Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 251742
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual s'accepta la cessió temporal i gratuïta d'ús de catorze tauletes, catorze fundes i catorze cables de seguretat antirobatori, valorada en 2.600 €, per un període màxim tres anys, per l'Associació Pitiüsa d'Ajuda a Afectats de Càncer, destinada a l'Hospital Can Misses

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. En data 24 de maig de 2021, té entrada a la Subdirecció de Pressupostos i Control de la Despesa la documentació enviada per la Gerència de l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera (ASEF) per a la tramitació de l'expedient per a l'acceptació de la cessió que fa l'Associació Pitiüsa d'Ajuda a Afectats de Càncer a favor del Servei de Salut de les Illes Balears, de catorze tauletes, catorze fundes i catorze cables de seguretat antirobatori, per un període màxim de tres anys, per ser destinada a l'Hospital Can Misses.

Entre la documentació hi ha el següent:

a) La sol·licitud de tramitació de la cessió per part de la directora gerent de l'ASEF, de data 21 de maig de 2021.

b) L'escrit de la presidenta de l'Associació Pitiüsa d'Ajuda a Afectats de Càncer, de data 30 de març de 2020, amb el qual s'ofereixen en cessió catorze tauletes, catorze fundes i catorze cables de seguretat antirobatori, el valor del qual és de 2.600 €, per al Servei de Salut de les Illes Balears i amb destinació a l'Hospital Can Misses. La cessió es fa de manera altruista i no necessita fungible específic.

c) L'acord, de data 30 de març de 2020, amb l'Associació Pitiüsa d'Ajuda a Afectats de Càncer, en el qual s'estableixen, entre d'altres, les clàusules següents:

 

SEGUNDA. - Esta cesión se hace efectiva con carácter extraordinario y no supone la asunción de ninguna obligación adicional para ninguna de las dos partes que suscriben el presente documento. En ningún caso beneficia a ningún profesional sanitario ni constituye un incentivo para la recomendación, prescripción, compra, suministro, venta o administración de productos de marca determinada.

TERCERA. - La cesión no comporta gasto para el Servicio de Salud de las Islas Baleares ni para el Hospital Can Misses.

CUARTA. - Los equipamientos cedidos serán en todo momento propiedad de APAAC (cesión) y el coste del mantenimiento, tanto preventivo como correctivo, durante la vigencia del presente acuerdo correrá a cargo del Hospital Can Misses.

QUINTA. – Se reserva el derecho a retirar los equipos cedidos previo aviso con una antelación de 3 meses,

SEXTA. – El presente acuerdo de cesión tiene una duración máxima de 3 años.

 

d) L'informe de necessitat emès pel facultatiu especialista d'àrea del Servei d'Oncologia de l'Hospital Can Misses, de data 25 de març de 2020.

e) La factura dels béns.

f) Documentació acreditativa de l'Associació Pitiüsa d'Ajuda a Afectats de Càncer i la seva representació.

2. En data 31 de maig de 2021, el director general del Servei de Salut de les Illes Balears dicta la Resolució d'inici de l'expedient per a l'acceptació de la cessió que fa l'Associació Pitiüsa d'Ajuda a Afectats de Càncer a favor del Servei de Salut de les Illes Balears, de catorze tauletes, catorze fundes i catorze cables de seguretat antirobatori, amb destinació a l'Hospital Can Misses.

3. L'11 de juny de 2021, el subdirector de Pressupostos i Control de la Despesa emet l'informe favorable a la cessió temporal i gratuïta d'ús de catorze tauletes, catorze fundes i catorze cables de seguretat antirobatori, el valor del qual és de 2.600 €, per un període màxim de tres anys, per l'Associació Pitiüsa d'Ajuda a Afectats de Càncer, amb destinació a l'Hospital Can Misses.

Fonaments jurídics

1. El Codi Civil aprovat pel Reial decret de 24 de juliol de 1889.

2. La Llei 6/2001, d'11 d'abril, de patrimoni de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

3. La Llei 5/2003, de 4 d'abril, de salut de les Illes Balears.

4. La Llei 33/2003, de 3 de novembre, de patrimoni de les administracions públiques.

5. La Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

6. El Reial decret 1373/2009, de 28 d'agost, pel qual s'aprova el Reglament general de la Llei 33/2003, de 3 de novembre.

7. El Decret 127/2005, de 16 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desenvolupament de la Llei 6/2001.

8. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú.

9. La Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del sector públic.

10. El Decret 39/2006, de 21 d'abril, pel qual s'aproven els estatuts de l'ens públic Servei de Salut de les Illes Balears.

11. La Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

12. El Decret 63/2019, de 2 d'agost, pel qual s'estableix l'estructura orgànica bàsica del Servei de Salut de les Illes Balears.

13. El Decret 9/2019, de 2 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es determina la composició del Govern i s'estableix l'estructura de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

14. El Decret 12/2019, de 2 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

15. La resta de disposicions d'aplicació legal.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Acceptar la cessió temporal i gratuïta d'ús de catorze tauletes, catorze fundes i catorze cables de seguretat antirobatori, el valor del qual és de 2.600 €, per un període màxim de tres anys, per l'Associació Pitiüsa d'Ajuda a Afectats de Càncer, amb destinació a l'Hospital Can Misses.

2. Notificar aquesta resolució al cedent i publicar-la en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució —que esgota la via administrativa— es pot interposar un recurs contenciós administratiu, previ requeriment en els termes exposats en l'article 44 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant els Jutjats Contenciosos Administratius de Palma en el termini de dos mesos comptador des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta Resolució, de conformitat amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

  

Palma, 16 de juny de 2021

El director general del Servei de salut

Julio Miguel Fuster Culebras