Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SANT ANTONI DE PORTMANY

Núm. 265732
Rectificació bases convocatòria 6 places Policia Local

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès l'acord de la sessió extraordinària de la Junta de Govern Local en sessió del 26 de maig de 2021, en què es varen aprovar les bases i la convocatòria que han de regir el procés selectiu per a proveir pel procediment ordinari, com a personal funcionari de carrera, 6 places de policia local, vacants i dotades pressupostàriament, corresponents a l'oferta d'ocupació pública de 2021 (BOIB núm. 48, de 10 d'abril de 2021), pel sistema d'accés de torn lliure i el procediment de selecció d'oposició, enquadrada a l'escala de l'administració especial, subescala de serveis especials, grup C1.

Publicades les dites bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 70, de 29 de maig de 2021.

Essent necessari realitzar una modificació en allò que estableix la base cinquena de la convocatòria, apartat 5, relatiu al Tribunal Qualificador.

Arran de la revisió realitzada per part de l'Institut de Seguretat Pública de les Illes Balears (ISPIB), a l'empara del que estableix l'article 13.1.c del Decret 3/2009, de 16 de gener, pel qual es regula l'Institut de Seguretat Pública de les Illes Balears, en l'aprovació de les bases específiques de la convocatòria del procés selectiu esmentat, a la base novena, ‘Presentació de documentació i nomenament funcionaris en pràctiques', s'ha detectat una contradicció amb la normativa vigent aplicable, que s'hauria de solucionar mitjançant una resolució de modificació.

Considerant que les modificacions proposades no alteraran les condicions d'igualtat i publicitat en el procediment selectiu en tràmit.

Tenint en compte l'exposat, a instància de l'ISPIB, i de conformitat amb l'article l'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, que assenyala que «Les administracions públiques podran, així mateix, rectificar en qualsevol moment, d'ofici o a instància dels interessats, els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes».

Vist informe amb proposta de 15 de juny de 2021, signat per la tècnica responsable de Recursos Humans i Organització.

RESOLC

PRIMER. RECTIFICAR la convocatòria i les bases que han de regir el procés selectiu per a proveir pel procediment ordinari, com a personal funcionari de carrera, 6 places de policia local, vacants i dotades pressupostàriament, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2021 pel sistema de accés de torn lliure i el procediment de selecció d'oposició, en els termes que s'expressen tot seguit:

Es modifica la base cinquena, apartat 5, ‘El Tribunal Qualificador' en el següent sentit:

On diu:

«5. El Tribunal Qualificador estarà constituït per cinc membres, i el mateix nombre de suplents, la seua composició es publicarà juntament amb la llista provisional d'admesos i exclosos i ha d'estar format per:

a) President o presidenta: designat per l'Ajuntament entre el personal funcionari de carrera d'experiència reconeguda.

b) Vocals:

- Un vocal proposat per la Direcció General Emergències i Interior, competent en matèria de coordinació de policies locals.

- Un vocal proposat per l'Escola Balear d'Administració Pública.

- Un vocal designat per l'Ajuntament.

c) Un secretari o secretària: persona designada per l'Ajuntament amb veu i vot.»

Ha de dir:

«5. El Tribunal Qualificador estarà constituït per cinc membres, i el mateix nombre de suplents, la seua composició es publicarà juntament amb la llista provisional d'admesos i exclosos i ha d'estar format per:

a) President o presidenta: designat per l'Ajuntament entre el personal funcionari de carrera d'experiència reconeguda.

b) Vocals:

- Un vocal proposat per la Direcció General Emergències i Interior, competent en matèria de coordinació de policies locals.

- Un vocal proposat per l'Escola Balear d'Administració Pública.

- Un vocal designat per l'Ajuntament.

c) Un secretari o secretària: persona designada per l'Ajuntament amb veu però sense vot.»

Es modifica la base novena «Presentació de documentació i nomenament funcionaris en pràctiques» en el següent sentit:

On diu:

«... / ...

Hauran d'aportar la documentació següent:

- Títol de batxillerat, tècnic o equivalent.

- Certificat mèdic oficial, vigent, que acrediti que no pateix cap malaltia o defecte físic que impedeixi el desenvolupament correcte de les funcions del lloc de treball de policia en relació amb el quadre de les exclusions que es determinen a l'annex 5 del Decret 40/2019, de 30 d'abril.

- Certificat d'antecedents penals en vigor.

- Permisos de conducció de les classes A2 i B en vigor.

- Declaració jurada de no haver estat separat del servei mitjançant un expedient disciplinari de cap administració pública, i de no trobar-se inhabilitat per sentència ferma per al compliment de les funcions públiques, així com de no trobar-se en cap de les causes legals d'incapacitat i incompatibilitat previstes a la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.

- Declaració jurada de no tenir obert cap expedient disciplinari ni trobar-se en el compliment d'una sanció disciplinària. En el cas de comprovar-se d'ofici l'existència d'expedients disciplinaris, la persona aspirant quedaria exclosa del procés selectiu.

- Declaració jurada o promesa que no ocupa cap lloc de treball ni exerceix cap activitat en el sector públic delimitat per l'article I de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats al personal al servei de les administracions públiques.

- Declaració jurada per la qual es compromet a dur armes i, si pertoca, a utilitzar-les.

- Certificat que acrediti estar en possessió del nivell B2 (nivell avançat) del coneixement de la llengua catalana.

... / ...»

Ha de dir:

«... / ...

Hauran d'aportar la documentació següent:

- Títol de batxillerat, tècnic o equivalent.

- Certificat mèdic oficial, vigent, que acrediti que no pateix cap malaltia o defecte físic que impedeixi el desenvolupament correcte de les funcions del lloc de treball de policia en relació amb el quadre de les exclusions que es determinen a l'annex 5 del Decret 40/2019, de 30 d'abril.

- Certificat d'antecedents penals en vigor.

- Permisos de conducció de les classes A2 i B en vigor.

- Declaració jurada de no haver estat separat del servei mitjançant expedient disciplinari de cap administració pública, i de no trobar-se inhabilitat per sentència ferma per al compliment de les funcions públiques, així com de no trobar-se en cap de les causes legals d'incapacitat i incompatibilitat previstes a la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.

- Declaració jurada o promesa que no ocupa cap lloc de treball ni exerceix cap activitat en el sector públic delimitat per l'article I de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats al personal al servei de les administracions públiques.

- Declaració jurada per la qual es compromet a dur armes i, si pertoca, a utilitzar-les.

- Certificat que acrediti estar en possessió de el nivell B2 (nivell avançat) del coneixement de la llengua catalana.

... / ...»

SEGON. MANTENIR inalterable la resta de les Bases del procés selectiu, publicades en el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 70, de 29 de maig de 2021, en tots els seus termes.

TERCER. PUBLICAR la rectificació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i al tauler digital d'anuncis del web municipal i la seu electrònica d'aquest Ajuntament [http://santantoni.sedelectronica.es]

QUART. Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar alternativament o el recurs de reposició potestatiu, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, davant l'Alcalde d'aquest Ajuntament, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o el recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu de Palma o, a elecció seua, el que correspongui al seu domicili, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la jurisdicció contenciosa administrativa. Si s'opta per interposar el recurs de reposició potestatiu, no es podrà interposar el recurs contenciós administratiu fins que aquell s'hagi resolt expressament o s'hagi produït la desestimació per silenci. Tot això sens perjudici que hom pugui interposar qualsevol altre recurs que estimi pertinent.

 

Sant Antoni de Portmany,  24 de juny de 2021

L'alcalde

Marcos Serra Colomar