorització, el sol·licitant haurà de presentar els certificats acreditatius abans de la proposta de resolució de concessió.

  • Certificat de capacitació per a l'utilització d'un equip DESA d'acord amb el previst al Decret  137/2008, de 12 de desembre pel qual es regula l'ús de desfibril·ladors externs semiautomàtics en centres no sanitaris de les Illes Balears, adquirits a partir d'1 de gener de 2021.

  • Acreditació de la comunicació de la instal·lació del desfibril·lador d'acord amb el previst al Decret 137/2008 de 12 de desembre, pel qual es regula l'ús de desfibril·ladors externs semiautomàtics en centres no sanitaris de les Illes Balears.

  • Factura de compra de l'equip DESA amb acreditació del seu pagament i antiguitat no superior a 1 de desembre de 2020.

  • Documentació tècnica acreditativa de la marca, model, número de sèrie, i certificació del fabricant en relació a l'homologació de l'equip i la seva adequació per a un ús sanitari, en el termes recollits al Decret 137/2008, de 12 de desembre, pel qual se regula l'ús de desfibril·ladors externs semiautomàtics en centres no sanitaris de les Illes Balears, i  modificat per el Decret 77 /2012, de 21 de setembre, de simplificació administrativa i de modificació de diverses disposicions reglamentàries, per a la transposició a les Illes Balears de la Directiva 2006/123/CE, de 12 de desembre de 2006, de serveis en el mercat interior

D'acord amb l'art. 28.3 i l'art. 53c de l'LPACAP, les persones interessades no tenen l'obligació de presentar documents originals, llevat que, amb caràcter excepcional, la normativa reguladora aplicable exigeixi el contrari. En qualsevol cas, les persones interessades són responsables de la veracitat dels documents que presentin (art. 28.7 de l'LPACAP).

Pel fet de presentar-se a aquesta convocatòria la persona interessada presta al CIE els consentiments següents:

    1. Per consultar i comprovar la veracitat de la documentació i de les dades presentades per l'interessat que tenguin en el seu poder altres administracions públiques, principalment mitjançant les plataformes d'interoperabilitat, les xarxes corporatives o altres sistemes electrònics habilitats a aquest efecte i als quals el CIE tengui accés.

    2. Per consultar l'existència i veracitat de la documentació i de les dades que eventualment l'interessat hagi considerat oportú no presentar acollint-se al dret de no fer-ho pel fet que hagin estat elaborades per les administracions públiques.

Els esmentats consentiments només es consideraran atorgats quan no consti en l'expedient l'oposició expressa a l'esmentada consulta o quan la llei especial que sigui aplicable al cas en requereixi el consentiment exprés.

Si la sol·licitud o la documentació fossin incorrectes o incompletes, el Consell Insular d'Eivissa en requerirà l'esmena. Si en el termini de deu dies hàbils, comptats des de l'endemà del dia que es rebi el requeriment d'esmena de la sol·licitud, la persona interessada no fa la rectificació reclamada o no presenta la documentació requerida, s'entendrà que desisteix de la seva petició de conformitat amb l'article 68 de l' LPACAP.

VUITENA. DETERMINACIÓ DE L'IMPORT DE LA SUBVENCIÓ

Es concedirà una quantia màxima de 2.000,00 € per equip DESA adscrit a una única llicència municipal. En cap cas l'import de la subvenció podrà superar el valor de compra de l'equipament subvencionat.

NOVENA. PROCEDIMENT I ÒRGANS COMPETENTS PER A LA CONCESSIÓ DELS AJUTS

Els ajuts es concediran d'acord amb els principis d'objectivitat, transparència, igualtat, no discriminació i publicitat, per mitjà del procediment de concurrència competitiva, i s'atorgan per ordre de presentació.

L'inici de l'expedient s'efectuarà per mitjà de l'aprovació de la convocatòria corresponent.

El text de la convocatòria i la resta de documentació que es requereixi es comunicarà a la Base de Dades Nacional de Subvencions (d'ara endavant BDNS) i es publicarà l'extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en compliment de l'art. 20.8 de la Llei General de Subvencions.

La instrucció correspon al tècnic cap de servei o funcionari en qui delegui del Departament d'Innovació, Transparència, Participació i Transports, que ha de realitzar d'ofici totes les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals s'ha de dictar resolució sobre la concessió dels ajuts.

Totes les sol·licituds presentades dins el termini establert en la convocatòria se sotmetran a l'examen del/de la instructor/a de l'expedient i es resoldran per ordre d'entrada de la documentació completa en aquest Consell Insular, al Departament d'Innovació,Transparència, Participació i Transports.

Una vegada examinades les sol·licituds per l'instructor, i després que aquest hagi emès el seu informe, el conseller executiu del Departament d'Innovació, Transparència, Participació i Transports n'elevarà la corresponent proposta de resolució a l'òrgan competent, que en aquest cas és el Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, el qual dictarà resolució sobre la concessió o denegació dels ajuts.

La resolució de l'expedient d'atorgament de les subvencions ha de ser expressa i motivada i ha de fixar, amb caràcter definitiu, la quantia específica de cadascuna de les subvencions concedides.

El termini màxim per dictar i notificar la resolució expressa de concessió de la subvenció serà de sis mesos comptats des del dia que acabi el termini de presentació de sol·licituds. No obstant l'anterior, aquest termini es podrà reduir si s'estableix expressament en la convocatòria dels ajuts. El silenci administratiu tindrà caràcter desestimatori.

5. La resolució motivada del procediment es notificarà mitjançant la publicació a la pàgina web i al tauler d'edictes de la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa ( https://seu.conselldeivissa.es).

Les ajudes concedides es publicaran en la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS) en compliment del que s'estableix en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, amb expressió de la convocatòria, del programa i crèdit pressupostari al qual s'imputen, beneficiària, quantitat concedida i objectiu o finalitat de l'ajuda.

La resolució de l'expedient de concessió o denegació dels ajuts es remetrà a la BDNS en compliment de l'art. 20.8 de l'LGS i es publicarà pel CIE en el Butlletí Oficial de les Illes Balears a efectes de notificació (art. 45.1b de l'LPACAP)

DESENA. CRITERIS DE CONCESSIÓ

  1. Les ajudes regulades en aquesta convocatòria es concediran amb subjecció als principis de publicitat, concurrència i objectivitat.

  2. La concessió d'aquestes ajudes es realitzarà en règim de concurrència competitiva, i s'atorgaran per ordre de presentació.

ONZENA. ABONAMENT DELS AJUTS

El pagament es realitzarà mitjançant un pagament únic per transferència bancària i al número de compte que consti a l'imprès presentat juntament amb la sol·licitud, una vegada sigui definitiu l'Acord del Consell Executiu que s'adoptarà a aquest efecte i es publicarà a la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa.

D'acord amb el que s'estableix en l'article 20 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, les subvencions concedides seran comunicades a la Base de Dades Nacional de Subvencions.

En els casos d'aquelles factures que hagin rebut altres subvencions, s'hauran d'identificar a l'instància de sol·licitud, amb indicació de l'import de la factura i quina és la part subvencionada per l'entitat que correspongui.

Per al pagament de la subvenció, es podrà sol·licitar qualsevol altra documentació o informes tècnics que els serveis del Consell Insular d'Eivissa considerin adients.

DOTZENA . COMPATIBILITAT AMB ALTRES AJUTDES

  1. Aquestes ajudes seran compatibles amb qualsevol altra que amb el mateix objecte pogués rebre la persona sol·licitant, sense perjudici del que s'estableix en l'apartat següent.

  2. L'import conjunt de les ajudes, subvencions o recursos públics que amb aquest objecte pogués rebre la persona sol·licitant no podrà superar el preu d'adquisició del bé objecte de l'ajuda. En el cas que així fos, es procediria a reintegrar la quantitat que n'excedeixi.

  3. Les persones beneficiàries hauran de comunicar a aquesta Administració, en els termes que es reflecteixin en els models de sol·licitud, la percepció d'altres subvencions o ajudes que hagin pogut percebre amb el mateix objecte, quan siguin coneixedores de la seua concessió.

TRETZENA. CONTROL I REINTEGRAMENT DE LES SUBVENCIONS

  1. El Departament d'Innovació, Transparència, Participació i Transports vetllarà pel compliment del que s'estableix en aquesta convocatòria i l'assoliment dels objectius als quals es dirigeix aquest programa d'ajudes.

  2. Les persones beneficiàries de la subvenció, queden obligades a facilitar el control de la subvenció durant un termini de dos anys.

  3. En el cas que es detectassin incompliments en algun dels aspectes als quals es refereix aquesta convocatòria, s'iniciarà expedient de reintegrament de la subvenció, incrementada en els corresponents interessos legals.

  4. L'incompliment per part de les persones beneficiàries dels requisits i obligacions que s'estableixen en aquesta convocatòria i en les seues bases reguladores, se sotmetrà al règim d'infraccions i sancions fixat en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

  5. A aquest efecte s'establirà un pla de control en el desenvolupament del qual es realitzaran controls aleatoris, dirigits almenys al 10% de les ajudes concedides. Aquest mostreig es considera suficient  atesa l' absència de risc i frau  pel fet que la compra objecte de la subvenció ja s'ha efectuat amb caràcter previ i  es requereix tota la documentació per acreditar la mateixa.. Els controls seran administratius i sobre el terreny i s'hi comprovarà el respecte de totes les condicions fixades en aquestes bases i en la convocatòria d'ajudes.

CATORZENA.- OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS

Els beneficiaris han de complir les obligacions següents:

  1. L'equip portarà una etiqueta adhesiva amb el logo de la campanya del Consell Insular  d'Eivissa que els beneficiaris recolliran al Departament de Transports del Consell Insular.

  2. No transmetre l'objecte de la subvenció a tercers en un termini de 2 anys. Durant aquest termini hauran de trobar-se subjectes a plena disposició de la persona beneficiària.

  3. Comunicar al Consell Insular l'acceptació de la subvenció en els termes en què aquesta es concedeixi. La subvenció s'entendrà acceptada tàcitament un cop transcorreguts quinze dies hàbils des de la notificació de la concessió dels ajuts al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

  4. Justificar la realització de l'activitat, com també el compliment dels requisits i les condicions que determinen la concessió de la subvenció.

  5. Sotmetre's a les actuacions de comprovació i de control financer que duguin a terme els òrgans competents, i aportar tota la informació que li sigui requerida en l'exercici d'aquestes actuacions.

  6. Comunicar al Consell Insular la sol·licitud o l'obtenció d'altres subvencions per a la mateixa finalitat. Aquesta comunicació s'ha de fer dins el termini de tres dies hàbils des de la sol·licitud o l'obtenció de la subvenció concurrent i, en tot cas, abans de la justificació de l'aplicació que s'hagi donat als fons percebuts.

  7. Acreditar, en la forma que s'estableixi reglamentàriament i abans de dictar la proposta de resolució de concessió, que està al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l'Administració de l'Estat, i al corrent d'obligacions amb la tresoreria del Consell Insular d'Eivissa. L'acreditació no serà necessària en el cas que s'hagi autoritzat expressament el Consell Insular a consultar-ho.

  8. Deixar constància de la percepció i l'aplicació de la subvenció en els llibres de comptabilitat o en els llibres de registre que, si escau, hagi de dur el beneficiari d'acord amb la legislació mercantil o fiscal que li sigui aplicable i, si escau, en les bases reguladores.

  9. Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons percebuts, inclosos els documents electrònics, mentre puguin ser objecte d'actuacions de comprovació i control.

  10. Adoptar les mesures de difusió a què es refereix l'apartat de l'article 34 del TRLS,. del text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.

  11. Reintegrar els fons percebuts en els supòsits previstos en l'article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i en l'article 44 del text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.

QUINZENA. REVOCACIÓ DELS AJUTS I REINTEGRAMENT DE LES AJUDES CONCEDIDES

En el cas d'incompliment total o parcial de les obligacions dels beneficiaris d'aquests ajuts s'iniciarà el corresponent expedient de revocació i consegüent reintegrament, si correspon. Pel que fa a la revocació i el reintegrament dels ajuts s'aplicaran els articles 24, 43 i 44 del TRLS, i la resta de normativa que sigui aplicable.

Les quantitats que s'hagin de reintegrar tindran la consideració d'ingressos de dret públic i els és aplicable la via de constrenyiment.

L'obligació de reintegrament establerta en aquest article és independent de les sancions que per la naturalesa de l'incompliment puguin ser exigibles.

SETZENA. PUBLICITAT

Els vehicles adquirits a l'empara d'aquesta convocatòria hauran de portar un adhesiu amb el logo del Consell Insular i d'aquesta acció.

Aquest adhesiu serà entregat en el Departament d'Innovació, Transparència, Participació i Transports del Consell Insular.

DISSETENA. INFRACCIONS I SANCIONS

El règim d'infraccions i sancions administratives aplicables és el que estableix el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

L'òrgan competent per imposar les sancions que es derivin d'infraccions de l'establert en aquestes bases i de la normativa aplicable en matèria de subvencions és la Presidència del Consell Insular d'Eivissa, de conformitat amb el que estableix l'art. 9 de la Llei 8/2000, de 28 d'octubre, de consells insulars.

DIVUITENA ALTRES DISPOSICIONS Recursos administratius

Els acords del Consell Executiu pels quals s'aproven les bases i les convocatòries i es concedeixen o deneguen els ajuts no exhaureixen la via administrativa i són susceptibles de rebre recurs d'alçada davant la Comissió de Govern del Consell Insular d'Eivissa.

Normativa general aplicables

En tot el que no preveuen expressament aquestes bases regeixen les disposicions que siguin aplicables al Consell Insular d'Eivissa en matèria de subvencions, especialment les contingudes en les normes següents:

  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (LGS)

  • Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions

  • Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de subvencions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (TRLS)

  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPACAP)

  • Reial Decret 1544/2007, de 23 de novembre, pel qual es regulen les condicions bàsiques d'accessibilitat i no discriminació per a l'accés i utilització dels mitjans de transport per a persones amb discapacitat (RD 1544/2007)

DINOVENA. PÀGINES WEB AMB LA INFORMACIÓ D'AQUESTA CONVOCATÒRIA

Seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa, tauler d'anuncis, procedència departament de Transports Terrestres: 

https://seu.conselldeivissa.es/

Igualment es pot trobar informació a: https://ajudes.conselldeivissa.es

 

Eivissa, 6 de juliol de 2021

El cap de servei de Transports

Antonio Montero Guasch

 

ANNEX 2 MODEL DE SOL·LICITUD

Sol·licitud d'ajudes econòmiques per a l'adquisició de desfibril·ladors semiautomàtics pels titulars de llicencies de taxi a l'illa d'Eivissa

El Sr./La Sra. ....................................................................................................................... amb DNI/NIE núm. ....................................... amb domicili a efectes de notificacions a ............................................................................., població......................................................, CP................., telèfon......................................., correu electrònic..............................................

EXPOSO:

Que vull acollir-me a la convocatòria d'ajudes econòmiques per a l'adquisició de desfibril·ladors semiautomàtics pels titulars de llicencies de taxi a l'illa d'Eivissa del Departament d'Innovació, Transparència, Participació i Transports

Per la qual cosa formul la declaració responsable de veracitat següent:

  1. No em trob en cap dels supòsits establerts en l'article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.

  2. Accept, íntegrament, les condicions de la convocatòria, declar que totes les dades son certes i, a més, facilitaré totes les actuacions de control possibles que es desenvolupin per comprovar la realització correcta de l'objecte d'aquests ajuts.

  3. Em compromet a no transmetre l'equip adquirit en un termini de 2 anys des de la resolució d'atorgament de l'ajut sol·licitat.

  4. Estic al corrent de les obligacions tributàries amb l'Estat espanyol, amb la Seguretat Social i amb la Tresoreria del Consell Insular d'Eivissa.

  5. Entenc que la presentació d'aquesta sol·licitud d'ajudes comporta l'autorització de la persona sol·licitant al Departament d'Innovació, Transparència, Participació i Transports a demanar la documentació acreditativa d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb l'Estat espanyol, amb la Seguretat Social i amb la Tresoreria del Consell Insular d'Eivissa. En cas contrari, ho manifestaré expressament en aquesta sol·licitud i aportaré la documentació corresponent.

  6. L'actuació objecte de la subvenció es troba realitzada.

  7. Per a l'actuació esmentada, el beneficiari (marcau amb una X el vostre cas): ( ) Sí que ha sol·licitat o ha rebut un altre ajut pel mateix concepte ( ) No ha sol·licitat ni ha rebut cap altre ajut pel mateix concepte.

Organisme

Data de resolució

Quantia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(En el supòsit que se'n sol·licitin en el decurs de la tramitació de l'ajut, adjuntau l'escrit que detalli les subvencions sol·licitades o rebudes).

Per tot això, declar que son certes les dades anteriors i

( ) NO AUTORITZ el Consell Insular d'Eivissa a demanar la documentació acreditativa d'estar al corrent amb les obligacions tributàries amb l'Estat espanyol i amb la Seguretat Social, i la tresoreria del Consell Insular d'eivissa i per això aport la documentació acreditativa d'estar al corrent amb les obligacions tributàries, amb l'Estat espanyol i amb la Seguretat Social, així com al propi Consell Insular.

ADJUNT:

La documentació establerta a la base setena de la convocatòria (marcar amb una X):

( ) DNI del beneficiari de l'autorització VT

( ) Acreditació de la seva residència a l'Illa d'Eivissa(Certificat d'empadronament a l'illa d'Eivissa en el cas de no constar la residència al document d'identitat)

( ) Còpia de la llicència municipal de taxi en vigor

( ) Declaració responsable d'estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social, o autorització al Consell Insular per efectuar les comprovacions davant els organismes corresponents. En el cas de no efectuar l'esmentada autorització, el sol·licitant haurà de presentar els certificats acreditatius abans de la proposta de resolució de concessió.

( ) Certificat de capacitació per a l'utilització d'un equip DESA d'acord amb el previst al Decret  137/2008, de 12 de desembre pel qual es regula l'ús de desfibril·ladors externs semiautomàtics en centres no sanitaris de les Illes Balears, adquirits a partir d'1 de desembre de 2020

( ) Acreditació de la comunicació de la instal·lació del desfibril·lador d'acord amb el previst al Decret 137/2008 de 12 de desembre, pel qual es regula l'ús de desfibril·ladors externs semiautomàtics en centres no sanitaris de les Illes Balears.

( ) Model de sol·licitud d'alta o modificació com a creditor a efectes econòmics.

https://seu.conselldeivissa.es/sta/CarpetaPublic/doEvent?APP_CODE=STA&PAGE_ CODE=CATALOGO&DETALLE=6269002705248021805043

( ) Factura de compra de l'equip DESA amb acreditació del seu pagament i antiguitat no superior a 1 de gener de 2021, a nom de la persona sol·licitant de l'ajut.

( ) Altra documentació acreditativa, si escau, de les característiques de l'objecte de la factura pel qual es demana la subvenció

( ) Documentació tècnica acreditativa de la marca, model, número de sèrie, i certificació del fabricant en relació a l'homologació de l'equip i la seva adequació per a un ús sanitari, en el termes recollits al Decret 137/2008, de 12 de desembre, pel qual se regula l'ús de desfibril·ladors externs semiautomàtics en centres no sanitaris de les Illes Balears, i  modificat per el Decret 77 /2012, de 21 de setembre, de simplificació administrativa i de modificació de diverses disposicions reglamentàries, per a la transposició a les Illes Balears de la Directiva 2006/123/CE, de 12 de desembre de 2006, de serveis en el mercat interior

Per tot això,

SOL·LICITO:

Acollir-me a la convocatòria d'ajudes econòmiques per a l'adquisició de desfibril·ladors semiautomàtics pels titulars de llicencies de taxi a l'illa d'Eivissa del Departament d'Innovació, Transparència, Participació i Transports.

Eivissa,           d                                de 2021

 

POLÍTICA DE PRIVACITAT

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell d'Europa, de 27 d'abril de 2016, en relació amb la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4-5-2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (https://seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa.