Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Núm. 258727
Aprovació relació d’aspirants que han superat el procés selectiu per cobrir com a personal funcionari de carrera, 2 places vacants de la categoria d’oficial de la Policia Local i que seran nomenats com a personal funcionari en pràctiques al Consell Insular de Formentera

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa públic que la Presidenta del Consell Insular de Formentera, en data 17 de juny de 2021, ha dictat, entre d'altres, la següent resolució:

“DECRET DE PRESIDÈNCIA

SRA. ALEJANDRA FERRER KIRSCHBAUM, PRESIDENTA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA, ILLES BALEARS.

Vistes les bases que han regit el procés selectiu per cobrir com a personal funcionari de carrera, 2 places vacants de la categoria d'oficial de la Policia Local del Consell Insular de Formentera, per promoció interna, publicades al BOIB núm. 3, de 7 de gener de 2021.

Vist que l'extracte de l'esmentada convocatòria ha estat publicat al Butlletí Oficial de l'Estat (BOE) núm. 16 de 19 de gener de 2021.

Atès que aquest procés selectiu s'ha regit per les determinacions contingudes en aquesta convocatòria específica i per les Bases Generals de convocatòries de processos de selecció del Consell Insular de Formentera, publicades al BOIB núm. 46, de 5 d'abril de 2008.

Atès que al punt desè de les bases del procés selectiu per cobrir com a personal funcionari de carrera, 2 places vacants de la categoria d'oficial de la Policia Local, es disposa que resoltes les reclamacions, el Tribunal ha d'aprovar la relació definitiva de les puntuacions de la fase de concurs i la relació definitiva d'aspirants que han superat el procés selectiu.

Atesa l'acta núm. 8/2021 emesa pel Tribunal Qualificador en data 27 de maig de 2021, en la qual consta entre d'altres aspectes, la llista provisional d'aspirants seleccionats.

Atesa la diligència emesa pel Secretari del Tribunal Qualificador en data 8 de juny de 2021, el la qual consta que el resultat provisional de la fase de concurs i el llistat provisional d'aspirants seleccionats esdevenen definitius.

Atès que s'ha aixecat el segon estat d'alarma derivat de la pandèmia sanitària originada pel COVID-19, segons el Reial decret 926/2020, de 25 d'octubre, pel qual es declarava l'estat d'alarma per contenir la propagació d'infeccions causades pel SARS-CoV-2, publicat al BOE núm. 282, de 25 d'octubre de 2020, que es va prorrogar pel Reial decret 956/2020, de 3 de novembre, a la volta publicat al BOE publicat al BOE núm. 291, de 4 de novembre de 2020, en vigor fins al 9 de maig de 2021.

Segons l'evolució de la lluita contra la pandèmia, hom ha d'estar al que es deriva de la normativa següent aprovada pel Consell de Govern de les Illes Balears:

- Decret llei 5/2021, de 7 de maig, pel qual es modifiquen la Llei 16/2010, de 28 de desembre, de salut pública de les Illes Balears, i el Decret llei 11/2020, de 10 de juliol, pel qual s'estableix un règim sancionador específic per fer front als incompliments de les disposicions dictades per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19, publicat al BOIB núm. 60, de 8 de maig de 2021.

- Acord del Consell de Govern de dia 31 de maig de 2021 pel qual s'estableixen mesures excepcionals per prevenir i contenir la pandèmia ocasionada per la COVID-19 durant part del mes de juny de 2021 (BOIB núm. 74, de 5 de juny de 2021).

- Acord del Consell de Govern 4 de juny de 2021 pel qual s'estableixen els nivells d'alerta sanitària que s'han d'aplicar en cada una de les illes, es modifica l'Acord del Consell de Govern de 7 de maig de 2021 pel qual s'aprova el nou Pla de Mesures de Prevenció, Contenció i Coordinació per Fer Front a la Crisi Sanitària Ocasionada per la COVID-19 i s'estableixen mesures excepcionals de prevenció del contagi de la COVID-19 aplicables temporalment a les illes (BOIB núm. 73, de 4 de juny de 2021).

- Acord del Consell de Govern de dia 4 de juny de 2021 de modificació de l'Acord del Consell de Govern de dia 31 de maig de 2021 pel qual s'estableixen mesures excepcionals establertes per prevenir i contenir la pandèmia ocasionada per la COVID-19 durant part del mes de juny de 2021 (BOIB núm. 74, de 5 de juny de 2021).

Per tot això, i per les competències que té atribuïdes la Presidència segons el Decret de Presidència de data 2 de juliol de 2019 (BOIB núm. 102, de 25 de juliol de 2019), en relació amb l'article 9.2.l de la Llei 8/2000, de 27 d'octubre, de consells insulars, i tota la normativa aplicable que estigui vigent,

HE RESOLT

PRIMER.- APROVAR la relació d'aspirants que han superat el procés selectiu per cobrir com a personal funcionari de carrera, 2 places vacants de la categoria d'oficial de la Policia Local i que seran nomenats com a personal funcionari en pràctiques.

DNI aspirant

Resultat Fase d'oposició

Resultat Fase de concurs

Resultat final (amb utilització de la fórmula)

43.155.781-F

43,30

11,38

60,03 Punts

46.958.437-G

40,22

14,46

58,52 Punts

SEGON.- COMUNICAR als aspirants esmentats al punt primer, que disposen d'un termini de 20 dies hàbils a comptar des de la data de publicació d'aquest Decret de Presidència al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), per presentar els documents que acrediten que compleixen els requisits que exigeix la convocatòria. La documentació que han de presentar que com a mínim és la següent:

  1. Una fotocòpia compulsada del document nacional d'identitat en vigor o el resguard de la sol·licitud de renovació.
  2. Una fotocòpia compulsada de la titulació exigida.
  3. Certificat mèdic que acrediti l'aptitud per desenvolupar les funcions pròpies de la categoria d'Oficial.
  4. Acreditar el coneixement de la llengua catalana, mitjançant l'aportació del certificat de nivell B2 de coneixements de català.
  5. Acreditació de tenir la condició de personal funcionari de carrera i l'antiguitat que s'especifica a continuació :
  6. Promoció interna en el mateix cos de policia local: dos anys en la categoria de policia
  7. Certificat de no tenir antecedents penals per delictes dolosos.
  8. Còpia els permisos de conducció de les classes A2 i B en vigor.

No requereixen presentació aquells documents que es trobin en poder del Consell Insular de Formentera o se'n pugui comprovar la informació per tècniques telemàtiques segons es regula en l'article 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest darrer cas, l'interessat ha d'indicar en quin moment i davant quin òrgan administratiu va presentar els documents esmentats, i les administracions públiques els han de sol·licitar electrònicament a través de les seves xarxes corporatives o d'una consulta a les plataformes d'intermediació de dades o altres sistemes electrònics habilitats a l'efecte.

TERCER.- COMUNICAR als aspirants que l'incompliment d'aquest termini o si de l'examen de la documentació presentada se'n dedueix que els aspirants no compleixen els requisits que s'exigeixen en la convocatòria, suposarà la pèrdua del dret a ser nomenats funcionaris en pràctiques i quedaran sense efecte totes les actuacions anteriors relatives al seu nomenament.

QUART.- COMUNICAR als aspirants que una vegada presentada la documentació, i si tot és correcte, s'efectuarà el corresponent nomenament com a funcionari/ària en pràctiques de la categoria d'oficial de policia local.

CINQUÈ.- COMUNICAR als aspirants que per completar el procediment selectiu és necessari superar un període de pràctiques. Aquest període està integrat per la superació del curs de capacitació corresponent a la categoria d'oficial (a excepció de les persones que acreditin haver-lo superat i el tinguin degudament actualitzat) i per la superació de la fase de pràctiques en el municipi de Formentera, relacionades amb les funcions pròpies d'aquesta categoria.

SISÈ.- COMUNICAR als aspirants que aquelles persones que no superin el període de pràctiques d'acord amb el procediment de qualificació previst, perdran el dret al seu nomenament com a personal funcionari de carrera del Consell Insular de Formentera, mitjançant una resolució motivada de la presidenta de la corporació, a proposta de l'òrgan responsable de l'avaluació del període de pràctiques.

SETÈ.- COMUNICAR als aspirants que aquest decret exhaureix la via administrativa, i el mateix es pot recórrer en els termes que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

VUITÈ.- PUBLICAR el Decret de Presidència present al tauler d'anuncis de l'OAC del Consell insular de Formentera, a la web de la corporació, www.consellinsulardeformentera.cat, i al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

La presidenta,                                                                      El secretari,

Alejandra Ferrer Kirschbaum                                               Ángel Custodio Navarro Sánchez”

 

La qual cosa es publica, per a general coneixement, i conforme a la normativa de funció pública.

 

Formentera, 21 de juny de 2021

La presidenta

Alejandra Ferrer Kirschbaum