Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE CALVIÀ
Núm. 276224
Acord de la Junta de Govern Local de ratificació de resolucions de la convocatòria d'ajudes directes al sector productiu per pal·liar conseqüències de la Covid-19
BDNS: 558297
La Junta de Govern Local, en data 25 de maig de 2021, ratifica les resolucions parcials nombre 1, 2, 3, 4, 5 i 6 relatives a la convocatòria extraordinària d'ajudes per pal·liar les conseqüències de les restriccions motivades per la crisi sanitària de la Covid-19 en els sectors econòmics, les quals s'adjunten com ANNEX I, en el següents termes:
ANTECEDENTS DE FET
1r.- En data 13 d'abril de 2021 s'aprova per la Junta de Govern Local la convocatòria extraordinària esmentada.
2n.- En data 17 d'abril de 2021 es publiquen, al BOIB núm.51, les bases de la convocatòria extraordinària per concedir ajudes per pal·liar les conseqüències de les restriccions motivades per la crisi sanitària de la COVID-19 en els sectors econòmics.
3r.- El termini de presentació d'instàncies transcorr des de data 19 d'abril al 14 de maig de 2021, presentant-se les instàncies a través de mitjans electrònics.
4t.- Fins a data d'avui s'han dictat les següents resolucions:
FONAMENTS DE DRET
I.- La Llei 2/2020, de 15 d'octubre, de mesures urgents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID- 19, mitjançant la modificació introduïda per la decret llei 1/2021, de 25 de gener, pel qual s'aproven mesures excepcionals i urgents en l'àmbit de l'impost sobre estades turístiques a les Illes Balears per a l'exercici fiscal de 2021, de l'impost sobre transmissions patrimonials i actes jurídics documentats, en matèria de renda social garantida i en altres sectors de l'activitat administrativa, disposa en el seu article 29 i) el següent "Admetre, per a la justificació de despeses inferiors a sis mil euros, una declaració formal de la persona física o de l'entitat beneficiària, sense perjudici de les actuacions posteriors de comprovació i control. "
II.- Les bases d'execució del pressupost general d'aquesta corporació corresponents a l'exercici de 2021 estableixen en la seva base 41 que l'òrgan competent per aprovar la concessió de subvencions és la Junta de Govern Local.
III.- La base onzena de les Bases Reguladores de la Subvenció, publicades al BOIB nº 51 de 17.04.2021, estableix en el seu apartat quart que "el procediment podrà resoldre de forma parcial, tramitant de forma immediata el pagament, sense esperar a la resolució de la totalitat de la convocatòria, emetent-se la proposta al Tinent de Batle d'Urbanisme, Comerç i Activitats i posteriorment serà ratificada per la Junta de Govern Local. "
IV.- L'article 175 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel que s'aprova el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals estableix el següent: “Els informes per resoldre els expedients s'han de redactar en forma de proposta de resolució i contindran els extrems següents:
a) Enumeració clara i succinta dels fets.
b) Disposicions legals aplicables i al·legació raonada de la doctrina, i
c) Pronunciaments que hagi de contenir la part dispositiva.”
V.- L'article 88.6 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques:“L'acceptació d'informes o dictàmens servirà de motivació a la resolució quan s'incorporin al text de la mateixa.”
Per tot allò exposat,
ES RESOL:
PRIMER.- Ratificar els següents resolucions adoptades pel Tinent de Batle d'Urbanisme, Activitats i Comerç, actuant per delegació de Batlia de data 17 de juny de 2019:
S'adjunta còpia de les resolucions esmentades.
SEGON.- Donar trasllat del present acord als Serveis d'infraccions, Sancions i Desenvolupament Estretègic i al de Serveis Económics.
TERCER.- Publicar el present acord així com el contingut les resolucions ratificades al BOIB i a la seu electrónica.
Calvià, 30 de juny de 2021
El tinent de batle d'Urbanisme, Comerç i Activitats Marc López Expósito
ANNEX I Resolució parcial 1:
RESOLUCIÓ RELATIVA AL PROCEDIMENT DE SUBVENCIONS AL SECTOR PRODUCTIU PER A PAL·LIAR LES CONSEQÜÈNCIES DE LA CRISI SANITÀRIA I ECONÒMICA PROVOCADA PER LA COVID -19 (Resol. Parcial 1) |
Ref. BDNS 558297
ANTECEDENTS
1º.- En data 17/04/2021 es publica al BOIB nº51 l'Acord de la Junta de Govern Local de 13 d'abril de 2021, convocada en sessió extraordinària i urgent, mitjançant el qual s'aprova la convocatòria extraordinària d'ajuts a el sector productiu per pal·liar les conseqüències de la crisi sanitària i econòmica provocada per la Covid-19.
2º.- En data 19/04/2021 s'inicia el termini de presentació de les sol·licituds relatives a l'esmentada ajuda, iniciant-se la comprovació de les declaracions responsables presentades.
FONAMENTS DE DRET
1r.- La present convocatòria, en atenció al que disposa citades bases reguladores, publicades en el BOIB 51 de 2021.04.17 es regeix per la normativa següent:
-Pacte de Reactivació Econòmica i Social de les Illes Balears, subscrit el mes de juliol de 2020, d'acord amb el que l'Ajuntament rep una aportació en concepte de subvenció de el Consell de Mallorca, per Acord de Consell Executiu de 26 de febrer de 2021, per import de 489.243,65 euros (BOIB núm 28, de 27 de febrer), que ha estat aprovada i concedida per Acord de Consell Executiu de 10 de març de 2021 (BOIB núm. 36 de 16 de març) i de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, segons Conveni de Col·laboració signat entre la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat i l'Ajuntament, el dia 10 de març de 2021, per import de 489.243,65 euros, destinades a pal·liar les conseqüències de les restriccions motivades per la crisi sanitària de la COVID-19 en els sectors econòmics.
-Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (en endavant LGS) i el seu Reglament de desenvolupament, aprovat pel Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol (en endavant RLGS).
-Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions de la CAIB (BOIB núm 196, de 31 de desembre de 2005).
-Les Bases d'execució de l'Pressupost Municipal per a l'exercici 2021.
-Llei 2/2020, de 15 d'octubre, de mesures vigents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19 (BOIB núm 180, de 20 d'octubre), segons la modificació per disposició final primera de l'decret llei 1/2021, de 25 de gener (BOIB núm 11 de 26 de gener).
-Reial Decret 130/2019, de 8 de març, pel qual s'aprova la Base de Dades Nacional de subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajuts públics.
-Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de l'procediment administratiu comú de les administracions públiques.
-Qualsevol altra disposició normativa que per la seva naturalesa pugui ser aplicable.
-Règim de minimis, regulat pel Reglament (UE) 1407/2013, de 18 de desembre, de la Comissió, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 de el Tractat de Funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis (DOUE L352 de 24 de desembre de 2013).
-Amb caràcter general, pel que disposa les bases reguladores.
2n-. La base onzena de les Bases Reguladores de la Subvenció, publicades al BOIB nº51 de 17/04/2021, estableix en el seu apartat quart que "el procediment es podrà resoldre de forma parcial, tramitant de forma immediata el pagament, sense esperar a la resolució de la totalitat de la convocatòria, emetent-se la proposta a l'Tinent d'Alcalde d'Urbanisme, Comerç i Activitats i posteriorment serà ratificada per la Junta de Govern Local. "
3r.- La base catorzena de les mateixes Bases reguladores disposa que "aquestes subvencions no requereixen cap altra justificació que l'acreditació de les condicions i requisits necessaris per accedir a la subvenció, de manera que les subvencions es donaran per justificades en el moment de seva concessió, sense perjudici de les actuacions comprovadores de l'Administració i el control financer que pugui estendre a verificar la seva exactitud. "
4t.- L'article 88.6 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques estableix que: "L'acceptació d'informes o dictàmens servirà de motivació a la resolució quan s'incorporin a el text de la mateixa . "
5e.- Els articles 172 i 175 de Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals estableixen el següent:
Article 172: "En els expedients informarà el Cap de la dependència a la qual correspongui tramitar-los, exposant els antecedents i disposicions legals o reglamentàries en que fon el seu criteri.
Els informes administratius, jurídics o tècnics i els dictàmens de les juntes i comissions es redactaran amb subjecció a les disposicions especials que els siguin aplicables i se cenyiran a les qüestions assenyalades en el decret o acord que els hagi motivat.
" Article 175: "Els informes per resoldre els expedients s'han de redactar en forma de proposta de resolució i contindran els extrems següents:
a) Enumeració clara i succinta dels fets.
b) Disposicions legals aplicables i al·legació raonada de la doctrina, i
c) Pronunciaments que hagi de contenir la part dispositiva. "
6è .- Les bases d'execució del pressupost general d'aquesta corporació corresponents a l'exercici de 2021 estableixen en la seva base 41 que l'òrgan competent per aprovar la concessió de subvencions és la Junta de Govern Local.
7è.- La Llei 2/2020, de 15 d'octubre, de mesures, de mesures urgents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19, mitjançant la modificació introduïda per la decret llei 1/2021, de 25 de gener, pel qual s'aproven mesures excepcionals i urgents en l'àmbit de l'impost sobre estades turístiques a les Illes Balears per a l'exercici fiscal de 2021, de l'impost sobre transmissions patrimonials i actes jurídics documentats, en matèria de renda social garantida i en altres sectors de l'activitat administrativa, disposa en el seu article 29 i) el següent:
"Admetre, per a la justificació de despeses inferiors a sis mil euros, una declaració formal de la persona física o de l'entitat beneficiària, sense perjudici de les actuacions posteriors de comprovació i control."
En dict la següent, RESOLUCIÓ:
1.- CONCEDIR les ajudes als beneficiaris i pels imports que s'especifiquen a l'annex I.
2.-DENEGAR les ajudes als sol·licitants que s'especifiquen a l'annex II per no complir amb algun dels següents requisits: ser titular d'una activitat subvencionable recollida en la convocatòria i / o tenir establiment, centre de treball o local amb ubicació i / o domicili fiscal a Calvià.
3- SOTMETRE A RATIFICACIÓ la present resolució a la Junta de Govern Local, donant compte a la Secretaria d'aquesta Corporació.
4.- PUBLICAR la resolució de concessió d'ajudes a la web municipal i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
5.- COMUNICAR la present resolució a la Base de Dades Nacional de subvencions.
6.- Inici de l'procés de comprovació dels requisits establerts en la convocatòria de la subvenció publicada en el BOIB núm 51 de 2021.04.17.
7.- INFORMAR als interessats que contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que hagi dictat la resolució, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la publicació de la present resolució al web municipal, a l'ésser el mitjà que s'utilitza per a la notificació de la mateixa, o bé recórrer directament davant l'ordre jurisdiccional contenciós-administratiu en la forma i terminis previstos en la llei reguladora d'aquesta jurisdicció.
No obstant l'anterior, es pot interposar, si escau, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la jurisdicció contenciosa administrativa, i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
El Tinent de batle d'Urbanisme, Comerç i Activitats.
(Decret de Delegació de data 17 de juny del 2019)
Signat: Marc López Expósito
ANNEX I Relació de beneficiaris:
DNI/NIE/NIF |
IMPORT |
---|---|
43070982D |
3.000,00 € |
43096050F |
3.000,00 € |
X2858816P |
3.000,00 € |
X2858816P |
3.000,00 € |
78187690H |
3.000,00 € |
43127878A |
3.000,00 € |
V57376741 |
3.000,00 € |
X7834309A |
3.000,00 € |
B57790669 |
3.000,00 € |
B57155657 |
3.000,00 € |
B57790669 |
3.000,00 € |
42968269Z |
3.000,00 € |
43098016H |
3.000,00 € |
X9594945N |
3.000,00 € |
43042587L |
3.000,00 € |
43152549H |
3.000,00 € |
09719683K |
3.000,00 € |
Y0759969V |
3.000,00 € |
X5005816G |
3.000,00 € |
A07436413 |
3.000,00 € |
49613453S |
3.000,00 € |
B07857766 |
3.000,00 € |
52250380S |
3.000,00 € |
Y1501647Z |
3.000,00 € |
Y0537375V |
3.000,00 € |
43193427W |
3.000,00 € |
X2496075T |
3.000,00 € |
43076727G |
3.000,00 € |
X1871582A |
3.000,00 € |
Y0469718A |
3.000,00 € |
47367702F |
3.000,00 € |
E57955783 |
3.000,00 € |
78201529B |
3.000,00 € |
49867367D |
3.000,00 € |
49867367D |
3.000,00 € |
78203967B |
3.000,00 € |
43161003J |
3.000,00 € |
Y5031662N |
3.000,00 € |
X8552906B |
3.000,00 € |
X8552906B |
3.000,00 € |
Resolució parcial 2
RESOLUCIÓ RELATIVA AL PROCEDIMENT DE SUBVENCIONS AL SECTOR PRODUCTIU PER A PAL·LIAR LES CONSEQÜÈNCIES DE LA CRISI SANITÀRIA I ECONÒMICA PROVOCADA PER LA COVID -19 (Resol. Parcial 2) |
Ref. BDNS 558297
ANTECEDENTS
1º.- En data 17/04/2021 es publica al BOIB nº51 l'Acord de la Junta de Govern Local de 13 d'abril de 2021, convocada en sessió extraordinària i urgent, mitjançant el qual s'aprova la convocatòria extraordinària d'ajuts a el sector productiu per pal·liar les conseqüències de la crisi sanitària i econòmica provocada per la Covid-19.
2º.- En data 19/04/2021 s'inicia el termini de presentació de les sol·licituds relatives a l'esmentada ajuda, iniciant-se la comprovació de les declaracions responsables presentades.
FONAMENTS DE DRET
1r.- La present convocatòria, en atenció al que disposa citades bases reguladores, publicades en el BOIB 51 de 2021.04.17 es regeix per la normativa següent:
-Pacte de Reactivació Econòmica i Social de les Illes Balears, subscrit el mes de juliol de 2020, d'acord amb el que l'Ajuntament rep una aportació en concepte de subvenció de el Consell de Mallorca, per Acord de Consell Executiu de 26 de febrer de 2021, per import de 489.243,65 euros (BOIB núm 28, de 27 de febrer), que ha estat aprovada i concedida per Acord de Consell Executiu de 10 de març de 2021 (BOIB núm. 36 de 16 de març) i de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, segons Conveni de Col·laboració signat entre la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat i l'Ajuntament, el dia 10 de març de 2021, per import de 489.243,65 euros, destinades a pal·liar les conseqüències de les restriccions motivades per la crisi sanitària de la COVID-19 en els sectors econòmics.
-Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (en endavant LGS) i el seu Reglament de desenvolupament, aprovat pel Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol (en endavant RLGS).
-Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions de la CAIB (BOIB núm 196, de 31 de desembre de 2005).
-Les Bases d'execució de l'Pressupost Municipal per a l'exercici 2021.
-Llei 2/2020, de 15 d'octubre, de mesures vigents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19 (BOIB núm 180, de 20 d'octubre), segons la modificació per disposició final primera de l'decret llei 1/2021, de 25 de gener (BOIB núm 11 de 26 de gener).
-Reial Decret 130/2019, de 8 de març, pel qual s'aprova la Base de Dades Nacional de subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajuts públics.
-Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de l'procediment administratiu comú de les administracions públiques.
-Qualsevol altra disposició normativa que per la seva naturalesa pugui ser aplicable.
-Règim de minimis, regulat pel Reglament (UE) 1407/2013, de 18 de desembre, de la Comissió, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 de el Tractat de Funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis (DOUE L352 de 24 de desembre de 2013).
-Amb caràcter general, pel que disposa les bases reguladores.
2n-. La base onzena de les Bases Reguladores de la Subvenció, publicades al BOIB nº51 de 17/04/2021, estableix en el seu apartat quart que "el procediment es podrà resoldre de forma parcial, tramitant de forma immediata el pagament, sense esperar a la resolució de la totalitat de la convocatòria, emetent-se la proposta a l'Tinent d'Alcalde d'Urbanisme, Comerç i Activitats i posteriorment serà ratificada per la Junta de Govern Local. "
3r.- La base catorzena de les mateixes Bases reguladores disposa que "aquestes subvencions no requereixen cap altra justificació que l'acreditació de les condicions i requisits necessaris per accedir a la subvenció, de manera que les subvencions es donaran per justificades en el moment de seva concessió, sense perjudici de les actuacions comprovadores de l'Administració i el control financer que pugui estendre a verificar la seva exactitud. "
4t.- L'article 88.6 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques estableix que: "L'acceptació d'informes o dictàmens servirà de motivació a la resolució quan s'incorporin a el text de la mateixa . "
5e.- Els articles 172 i 175 de Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals estableixen el següent:
Article 172: "En els expedients informarà el Cap de la dependència a la qual correspongui tramitar-los, exposant els antecedents i disposicions legals o reglamentàries en que fon el seu criteri.
Els informes administratius, jurídics o tècnics i els dictàmens de les juntes i comissions es redactaran amb subjecció a les disposicions especials que els siguin aplicables i se cenyiran a les qüestions assenyalades en el decret o acord que els hagi motivat. "
Article 175: "Els informes per resoldre els expedients s'han de redactar en forma de proposta de resolució i contindran els extrems següents:
a) Enumeració clara i succinta dels fets.
b) Disposicions legals aplicables i al·legació raonada de la doctrina, i
c) Pronunciaments que hagi de contenir la part dispositiva. "
6è .- Les bases d'execució del pressupost general d'aquesta corporació corresponents a l'exercici de 2021 estableixen en la seva base 41 que l'òrgan competent per aprovar la concessió de subvencions és la Junta de Govern Local.
7è.- La Llei 2/2020, de 15 d'octubre, de mesures, de mesures urgents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19, mitjançant la modificació introduïda per la decret llei 1/2021, de 25 de gener, pel qual s'aproven mesures excepcionals i urgents en l'àmbit de l'impost sobre estades turístiques a les Illes Balears per a l'exercici fiscal de 2021, de l'impost sobre transmissions patrimonials i actes jurídics documentats, en matèria de renda social garantida i en altres sectors de l'activitat administrativa, disposa en el seu article 29 i) el següent:
"Admetre, per a la justificació de despeses inferiors a sis mil euros, una declaració formal de la persona física o de l'entitat beneficiària, sense perjudici de les actuacions posteriors de comprovació i control."
En dict la següent, RESOLUCIÓ:
1.- CONCEDIR les ajudes als beneficiaris i pels imports que s'especifiquen a l'annex I, essent l'import total de 201.000,00 euros (dos-cents un mil euros).
2.-DENEGAR les ajudes als sol·licitants que s'especifiquen a l'annex II per no complir amb algun dels següents requisits: ser titular d'una activitat subvencionable recollida en la convocatòria i / o tenir establiment, centre de treball o local amb ubicació i / o domicili fiscal a Calvià.
3- SOTMETRE A RATIFICACIÓ la present resolució a la Junta de Govern Local, donant compte a la Secretaria d'aquesta Corporació.
4.- PUBLICAR la resolució de concessió d'ajudes a la web municipal i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
5.- COMUNICAR la present resolució a la Base de Dades Nacional de subvencions.
6.- Inici de l'procés de comprovació dels requisits establerts en la convocatòria de la subvenció publicada en el BOIB núm 51 de 2021.04.17.
7.- INFORMAR als interessats que contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que hagi dictat la resolució, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la publicació de la present resolució al web municipal, a l'ésser el mitjà que s'utilitza per a la notificació de la mateixa, o bé recórrer directament davant l'ordre jurisdiccional contenciós-administratiu en la forma i terminis previstos en la llei reguladora d'aquesta jurisdicció.
No obstant l'anterior, es pot interposar, si escau, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la jurisdicció contenciosa administrativa, i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
El Tinent de batle d'Urbanisme, Comerç i Activitats.
(Decret de Delegació de data 17 de juny del 2019)
Signat: Marc López Expósito
ANNEX I Relació de beneficiaris:
DNI/CIF/NIE |
IMPORTE |
---|---|
B57963739 |
3.000,00€ |
18237900G |
3.000,00€ |
X1861725J |
3.000,00€ |
B57478067 |
3.000,00€ |
B57997736 |
3.000,00€ |
B57912594 |
3.000,00€ |
B07726243 |
3.000,00€ |
78214086X |
3.000,00€ |
X0821343J |
3.000,00€ |
43181646C |
3.000,00€ |
X5819439W |
3.000,00€ |
X5224554N |
3.000,00€ |
43160508L |
3.000,00€ |
B57212615 |
3.000,00€ |
B57956005 |
3.000,00€ |
B57956005 |
3.000,00€ |
X4020310W |
3.000,00€ |
43088450C |
3.000,00€ |
Y4027524P |
3.000,00€ |
X0683509H |
3.000,00€ |
54627443M |
3.000,00€ |
X5132400L |
3.000,00€ |
B57401648 |
3.000,00€ |
X1226630V |
3.000,00€ |
43170584K |
3.000,00€ |
X3964488R |
3.000,00€ |
X2475437Q |
3.000,00€ |
34066779F |
3.000,00€ |
B07949936 |
3.000,00€ |
24012114E |
3.000,00€ |
78209179W |
3.000,00€ |
Y2636647X |
3.000,00€ |
43124905C |
3.000,00€ |
74624125G |
3.000,00€ |
B84199223 |
3.000,00€ |
43064369C |
3.000,00€ |
43157229Y |
3.000,00€ |
X5224585C |
3.000,00€ |
44470740X |
3.000,00€ |
43124270Y |
3.000,00€ |
74611243W |
3.000,00€ |
X7367962G |
3.000,00€ |
X3885583D |
3.000,00€ |
76230885F |
3.000,00€ |
A07914336 |
3.000,00€ |
X6513561F |
3.000,00€ |
B01997345 |
3.000,00€ |
B57761090 |
3.000,00€ |
X8605249Y |
3.000,00€ |
05167957H |
3.000,00€ |
X5813470J |
3.000,00€ |
43064998M |
3.000,00€ |
54873425W |
3.000,00€ |
43177770P |
3.000,00€ |
B57754517 |
3.000,00€ |
E16668709 |
3.000,00€ |
E16668709 |
3.000,00€ |
43172801F |
3.000,00€ |
B57105116 |
3.000,00€ |
B07726243 |
3.000,00€ |
B57667925 |
3.000,00€ |
43175662Q |
3.000,00€ |
B57928723 |
3.000,00€ |
B16644965 |
3.000,00€ |
23198488K |
3.000,00€ |
74424409C |
3.000,00€ |
43139901C |
3.000,00€ |
ANNEX II Relació de sol·licituts excloses
DNI/NIE/CIF |
MOTIU DENEGACIÓ |
---|---|
43473747K |
Activitat no inclosa en la convocatòria |
B57900169 |
No compleix amb el domicili |
B57900169 |
No compleix amb el domicili |
43081761R |
No compleix amb el domicili |
B16608762 |
Activitat no inclosa en la convocatòria |
41505126Q |
No compleix amb el domicili |
42999204Z |
No compleix amb el domicili |
74667875P |
Activitat no inclosa en la convocatòria |
B57806002 |
Activitat no inclosa en la convocatòria |
43183531L |
Activitat no inclosa en la convocatòria |
B57992687 |
Ja obtingudes dues subvencions |
46514038B |
Activitat no inclosa en la convocatòria |
B57908956 |
No compleix amb el domicili |
B57916520 |
Activitat no inclosa en la convocatòria |
43107192V |
Activitat no inclosa en la convocatòria |
42948301X |
No compleix amb el domicili |
77355638Z |
No compleix amb el domicili |
B57921611 |
Ja obtingudes dues subvencions |
Resolució parcial 3
RESOLUCIÓ RELATIVA AL PROCEDIMENT DE SUBVENCIONS AL SECTOR PRODUCTIU PER A PAL·LIAR LES CONSEQÜÈNCIES DE LA CRISI SANITÀRIA I ECONÒMICA PROVOCADA PER LA COVID -19 (Resol. Parcial 3) |
Ref. BDNS 558297
ANTECEDENTS
1º.- En data 17/04/2021 es publica al BOIB nº51 l'Acord de la Junta de Govern Local de 13 d'abril de 2021, convocada en sessió extraordinària i urgent, mitjançant el qual s'aprova la convocatòria extraordinària d'ajuts a el sector productiu per pal·liar les conseqüències de la crisi sanitària i econòmica provocada per la Covid-19.
2º.- En data 19/04/2021 s'inicia el termini de presentació de les sol·licituds relatives a l'esmentada ajuda, iniciant-se la comprovació de les declaracions responsables presentades.
FONAMENTS DE DRET
1r.- La present convocatòria, en atenció al que disposa citades bases reguladores, publicades en el BOIB 51 de 2021.04.17 es regeix per la normativa següent:
-Pacte de Reactivació Econòmica i Social de les Illes Balears, subscrit el mes de juliol de 2020, d'acord amb el que l'Ajuntament rep una aportació en concepte de subvenció de el Consell de Mallorca, per Acord de Consell Executiu de 26 de febrer de 2021, per import de 489.243,65 euros (BOIB núm 28, de 27 de febrer), que ha estat aprovada i concedida per Acord de Consell Executiu de 10 de març de 2021 (BOIB núm. 36 de 16 de març) i de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, segons Conveni de Col·laboració signat entre la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat i l'Ajuntament, el dia 10 de març de 2021, per import de 489.243,65 euros, destinades a pal·liar les conseqüències de les restriccions motivades per la crisi sanitària de la COVID-19 en els sectors econòmics.
-Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (en endavant LGS) i el seu Reglament de desenvolupament, aprovat pel Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol (en endavant RLGS).
-Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions de la CAIB (BOIB núm 196, de 31 de desembre de 2005).
-Les Bases d'execució de l'Pressupost Municipal per a l'exercici 2021.
-Llei 2/2020, de 15 d'octubre, de mesures vigents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19 (BOIB núm 180, de 20 d'octubre), segons la modificació per disposició final primera de l'decret llei 1/2021, de 25 de gener (BOIB núm 11 de 26 de gener).
-Reial Decret 130/2019, de 8 de març, pel qual s'aprova la Base de Dades Nacional de subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajuts públics.
-Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de l'procediment administratiu comú de les administracions públiques.
-Qualsevol altra disposició normativa que per la seva naturalesa pugui ser aplicable.
-Règim de minimis, regulat pel Reglament (UE) 1407/2013, de 18 de desembre, de la Comissió, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 de el Tractat de Funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis (DOUE L352 de 24 de desembre de 2013).
-Amb caràcter general, pel que disposa les bases reguladores.
2n-. La base onzena de les Bases Reguladores de la Subvenció, publicades al BOIB nº51 de 17/04/2021, estableix en el seu apartat quart que "el procediment es podrà resoldre de forma parcial, tramitant de forma immediata el pagament, sense esperar a la resolució de la totalitat de la convocatòria, emetent-se la proposta a l'Tinent d'Alcalde d'Urbanisme, Comerç i Activitats i posteriorment serà ratificada per la Junta de Govern Local. "
3r.- La base catorzena de les mateixes Bases reguladores disposa que "aquestes subvencions no requereixen cap altra justificació que l'acreditació de les condicions i requisits necessaris per accedir a la subvenció, de manera que les subvencions es donaran per justificades en el moment de seva concessió, sense perjudici de les actuacions comprovadores de l'Administració i el control financer que pugui estendre a verificar la seva exactitud. "
4t.- L'article 88.6 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques estableix que: "L'acceptació d'informes o dictàmens servirà de motivació a la resolució quan s'incorporin a el text de la mateixa . "
5è.- Els articles 172 i 175 de Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals estableixen el següent:
Article 172: "En els expedients informarà el Cap de la dependència a la qual correspongui tramitar-los, exposant els antecedents i disposicions legals o reglamentàries en que fon el seu criteri.
Els informes administratius, jurídics o tècnics i els dictàmens de les juntes i comissions es redactaran amb subjecció a les disposicions especials que els siguin aplicables i se cenyiran a les qüestions assenyalades en el decret o acord que els hagi motivat. "
Article 175: "Els informes per resoldre els expedients s'han de redactar en forma de proposta de resolució i contindran els extrems següents:
a) Enumeració clara i succinta dels fets.
b) Disposicions legals aplicables i al·legació raonada de la doctrina, i
c) Pronunciaments que hagi de contenir la part dispositiva. "
6è .- Les bases d'execució del pressupost general d'aquesta corporació corresponents a l'exercici de 2021 estableixen en la seva base 41 que l'òrgan competent per aprovar la concessió de subvencions és la Junta de Govern Local.
7è.- La Llei 2/2020, de 15 d'octubre, de mesures, de mesures urgents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19, mitjançant la modificació introduïda per la decret llei 1/2021, de 25 de gener, pel qual s'aproven mesures excepcionals i urgents en l'àmbit de l'impost sobre estades turístiques a les Illes Balears per a l'exercici fiscal de 2021, de l'impost sobre transmissions patrimonials i actes jurídics documentats, en matèria de renda social garantida i en altres sectors de l'activitat administrativa, disposa en el seu article 29 i) el següent:
"Admetre, per a la justificació de despeses inferiors a sis mil euros, una declaració formal de la persona física o de l'entitat beneficiària, sense perjudici de les actuacions posteriors de comprovació i control."
En dict la següent, RESOLUCIÓ:
1.- CONCEDIR les ajudes als beneficiaris i pels imports que s'especifiquen a l'annex I, sent l'import total de 123.000.- € (CENT VINT-I-TRES MIL EUROS).
2.-DENEGAR les ajudes als sol·licitants que s'especifiquen a l'annex II per no complir amb algun dels següents requisits: ser titular d'una activitat subvencionable recollida en la convocatòria i / o tenir establiment, centre de treball o local amb ubicació i / o domicili fiscal a Calvià.
3- SOTMETRE A RATIFICACIÓ la present resolució a la Junta de Govern Local, donant compte a la Secretaria d'aquesta Corporació.
4.- PUBLICAR la resolució de concessió d'ajudes a la web municipal i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
5.- COMUNICAR la present resolució a la Base de Dades Nacional de subvencions.
6.- Inici de l'procés de comprovació dels requisits establerts en la convocatòria de la subvenció publicada en el BOIB núm 51 de 2021.04.17.
7.- INFORMAR als interessats que contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que hagi dictat la resolució, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la publicació de la present resolució al web municipal, a l'ésser el mitjà que s'utilitza per a la notificació de la mateixa, o bé recórrer directament davant l'ordre jurisdiccional contenciós-administratiu en la forma i terminis previstos en la llei reguladora d'aquesta jurisdicció.
No obstant l'anterior, es pot interposar, si escau, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la jurisdicció contenciosa administrativa, i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
El Tinent de batle d'Urbanisme, Comerç i Activitats.
(Decret de Delegació de data 17 de juny del 2019)
Signat: Marc López Expósito
ANNEX I Relació de beneficiaris:
DNI/NIE/CIF |
IMPORT |
---|---|
41358145M |
3.000,00 € |
41401378K |
3.000,00 € |
10052549P |
3.000,00 € |
B01878487 |
3.000,00 € |
42980624H |
3.000,00 € |
X6941233V |
3.000,00 € |
43007608T |
3.000,00 € |
B16634198 |
3.000,00 € |
44327073R |
3.000,00 € |
X5847931C |
3.000,00 € |
43159987G |
3.000,00 € |
43157323P |
3.000,00 € |
X2286772C |
3.000,00 € |
X5891183D |
3.000,00 € |
X0501496G |
3.000,00 € |
B57779027 |
3.000,00 € |
43161212X |
3.000,00 € |
43129378P |
3.000,00 € |
28435884H |
3.000,00 € |
Y1609926D |
3.000,00 € |
43124566A |
3.000,00 € |
23211319H |
3.000,00 € |
24102401B |
3.000,00 € |
X5703174W |
3.000,00 € |
41371686E |
3.000,00 € |
04300485Z |
3.000,00 € |
04300485Z |
3.000,00 € |
49920497D |
3.000,00 € |
02611581T |
3.000,00 € |
X5548188J |
3.000,00 € |
B57786048 |
3.000,00 € |
B57786048 |
3.000,00 € |
17431040F |
3.000,00 € |
43036972Q |
3.000,00 € |
B07216971 |
3.000,00 € |
B07216971 |
3.000,00 € |
34065704J |
3.000,00 € |
34254326N |
3.000,00 € |
43006609J |
3.000,00 € |
54870615K |
3.000,00 € |
X9395364W |
3.000,00 € |
ANNEX II Relació exclosos:
DNI/NIE/CIF |
MOTIU DENEGACIÓ |
---|---|
X3679780X |
ACTIVITAT NO INCLOSA EN CONVOCATÒRIA |
X0343204K |
NO DOMICILI FISCAL A CALVIÀ |
Y4487028H |
NO DOMICILI FISCAL A CALVIÀ |
Y3738201W |
NO DOMICILI FISCAL A CALVIÀ |
47201569A |
ACTIVITAT NO INCLOSA EN CONVOCATÒRIA |
09723246L |
NO DOMICILI FISCAL A CALVIÀ |
B16595886 |
ACTIVITAT NO INCLOSA EN CONVOCATÒRIA |
B57296220 |
ACTIVITAT NO INCLOSA EN CONVOCATÒRIA |
Y2501398R |
NO DOMICILI FISCAL A CALVIÀ |
Y2523698Z |
NO DOMICILI FISCAL A CALVIÀ |
B16602245 |
ACTIVITAT NO INCLOSA EN CONVOCATÒRIA |
43196046E |
NO DOMICILIO FISCAL EN CALVIÀ |
X5389595M |
ACTIVITAT NO INCLOSA EN CONVOCATÒRIA |
X4995615S |
NO DOMICILI FISCAL A CALVIÀ |
43041914J |
NO DOMICILI FISCAL A CALVIÀ |
B57992687 |
NO DOMICILI FISCAL A CALVIÀ |
B01808096 |
NO DOMICILI FISCAL A CALVIÀ |
42958715M |
NO DOMICILI FISCAL A CALVIÀ |
42958715M |
NO DOMICILI FISCAL A CALVIÀ |
Resolució parcial 4
RESOLUCIÓ RELATIVA AL PROCEDIMENT DE SUBVENCIONS AL SECTOR PRODUCTIU PER A PAL·LIAR LES CONSEQÜÈNCIES DE LA CRISI SANITÀRIA I ECONÒMICA PROVOCADA PER LA COVID -19 (Resol. Parcial 4) |
Ref. BDNS 558297
ANTECEDENTS
1º.- En data 17/04/2021 es publica al BOIB nº51 l'Acord de la Junta de Govern Local de 13 d'abril de 2021, convocada en sessió extraordinària i urgent, mitjançant el qual s'aprova la convocatòria extraordinària d'ajuts a el sector productiu per pal·liar les conseqüències de la crisi sanitària i econòmica provocada per la Covid-19.
2º.- En data 19/04/2021 s'inicia el termini de presentació de les sol·licituds relatives a l'esmentada ajuda, iniciant-se la comprovació de les declaracions responsables presentades.
FONAMENTS DE DRET
1r.- La present convocatòria, en atenció al que disposa citades bases reguladores, publicades en el BOIB 51 de 2021.04.17 es regeix per la normativa següent:
-Pacte de Reactivació Econòmica i Social de les Illes Balears, subscrit el mes de juliol de 2020, d'acord amb el que l'Ajuntament rep una aportació en concepte de subvenció de el Consell de Mallorca, per Acord de Consell Executiu de 26 de febrer de 2021, per import de 489.243,65 euros (BOIB núm 28, de 27 de febrer), que ha estat aprovada i concedida per Acord de Consell Executiu de 10 de març de 2021 (BOIB núm. 36 de 16 de març) i de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, segons Conveni de Col·laboració signat entre la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat i l'Ajuntament, el dia 10 de març de 2021, per import de 489.243,65 euros, destinades a pal·liar les conseqüències de les restriccions motivades per la crisi sanitària de la COVID-19 en els sectors econòmics.
-Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (en endavant LGS) i el seu Reglament de desenvolupament, aprovat pel Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol (en endavant RLGS).
-Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions de la CAIB (BOIB núm 196, de 31 de desembre de 2005).
-Les Bases d'execució de l'Pressupost Municipal per a l'exercici 2021.
-Llei 2/2020, de 15 d'octubre, de mesures vigents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19 (BOIB núm 180, de 20 d'octubre), segons la modificació per disposició final primera de l'decret llei 1/2021, de 25 de gener (BOIB núm 11 de 26 de gener).
-Reial Decret 130/2019, de 8 de març, pel qual s'aprova la Base de Dades Nacional de subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajuts públics.
-Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de l'procediment administratiu comú de les administracions públiques.
-Qualsevol altra disposició normativa que per la seva naturalesa pugui ser aplicable.
-Règim de minimis, regulat pel Reglament (UE) 1407/2013, de 18 de desembre, de la Comissió, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 de el Tractat de Funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis (DOUE L352 de 24 de desembre de 2013).
-Amb caràcter general, pel que disposa les bases reguladores.
2n-. La base onzena de les Bases Reguladores de la Subvenció, publicades al BOIB nº51 de 17/04/2021, estableix en el seu apartat quart que "el procediment es podrà resoldre de forma parcial, tramitant de forma immediata el pagament, sense esperar a la resolució de la totalitat de la convocatòria, emetent-se la proposta a l'Tinent d'Alcalde d'Urbanisme, Comerç i Activitats i posteriorment serà ratificada per la Junta de Govern Local. "
3r.- La base catorzena de les mateixes Bases reguladores disposa que "aquestes subvencions no requereixen cap altra justificació que l'acreditació de les condicions i requisits necessaris per accedir a la subvenció, de manera que les subvencions es donaran per justificades en el moment de seva concessió, sense perjudici de les actuacions comprovadores de l'Administració i el control financer que pugui estendre a verificar la seva exactitud. "
4t.- L'article 88.6 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques estableix que: "L'acceptació d'informes o dictàmens servirà de motivació a la resolució quan s'incorporin a el text de la mateixa . "
5e.- Els articles 172 i 175 de Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals estableixen el següent:
Article 172: "En els expedients informarà el Cap de la dependència a la qual correspongui tramitar-los, exposant els antecedents i disposicions legals o reglamentàries en que fon el seu criteri.
Els informes administratius, jurídics o tècnics i els dictàmens de les juntes i comissions es redactaran amb subjecció a les disposicions especials que els siguin aplicables i se cenyiran a les qüestions assenyalades en el decret o acord que els hagi motivat. "
Article 175: "Els informes per resoldre els expedients s'han de redactar en forma de proposta de resolució i contindran els extrems següents:
a) Enumeració clara i succinta dels fets.
b) Disposicions legals aplicables i al·legació raonada de la doctrina, i
c) Pronunciaments que hagi de contenir la part dispositiva. "
6è .- Les bases d'execució del pressupost general d'aquesta corporació corresponents a l'exercici de 2021 estableixen en la seva base 41 que l'òrgan competent per aprovar la concessió de subvencions és la Junta de Govern Local.
7è.- La Llei 2/2020, de 15 d'octubre, de mesures, de mesures urgents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19, mitjançant la modificació introduïda per la decret llei 1/2021, de 25 de gener, pel qual s'aproven mesures excepcionals i urgents en l'àmbit de l'impost sobre estades turístiques a les Illes Balears per a l'exercici fiscal de 2021, de l'impost sobre transmissions patrimonials i actes jurídics documentats, en matèria de renda social garantida i en altres sectors de l'activitat administrativa, disposa en el seu article 29 i) el següent:
"Admetre, per a la justificació de despeses inferiors a sis mil euros, una declaració formal de la persona física o de l'entitat beneficiària, sense perjudici de les actuacions posteriors de comprovació i control."
En dict la següent, RESOLUCIÓ:
1.- CONCEDIR les ajudes als beneficiaris i pels imports que s'especifiquen a l'annex I, sent l'import total de 183.000.- € (CENT VUITANTA-TRES MIL EUROS).
2.-DENEGAR les ajudes als sol·licitants que s'especifiquen a l'annex II per no complir amb algun dels següents requisits: ser titular d'una activitat subvencionable recollida en la convocatòria i / o tenir establiment, centre de treball o local amb ubicació i / o domicili fiscal a Calvià.
3- SOTMETRE A RATIFICACIÓ la present resolució a la Junta de Govern Local, donant compte a la Secretaria d'aquesta Corporació.
4.- PUBLICAR la resolució de concessió d'ajudes a la web municipal i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
5.- COMUNICAR la present resolució a la Base de Dades Nacional de subvencions.
6.- Inici de l'procés de comprovació dels requisits establerts en la convocatòria de la subvenció publicada en el BOIB núm 51 de 2021.04.17.
7.- INFORMAR als interessats que contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que hagi dictat la resolució, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la publicació de la present resolució al web municipal, a l'ésser el mitjà que s'utilitza per a la notificació de la mateixa, o bé recórrer directament davant l'ordre jurisdiccional contenciós-administratiu en la forma i terminis previstos en la llei reguladora d'aquesta jurisdicció.
No obstant l'anterior, es pot interposar, si escau, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la jurisdicció contenciosa administrativa, i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
El Tinent de batle d'Urbanisme, Comerç i Activitats.
(Decret de Delegació de data 17 de juny del 2019)
Signat: Marc López Expósito
ANNEX I Relació de beneficiaris:
DNI/NIE/CIF |
IMPORT |
---|---|
43198388H |
3.000,00 € |
43198388H |
3.000,00 € |
E57845331 |
3.000,00 € |
E16663288 |
3.000,00 € |
78215894R |
3.000,00 € |
43144616C |
3.000,00 € |
43132117X |
3.000,00 € |
34066676L |
3.000,00 € |
43040254D |
3.000,00 € |
B57697963 |
3.000,00 € |
E57981797 |
3.000,00 € |
B57347783 |
3.000,00 € |
B16546350 |
3.000,00 € |
43072219G |
3.000,00 € |
X0170623D |
3.000,00 € |
42968217P |
3.000,00 € |
B57944076 |
3.000,00 € |
Y1926100W |
3.000,00 € |
43063326N |
3.000,00 € |
49926157B |
3.000,00 € |
B07857766 |
3.000,00 € |
41494171D |
3.000,00 € |
43462742X |
3.000,00 € |
43063086W |
3.000,00 € |
Y5229387Y |
3.000,00 € |
B57944076 |
3.000,00 € |
43047886M |
3.000,00 € |
43161965G |
3.000,00 € |
B57685703 |
3.000,00 € |
X7224069E |
3.000,00 € |
43179089Q |
3.000,00 € |
43139203N |
3.000,00 € |
28739610Y |
3.000,00 € |
43107035K |
3.000,00 € |
43114716C |
3.000,00 € |
B16551616 |
3.000,00 € |
B16551616 |
3.000,00 € |
B57105116 |
3.000,00 € |
43128521W |
3.000,00 € |
43078210S |
3.000,00 € |
43101181D |
3.000,00 € |
33549296R |
3.000,00 € |
E57799173 |
3.000,00 € |
43481110R |
3.000,00 € |
B57604282 |
3.000,00 € |
49866241X |
3.000,00 € |
Y0766860P |
3.000,00 € |
06221379V |
3.000,00 € |
E16560211 |
3.000,00 € |
B07807514 |
3.000,00 € |
41355186J |
3.000,00 € |
43111009Q |
3.000,00 € |
52527702A |
3.000,00 € |
43234025M |
3.000,00 € |
B16607434 |
3.000,00 € |
B16617912 |
3.000,00 € |
X0752042B |
3.000,00 € |
X5423835K |
3.000,00 € |
42982319B |
3.000,00 € |
53267916P |
3.000,00 € |
52256912S |
3.000,00 € |
ANNEX II
DNI/NIE/CIF |
MOTIU DENEGACIÓ |
---|---|
43008277W |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
43020460H |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
B16569543 |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
B16569543 |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
43099131Y |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
42994899X |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
43098016H |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
43067356V |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
09256053W |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
B57642894 |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
B57642894 |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
B16555906 |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
B57953887 |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
B57783664 |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ/NO ACTIVITAT INCLUIDA |
Y4747286P |
ACTIVITAT NO INCLUIDA CONVOCATORIA |
43075571K |
ACTIVITAT NO INCLUIDA CONVOCATORIA |
43050579F |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
B57836603 |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
43042884V |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
X5097970C |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
B57537367 |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
43073192B |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ/NO ACTIVITAT INCLUIDA |
43119791N |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
X4995615S |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
43041914J |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
B57992687 |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
B01808096 |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
42958715M |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
42958715M |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
B57782526 |
ACTIVITAT NO INCLUIDA CONVOCATORIA |
X5767028P |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
X6217871M |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
Y7055536R |
NO DOMILICI FISCAL A CALVIÀ |
X9773621R |
ACTIVITAT NO INCLUIDA CONVOCATORIA |
B57906026 |
ACTIVITAT NO INCLUIDA CONVOCATORIA |
43120792R |
ACTIVITAT NO INCLUIDA CONVOCATORIA |
B16539520 |
ACTIVITAT NO INCLUIDA CONVOCATORIA |
X2838780M |
ACTIVITAT NO INCLUIDA CONVOCATORIA |
Resolució parcial 5
RESOLUCIÓ RELATIVA AL PROCEDIMENT DE SUBVENCIONS AL SECTOR PRODUCTIU PER A PAL·LIAR LES CONSEQÜÈNCIES DE LA CRISI SANITÀRIA I ECONÒMICA PROVOCADA PER LA COVID -19 (Resol. Parcial 5) |
Ref. BDNS 558297
ANTECEDENTS
1º.- En data 17/04/2021 es publica al BOIB nº51 l'Acord de la Junta de Govern Local de 13 d'abril de 2021, convocada en sessió extraordinària i urgent, mitjançant el qual s'aprova la convocatòria extraordinària d'ajuts a el sector productiu per pal·liar les conseqüències de la crisi sanitària i econòmica provocada per la Covid-19. 2º.- En data 19/04/2021 s'inicia el termini de presentació de les sol·licituds relatives a l'esmentada ajuda, iniciant-se la comprovació de les declaracions responsables presentades.
FONAMENTS DE DRET
1r.- La present convocatòria, en atenció al que disposa citades bases reguladores, publicades en el BOIB 51 de 2021.04.17 es regeix per la normativa següent:
-Pacte de Reactivació Econòmica i Social de les Illes Balears, subscrit el mes de juliol de 2020, d'acord amb el que l'Ajuntament rep una aportació en concepte de subvenció de el Consell de Mallorca, per Acord de Consell Executiu de 26 de febrer de 2021, per import de 489.243,65 euros (BOIB núm 28, de 27 de febrer), que ha estat aprovada i concedida per Acord de Consell Executiu de 10 de març de 2021 (BOIB núm. 36 de 16 de març) i de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, segons Conveni de Col·laboració signat entre la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat i l'Ajuntament, el dia 10 de març de 2021, per import de 489.243,65 euros, destinades a pal·liar les conseqüències de les restriccions motivades per la crisi sanitària de la COVID-19 en els sectors econòmics.
-Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (en endavant LGS) i el seu Reglament de desenvolupament, aprovat pel Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol (en endavant RLGS).
-Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions de la CAIB (BOIB núm 196, de 31 de desembre de 2005).
-Les Bases d'execució de l'Pressupost Municipal per a l'exercici 2021.
-Llei 2/2020, de 15 d'octubre, de mesures vigents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19 (BOIB núm 180, de 20 d'octubre), segons la modificació per disposició final primera de l'decret llei 1/2021, de 25 de gener (BOIB núm 11 de 26 de gener).
-Reial Decret 130/2019, de 8 de març, pel qual s'aprova la Base de Dades Nacional de subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajuts públics.
-Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de l'procediment administratiu comú de les administracions públiques.
-Qualsevol altra disposició normativa que per la seva naturalesa pugui ser aplicable.
-Règim de minimis, regulat pel Reglament (UE) 1407/2013, de 18 de desembre, de la Comissió, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 de el Tractat de Funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis (DOUE L352 de 24 de desembre de 2013).
-Amb caràcter general, pel que disposa les bases reguladores.
2n-. La base onzena de les Bases Reguladores de la Subvenció, publicades al BOIB nº51 de 17/04/2021, estableix en el seu apartat quart que "el procediment es podrà resoldre de forma parcial, tramitant de forma immediata el pagament, sense esperar a la resolució de la totalitat de la convocatòria, emetent-se la proposta a l'Tinent d'Alcalde d'Urbanisme, Comerç i Activitats i posteriorment serà ratificada per la Junta de Govern Local. "
3r.- La base catorzena de les mateixes Bases reguladores disposa que "aquestes subvencions no requereixen cap altra justificació que l'acreditació de les condicions i requisits necessaris per accedir a la subvenció, de manera que les subvencions es donaran per justificades en el moment de seva concessió, sense perjudici de les actuacions comprovadores de l'Administració i el control financer que pugui estendre a verificar la seva exactitud. "
4t.- L'article 88.6 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques estableix que: "L'acceptació d'informes o dictàmens servirà de motivació a la resolució quan s'incorporin a el text de la mateixa . "
5e.- Els articles 172 i 175 de Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals estableixen el següent:
Article 172: "En els expedients informarà el Cap de la dependència a la qual correspongui tramitar-los, exposant els antecedents i disposicions legals o reglamentàries en que fon el seu criteri.
Els informes administratius, jurídics o tècnics i els dictàmens de les juntes i comissions es redactaran amb subjecció a les disposicions especials que els siguin aplicables i se cenyiran a les qüestions assenyalades en el decret o acord que els hagi motivat. "
Article 175: "Els informes per resoldre els expedients s'han de redactar en forma de proposta de resolució i contindran els extrems següents:
a) Enumeració clara i succinta dels fets.
b) Disposicions legals aplicables i al·legació raonada de la doctrina, i
c) Pronunciaments que hagi de contenir la part dispositiva. "
6è .- Les bases d'execució del pressupost general d'aquesta corporació corresponents a l'exercici de 2021 estableixen en la seva base 41 que l'òrgan competent per aprovar la concessió de subvencions és la Junta de Govern Local.
7è.- La Llei 2/2020, de 15 d'octubre, de mesures, de mesures urgents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19, mitjançant la modificació introduïda per la decret llei 1/2021, de 25 de gener, pel qual s'aproven mesures excepcionals i urgents en l'àmbit de l'impost sobre estades turístiques a les Illes Balears per a l'exercici fiscal de 2021, de l'impost sobre transmissions patrimonials i actes jurídics documentats, en matèria de renda social garantida i en altres sectors de l'activitat administrativa, disposa en el seu article 29 i) el següent:
"Admetre, per a la justificació de despeses inferiors a sis mil euros, una declaració formal de la persona física o de l'entitat beneficiària, sense perjudici de les actuacions posteriors de comprovació i control."
En dict la següent, RESOLUCIÓ:
1.- CONCEDIR les ajudes als beneficiaris i pels imports que s'especifiquen a l'annex I, sent l'import total de 204.000,00 euros (dos-cents quatre mil euros).
2.-DENEGAR les ajudes als sol·licitants que s'especifiquen a l'annex II per no complir amb algun dels següents requisits: ser titular d'una activitat subvencionable recollida en la convocatòria i / o tenir establiment, centre de treball o local amb ubicació i / o domicili fiscal a Calvià.
3- SOTMETRE A RATIFICACIÓ la present resolució a la Junta de Govern Local, donant compte a la Secretaria d'aquesta Corporació.
4.- PUBLICAR la resolució de concessió d'ajudes a la web municipal i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
5.- COMUNICAR la present resolució a la Base de Dades Nacional de subvencions.
6.- Inici de l'procés de comprovació dels requisits establerts en la convocatòria de la subvenció publicada en el BOIB núm 51 de 2021.04.17.
7.- INFORMAR als interessats que contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que hagi dictat la resolució, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la publicació de la present resolució al web municipal, a l'ésser el mitjà que s'utilitza per a la notificació de la mateixa, o bé recórrer directament davant l'ordre jurisdiccional contenciós-administratiu en la forma i terminis previstos en la llei reguladora d'aquesta jurisdicció.
No obstant l'anterior, es pot interposar, si escau, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la jurisdicció contenciosa administrativa, i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
El Tinent de batle d'Urbanisme, Comerç i Activitats.
(Decret de Delegació de data 17 de juny del 2019)
Signat: Marc López Expósito
ANNEX I Relació de beneficiaris:
CIF/DNI/ NIE |
IMPORT |
---|---|
X3917944D |
3.000,00 € |
Y3392980B |
3.000,00 € |
43209451H |
3.000,00 € |
Y4071885W |
3.000,00 € |
17690581Q |
3.000,00 € |
X9304045Q |
3.000,00 € |
Y2286316S |
3.000,00 € |
X3329237X |
3.000,00 € |
E16506644 |
3.000,00 € |
X9303980C |
3.000,00 € |
X3807713V |
3.000,00 € |
44329105D |
3.000,00 € |
Y6052148B |
3.000,00 € |
B57614208 |
3.000,00 € |
43101260L |
3.000,00 € |
42949321H |
3.000,00 € |
X6910290D |
3.000,00 € |
79221184F |
3.000,00 € |
X7734722Y |
3.000,00 € |
X4118238L |
3.000,00 € |
B57192601 |
3.000,00 € |
05127094A |
3.000,00 € |
43142090R |
3.000,00 € |
43187789E |
3.000,00 € |
X6917094M |
3.000,00 € |
B57146011 |
3.000,00 € |
Y3698129L |
3.000,00 € |
43121711T |
3.000,00 € |
X2543145N |
3.000,00 € |
30509517V |
3.000,00 € |
43109224W |
3.000,00 € |
X0816981K |
3.000,00 € |
X4228642T |
3.000,00 € |
43113111W |
3.000,00 € |
B07741986 |
3.000,00 € |
43050518S |
3.000,00 € |
18237132H |
3.000,00 € |
43020919V |
3.000,00 € |
44328760D |
3.000,00 € |
01874630S |
3.000,00 € |
01874630S |
3.000,00 € |
41101305Y |
3.000,00 € |
Y4960459V |
3.000,00 € |
X7160515V |
3.000,00 € |
08669407V |
3.000,00 € |
X4245799E |
3.000,00 € |
X5832826A |
3.000,00 € |
X6617795M |
3.000,00 € |
43056963C |
3.000,00 € |
43124106A |
3.000,00 € |
19096554E |
3.000,00 € |
B57754145 |
3.000,00 € |
43204657P |
3.000,00 € |
18234506Z |
3.000,00 € |
78205322D |
3.000,00 € |
47367703P |
3.000,00 € |
X5891106R |
3.000,00 € |
X5819464G |
3.000,00 € |
X1953883X |
3.000,00 € |
43066065Z |
3.000,00 € |
X7490324Y |
3.000,00 € |
01112091H |
3.000,00 € |
Y0035647B |
3.000,00 € |
Y3466970X |
3.000,00 € |
B07942980 |
3.000,00 € |
Y0152093P |
3.000,00 € |
43103950H |
3.000,00 € |
43103950H |
3.000,00 € |
ANNEX II Relació instàncies excluides
DNI/CIF/NIE |
MOTIU |
---|---|
43108756V |
ACTIVITAT NO INCLOSA EN LA CONVOCATÒRIA |
X4628873P |
NO COMPLEIX AMB EL DOMICILI |
23768736F |
NO COMPLEIX AMB EL DOMICILI |
B07131568 |
NO COMPLEIX AMB EL DOMICILI |
B07131568 |
NO COMPLEIX AMB EL DOMICILI |
43168880L |
NO COMPLEIX AMB EL DOMICILI |
E07522808 |
ACTIVITAT NO INCLOSA EN LA CONVOCATÒRIA |
X7160515V |
DUPLICADA LA SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ PER AL MATEIX ESTABLIMENT |
X4766650S |
ACTIVITAT NO INCLOSA EN LA CONVOCATÒRIA |
B86594207 |
ACTIVITAT DE L'APARTAT 1.h) I HAVER ESTAT OBERTA AL PÚBLIC MÉS DE 9 MESOS |
78185777Z |
ACTIVITAT NO INCLOSA EN LA CONVOCATÒRIA |
X3173661Y |
NO COMPLEIX AMB EL DOMICILI |
43071932Q |
ACTIVITAT NO INCLOSA EN LA CONVOCATÒRIA |
B16616633 |
NO COMPLEIX AMB EL DOMICILI |
52270556C |
ACTIVITAT NO INCLOSA EN LA CONVOCATÒRIA |
B07241342 |
NO COMPLEIX AMB EL DOMICILI |
B07241342 |
NO COMPLEIX AMB EL DOMICILI |
E57917916 |
NO COMPLEIX AMB EL DOMICILI |
B16614695 |
ACTIVITAT NO INCLOSA EN LA CONVOCATÒRIA |
Resolució parcial 6
RESOLUCIÓ RELATIVA AL PROCEDIMENT DE SUBVENCIONS AL SECTOR PRODUCTIU PER A PAL·LIAR LES CONSEQÜÈNCIES DE LA CRISI SANITÀRIA I ECONÒMICA PROVOCADA PER LA COVID -19 (Resol. Parcial 6) |
Ref. BDNS 558297
ANTECEDENTS
1º.- En data 17/04/2021 es publica al BOIB nº51 l'Acord de la Junta de Govern Local de 13 d'abril de 2021, convocada en sessió extraordinària i urgent, mitjançant el qual s'aprova la convocatòria extraordinària d'ajuts a el sector productiu per pal·liar les conseqüències de la crisi sanitària i econòmica provocada per la Covid-19. 2º.- En data 19/04/2021 s'inicia el termini de presentació de les sol·licituds relatives a l'esmentada ajuda, iniciant-se la comprovació de les declaracions responsables presentades.
FONAMENTS DE DRET
1r.- La present convocatòria, en atenció al que disposa citades bases reguladores, publicades en el BOIB 51 de 2021.04.17 es regeix per la normativa següent:
-Pacte de Reactivació Econòmica i Social de les Illes Balears, subscrit el mes de juliol de 2020, d'acord amb el que l'Ajuntament rep una aportació en concepte de subvenció de el Consell de Mallorca, per Acord de Consell Executiu de 26 de febrer de 2021, per import de 489.243,65 euros (BOIB núm 28, de 27 de febrer), que ha estat aprovada i concedida per Acord de Consell Executiu de 10 de març de 2021 (BOIB núm. 36 de 16 de març) i de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, segons Conveni de Col·laboració signat entre la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat i l'Ajuntament, el dia 10 de març de 2021, per import de 489.243,65 euros, destinades a pal·liar les conseqüències de les restriccions motivades per la crisi sanitària de la COVID-19 en els sectors econòmics.
-Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (en endavant LGS) i el seu Reglament de desenvolupament, aprovat pel Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol (en endavant RLGS).
-Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions de la CAIB (BOIB núm 196, de 31 de desembre de 2005).
-Les Bases d'execució de l'Pressupost Municipal per a l'exercici 2021.
-Llei 2/2020, de 15 d'octubre, de mesures vigents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19 (BOIB núm 180, de 20 d'octubre), segons la modificació per disposició final primera de l'decret llei 1/2021, de 25 de gener (BOIB núm 11 de 26 de gener).
-Reial Decret 130/2019, de 8 de març, pel qual s'aprova la Base de Dades Nacional de subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajuts públics.
-Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de l'procediment administratiu comú de les administracions públiques.
-Qualsevol altra disposició normativa que per la seva naturalesa pugui ser aplicable.
-Règim de minimis, regulat pel Reglament (UE) 1407/2013, de 18 de desembre, de la Comissió, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 de el Tractat de Funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis (DOUE L352 de 24 de desembre de 2013).
-Amb caràcter general, pel que disposa les bases reguladores.
2n-. La base onzena de les Bases Reguladores de la Subvenció, publicades al BOIB nº51 de 17/04/2021, estableix en el seu apartat quart que "el procediment es podrà resoldre de forma parcial, tramitant de forma immediata el pagament, sense esperar a la resolució de la totalitat de la convocatòria, emetent-se la proposta a l'Tinent d'Alcalde d'Urbanisme, Comerç i Activitats i posteriorment serà ratificada per la Junta de Govern Local. "
3r.- La base catorzena de les mateixes Bases reguladores disposa que "aquestes subvencions no requereixen cap altra justificació que l'acreditació de les condicions i requisits necessaris per accedir a la subvenció, de manera que les subvencions es donaran per justificades en el moment de seva concessió, sense perjudici de les actuacions comprovadores de l'Administració i el control financer que pugui estendre a verificar la seva exactitud. "
4t.- L'article 88.6 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques estableix que: "L'acceptació d'informes o dictàmens servirà de motivació a la resolució quan s'incorporin a el text de la mateixa . "
5e.- Els articles 172 i 175 de Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals estableixen el següent:
Article 172: "En els expedients informarà el Cap de la dependència a la qual correspongui tramitar-los, exposant els antecedents i disposicions legals o reglamentàries en que fon el seu criteri.
Els informes administratius, jurídics o tècnics i els dictàmens de les juntes i comissions es redactaran amb subjecció a les disposicions especials que els siguin aplicables i se cenyiran a les qüestions assenyalades en el decret o acord que els hagi motivat. "
Article 175: "Els informes per resoldre els expedients s'han de redactar en forma de proposta de resolució i contindran els extrems següents:
a) Enumeració clara i succinta dels fets.
b) Disposicions legals aplicables i al·legació raonada de la doctrina, i
c) Pronunciaments que hagi de contenir la part dispositiva. "
6è .- Les bases d'execució del pressupost general d'aquesta corporació corresponents a l'exercici de 2021 estableixen en la seva base 41 que l'òrgan competent per aprovar la concessió de subvencions és la Junta de Govern Local.
7è.- La Llei 2/2020, de 15 d'octubre, de mesures, de mesures urgents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19, mitjançant la modificació introduïda per la decret llei 1/2021, de 25 de gener, pel qual s'aproven mesures excepcionals i urgents en l'àmbit de l'impost sobre estades turístiques a les Illes Balears per a l'exercici fiscal de 2021, de l'impost sobre transmissions patrimonials i actes jurídics documentats, en matèria de renda social garantida i en altres sectors de l'activitat administrativa, disposa en el seu article 29 i) el següent: "Admetre, per a la justificació de despeses inferiors a sis mil euros, una declaració formal de la persona física o de l'entitat beneficiària, sense perjudici de les actuacions posteriors de comprovació i control."
En dict la següent, RESOLUCIÓ:
1.- CONCEDIR les ajudes als beneficiaris i pels imports que s'especifiquen a l'annex I, sent l'import total de 105.000,00.- € (CENT CINC MIL EUROS).
2.-DENEGAR les ajudes als sol·licitants que s'especifiquen a l'annex II per no complir amb algun dels següents requisits: no ser titular d'una activitat subvencionable recollida en la convocatòria, no tenir establiment, centre de treball o local amb ubicació en Calvià i / o domicili fiscal a Calvià, no haver sol·licitat la mateixa ajuda per al mateix establiment, ser establiment dels indicats a l'apartat 1.h) de la convocatòria i haver tingut obert més de 9 mesos en 2020, així com haver estat beneficiari de dos ajuts d'aquesta convocatòria.
3- SOTMETRE A RATIFICACIÓ la present resolució a la Junta de Govern Local, donant compte a la Secretaria d'aquesta Corporació.
4.- PUBLICAR la resolució de concessió d'ajudes a la web municipal i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
5.- COMUNICAR la present resolució a la Base de Dades Nacional de subvencions.
6.- Inici de l'procés de comprovació dels requisits establerts en la convocatòria de la subvenció publicada en el BOIB núm 51 de 2021.04.17.
7.- INFORMAR als interessats que contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que hagi dictat la resolució, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la publicació de la present resolució al web municipal, a l'ésser el mitjà que s'utilitza per a la notificació de la mateixa, o bé recórrer directament davant l'ordre jurisdiccional contenciós-administratiu en la forma i terminis previstos en la llei reguladora d'aquesta jurisdicció.
No obstant l'anterior, es pot interposar, si escau, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la jurisdicció contenciosa administrativa, i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
El Tinent de batle d'Urbanisme, Comerç i Activitats.
(Decret de Delegació de data 17 de juny del 2019)
Signat: Marc López Expósito
ANNEX I Relació de beneficiaris:
DNI/NIE/CIF |
IMPORTE |
---|---|
43077817J |
3.000,00 € |
43118115S |
3.000,00 € |
Y7081559B |
3.000,00 € |
X7378663X |
3.000,00 € |
E57754657 |
3.000,00 € |
04192078Y |
3.000,00 € |
Y3411488G |
3.000,00 € |
B16604324 |
3.000,00 € |
43052321R |
3.000,00 € |
B16521775 |
3.000,00 € |
Y3466125Q |
3.000,00 € |
78209253F |
3.000,00 € |
X5500899N |
3.000,00 € |
55234352J |
3.000,00 € |
B07727548 |
3.000,00 € |
B16551228 |
3.000,00 € |
26192199Y |
3.000,00 € |
54874702Z |
3.000,00 € |
X6863774E |
3.000,00 € |
04132483G |
3.000,00 € |
43160604T |
3.000,00 € |
43184242V |
3.000,00 € |
35466341L |
3.000,00 € |
43067545E |
3.000,00 € |
50972433V |
3.000,00 € |
54630760X |
3.000,00 € |
42996788J |
3.000,00 € |
43018021V |
3.000,00 € |
43054741Y |
3.000,00 € |
42966579A |
3.000,00 € |
B57128043 |
3.000,00 € |
24111192Q |
3.000,00 € |
24139005E |
3.000,00 € |
41706740N |
3.000,00 € |
43054741Y |
3.000,00 € |
ANNEX II Relació exclosos:
DNI/NIE/CIF |
MOTIU DENEGACIÓ |
B16569543 |
NO DOMICILI FISCAL A CALVIÀ |
B16569543 |
NO DOMICILI FISCAL A CALVIÀ |
49613851E |
NO DOMICILI FISCAL A CALVIÀ |
X7314984H |
ACTIVITAT NO INCLUIDA A CONVOCATÒRIA |
X0557985M |
NO DOMICILI FISCAL A CALVIÀ |