Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 222922
Nomenament personal eventual
El Batle-President en virtut del Decret núm. 1949/2021, ha disposat el següent:
«En data 31 de maig de 2021, el batle encomana al departament de personal el nomenament del Sr. Gaspar Alemany Luque, com a personal eventual d'aquest consistori vista la necessitat de donar continuïtat a les següents tasques:
Atès que l'Ajuntament d'Andratx va aprovar en sessió extraordinària celebrada el 3 de desembre de 2015, entre altres, el Reglament d'Organització i Funcionament del Ple d'Andratx, publicat en el BOIB núm. 20 de data 11 de febrer de 2016, en el qual es regula en el seu Títol I, Capítol III, Secció IV, el personal eventual a l'Ajuntament d'Andratx.
Atès que als pressuposts, plantilla de personal, i la darrera modificació de la Relació de Llocs de Feina publicats al BOIB núm. 41 de data 25 de març de 2021, dels dos llocs de feina per personal eventual.
I, atesa la necessitat de tenir un assessor de vies i obres, il·luminació, parcs infantils i obres de patrimoni, per la realització de les tasques abans esmentades, es fa necessari el nomenament com a personal eventual del Sr. Gaspar Alemany Luque.
Atès l'informe de la Tècnica de Personal de data 31 de maig de l'actual.
En ús a les atribucions que em confereix la vigent legislació,
RESOLC:
PRIMER: Nomenar com a personal eventual al Sr. Gaspar Alemany Luque amb DNI 43065337 E en el lloc d'assessor de vies i obres, il·luminació, parcs infantils i obres de patrimoni, amb efectes de dia 31 de maig de 2021.
SEGON: Notificar aquesta resolució a la personal interessada, Intervenció Municipal, Tresoreria, departament de personal i publicar-la al Bulletí Oficial de les Illes Balears i al Tauler d'edictes del Consistori.»
El que es fa públic als efectes oportuns.
Andratx, 1 de juny de 2021
El batle Toni Mir Salvá