Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 228091
Decret del president del Patronat per a la Gestió i Funcionament de l’Escola de Turisme del Consell Insular d’Eivissa d’aprovació de les bases i la convocatòria extraordinària d'ajuts econòmics individuals als alumnes de l'Escola de Turisme, corresponent a l'any acadèmic 2020-2021, del Patronat per a la Gestió i el Funcionament de l'Escola de Turisme del Consell Insular d'Eivissa, per a estudiants amb circumstàncies personals adverses derivades de la crisi sanitària motivada per la pandèmia de la COVID-19

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El president del Patronat per a la Gestió i Funcionament de l'Escola de Turisme del Consell Insular d'Eivissa, en data 3 de juny de 2021, per Decret de Presidència aprovà el següent acord:

(...)

PRIMER.- APROVAR les bases i la convocatòria per a la concessió d'ajudes a estudiants de l'Escola de Turisme del Consell Insular d'Eivissa matriculats al curs 2020-2021 que puguin acreditar haver-se vist afectats econòmicament per la crisi derivada de la COVID-19 i que tal circumstància hagi afectat al normal desenvolupament del curs universitari.

SEGON.- APROVAR la dotació econòmica d'aquestes subvencions per un import màxim de trenta mil euros 30.000.-€), a càrrec de l'aplicació pressupostaria 3241-48100 del vigent pressupost.

TERCER.- PUBLICAR les bases al Butlletí Oficial de les Illes Balears i remetre la convocatòria i un extracte a la Base de Dades Nacional de Subvencions a l'efecte del disposat a l'article 20.8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

(...)”

Eivissa, 7 de juny de 2021

La cap de Secció d'Indústria del Departament

de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal

Olga Torres Ribas

 

Convocatòria extraordinària d'ajuts econòmics individuals als alumnes de l'Escola de Turisme, corresponent a l'any acadèmic 2020-2021, del Patronat per a la Gestió i el Funcionament de l'Escola de Turisme del Consell Insular d'Eivissa, per a estudiants amb circumstàncies personals adverses derivades de la crisi sanitària motivada per la pandèmia de la COVID-19

Primera.

Justificació

El Patronat per a la Gestió i el Funcionament de l'Escola de Turisme del Consell Insular d'Eivissa, adscrit a la Universitat de les Illes Balears, es constitueix com a organisme autònom local, de conformitat amb el que preveuen els articles 85.2 b i 85 bis de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, té personalitat jurídica pròpia i autonomia financera i funcional.

El Patronat per a la Gestió i el Funcionament de l'Escola de Turisme del Consell Insular d'Eivissa és conscient que la situació de crisi sanitària motivada per la pandèmia de la COVID-19 està afectant econòmicament molts d'alumnes de l'Escola de Turisme, que en la majoria dels casos afrontaven les despeses dels seus estudis treballant eventualment durant la temporada d'estiu en diferents àmbits del sector turístic.

L'objectiu d'aquests ajuts és evitar que l'alumnat afectat econòmicament per la situació derivada de la crisi sanitària motivada per la pandèmia de la COVID-19 hagi d'abandonar els seus estudis, per la qual cosa es considera necessària l'existència d'uns ajuts per al present curs 2020-2021 de caire excepcional destinats a pal·liar aquestes situacions adverses, adreçades a l'alumnat de l'Escola de Turisme del Consell Insular d'Eivissa.

En aquest sentit, al Pressupost del Patronat per a la Gestió i el Funcionament de l'Escola de Turisme del Consell Insular d'Eivissa per a 2021(aprovat definitivament en data 5 de gener de 2021, BOIB núm. 2) i al Pla estratègic de subvencions del Patronat per a la Gestió i el Funcionament de l'Escola de Turisme per als anys 2021-2023 (aprovat per acord de la Junta Superior del Patronat en data 16 d'abril de 2021 i publicat al BOIB número 59, de 6 de maig de 2021) es preveuen aquestes ajudes, i a tal efecte es redacten aquestes bases reguladores.

Segona.

Objecte

2.1. L'objecte d'aquestes bases és regular la concessió d'ajuts als estudiants de l'Escola de Turisme del Consell Insular d'Eivissa matriculats al curs 2020-2021 que puguin acreditar que s'han vist afectats econòmicament per la crisi derivada de la COVID-19 i que tal circumstància ha afectat el desenvolupament normal del curs universitari.

2.2. Els estudis objecte d'aquests ajuts són els estudis de Grau de Turisme de l'Escola Universitària de Turisme del Consell Insular d'Eivissa (títol oficial i amb validesa a tot l'Estat espanyol).

Tercera.

Dotació econòmica i import de les ajudes

El finançament d'aquesta convocatòria s'efectuarà amb càrrec a la partida pressupostària 3241 48100 del pressupost de l'exercici 2021, per un import màxim de 30.000 €.

La quantia de l'ajut serà d'un màxim de 250 € per alumne/a.

Quarta.

Persones beneficiàries

Podran beneficiar-se dels ajuts establerts en aquestes bases les persones matriculades en el Grau de Turisme de l'Escola Universitària de Turisme d'Eivissa, durant el curs acadèmic 2020-2021.

A efectes d'aquestes bases s'entén com a perjudici econòmic greu que la persona beneficiària o algun membre de la unitat familiar estigui en situació d'atur, s'hagi vist afectada per un expedient de regulació d'ocupació sempre que el conjunt dels ingressos de la unitat familiar no superin els límits establerts a l'apartat 6.1, i en els supòsits de treballadors per compte propi, s'hagi hagut de cessar l'activitat professional, circumstància que s'acreditarà mitjançant certificat emès per l'Agència Estatal de l'Administració Tributària o òrgan competent de la Comunitat Autònoma sobre la base de la declaració del cessament d'activitat declarada per l'interessat.

Cinquena.

Procediment de concessió

Aquests ajuts es concediran de manera directa, en aplicació de l'article 22.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i de l'article 7 c del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, per concórrer raons d'interès públic, econòmic i social. En concret, el caràcter singular d'aquestes subvencions deriva de la naturalesa excepcional, única i imprevisible dels esdeveniments que les motiven.

De conformitat amb l'article 30.7 de la Llei general de subvencions i l'article 39.7 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, la concessió d'aquests ajuts no requerirà cap altra justificació que la relativa als requisits indicats en l'apartat següent, sense perjudici dels controls que s'efectuïn amb posterioritat, que s'estendran a la totalitat de les persones beneficiàries.

Sisena.

Requisits de les persones beneficiàries

6.1. Requisits econòmics

Els ingressos de la unitat familiar no poden superar el límit de renda fixat al llindar 3 establert al Reial decret 688/2020, de 12 de juliol, que estableix els llindars de renda i patrimoni familiar i les quanties de les beques i ajuts a l'estudi per al curs acadèmic 2020-2021 per a estudiants que cursin estudis postobligatoris.

Nombre de membres de la família

Euros

Famílies d'un membre

14.826

Famílies de dos membres

25.308

Famílies de tres membres

34.352

Famílies de quatre membres

40.796

Famílies de cinc membres

45.598

Famílies de sis membres

49.224

Famílies de set membres

52.810

Famílies de vuit membres

56.380

A partir del vuitè membre, s'afegiran 3.562 € per cada nou membre computable de la família.

A efectes d'aquestes bases, s'entén per unitat familiar la formada per la persona sol·licitant, els pares i els seus germans menors de 25 anys (o majors quan tenguin alguna discapacitat, incapacitat permanent o siguin dependents), així com els avis que justifiquin la seua residència en el mateix domicili.

Per acreditar el que es disposa en l'apartat anterior, s'haurà d'aportar la documentació següent:

1. Certificat de convivència

2. Documentació justificativa de la relació de parentesc.

3. Declaració de la renda dels membres de la unitat de convivència majors d'edat, corresponent a l'exercici 2020. En el cas de no estar obligat/ada a fer-la, s'haurà d'aportar el certificat corresponent de renda expedit per l'Agència Tributària. En el seu cas, es pot autoritzar el Patronat per a la Gestió i el Funcionament de l'Escola de Turisme del Consell Insular d'Eivissa per tal que pugui aconseguir aquesta documentació, segons models que figuren com a Annexos II i III.

4. Declaració de discapacitat, de dependència o d'incapacitat permanent per realitzar activitat laboral, si és el cas.

6.2. Requisits acadèmics

6.2.1. Estar matriculat al primer curs dels estudis de Grau de Turisme a l'Escola Universitària de Turisme del Consell Insular d'Eivissa durant el curs 2020-2021.

6.2.2. Per als estudiants que cursin segon curs endavant, haver-se matriculat, durant l'any acadèmic anterior, dels següents mínims:

Almenys el 65 % del número de crèdits corresponent al curs establert al pla d'estudis.

6.2.3. Per als estudiants que cursin segon curs endavant, haver aprovat, l'any acadèmic anterior, els següents mínims:

Almenys el 65 % dels crèdits matriculats.

6.3. Altres requisits

6.3.1. Estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l'Administració de l'Estat, i les obligacions tributàries o d'altre tipus davant el Patronat de l'Escola de Turisme. Aquesta acreditació pot substituir-se per una declaració responsable atorgada davant l'autoritat administrativa competent.

6.3.2. No trobar-se sotmeses a cap dels supòsits de prohibició per ser beneficiari de subvencions establertes a l'article 10 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i a l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. S'ha d'acreditar mitjançant la declaració de responsable signada per la persona interessada que la persona sol·licitant no està sotmesa a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d'obtenir la condició de beneficiari de les subvencions públiques recollides a l'article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i a l'article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions.

Setena.

Obligacions de les persones beneficiàries

Són obligacions de les persones beneficiàries:

a. Destinar l'ajut a la finalitat per a la qual es concedeix.

b. Complir els requisits i les condicions establerts per a la concessió i el gaudi de l'ajut.

c. Cooperar amb l'Administració en les actuacions de comprovació que calgui fer per verificar, si escau, el compliment i l'efectivitat de les condicions de concessió de l'ajut.

d. Comunicar al Patronat per a la Gestió i el Funcionament de l'Escola l'obtenció de totes les subvencions rebudes amb destinació a l'activitat subvencionada.

e. Complir les obligacions contingudes als articles 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i 11 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions.

 

Vuitena.

Compatibilitat

8.1. Aquests ajuts per a estudiants de l'Escola de Turisme per al curs 2020-2021 amb circumstàncies personals adverses són compatibles amb altres ajuts convocats per qualsevol administració o ens públic o privat sempre que no tingui per objecte la mateixa finalitat.

En el cas que les persones que resultin beneficiàries d'aquests ajuts n'hagin rebut altres d'altres administracions o d'altres entitats pel mateix concepte, hauran de tenir en compte si aquells altres ajuts són compatibles o no amb les del Patronat de l'Escola de Turisme i, en el cas que no siguin compatibles, haurien d'optar per l'ajut que considerin més convenient i, si escau, renunciar a la del Patronat.

8.2. En cap cas, l'import dels ajuts no podrà ser de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos, superi el cost de la matrícula per al curs 2020-2021.

Novena.

Documentació general a presentar

9.1. Imprès de sol·licitud, degudament signat, adjunt a les bases.

9.2. Formulari de dades bancàries degudament firmat i segellat per l'entitat bancària.

9.3. Documentació acreditativa de la identitat de la persona sol·licitant (DNI o, si escau, passaport i NIE o targeta de residència), en vigor.

9.4. Fotocòpia del llibre de família.

9.5. Documentació acreditativa de l'historial acadèmic de l'estudiant en què constin:

9.5.1. Les notes del curs anterior (excepte per a alumnes que cursin primer curs)

9.5.2. La matrícula del curs 2020-2021 (o Annex II)

9.6. Declaració responsable que reuneix els requisits per obtenir la condició de beneficiari (articles 13 de la Llei 38/2003 i 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions), que es compromet a complir les obligacions contingudes als articles 14 de la Llei 38/2003 i 11 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions (Annex I).

9.7 Declaració que es troba al corrent amb les seues obligacions tributàries amb la Hisenda estatal, amb la Seguretat Social i amb el Patronat de l'Escola de Turisme, i en la qual la persona sol·licitant informa, entre altres, si ha demanat i/o rebut o no alguna altra ajuda pel mateix concepte (Annex I).

9.8. Declaració de la renda corresponent al darrer exercici (2020) de tots els membres del nucli familiar, majors d'edat que conviuen al domicili (Annex II i III).

9.9. Certificat emès per l'Agència Estatal de l'Administració Tributària o òrgan competent de la Comunitat Autònoma sobre la base de la declaració del cessament d'activitat declarada per l'interessat en els supòsits de treballadors per compte propi.

9.10. Certificat de discapacitat, declaració de situació de dependència o d'incapacitat permanent per realitzar activitat laboral.

9.11. Qualsevol altra documentació que el Patronat de l'Escola de Turisme consideri necessària per concedir l'ajut.

Desena.

Lloc de presentació

Les sol·licituds es poden presentar a la seu de l'Escola Universitària de Turisme del Consell Insular d'Eivissa, carrer de Bes, 9, 07800 Eivissa, o en qualsevol de les formes establertes a l'apartat 4 de l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

No es tramitaran les sol·licituds que no hagin tengut entrada pel registre ni les sol·licituds enviades per correu electrònic.

 

Onzena.

Autorització per comprovar dades

La presentació de la sol·licitud firmada per la persona interessada (i en cas que sigui menor d'edat, signada pel pare, mare o tutor legal) implica:

- Que accepta les bases d'aquesta convocatòria.

- Que les dades aportades a la sol·licitud s'ajusten a la realitat.

- Que queda assabentat/ada que la inexactitud en les circumstàncies declarades donarà lloc a la denegació i/o al reintegrament de l'ajut.

- Que coneix la incompatibilitat d'aquests ajuts i que, en cas d'obtenir una altra beca pel mateix concepte (COVID-19) o un ajut procedent de qualsevol administració o entitat pública o privada, hauria d'optar per l'ajut que consideri més convenient i, si escau, renunciar a la del Patronat.

 

Dotzena.

Termini de presentació de sol·licituds. Instrucció, resolució, notificació i pagament

El termini per presentar les sol·licituds serà de deu dies hàbils, a partir de l'endemà de la data de publicació al BOIB de l'extracte de la convocatòria dels ajuts regulats en aquestes bases.

Les sol·licituds d'ajuts es resoldran individualment i es tramitaran per rigorós ordre d'entrada a la seu de l'Escola Universitària de Turisme del Consell Insular d'Eivissa, tot atorgant l'ajut a aquelles sol·licituds que compleixin amb els requisits establerts a les bases d'aquesta convocatòria.

Els expedients es resoldran en un termini màxim de tres mesos a comptar des de la presentació de la sol·licitud. Transcorregut aquest termini sense que s'hagi dictat acte exprés, la sol·licitud s'ha d'entendre desestimada, de conformitat amb el previst a l'article 25.4 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

La notificació de la resolució dels ajuts es realitzarà mitjançant la publicació al tauler d'anuncis de la seu de l'Escola Universitària de Turisme.

La competència per resoldre les sol·licituds presentades correspon a la persona titular de la Presidència de l'Escola de Turisme o persona en qui delegui.

La resolució de la Presidència pot ser objecte de recurs de reposició en els terminis establerts per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPACAP).

El pagament de l'ajuda es realitzarà en un pagament únic una vegada dictada la resolució de Presidència.

Tretzena.

Revocació de l'ajut

El Patronat per a la Gestió i el Funcionament de l'Escola Universitària de Turisme pot revocar un ajut en cas que es detecti ocultació o falsejament de dades per part de l'estudiant en el moment de sol·licitar-lo.

Catorzena.

Règim de recursos

Les presents bases poden ser objecte de recurs de reposició en els terminis establerts per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPACAP).

Quinzena.

Publicitat

Aquestes Bases es publicaran al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de l'Escola de Turisme del Consell Insular d'Eivissa (www.escuelaturismo.org).

La convocatòria i un extracte de les bases es publicaran a la Base de Dades Nacional de Subvencions, que donarà trasllat al BOIB de l'extracte per a la seua publicació, en virtut del que preveu l'article 20 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

L'eficàcia de la convocatòria queda supeditada a la publicació de l'extracte en el BOIB.

Setzena

Règim jurídic

Aquesta convocatòria es regirà per les disposicions contingudes a les seues bases, i per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el seu Reglament, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, en tot allò que sigui d'aplicació, i la resta de normativa aplicable.

 

Sol·licitud d'ajuts econòmics alumnes Escola de Turisme del Consell Insular d'Eivissa per al curs 2020-2021 amb circumstàncies personals adverses derivades de la crisi COVID-19

DADES PERSONALS

LLINATGES I NOM:

DNI/NIE:

ADREÇA ELECTRÒNICA:

TELÈFON:

ADREÇA FAMILIAR:

NÚM.:

LOCALITAT:

CODI POSTAL:

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA (s'ha de marcar la documentació que s'aporta)

(   )  Imprès de sol·licitud, degudament signat.

(   ) Formulari de dades bancàries degudament firmat i segellat per l'entitat bancària.

(   ) Documentació acreditativa de la identitat de la persona sol·licitant (DNI o, si escau, passaport i NIE o targeta de residència), en vigor.

(   ) Fotocòpia del llibre de família i certificat de convivència.

(   ) Documentació justificativa dels apartats 6.1, 6.2 i 6.3 d'aquestes bases.

(   )  Annex I degudament firmat per la persona sol·licitant.

(   ) Annex II degudament firmat per la persona sol·licitant

(   ) Annex III (declaració de la renda corresponent al darrer exercici de tots els membres del nucli familiar, majors d'edat que conviuen al domicili).

(   ) Certificat emès per l'Agència Estatal de l'Administració Tributària o òrgan competent de la Comunitat Autònoma sobre la base de la declaració del cessament d'activitat declarada per l'interessat en els supòsits de treballadors per compte propi.

(   ) Certificat de discapacitat, declaració de situació de dependència o d'incapacitat permanent per realitzar activitat laboral.

Eivissa, d . de 2021

(Signatura del/de la representant legal)

 

 

____________________, ________ d_____________________ de 2021

PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Les dades de caràcter personal aportades per la persona interessada quedaran incorporades i seran tractades en els fitxers del Consell Insular d'Eivissa amb el fi previst en el procediment o actuació de què es tracti. Així mateix, se us informa de la possibilitat d'exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, tot això de conformitat amb el que disposa la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal i garantia de drets digitals (BOE núm. 294, de 6 de desembre de 2018).

 

ANNEX I

Declaració responsable de no prohibicions i declaració expressa sobre obligacions tributàries

Nom i llinatges:

DNI/NIE:

Declar responsablement a l'òrgan instructor:

(  ) Que reuneix totes i cadascuna de les condicions exigides per poder sol·licitar subvenció davant el Patronat per a la Gestió i el Funcionament de l'Escola de Turisme i no incorro en cap de les circumstàncies de prohibicions que preveu l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, per ser-ne beneficiari/ària.

(   ) Que estic al corrent amb les obligacions tributàries davant l'Administració tributària estatal, davant la Seguretat Social i davant la hisenda del Patronat per a la Gestió i el Funcionament de l'Escola de Turisme, segons l'establert a la normativa vigent (Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques) per obtenir el reconeixement d'un dret o facultat o per al seu exercici, que dispòs de la documentació que així ho acredita, i que la pos a disposició de l'administració quan em sigui requerida; així mateix, em compromet a mantenir el compliment de les obligacions anteriors durant el període de temps inherent al dit reconeixement o exercici i, en el cas que hi hagi alguna variació, a comunicar-ho a aquesta administració en el termini no superior a tres dies.

Eivissa, d . de 2021

 

(Signatura del/de la representant legal)

 

​​​​​​​

____________________, ________ d_____________________ de 2021

 

ANNEX II

Autorització de sol·licitud de dades fiscals i acadèmiques

Nom i llinatges:

DNI/NIE:

(   ) AUTORITZ el Patronat per a la Gestió i el Funcionament de l'Escola de Turisme a sol·licitar i obtenir, davant de l'Agència Tributària de l'Administració de l'Estat i la Tresoreria General de la Seguretat Social, la informació rellevant necessària per comprovar el compliment dels requisits establerts per obtenir, percebre i rebre el pagament de la subvenció, per comprovar que estic al corrent de les meues obligacions tributàries i davant la Seguretat Social, tot d'acord amb la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i l'article 95.1.k de la Llei 58/2003, general tributària, que permet, amb autorització prèvia de la persona interessada, cedir les dades tributàries que necessitin les administracions públiques per desenvolupar les seues funcions (art. 11 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal; art. 10 del Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament que la desplega, i art. 13.2.b del Reial decret 209/2003, de 21 de febrer, pel qual es regulen els registres i les notificacions telemàtiques), així com utilitzar mitjans telemàtics per substituir l'aportació de certificats per part de la ciutadania.

(    ) NO AUTORITZ l'òrgan instructor per a sol·licitar i obtenir la informació descrita en el paràgraf anterior.

DADES FISCALS

(   ) Autoritz l'òrgan instructor perquè pugui demanar documentació telemàtica justificativa de la meua renda.

(   ) No autoritz l'òrgan instructor perquè pugui demanar documentació telemàtica justificativa de la meua renda.

DADES ACADÈMIQUES

(   ) Autoritz l'òrgan instructor perquè pugui acreditar la documentació justificativa del que consta a l'apartat 9.5 d'aquestes bases.

(    ) No autoritz l'òrgan instructor perquè pugui acreditar la documentació justificativa del que consta a l'apartat 9.5 d'aquestes bases.

Eivissa, d . de 2021

 

(Signatura del/de la representant legal)

 

​​​​​​​

____________________, ________ d_____________________ de 2021

 

ANNEX III

AUTORITZACIÓ PER DEMANAR DOCUMENTACIÓ TELEMÀTICA EN RELACIÓ AMB LA RENDA DE LA RESTA DELS MEMBRES FAMILIARS (BASE 6.1)

Nom i llinatges:

DNI/NIE:

DADES FISCALS

(    ) Autoritz l'òrgan instructor perquè pugui demanar documentació telemàtica justificativa de la meua renda.

(    ) No autoritz l'òrgan instructor perquè pugui demanar documentació telemàtica justificativa de la meua renda.

Eivissa, d . de 2021

 

(Signatura del/de la representant legal)

 

​​​​​​​

____________________, ________ d_____________________ de 2021