Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE SÓLLER
Núm. 283636
Aprovació de les bases reguladores i convocatòria d’ajudes al sector de la restauració amb motiu de la suspensió de la seva activitat a causa de les mesures de contenció de la Covid-19, per import equivalent a la taxa pel servei de recollida o eliminació de fems i residus sòlids urbans
El Ple de l'Ajuntament de Sóller, a la sessió extraordinària de data 25 de juny de 2021, va adoptar l'acord següent:
PRIMER. Aprovar les bases reguladores i la convocatòria d'ajudes al sector de la restauració amb motiu de la suspensió de la seva activitat a causa de les mesures de contenció de la Covid-19, per import equivalent a la taxa pel servei de recollida o eliminació de fems i residus sòlids urbans.
SEGON. Publicar el present acord al tauler d'edictes municipal i en el BOIB, per un termini de set dies d'informació pública, d'acord amb l'establert a l'article 25 de la 2/2020, de 15 d'octubre, de mesures urgents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19».
Sóller, 25 de juny de 2021
El batle
Carlos Simarro Vicens
«BASES REGULADORES I CONVOCATÒRIA D'AJUDES AL SECTOR DE LA RESTAURACIÓ AMB MOTIU DE LA SUSPENSIÓ DE LA SEVA ACTIVITAT A CAUSA DE LES MESURES DE CONTENCIÓ DE LA COVID-19, PER IMPORT EQUIVALENT A LA TAXA PEL SERVEI DE RECOLLIDA O ELIMINACIÓ DE FEMS I RESIDUS SÒLIDS URBANS
Antecedents
El Govern d'Espanya mitjançant el Reial Decret 463/2020, de 14 de març de 2020, va declarar l'Estat d'alarma en tot el territori nacional, essent prorrogat amb successives modificacions. En conseqüència, s'han anat adoptant mesures extraordinàries que han afectat l'activitat econòmica (prohibició de moviment dels ciutadans, suspensió d'activitats socials i econòmiques, restriccions d'aforament, mesures de distanciament social, o adaptació dels locals i establiments físics oberts al públic) provocant inseguretat als ingressos del teixit productiu local.
Durant la vigència de l'estat d'alarma, les administracions sanitàries competents en salut pública, en el que no preveu el Reial decret, han continuat adoptant les mesures necessàries per afrontar la situació d'emergència de salut pública ocasionada per la Covid-19.
El Consell de Govern de les Illes Balears el 14 de desembre de 2020 va declarar el nivell 4 previst en l'Acord del Consell de Govern de 27 de novembre de 2020 pel qual s'estableixen els nivells d'alerta sanitària i s'aprova el nou Pla de Mesures Excepcionals de Prevenció, Contenció i Coordinació per fer front a la crisi sanitària ocasionada per la Covid-19. Aquest Acord va prohibir el servei de restauració en espais interiors. Pel que fa a les terrasses d'establiments que exerceixen l'activitat de restaurant o de bar cafeteria, podien obrir al públic limitant l'ocupació, concretament a un 75 % de la capacitat màxima autoritzada i amb un màxim de 6 persones per taula o agrupació de taules a l'exterior.
El 28 de desembre de 2020, el Consell de Govern va determinar que fins al dia 12 de gener de 2021, Mallorca continuava en el nivell d'alerta sanitària 4.
Amb posterioritat, l'Acord del Consell de Govern d'11 de gener de 2021 pel qual s'estableixen els nivells d'alerta sanitària per illes que han d'estar vigents a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, de conformitat amb l'Acord del Consell de Govern de les Illes Balears de 27 de novembre de 2020, i es disposen mesures excepcionals aplicables a Mallorca i a Eivissa (BOIB núm. 5, de 12 de gener), va disposar que els bars, cafeteries i la resta d'establiments de restauració havien de romandre tancats al públic, que únicament podien dur a terme l'activitat de venda de menjar i beguda per endur-se (fins a les 22.00 hores) o a domicili (fins les 24.00 hores) i que havien de concloure l'activitat com a màxim a les 24.00 hores.
Aquestes mesures de contenció de la pandèmia han tingut un important impacte al sector de la restauració i han suposat en alguns casos, la paralització total de la seva activitat.
La Llei 2/2020, de 15 d'octubre, de mesures urgents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la Covid-19, disposa que els ajuntaments i els consells insulars, i també els ens instrumentals o dependents, sens perjudici de l'exercici, en qualsevol moment, de les competències que els hi són pròpies d'acord amb la normativa local, poden atorgar ajudes o subvencions a les persones o entitats afectades i, en general, acordar totes les accions de foment que creguin pertinents amb la finalitat de coadjugar a la recuperació econòmica en els territoris municipals i insulars respectius.
Article 1. Objecte i finalitat de la convocatòria
La present convocatòria té per objecte ajudar al sector de la restauració del municipi de Sóller afectat per les restriccions aprovades pel Govern per aturar l'expansió de la crisi sociosanitària derivada de la Covid-19 que han suposat la suspensió de la seva activitat econòmica.
La finalitat de la convocatòria és pal·liar el greuge que han patit les persones titulars d'establiments de restauració oberts per haver adoptat el nivell 4 d'alerta sanitària per contenir la Covid-19.
Article 2. Finançament de les actuacions
Les ajudes econòmiques regulades en aquesta convocatòria s'abonaran amb càrrec a l'aplicació pressupostària número 9200 4790001 SUBVENCIONS A EMPRESES PRIVADES del pressupost general de l'Ajuntament de Sóller per la quantia de 53.000,00 euros.
Article 3. Import de l'ajuda.
La quantia de la subvenció atorgada a cada beneficiari serà l'equivalent a l'import del rebut pagat de la taxa pel servei de recollida i eliminació de fems i residus sòlids urbans, corresponent al primer trimestre de 2021.
Article 4. Persones beneficiàries i requisits.
Poden ser beneficiaris de les ajudes les persones físiques o jurídiques, agrupacions de persones físiques i jurídiques privades i comunitats de béns o qualsevol altre tipus d'unitat econòmica o patrimoni separat titulars d'una empresa, que compleixin els requisits següents:
1.- Ser subjecte passiu de la taxa pel servei de recollida i eliminació de fems i residus sòlids urbans, corresponent al padró del primer termini de 2021, i trobar-se inclòs en alguns dels següents grups:
- Sales de festes i discoteques
- Bars 3ª i 4ª categoria
- Bars 1ª i 2ª categoria
- Cafeteries
- Restaurant 3ª (sup. < 100 m2)
- Restaurant 3ª (sup. > 100 m2)
- Restaurant 1ª (sup. > 100 m2)
- Restaurant 1ª (sup. < 100 m2)
- Restaurant 2ª (sup. < 100 m2)
El beneficiari de la subvenció serà el subjecte passiu de la taxa en l'esmentat padró. No obstant, en els casos de lloguer de l'establiment, podrà sol·licitar la subvenció l'arrendatari que desenvolupa l'activitat de restauració, sempre i quan s'aporti fotocòpia del contracte de lloguer i l'Ajuntament verifiqui que ha abonat el rebut corresponent.
2.- Haver pagat el rebut de la taxa pel servei de recollida i eliminació de fems i residus sòlids urbans, corresponent al primer trimestre de 2021.
3.- Estar al corrent d'obligacions tributàries amb l'Agència Estatal de l'Administració Tributària, amb l'Ajuntament de Sóller i també al corrent d'obligacions econòmiques amb la Seguretat Social.
No poden tenir la condició de beneficiàries les persones o entitats en les quals s'esdevingui alguna de les circumstàncies que preveu l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
D'acord amb l'article 11.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, en cas que siguin comunitats de béns, s'ha de fer constar de manera explícita en la sol·licitud els compromisos d'execució assumits per cada membre de l'agrupació que també tenen la consideració de beneficiaris. En qualsevol cas, s'ha de nomenar una persona representant o apoderada única de l'agrupació, amb poders suficients per complir les obligacions que, com a beneficiària, corresponen a l'agrupació. Si no s'indica s'entendrà que és el primer anomenat en la sol·licitud. S'ha d'afegir a la sol·licitud el contracte signat entre els comuners i el certificat bancari de titularitat bancària de la comunitat de béns.
Article 5. Règim de concurrència
El procediment és de concurrència no competitiva, les sol·licituds es resoldran de forma individual, seran estudiades per ordre de presentació i es concediran les ajudes en el mateix ordre a totes aquelles que compleixin els requisits i les condicions previstes en la convocatòria, fins a l'exhauriment dels fons destinats. Aquelles sol·licituds que complint els requisits per adquirir la condició de beneficiari els falti algun document preceptiu o d'acreditació se'ls concedirà un termini de 10 dies hàbils per poder presentar en un sol cop tota la documentació que els manqui; en aquest cas, la data de presentació que es tindrà en compte serà la de la presentació de tota la documentació completa.
Article 6. Termini i lloc per presentació de sol·licituds.
6.1. Atesa l'especificitat de les ajudes, s'aproven conjuntament les bases i la convocatòria i es publiquen en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb el previst a l'article 25 de la Llei 2/2020, de 15 d'octubre, de mesures urgents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19.
6.2. La sol·licitud es pot presentar a partir del vuitè dia hàbil a comptar a partir del dia següent al de la publicació de l'aprovació de les bases i de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears fins a l'exhauriment del crèdit pressupostari que estableix el punt 4 de la convocatòria o fins l'1 de setembre de 2021.
Un cop exhaurit el crèdit pressupostari, es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears aquesta situació i la presentació de les sol·licituds no donarà cap dret a l'obtenció de l'ajuda.
6.3. Els models normalitzats, així com les bases i la resta de documentació associada a l'expedient, estaran disponible a la seu electrònica de l'Ajuntament de Sóller.
6.4. La simple presentació de la sol·licitud suposa l'acceptació de les bases que regeixen la convocatòria i el compromís de la persona sol·licitant de complir amb les obligacions i deures que en deriven.
6.5. Les sol·licituds s'han de formalitzar per escrit segons els models normalitzats de sol·licitud (annex I), declaració responsable (annex II) i la resta de documentació preceptiva.
6.6. La presentació de les sol·licituds es farà de forma telemàtica a la seu electrònica de l'Ajuntament de Sóller o de manera presencial al Registre General de l'Ajuntament, i han d'anar adreçades a la Batlia i acompanyades de la documentació indicada a l'article setè. La presentació de la sol·licitud i de la documentació que s'acompanya també es pot fer en les formes previstes a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
6.7. Per a aquelles empreses obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques, la sol·licitud s'ha de presentar de forma telemàtica a la seu electrònica de l'Ajuntament de Sóller (https://soller.sedelectronica.es), en la qual hi ha disponible la informació de la convocatòria i el model de sol·licitud, així com les publicacions de la resolució de les ajudes.
6.8. D'acord amb l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estan obligats a presentar la documentació a través de mitjans electrònics els subjectes següents:
a. Les persones jurídiques.
b. Les entitats sense personalitat jurídica.
c. Les persones que exerceixen una activitat professional per a la qual es requereix col·legiació obligatòria.
d. Qui representa una persona interessada que estigui obligada a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Article 7. Sol·licitud i documentació a aportar pels sol·licitants.
7.1 La SOL·LICITUD cumplimentada (Annex I) anirà acompanyada de la documentació següent:
1. Còpia del NIF o DNI/NIE del sol·licitant en cas de ser persona física. Còpia del CIF del sol·licitant en el cas de ser persona jurídica. Quan la sol·licitud la faci un representant, haurà de presentar una autorització de representació amb els documents d'identificació d'interessat i representant.
2. Certificat expedit per l'entitat bancària de titularitat bancària. No s'admeten altres documents per acreditar la titularitat de compte bancari com poden ser un rebut, un document elaborat per l'interessat, etc.
3. Còpia del contracte de lloguer, en els casos de sol·licitud de la subvenció per part de l'arrendatari, d'acord amb el previst a l'article 4.
4. Declaració responsable cumplimentada (Annex II).
5. En el cas que siguin comunitats de béns, s'ha fer constar de manera explícita en la sol·licitud els compromisos de execució assumits per cada membre de l'agrupació que també tenen la consideració de beneficiaris. En qualsevol cas, s'ha de nomenar una persona representant o apoderada única de l'agrupació, amb poders suficients per complir les obligacions que, com a beneficiària, corresponen a l'agrupació. Si no s'especifica s'entendrà com a tal a la primera designat en la sol·licitud.
7.2. D'acord amb l'article 69.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la inexactitud, la falsedat o l'omissió de qualsevol dada o informació que s'incorpori a una declaració responsable determinarà la impossibilitat de continuar amb l'exercici del dret o activitat afectada des del moment que es tingui constància de tals fets, sense perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives a què hi hagués lloc.
Així mateix, la resolució de l'Administració Pública que declari tals circumstàncies podrà determinar l'obligació de l'interessat de restituir la situació jurídica al moment previ al reconeixement, així com la impossibilitat d'instar un nou procediment amb el mateix objecte durant un marc temporal determinat per la llei, tot això conforme als termes establerts a les normes sectorials d'aplicació.
7.3. L'Ajuntament de Sóller pot sol·licitar qualsevol altra documentació complementària a la prevista en aquestes bases, per completar o aclarir el dret a l'ajuda o la documentació presentada. En el cas que no s'aporti la documentació establerta o la sol·licitada posteriorment, s'entén que la persona sol·licitant desisteix del procediment, amb l'obligació de reintegrar l'ajuda percebuda, si és el cas.
Article 8. Procediment, resolució i pagament de l'ajuda
8.1. El procediment de concessió es tramita en règim de concessió directa i de règim de concurrència no competitiva segons el que estableix l'article 22.2.c) de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, atenent a raons d'interès públic, econòmic i social ateses les circumstàncies actuals que dificulten la convocatòria pública en règim de concurrència competitiva. La gestió de les ajudes previstes en aquesta convocatòria se subjecta als principis de publicitat, transparència, objectivitat, igualtat i no-discriminació, així com l'eficàcia en el compliment d'objectius i l'eficiència en l'assignació i utilització dels recursos públics.
8.2. L'òrgan competent per ordenar i instruir el procediment de concessió de les ajudes previstes en aquesta convocatòria és Batlia. Rebudes les sol·licituds, l'òrgan competent ha d'instruir els procediments, comprovar el compliment dels requisits exigits en aquestes bases i en la convocatòria corresponent i, si escau, requerir a les persones sol·licitants que aportin tota la documentació i informació complementària que s'estimi oportuna per fonamentar la seva sol·licitud, o que esmenin els defectes apreciats en la sol·licitud, en el termini de deu dies hàbils. A més, aquest òrgan pot realitzar d'ofici totes les actuacions que estimi necessàries i convenients per determinar, conèixer i comprovar les dades que figurin en les sol·licituds, en virtut de les quals s'han de valorar les sol·licituds per tal de resoldre l'expedient de concessió d'ajuda.
8.3. D'acord amb el que disposa l'article 71 de la Llei 39/2015, en la tramitació de sol·licituds s'ha de guardar l'ordre estricte de presentació. La persona tècnica instructora designada ha d'emetre un informe proposta de resolució respecte de la totalitat o un nombre determinat de sol·licituds, indicant les persones beneficiàries i les quanties de les ajudes corresponents a cadascuna, així com aquelles que hagin estat desestimades. Si s'exhaureix el crèdit destinat a la convocatòria abans d'acabar el termini de presentació, s'ha de suspendre la concessió de noves ajudes mitjançant resolució que s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
8.4. L'òrgan competent per resoldre i concedir l'ajuda és la Junta de Govern Local. La resolució de concessió ha de determinar la quantia concedida i ha d'incorporar, si és el cas, les condicions i obligacions a què està subjecta la persona beneficiària. La resolució l'ha de dictar l'òrgan competent i l'ha de notificar a les persones beneficiàries.
La resolució també ha de servir per entendre justificada l'ajuda, reconèixer l'obligació (import justificat) a favor de les persones beneficiàries i ordenar el pagament de les obligacions reconegudes mitjançant transferència bancària, en el compte corrent que hagi indicat la persona beneficiària.
8.5. El pagament d'aquestes ajudes s'ha de fer en un pagament únic a cada persona beneficiària per la totalitat de l'import concedit, mitjançant transferència bancària, a partir de la data de la resolució de concessió, sense que sigui necessària la constitució de garanties.
8.6. La persona sol·licitant pot desistir de la sol·licitud, o renunciar al dret a l'ajuda, en qualsevol moment i mitjançant un escrit adreçat a l'Ajuntament de Sóller. L'Ajuntament de Sóller ha de dictar una resolució en què expressi les circumstàncies que concorren, amb indicació dels fets produïts i les normes legals, així com, si és el cas, la concessió de l'ajuda a la persona o a les persones sol·licitants següents en l'ordre del registre d'entrada.
Article 9. Publicació de la convocatòria i de la concessió
En compliment dels articles 18 de la Llei 38/2003 General de Subvencions i 34 del Decret legislatiu 2/2005 pel que s'aprova el text refós de la Llei de subvencions balear, l'Ajuntament de Sóller ha d'enviar informació sobre aquesta convocatòria i sobre les resolucions de concessió que en derivin a la Base de Dades Nacional de Subvencions.
El text íntegre d'aquestes bases i de la convocatòria s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, al tauler d'anuncis de la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Sóller i en la Base de Dades Nacional de Subvencions.
Les resolucions de concessió de les ajudes es publicaran en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, i al tauler d'anuncis de la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Sóller.
Article 10. Obligacions de les persones beneficiàries
a) Sotmetre's a les actuacions de comprovació que ha d'efectuar l'òrgan que concedeix l'ajuda i qualsevol altra comprovació o control financer que poden dur a terme els òrgans de control competents, tant nacionals com comunitaris, i aportar tota la documentació que li requereixin en l'exercici de les actuacions anteriors.
b) Estar al corrent d'obligacions tributàries amb l'Agència Estatal de l'Administració Tributària i amb l'Ajuntament de Sóller, i també al corrent d'obligacions econòmiques amb la Seguretat Social.
c) Conservar els documents que demostren que compleix els requisits per ser beneficiària de l'ajuda durant un període de quatre anys des que s'ha concedit l'ajuda.
d) Procedir al reintegrament en els casos previstos en aquesta convocatòria i la normativa aplicable.
e) Disposar dels llibres comptables, registres diligenciats i de la resta de documents degudament auditats en els termes exigits per la legislació mercantil i sectorial aplicable a la persona beneficiària en cada cas, amb la finalitat de garantir l'adequat exercici de les facultats de comprovació i control.
Article 11. Compatibilitat amb altres ajudes.
Aquestes ajudes seran compatibles amb qualsevol altra subvenció, ajut, ingrés o recurs procedent d'altres administracions o ens, públics o privats, regionals, nacionals, de la Unió Europea o d'organismes internacionals, i sense perjudici del que al respecte pogués establir la normativa reguladora de les subvencions concurrents.
Article 12. Reintegrament
Per a l'aplicació del reintegrament s'estarà a les causes i el procediment establerts a la present convocatòria (destacant l'article 6 d'aquesta) i als articles 36 i següents de la Llei 38/2003 General de Subvencions, 96 i següents del Reglament General de Subvencions, i 44 del Decret Legislatiu 2/2005 pel que s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.
Article 13. Criteris per al possible incompliment. Infraccions i sancions
El règim d'infraccions i sancions administratives aplicables és el que s'estableix en els articles 52 i següents de la Llei 38/2003 General de Subvencions, 102 i següents del Real Decret 887/2006 pel que s'aprova el Reglament General de Subvencions, i 50 i següents del Decret legislatiu 2/2005 pel que s'aprova el text refós de la Llei de subvencions balear.
ANNEX I SOL·LICITUD D'AJUDA AL SECTOR DE LA RESTAURACIÓ AMB MOTIU DE LA SUSPENSIÓ DE LA SEVA ACTIVITAT A CAUSA DE LES MESURES DE CONTENCIÓ DE LA COVID-19, PER IMPORT EQUIVALENT A LA TAXA PEL SERVEI DE RECOLLIDA O ELIMINACIÓ DE FEMS I RESIDUS SÒLIDS URBANS
Dades sol·licitant:
Nom i llinatges/Nom social:______________________________________________________
DNI/CIF:______________Domicili:__________________________Localitat:______________
CP:________ Província: __________Telèfon:_____________ Correu electrònic:___________
_______________________________
Dades del representant legal
Si és el cas, heu d'adjuntar la documentació que acrediti la representació legal:
Nom i llinatges/Nom social:______________________________________________________
DNI/CIF:______________Domicili:__________________________Localitat:______________
CP:________ Província: __________Telèfon:_____________ Correu electrònic:___________
_______________________________ en representació de _____________________________
en qualitat de ________________________________ .
EXPÒS
Que he tengut coneixement de la convocatòria aprovada per part de l'Ajuntament de Sóller, de les ajudes al sector de la restauració amb motiu de la suspensió de la seva activitat, per import equivalent a la taxa pel servei de recollida o eliminació de fems i residus sòlids urbans del primer trimestre de l'exercici 2021.
Que reunesc tots els requisits establerts a les bases de la convocatòria per ser beneficiària de les ajudes.
Que l'establiment/centre de treball pel qual sol·licito l'ajuda és:
-Nom comercial____________________________________________________________
-Ubicació_____________________________________________________________________
Emplenar només en cas de comunitat de béns:
Indicació dels compromisos d'execució assumits per cada membre de l'agrupació que també tenen la consideració de beneficiaris________________________________________________
SOL·LICIT
Que em sigui concedit, d'acord amb la convocatòria del procediment de concessió directa i a fons perdut d'una subvenció per import equivalent al rebut de la taxa esmentada.
Sóller, _______ de __________________de 2021
Documentació que adjunt:
( ) Còpia DNI/NIE o NIF, o CIF.
( ) Còpia DNI/NIE de la persona que signa.
( ) Documentació acreditativa de la representació en virtut de la qual actua la persona que signa la sol·licitud.
( ) Còpia del contracte de lloguer.
( ) Certificat expedit per l'entitat bancària de titularitat bancària. No s'admeten altres documents per acreditar la titularitat de compte bancari, com poden ser un rebut, un document elaborat per l'interessat, etc.
( ) Declaració responsable complimentada (Annex II).
ANNEX II DECLARACIÓ RESPONSABLE RELATIVA AL PROCEDIMENT DE CONCESSIÓ DIRECTA D'AJUDES PER AL SECTOR DE LA RESTAURACIÓ AMB MOTIU DE LA SUSPENSIÓ DE LA SEVA ACTIVITAT A CAUSA DE LES MESURES DE CONTENCIÓ DE LA COVID-19, PER IMPORT EQUIVALENT A LA TAXA PEL SERVEI DE RECOLLIDA O ELIMINACIÓ DE FEMS I RESIDUS SÒLIDS URBANS
Dades sol·licitant:
Nom i llinatges/Nom social:______________________________________________________
DNI/CIF:______________Domicili:__________________________Localitat:______________
CP:________ Província: __________Telèfon:_____________ Correu electrònic:___________
_______________________________
Dades del representant legal
Si és el cas, heu d'adjuntar la documentació que acrediti la representació legal:
Nom i llinatges/Nom social:______________________________________________________
DNI/CIF:______________Domicili:__________________________Localitat:______________
CP:________ Província: __________Telèfon:_____________ Correu electrònic:___________
_______________________________ en representació de _____________________________
en qualitat de ________________________________ .
D'acord amb l'article 69 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques,
DECLAR, sota la meva responsabilitat:
- Que tenc poder suficient per actuar.
- Que totes les dades de la sol·licitud i de la documentació que adjunt són certes.
- Que estic / que l'entitat a la qual represent està al corrent d'obligacions tributàries amb l'Agència Estatal de l'Administració Tributària, amb l'Ajuntament de Sóller i també al corrent d'obligacions econòmiques amb la Seguretat Social o Mútua professional corresponent.
- (Si es tracta d'una empresa) Que l'entitat a la qual represent està vàlidament constituïda en escriptura pública i registrada, si és obligatòria la inscripció registral.
- (Si es tracta d'una cooperativa) Que l'entitat a la qual represent està vàlidament constituïda i inscrita en el registre de cooperatives.
- (Si es tracta d'una comunitat de béns, societat civil o una altra entitat econòmica sense personalitat jurídica) Que l'entitat a la qual represent no es dissoldrà fins que hagi transcorregut el termini de prescripció previst als articles 39 i 65 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, d'acord amb l'establert a l'article 11 de l'esmentada llei.
- Que complesc / que l'entitat a la qual represent compleix les obligacions previstes a l'article 14 i requisits per obtenir la condició de beneficiari prevists a l'article 13 de Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
- Que no concorr en / que l'entitat a la qual represent no concorr en les circumstàncies previstes en l'article 13.2 de la Llei 38/2003 general de subvencions.
- Que no he estat condemnat / Que la persona a la qual represent no ha estat condemnada ni sancionada en els tres darrers anys, per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, sancionades per resolució administrativa ferma o condemnada per sentència judicial ferma.
- Que complesc/ Que la persona a la qual represent compleix les obligacions previstes a l'article 14 de la Llei 38/2003 de 17 de novembre general de subvencions així els requisits prevists a l'article 13 de la mateixa llei.
- Que em sotmet/ Que la persona a la qual represent es sotmet a les actuacions de comprovació i control financer previstes per la normativa de subvencions vigent.
- Que em compromet / Que la persona a la qual represent es compromet a col·laborar i facilitar tota la documentació que l'Ajuntament de Sóller em requereixi en relació a les seves funcions de control i fiscalització d'aquesta subvenció. I per tal de dur-les a terme, AUTORITZ expressament a l'Ajuntament de Sóller a que per part de l'òrgan gestor es pugui comprovar el compliment del requisit relatiu al pagament del rebut així com, en tot el temps que duri la tramitació, pugui sol·licitar informació a altres administracions per poder fer les comprovacions oportunes.
Sóller, de de 2021.»