Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 256850
Resolució de la directora general Recerca en Salut, Formació i Acreditació, en virtut d'encomana de la presidenta de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears, de 23 d'abril de 2021, segons article 28.3 dels Estatuts de la Fundació IdISBa, per la qual es convoca un procés selectiu per a la contractació d'una tècnica o tècnic (Grup C) per al departament de projectes competitius

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), estableix en l'article 15 la competència per ordenar la inserció d'edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i, en el punt 4, especifica que les institucions o ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, ens o institució que emana el text.

D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels Estatuts de la Fundació, la direcció gerència de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior de personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles actuacions que en aquesta matèria li siguin encomanades, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dict la següent

RESOLUCIÓ

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d'una tècnica o tècnic (Grup C) per al departament de projectes competitius (veure annex adjunt).

 

Palma, 17 de juny de 2021

La directora general de Recerca en Salut, Formació i Acreditació Asunción Sánchez Ochoa (En virtut de l'encomana de la presidenta de la Fundació, de 23 d'abril de 2021, segons article 28.3 dels Estatuts de la Fundació IdISBa)

 

ANNEX I ​​​​​​​Convocatòria per a la contractació d'una tècnica o tècnic (Grup C) per al departament de projectes competitius de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

La Fundació té encomanades, entre altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos a el servei de l'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i la innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita efectuar la incorporació temporal d'una tècnica o tècnic (Grup C) per al departament de projectes competitius.

L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, de el sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L'apartat segon B de l'Acord de Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast de control del punt 5 de l'Acord de Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en l'exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigent:

CONVOCO

El procés per a la contractació d'una tècnica o tècnic (grup C) per al departament de projectes competitius, les característiques i els criteris de selecció següents:

I. Requisits de la plaça

• Títol de batxillerat, títol de tècnic superior corresponent a cicles formatius de grau superior, títol de tècnic especialista corresponent a formació professional de segon grau, o un títol equivalent.

• Nivell B2 Català

• Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos en què, d'acord amb l'article 57 de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (EBEP), es permeti l'accés a l'ocupació pública.

• Tenir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.

• Tenir 16 anys i no excedir l'edat de jubilació forçosa.

• No haver patit un acomiadament per mitjà d'un expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en inhabilitació absoluta o especial per a llocs o càrrecs públics per mitjà d'una resolució judicial . En el cas de ser ciutadà o ciutadana d'un altre estat, no estar inhabilitat o en una situació equivalent ni haver rebut cap sanció disciplinària o equivalent que li impedeixi accedir a l'ocupació pública en el seu estat i en els mateixos termes.

• Omplir el formulari d'autoavaluació (annex III de la convocatòria).

No es valoraran els CV de les persones que no compleixin els requisits

II. Funcions de la plaça

• Elaboració d'informes periòdics i finals de seguiment econòmic.

• Elaboració de justificacions econòmiques de projectes competitius i / o subvencions.

• Interlocució amb els organismes finançadors.

• Preparació de la documentació per a auditories i tancament de projectes.

• Seguiment econòmic i financer dels projectes i de compliment normatiu.

• Tramitació d'incidències al llarg de la vida del projecte: altes i baixes d'investigadors, canvis de partida, pròrrogues, trasllats de projectes, etc.

III. Presentació de sol·licituds

Es poden presentar les sol·licituds en el registre físic de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears (IdISBa), situat en Carretera Valldemossa, 79 Son Espases, edifici S, 1r pis, o mitjançant el correu electrònic de el Departament de Recursos Humans (idisba.rrhh@ssib.es.)

El termini de recepció de sol·licituds serà de 15 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.

Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i la documentació acreditativa dels mèrits que al·leguin en la forma que estableixen aquestes bases. No es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.

IV. Admissió de les persones aspirants

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i documentació relativa als requisits per participar en el procediment de selecció, es publicarà una resolució, en la pàgina web de la fundació, mitjançant la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses , amb la indicació de les causes d'exclusió.

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a partir de l'endemà de la publicació de la resolució provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En el cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que desisteixen en la seva sol·licitud.

Finalitzat el termini indicat en el paràgraf anterior, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu. La resolució es publica a la pàgina web de la fundació.

V. Reserva a favor de les persones amb discapacitat

Existeix en el IdISBa una reserva de el 7% dels llocs de treball per a persones amb discapacitat d'acord amb el Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'EBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada per a aquest fi.

VI. Tribunal qualificador

• Isabel Terol Doménech, tècnica de projectes competitius de l'IdISBa.

• Salvador Marcus, tècnic gestor de projectes no competitius de l'IdISBa.

• Miquel Obrador Bou, tècnic econòmic de l'IdISBa.

• Carolina Millán Pons, tècnica de recursos humans de l'IdISBa, actuant com a secretària del tribunal amb veu i vot.

El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació de les candidates o candidats.

VII. Resolució de la convocatòria i publicació de borsa

El Tribunal Qualificador un cop finalitzat el procés selectiu, elaborarà una llista definitiva de totes les persones aspirants que formen part del procés selectiu, per ordre de puntuació obtinguda, la qual es publicarà a la WEB de la Fundació.

La contractació de l'aspirant o de l'aspirant més idoni es realitzarà d'acord amb l'ordre de prelació obtingut.

La durada de la borsa de treball serà de 2 anys des de la seva publicació.

VIII. Modalitat de contractació

Contracte d'interinitat subjecte a oferta pública d'ocupació, a temps complet, (37,50 hores setmanals de dilluns a divendres).

Remuneració: 21.597,36 euros anuals bruts (pagues extraordinàries incloses).

Ubicació de centre de treball: IdISBa, edif. S de l'Hospital Universitari Son Espases.

IX. Acreditació dels requisits i mèrits

Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia compulsada de la següent documentació.

a) Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable de l'entitat on s'han presentat els serveis, amb especificació de el temps d'experiència en els àmbits valorables en aquesta convocatòria. Si no és possible, s'ha de presentar el contracte juntament amb la vida laboral.

b) Titulació acadèmica: còpia de les dues cares del títol.

c) Cursos, seminaris, beques, etc .: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa o els crèdits aconseguits.

d) Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedit per un òrgan competent (Escola Oficial d'Idiomes, Conselleria, UIB, British Council o University of Cambridge).

e) Projectes: certificat de l'entitat en què s'ha dut a terme el projecte, en el qual s'esmenti el nom de el projecte i el càrrec executat (signat per la persona competent).

f) Publicacions: un exemplar de la primera pàgina de la publicació o referència bibliogràfica identificativa de la publicació i de la seva autoria.

Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats de el barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb el autobarem que acompanya aquestes bases com l'annex II).

La documentació acreditativa de tots els mèrits s'ha de presentar juntament amb la sol·licitud. En cas de presentar inicialment còpies no confrontades, s'haurà de presentar a l'entrevista la documentació original acreditativa de tots els mèrits. En cas que l'entrevista es realitzi de forma virtual està documentació haurà de presentar original en el moment que sigui requerit pel departament de recursos humans.

 

X. Procediment de selecció

Valoració de mèrits acreditats pels i les aspirants, d'acord amb el barem que apareix a continuació, a més d'una entrevista personal.

1. Experiència professional en tasques pròpies de el lloc de treball. Màxim 4.5 punts.

• Experiència en gestió de projectes competitius, públics o privats, en l'àmbit sanitari, concretament a la justificació dels projectes competitius; 0,1 punts per mes treballat. Màxim 4,5 punts.

• Experiència en gestió de projectes competitius, públics o privats, concretament a la justificació dels projectes competitius; 0,07 punts per mes treballat. Màxim 3 punts.

• Experiència en tasques relacionades a el lloc de treball (tasques econòmiques, financeres i de compliment normatiu); 0,04 punts per mes treballat. Màxim 2 punts.

2. Formació relacionada amb el lloc de treball. Màxim 2 punts:

• Titulació universitària de grau superior: 1 punt. Màxim 1 punt.

• Titulacions de Cicle formatiu de grau superior relacionat amb el lloc de treball: 0,50 punts per títol. Màxim 1 punt.

• Formació especialitzada en l'àmbit de la gestió de projectes: 0,05 punts per cada 10 hores acreditades. Màxim 1 punt.

• Formació en comptabilitat analítica: 0,05 punts per cada 10 hores acreditades. Màxim 1 punt.

• Formació en ofimàtica: 0,05 punts per cada 10 hores acreditades. Màxim 0,5 punts.

3. Coneixements d'idiomes (0.5 punt màx.). Només es valorarà el nivell més alt de cada idioma.

• Anglès nivell B2 (0.12 punts per certificat)

• Anglès i / o català nivell C1 (0,25 punts per certificat)

• Anglès i / o català nivell C2 (0,50 punts)

4. Fase d'entrevista (màxim 1 punt):

Es realitzarà una entrevista personal i / o demostració pràctica d'habilitats, on es valorarà l'adequació de la candidata o del candidat a el lloc de treball. El dia i l'hora es publicarà al web de la Fundació www.idisba.es.

El tribunal pot acordar que la celebració de l'entrevista sigui de forma virtual.

La persona candidata ha de confirmar la realització de l'entrevista perquè li sigui adjudicada una hora concreta. La no realització de l'entrevista suposarà l'exclusió del procés selectiu. El tribunal pot acordar que la celebració de l'entrevista sigui de forma virtual.

La persona candidata haurà d'aportar a l'entrevista els documents originals per a poder confrontar-les cas de no haver-los aportat ja confrontats juntament amb la sol·licitud. No presentar-se a l'entrevista és causa d'exclusió.

XI. recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es pugui interposar un altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.

 

ANNEX II Formulari d'inscripció per la contractació d'una tècnica o tècnic (Grup C) pel departament de projectes competitius de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears

Nom:

Cognom:

DNI:

Direcció:

Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

EXPOS

Que he tingut coneixements de la convocatòria per la contractació d'una tècnica o tècnic (Grup C) pel departament de projectes competitius de la Fundació d'Investigació Sanitària Illes Balears.

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

  • Titulacions requerides. (Documents 1)
  • Títol de batxillerat o FP. (Doc. 1.1)
  • Certificat de català B2. (Doc. 1.2)
  • Fotocòpia del DNI o NIE. (Document 2)
  • CV actualitzat. (Document 3)
  • Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada (Especificar en l'autobarem)

DECLAR

  • Estar en possessió de la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques.
  • No haver patit un acomiadament mitjançant expedient disciplinari de servei de cap entitat de el sector públic, d'òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar inhabilitat o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el meu Estat i en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.

Així, per tot l'exposat,  SOL·LICIT:

La meva admissió per formar part del procés selectiu per la contractació d'una tècnica o tècnic (Grup C) pel departament de projectes competitius de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears

Palma, _________________

Firma

 

 

 

ANNEX III AUTOEVALUACIÓ DE MÈRITS

Convocatòria per a la contractació d'una tècnica o tècnic (Grup C) per al departament de projectes competitius de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

NOM

 

PUNTS MÁX.

PUNTS

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA*

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL RELACIONADA AMB EL LLOC DE FEINA

4,5

 

 

Experiència en gestió de projectes competitius, públics o privats, en l'àmbit sanitari, concretament a la justificació dels projectes competitius; 0,1 punts per mes treballat. Màxim 4,5 punts.

4.5

 

 

Experiència en gestió de projectes competitius, públics o privats, concretament a la justificació dels projectes competitius; 0,07 punts per mes treballat. Màxim 3 punts.

3

 

 

Experiència en tasques relacionades a el lloc de treball (tasques econòmiques, financeres i de compliment normatiu); 0,04 punts per mes treballat. Màxim 2 punts

2

 

 

FORMACIÓ RELACIONADA AMB EL LLOC DE FEINA

4

 

 

Titulació universitària de grau superior: 1 punt. Màxim 1 punt.

1

 

 

Titulacions de Cicle formatiu de grau superior relacionat amb el lloc de treball: 0,50 punts per títol. Màxim 1 punt.

1

 

 

Formació especialitzada en l'àmbit de la gestió de projectes: 0,05 punts per cada 10 hores acreditades. Màxim 1 punt.

1

 

 

Formació en comptabilitat analítica: 0,05 punts per cada 10 hores acreditades. Màxim 1 punt.

1

 

 

Formació en ofimàtica: 0,05 punts per cada 10 hores acreditades. Màxim 0,5 punts.

0.5

 

 

CONEIXEMENT D'IDIOMES

1

 

 

Anglès nivell B2 (0.12 punts per certificat)

 

 

 

 Anglès i / o català nivell C1 (0,25 punts per certificat)

 

 

 

Anglès i / o català nivell C2 (0,50 punts)

 

 

 

ENTREVISTA

1

X

 

TOTAL

 

 

* Es necessari especificar con claritat cada un dels documentes acreditatius que s'adjunten pel correcte còmput dels punts. (Ex.: certificat B2 d' anglès de l'EOI de Palma)