Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 266111
Departament de Planejament i Gestió Urbanística. GCI 03/02. Aprovació inicial modificació règim sessions telemàtiques (art. 19 Estatuts i Bases d’actuacions), renovació càrrecs de la Junta i designació nou domicili, respecte a la Junta de Compensació corresponent al SUP 52-05 Son Pardo
I03020121.ANU-cat
La Junta de Govern de Palma, en sessió que tingué lloc en data 16 de juny de 2021, adoptà el següent acord:
"La Junta de Govern, en sessió de 15.12.2004, acordà aprovar la Constitució de la Junta de Compensació corresponent al SUP 52-05 Son Pardo, formulada per Juan Valls Porcel, en qualitat de representant de la Junta, i l'11.11.2009 s'aprovà l'escriptura pública de subsanació.
Ara, la Junta presenta certificats comunicant que en assemblea general de la Junta de Compensació celebrada el dia 29.04.2021 es varen adoptar, entre d'altres acords, la modificació del règim de sessions telemàtiques (art. 19 dels Estatuts i Bases d'actuacions), la renovació dels càrrecs de la Junta i la designació d'un nou domicili.
Per això, conformement amb el que disposa l'article 127.1.d) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre, de Mesures de modernització del Govern Local, l'article 83 de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'Urbanisme de les Illes Balears, 245.2 del Reglament general de la Llei 2/2014 (acord del CIM de 16/04/2015), els articles 172 i 175 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, el TAG que subscriu proposa a la Junta de Govern de Palma que adopti el següent
ACORD
1r.- Aprovar inicialment la modificació del règim de sessions telemàtiques (art. 19 dels Estatuts i Bases d'actuacions), la renovació dels càrrecs de la Junta i la designació d'un nou domicili, respecte de la Junta de Compensació corresponent al SUP 52-05 Son Pardo, acords adoptats en l' assemblea general de la Junta de Compensació celebrada el dia 29.04.2021.
2n.- Sotmetre aquest acord a informació pública per un termini de quinze dies hàbils, mitjançant el Butlletí Oficial de les Illes Balears, de conformitat amb el que disposa l'article 245.2 b) del Reglament general de la Llei 2/2014. Així mateix s'haurà de publicar en la direcció o en el punt d'accés electrònic corresponent, on s'insertarà el seu contingut íntegre.
4.- Notificar el present acord a la Junta de Compensació, entitat que gaudeix de naturalesa administrativa, personalitat jurídica pròpia i plena capacitat pel compliment de la seva finalitat, i que actua com a fiduciària amb poder dispositiu sobre les finques que pertanyen als membres que la integren, per tal que dins el termini de quinze dies hàbils a partir de la notificació pugui al.legar davant aquesta administració municipal, allò que considerin adient al seu dret, de conformitat amb l'article 83.4 de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'Urbanisme de les Illes Balears.
5.- Donar trasllat d'aquest acord al Negociat d'Informació Urbanística, a la Secció de tramitació de projectes d'urbanització pel seu coneixement.”
ARTICLE 19 ESTATUTS I BASES ACTUACIÓ MODIFICATS:
...Afegir segon paràgraf:
L'Assemblea de la Junta de Compensació es podrà igualment constitui,, celebrar sessions i adoptar acords a distància per mitjans electrònics i telemàtics, sempre que els membres participants no presencials acreditin prou la seva identitat. Així mateix, s'haurà d'assegurar la comunicació entre ells en temps real durant la sessió, disposant-se els mitjans necessaris per a garantir el caràcter públic o secret de les mateixes segons sigui procedent legalment en cada cas.
Als efectes anteriors, es consideren mitjans electrònics vàlids les àudio-conferencies, vídeo-conferencies, o altres sistemes tecnològics o audiovisuals que garanteixin adequadament la seguretat tecnològica, l'efectiva participació política dels seus membres, la validesa del debat i la votació dels acords que s'adoptin.
L'acceptació per part dels convocats a la seva assistència a les Assemblees de forma no presencial i per mitjans electrònics i telemàtics implicarà la seva conformitat al fet que es mantinguin i conservin per part de la Junta de Compensació i en qualsevol format la documentació acreditativa de la seva assistència per aquest mitjà.
En compliment de l´article 83 de la Llei 12/2017 de 29 de desembre d´Urbanisme de les Illes Balears; el 245 del Reglament general de la Llei 2/2014, de 25 de març, d´Ordenació i ús del sòl per l´Illa de Mallorca (BOIB 66 DE 30-04-15); el 70.2 de la Llei 7/85, de 2 d´abril, reguladora de les bases del règim local, modificada per la Llei 11/99, de 21 d´abril, es publica, juntament amb la documentació tècnica aprovada que podeu consultar en la Secció de Informació Urbanística de l´Àrea de Model de Ciutat, Habitatge Digne i Sostenibilitat (Av. Gabriel Alomar, núm 18, bxos, Edifici Municipal de las Avingudes) i/o en la seu electrònica municipal perquè se´n prengui general coneixement i als efectes pertinents.
Podeu presentar els vostres escrits a l'Ajuntament en els Registres Generals (UIAP) següents:
OAC Cort: Plaza Santa Eulalia, 9, bxos
OAC Sant Ferran: Av. St Ferran (Edif. Policia Local)
OAC l´Escorxador: C/ Emperadriu Eugènia, 6
OAC l´Arenal: Av. Amèrica, 11 (s'Arenal)
OAC Avingudes:Av. Gabriel Alomar, 18(Ed. Avingudes)
OAC Son Ferriol: Av. Cid, 8 (Son Ferriol)
OAC St. Agustí: C/ Margaluz, 30 (St. Agustí)
OAC Pere Garau: Pere Llobera, 9, baixos
Palma, 23 de juny de 2021
p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26 de febrer de 2014
publicat al BOIB 30 de 04/03/2014
El cap del Departament de Planejament i Gestió Urbanística
Jaume Horrach Font