Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 249312
Resolució de la directora general Recerca en Salut, Formació i Acreditació, en virtut de l'encomana de la presidenta de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears, de 23 d'abril de 2021, segons article 28.3 dels Estatuts de la Fundació IdISBa, per la qual es convoca un procés selectiu per a la contractació de quatre graduats universitaris en ciències de la salut o àrees relacionades amb el referit camp pel projecte García Palmer 2021 de la Fundació Institut d’Investigació Sanitària Illes Balears (IdISBa)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), estableix en l'article 15 la competència per ordenar la inserció d'edictes en el BOIB i, en el punt 4, especifica que les institucions o ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució que emana el text.

D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels estatuts de la Fundació, la direcció gerència  de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles actuacions que en aquesta matèria li siguin encomanades, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dicto la següent

RESOLUCIÓ

1. Aprovar la convocatòria d'un procés selectiu per a la contractació de quatre graduats universitaris en ciències de la salut o àrees relacionades amb el referit camp , amb les especificacions i els requisits que estableix l'annex 1 d'aquesta Resolució.

2. Aprovar les bases d'aquesta convocatòria, que s'especifiquen en l'annex 1,

3. Ordenar la inserció de la present Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 11 de juny de 2021

La directora general d'Investigació en Salut, Formació i Acreditació

Asunción Sánchez Ochoa

(En virtut de l'encomana  de la presidenta de la Fundació, de 23 d'abril de 2021,

segons article 28.3 dels Estatuts de la Fundació IdISBa)

 

ANNEX I Convocatòria del  procés selectiu per a la contractació de quatre graduats universitaris  en ciències de la salut o àrees relacionades amb el referit camp pel projecte García Palmer 2021, de l'IdISBa

La Fundació té encomanades, entre d'altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei d'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i la innovació en el camp de la salut.

 

El projecte García Palmer 2021 de la Fundació pretén apropar la recerca biosanitària als estudiants universitaris amb la realització de treballs teòrics i experimentals d'introducció a la recerca biosanitària a un laboratori d'investigació, en qualsevol de les àrees d'investigació desenvolupada a l'IdISBa.

L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L'apartat segon B de l'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast de control del punt 5 de l'Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma.

Per tot això, i en l'exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels estatuts fundacionals vigents,

CONVOC

El procés selectiu per a la contractació de quatre estudiants de grau  en ciències de la salut o àrees relacionades en el referit camp pel projecte García-Palmer 2021 a l'IdISBa, amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

I. Requisits de la plaça

  • Haver estat matriculat al darrer curs d'un grau universitari en ciències de la salut o d'àrees relacionades en el referit camp durant el curs acadèmic 2020/2021,  (expedient acadèmic i matricula del darrer curs).

  • Tenir un expedient acadèmic de grau amb nota mínima de 7 (a l'escala 0-1012.

  • Haver estat acceptats per algun dels possibles grups receptors. (annex III). Tan sols s'admetrà un document d'acceptació de grup per candidat. Els grups d'investigació poden presentar un màxim de dues sol·licituds, per bé que es limita a una única concessió per grup.

  • Nivell de coneixements de llengua catalana: nivell B2.

  • Tenir la nacionalitat espanyola, o una altra nacionalitat en els casos en què l'article 57 del Text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (TREBEP) es permeti l'accés a l'ocupació pública.

  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.

  • Tenir complerts setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.

  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

  • Formulari d'autoavaluació emplenat (annex IV de la convocatòria).

No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.

II. Funcions

  • Desenvolupar treballs experimentals, estudis i aprenentatge de les distintes metodologies i tècniques en l'àmbit d'una àrea de la investigació sanitària..

  • Recerques bibliogràfiques.

  • Lectura crítica de bibliografia científica.

  • Anàlisi de dades i resultats.

  • Altres activitats o conceptes que consideri necessàries i oportunes el responsable del grup d'investigació de l'IdisBa.

  • Un cop finalitzades el contracte, i sempre en el mes següent a aquesta data, les persones contractades hauran de lliurar al Director Científic de l'IdISBa una memòria on consti els trets més destacables del desenvolupament de la seva feina.

III. Presentació de sol·licituds

Es poden presentar les sol·licituds en el registre físic de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears (IdISBa), situat en Carretera Valldemossa, 79 Son Espases, edifici S, 1r pis, o mitjançant el correu electrònic de el Departament de Recursos Humans (idisba. rrhh@ssib.es.)

El termini de recepció de sol·licituds serà de 10 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.

Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i la documentació acreditativa dels mèrits que al·leguin en la forma que estableixen aquestes bases. No es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.

IV. Admissió de les persones aspirants

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i de la documentació relativa als requisits per participar en el procediment de selecció, es publicarà una resolució (a la pàgina web de l'IdISBa) mitjançant la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb indicació de les causes d'exclusió.

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a partir de l'endemà de la publicació de la resolució provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En el cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que desisteixen en la seva sol·licitud.

Finalitzat el termini indicat en el paràgraf anterior, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu.

V. Reserva a favor de les persones amb discapacitat

Existeix en l'IdISBa una reserva de el 7% dels llocs de treball per a persones amb discapacitat, d'acord amb el Reial Decret Llei 5/2015 de l'TREBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada per a aquest fi.

VI. Tribunal qualificador

  • Dr. Miquel Fiol, director científic de l'IdISBa.

  • Dr. Daniel H Lopez, gestor científic de l'IdISBa.

  • Dra. Julia Garcia-Fuster, subdirectora científica de l'IdISBa.

  • Responsable de Recursos Humans de l'IdISBa, en qualitat de secretari o secretària del tribunal.

El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació de candidats i candidates.

VII. Resolució de la convocatòria

Una vegada finalitzat el procés selectiu, el tribunal qualificador elaborarà una llista definitiva de totes les persones aspirants que formin part del procés selectiu, per ordre de puntuació obtinguda. Aquesta llista serà publicada a la web de la Fundació.

La contractació de la persona aspirant més idònia es realitzarà d'acord amb l'ordre de prelació.

VIII. Modalitat de contractació

Contracte d'obra i servei a temps parcial (30 hores setmanals), amb una durada màxima de dos mesos compresos entre el dia  01 de juliol a 30 de setembre de 2021 sense possibilitat de prorroga.

Remuneració: 887,00 euros bruts mensuals.

IX. Acreditació dels requisits i mèrits

Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia confrontada de la següent documentació.

a. Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable de l'entitat on s'han presentat els serveis amb especificació del temps d'experiència en els diferents àmbits que es valoren en aquesta convocatòria. En cas de no ser possible, s'ha de presentar contracte i vida laboral.

b. Titulació acadèmica: còpia de les dues cares del títol, resguard de pagament del títol i expedient acadèmic.

c. Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa.

d. Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedit per l'òrgan competent (EOI, Conselleria, UIB o altres universitats o centres d'acreditació de reconegut prestigi).

 

e. Publicacions: còpia de la primera pàgina de la publicació o referència bibliogràfica identificativa de la publicació i de la seva autoria.

f. Carta de motivació, signada per l'aspirant.

Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l'autobarem que acompanya a aquestes bases).

La documentació acreditativa de tots els mèrits s'hauran de presentar juntament amb la sol·licitud. En cas d'haver-hi presentat inicialment còpies no confrontades, s'haurà de presentar a l'entrevista la documentació original acreditativa de tots els mèrits.

X. Procediment de selecció

Valoració de mèrits acreditats per les persones aspirants, d'acord amb el següent barem, a més d'una entrevista personal.

1. Experiència professional en tasques pròpies del lloc de treball (0.5 punts màx.)

Experiència prèvia en activitats d'investigació en centres d'investigació públics o privats: 0.1 punts per mes treballat.

2. Formació relacionada amb el lloc de treball (6 punt màx.)

  • Expedient acadèmic de grau a partir de 7 punts (escala de 0 a 10 3): 0.167 punts per cada 0.1 addicional; 5 punts màxim.

  • Formació complementaria relacionada amb el lloc de feina: 0.01 punts per cada 10 hores acreditades; 0.5 punts màxim.

3. Publicacions d'articles i comunicació a congressos (1.5 punts màxim)

  • Publicacions en revistes indexades en el JCR (Journal Citation Report):

  • Primer autor o autor de correspondència: 0.5 punts.

  • Autor col·laborador: 0.25 punts.

  • Revisions:

  • Primer autor o autor de correspondència: 0.25 punts.

  • Autor col·laborador: 0.10 punts

  • Comunicació, ponència o pòster a congressos

  • Primer autor o ponent : 0.10 punts.

  • Autor col·laborador: 0.05 punts.

4. Coneixement d'idiomes (1 punt màx.)

  • Nivell B2 d'anglès (First): 0.25 punts.

  • Nivell C1 de català i anglès (Advanced): 0.5 punts.

  • Nivell C2 de català i anglès (Proficiency): 1 punts.

5. Entrevista personal i carta de motivació (1 punt màx.)

L'aspirant a la plaça haurà de presentar una carta de motivació (màxim 200 paraules) que serà valorada pel tribunal, així com una entrevista personal que versarà sobre els coneixements de l'estudiant sobre la matèria en la qual serà contractada. La persona candidata haurà d'aportar a l'entrevista els documents originals per a poder acarar-los en cas de no haver-los aportat acarats juntament amb la sol·licitud.

El dia i l'hora de l'entrevista es publicaran a la web de la Fundació: www.idisba.es. La persona candidata ha de confirmar la realització de l'entrevista perquè li sigui adjudicada una hora concreta. En el supòsit que l'entrevista es realitzi per mitjans virtuals, la documentació original s'haurà de presentar quan així ho requereixi el Departament de Recursos Humans.

La no realització de l'entrevista suposarà l'exclusió del procés selectiu.

 

XI. Recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es pugui interposar un altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.

  

Palma, 11 de juny de 2021

La directora general d'Investigació en Salut, Formació i Acreditació

Asunción Sánchez Ochoa

(En virtut de l'encomana  de la presidenta de la Fundació, de 23 d'abril de 2021,

segons article 28.3 dels Estatuts de la Fundació IdISBa)

  

 

​​​​​​​ANNEX II FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Formulari d'inscripció per a la convocatòria del  procés selectiu per a la contractació de quatre graduats universitaris  en ciències de la salut o àrees relacionades amb el referit camp pel projecte García Palmer 2021, de l'IdISBa

Nom:

Cognoms:

DNI:

Direcció:

Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

EXPÒS

Que he tingut coneixement de la convocatòria del procés selectiu per a la contractació de quatre graduats universitaris en ciències de la salut o àrees relacionades amb el referit camp pel projecte García Palmer 2021, de l'IdISBa

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

  • Titulació exigida com a requisit (expedient acadèmic i matricula del darrer curs). (Document 1)

  • Fotocòpia del DNI o NIE. (Document 2)

  • CV actualitzat. (Document 3)

  • Compromís d'acollida del grup receptor (annex III)

  • Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada. (Especificar a l'autobarem)

DECLAR

  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.

  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el meu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

Així, per tot l'exposat,

SOL·LICIT

La meva admissió per a formar part del procés selectiu de la convocatòria del procés selectiu per a la contractació de quatre graduats universitaris en ciències de la salut o àrees relacionades amb el referit camp pel projecte García Palmer 2021, de l'IdISBa

Palma, _____________________

Signatura

 

 

ANNEX III ​​​​​​​ COMPROMIS D'ACOLLIDA

Convocatòria del  procés selectiu per a la contractació de quatre graduats universitaris  en ciències de la salut o àrees relacionades amb el referit camp pel projecte García Palmer 2021, de l'IdISBa

DADES PERSONALS

NOM

LLINATGE 1

LLINATGE 2

NIF/NIE/PASSAPORT

GRUP DE RECERCA EN QUÈ HA ESTAT ACCEPTAT

 

 

NOM I LLINATGES DEL RESPONSABLE DEL GRUP IDISBA

 

 

NOM I LLINATGES DE L'INVESTIGADOR/A-SUPERVISOR IDISBA

 

 

 

Signatura del responsable de grup

 

 

 

 

Data:

Signatura de l'investigador/a Supervisor

 

 

 

 

Data:

Signatura del Candidat/a

 

 

 

 

Data:

  

 

​​​​​​​ANNEX IV AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS

Convocatòria del  procés selectiu per a la contractació de quatre graduats universitaris  en ciències de la salut o àrees relacionades amb el referit camp pel projecte García Palmer 2021, de l'IdISBa

NOM

 

PUNTS MÀX.

PUNTS

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA*

EXPERIÈNCIA LABORAL RELACIONADA

0.5

 

 

En activitats d'investigació en centres d'investigació públics o privats: 0.1 p./mes

0.5

 

 

FORMACIÓ ACADÈMICA

6

 

 

Expedient acadèmic de grau a partir de 7 punts (escala 0-10): 0.167 p./0.1 addicional

5

 

 

Formació complementaria relacionada amb el lloc de feina: 0.01 p./10hores

1

 

 

PUBLICACIONS D'ARTICLES I COMUNICACIONS A CONGRESSOS

1.5

 

 

Publicacions en revistes indexades al JCR:

  • Primer autor o autor de correspondència: 0.50 p.

  • Autor col·laborador: 0.25 p.

1.5

 

 

Revisions:

  • Primer autor o autor de correspondència: 0.25 p.

  • Autor col·laborador: 0.10 p.

1.5

 

 

Comunicació, ponència o pòster a congressos:

  • Primer autor o autor de correspondència: 0.10 p.

  • Autor col·laborador: 0.05 p.

1.5

 

 

CONEIXEMENT D'IDIOMES

1

 

 

Nivell B2 d'anglès (First): 0.25 punts

0.25

 

 

Nivell C1 d'anglès o català (Advanced): 0.50 punts

1

 

 

Nivell C2 d'anglés o català (Proficiency): 1 punt

1

 

 

ENTREVISTA I CARTA DE PRESENTACIÓ

1

X

 

TOTAL

 

 

* És necessari especificar amb claredat cadascun dels documents acreditatius que adjunteu per al correcte còmput de la puntuació. (P. ex.: certificat B2 d'anglès de l'EOI de Palma)

 

[1] D'acord amb el que estableix el RD 1125/2003 a escala 0-10

[2] Els candidats amb expedients estrangers hauran d'adjuntar l'equivalència del seu expedient d'acord a l'Agència Nacional d'Avaluació i Acreditació-ANECA

[3] D'acord amb el que estableix el RD 1125/2003 a escala 0-10.