Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ALGAIDA

Núm. 216905
Convocatòria i bases reguladores del procediment de concessió per concurrència competitiva de subvencions destinades a empreses del municipi d'Algaida per a protegir l'activitat econòmica local de l'impacte de la Covid-19

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa constar que la batlessa de l'Ajuntament d'Algaida ha acordat mitjançant Decret de Batlia 262/2021 el següent:

“Atès que s'ha detectat una manca de regulació d'alguns supòsits prevists a la convocatòria per a la concessió de subvencions per procediment de concurrència competitiva en matèria de promoció econòmica i local i per tal de promoure que tot el teixit empresarial del municipi es pugui beneficiar d'aquestes, i de conformitat amb l'article 21.1.f) i s) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local,

RESOLC

PRIMER. Aprovar la convocatòria per a la concessió de subvencions per procediment de concurrència competitiva en matèria de promoció econòmica i local, amb el text modificat que figura adjunt a la present Resolució 

SEGON. Concedir un nou termini de 15 dies hàbils per a la presentació de sol·licituds comptadors des de la publicació de la present resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

TERCER. Advertir a les persones i entitats beneficiàries que hagin presentat sol·licituds en el termini concedit en la convocatòria anterior de la no necessitat de presentar novament la documentació, de conformitat amb el previst a l'article 39 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.  

QUART. Publicar la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears així com a la seu electrònica de l'Ajuntament d'Algaida”.

 

Algaida, 1 de juny de 2021

La batlessa Maria Antònia Mulet Vich

 

 

BASES REGULADORES DEL PROCEDIMENT DE CONCESSIÓ PER CONCURRÈNCIA COMPETITIVA DE SUBVENCIONS DESTINADES A EMPRESES DEL MUNICIPI D'ALGAIDA PER PROTEGIR L'ACTIVITAT ECONÒMICA LOCAL DE L'IMPACTE DE LA COVID-19

1.- Objecte i finalitat

1.1 L'objecte de la present convocatòria és atorgar ajuts destinats a preservar l'activitat econòmica del municipi d'Algaida dels efectes adversos que hagi pogut originar la situació derivada de les mesures adoptades per contenir la difusió de la COVID-19.

En concret, estableix el procediment per a la concessió d'ajudes amb destinació a sufragar despeses en què hagin incorregut els subjectes que puguin adquirir la condició de persones beneficiàries, sempre que els mateixos estiguin orientats a promoure l'estabilitat i perdurabilitat de l'empresa, així com la continuïtat dels productes i serveis que presti (o la millora dels mateixos), o la seva possible diversificació per canals alternatius als tradicionals.

1.2 La finalitat d'aquestes subvencions és ajudar als empresaris del municipi d'Algaida a afrontar els efectes econòmics adversos derivats de la COVID-19 que hagin pogut sofrir. La crisi sanitària provocada pel brot de COVID-19 s'està transmetent a l'economia i a la societat, afectant tant a l'activitat productiva com a la demanda i al benestar dels ciutadans.

És per això que aquest Ajuntament, en aquest context, té com a prioritat absoluta en matèria econòmica protegir, preservar i donar suport al teixit productiu i social per minimitzar l'impacte i aconseguir que es produeixi al més aviat possible una normalització en l'activitat econòmica local. Per això s'ha dotat un fons per a la prestació d'aquestes subvencions.

1.3 D'acord amb el que es preveu en l'article 29.2.t) de la Llei 20/2006 Municipal i de Règim Local de les Illes Balears, en relació amb l'article 25.1. i 5 de la Llei 7/1985 de Bases de Règim Local i l'article 32 del Decret Llei 8/2020, l'Ajuntament pot atorgar les presents subvencions com a mesura de foment que coadjuvi a la recuperació econòmica.

2.- Persones beneficiàries, requisits de les persones sol·licitants, línies i supòsits

2.1 Podran ser beneficiàries de la subvenció les agrupacions de persones físiques o jurídiques privades, les comunitats de béns o qualsevol altre tipus d'unitat econòmica o patrimoni separat, que siguin titulars de qualsevol negoci l'activitat del qual s'hagi vist afectada per les mesures adoptades per contenir la difusió de la COVID-19.

2.2 Les persones o entitats interessades en aquesta subvenció hauran de complir els requisits següents:

  • Hauran de tenir el seu domicili fiscal i la seva activitat en el municipi d'Algaida. S'entendrà per domicili fiscal l'últim que figuri com a tal en l'Impost d'Activitats Econòmiques.
  • Comptar amb el corresponent títol habilitant municipal per exercir l'activitat.
  • Estar d'alta en l'Impost sobre Activitats Econòmiques i en el Règim Especial de la Seguretat Social dels Treballadors per Compte Pròpia.
  • Haver justificat qualsevol subvenció que li hagi estat concedida amb anterioritat per l'Ajuntament d'Algaida, sempre que hagi finalitzat el corresponent termini de justificació.

2.3 Línies

LÍNIA

% Reducció facturació

1

75% – 100%

2

75% – 50 %

3

50% – 25 %

4

Inici activitat dins estat d'alarma o qualsevol altre sol·licitant que no entri dins cap altra de les línies plantejades, sempre i quan hagin vist reduida la seva facturació. 

2.4 Supòsits

SUPÒSIT

COMPARATIVA model 130, 131 o 303 (segons el cas)

Línies

1

1rTRI 2019 – 1rTRI 2021

      1, 2, 3, 4

Descripció: empreses que es trobaven d'alta durant tot el primer trimestre de 2019

2

1rTRI 2020 – 1rTRI 2021

      1, 2, 3, 4

Descripció: empreses que no es trobaven d'alta durant tot el primer trimestre de 2019, i sí durant tot el primer trimestre de 2020

3

Inici activitat dins 2nTRI 2020 o posterior (no hi ha comparativa entre models de 2019 i 2021)

             4

Descripció: empreses que han iniciat la seva activitat dins el segon trimestre de 2020 o posterior

Per a aquelles empreses l'activitat de la qual es troba suspesa durant el primer trimestre de l'any, ja que es duu a terme dins la temporada d'estiu, la comparativa dels models corresponents es durà a terme tenint en consideració el tercer trimestre dels anys que corresponguin segons el supòsit.

Per a aquells sol·licitants que realitzen una activitat exempta d'IVA en virtut dels articles 20 a 26 de la Llei 37/1992, de 28 de desembre, de l'Impost sobre el Valor Afegit, i no estan obligats a presentar el model 303 trimestralment, s'exigirà el model 130 relatiu als trimestres que corresponguin en funció del supòsit en el qual es trobin englobats. En cas que tampoc estiguin obligats a presentar aquest darrer model, s'haurà de presentar còpia del llistat de factures emeses relatives als trimestres que corresponguin en funció del supòsit en el qual es trobin englobats, juntament amb una declaració jurada on el sol·licitant exposi que les dades declarades són certes.

Per a aquells sol·licitants que apliquin el règim d'estimació objectiva (tributació per mòduls), s'exigirà el model 131 relatiu als trimestres que corresponguin en funció del supòsit en el qual es trobin englobats.

3.- Despeses subvencionables

3.1 Les persones beneficiàries podran optar a aquesta ajuda, que subvencionarà les despeses següents:

- Despeses en concepte d'arrendament del local comercial. Haurà de ser un establiment fix de titularitat privada, amb accés directe i independent des del carrer. El contracte d'arrendament haurà d'estar a nom del sol·licitant de la subvenció, i ser anterior a la declaració de l'estat d' alarma.

- Despeses corrents destinades al desenvolupament, millora o manteniment de l'activitat:

  • Despeses d'assegurances vinculades a l'activitat empresarial (responsabilitat civil, accident de vehicle, etc.)
  • Despeses per llicències d'ús d'eines i/o aplicacions informàtiques per a l'impuls i desenvolupament del teletreball o el comerç electrònic per Internet vinculats a l'activitat empresarial.
  • Despeses pel disseny Web de pàgina destinada a la promoció comercial i/o venda de productes, despeses de domini, actualització, manteniment i revisió de dita Web, així com actualització de la presència de l'empresa en xarxes socials i plataformes de comerç electrònic.
  • Combustible i despeses de manteniment de vehicles: despeses ocasionades per la compra de combustibles per a la realització de l'activitat econòmica donada d'alta en l'Epígraf 721.2. Els serveis de manteniment de vehicles han d'estar realitzats per tallers autoritzats.
  • Despeses en subministres d'energia elèctrica, aigua i comunicacions (Internet, telèfon, etc.) vinculats al local comercial on es desenvolupi l'activitat.
  • Despeses de préstecs hipotecaris d'immobles vinculats a l'activitat empresarial: imports pagats a entitats bancàries per a l'adquisició d'un local on s'exerceixi l'activitat principal.
  • Rènting de maquinària o vehicles.

3.2 Les despeses anteriors hauran, de manera indubtable, de respondre a la naturalesa i objecte de l'activitat subvencionada, i haver-se abonat efectivament prèviament a la sol·licitud de subvenció feta pel beneficiari.

4.- Període subvencionable, crèdit pressupostari i imports màxims per línia

4.1 El període subvencionable serà el comprès entre el 14 de març de 2020 (declaració de l'estat d'alarma) i el dia anterior a la publicació de la present convocatoria al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

4.2 El Crèdit pressupostari total màxim per la subvenció és de 101.450,00 euros, que figura consignat en la partida pressupostària 2021/01/433/47900.

En cas que el total d'ajudes superi la consignació pressupostària, es reduiran proporcionalment les quantitats concedides.

En cas que existeixi crèdit sobrant a alguna de les línies, aquest passarà a la immediatament següent, seguint l'ordre de prelació de les línies, entenent que s'ha de donar cobertura amb caràcter prioritari a la línia 1, per la seva condició de beneficiaris amb més reducció de facturació.

LÍNIA

% Reducció facturació

Import màxim per sol·licitant

Import màxim per línia

1

75% – 100%

1.000,00 €

50.362,50 €

2

75% – 50 %

750,00 €

30.362,50 €

3

50% – 25 %

500,00 €

15.362,50 €

4

Inici activitat dins estat d'alarma

400,00 €

5.362,50 €

La present subvenció es troba finançada per  l'Ajuntament d'Algaida (20.500,60 euros), per la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (40.474,70 euros) i pel Consell Insular de Mallorca (40.474,70 euros).

5.- Termini i forma de presentació de les sol·licituds

5.1 El termini per a la presentació de sol·licituds serà de 15 dies hàbils, a comptar des del dia següent de la publicació de las presents bases i convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web municipal.

Els models normalitzats, així com les bases i la resta de documentació associada a l'expedient, estaran disponibles en la pàgina web de l'Ajuntament d'Algaida.

5.2 Només s'atendrà una sol·licitud per empresa (persona física o jurídica) i activitat econòmica afectada, independentment de que realitzin més d'una activitat económica.

5.3 Les sol·licituds es formalitzaran per escrit en model normalitzat de sol·licitud que s'acompanya com Annex 1, dirigides a la Batlia- Presidència i aniran acompanyades de la documentació indicada en la base següent.

Les sol·licituds podran ser presentades de forma presencial en el Registre General de les Oficines Municipals o bé utilitzant qualsevol dels mitjans establerts a l'article 16.4 de la Llei del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

6.- Documentació a acompanyar a la sol·licitud

6.1 Documentació relativa al sol·licitant

  • Fotocòpia del CIF de l'empresa o DNI/NIE del sol·licitant.
  • Fotocòpia del DNI/NIE del signant.
  • Poder de representació del signant de la sol·licitud, en cas d'actuar per mitjà de representant.
  • En el cas de societats, escriptura pública o contracte privat de constitució de l'entitat, així com fotocòpia d'escriptura de poder de representació suficient de qui actuï en el seu nom, quan es tracti de persones jurídiques.
  • En el cas de comunitats de béns o entitat sense personalitat jurídica, contracte subscrit entre els membres i desginació del representant.
  • Declaració responsable del representant legal de l'entitat sol·licitant (Annex 2).
  • Comunicació de compte bancari on realitzar el pagament de l'ajuda concedida, en la que haurà de figurar la persona o entitat sol·licitant com a titular de la mateixa (Annex 3).

6.2 Documentació relativa a l'activitat econòmica

  • Justificant d'alta en el Règim Especial de Treballadors autònoms i en l'Impost de Activitats Econòmiques a data de l'estat d'alarma.
  • Certificat d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb l'Agència Estatal de l'Administració Tributària, l'Agència Tributària de les Illes Balears i la Tresoreria General de la Seguretat Social.
  • Segons supòsit:

SUPÒSIT

Model 130,131 o 303

1

1rTRI 2019 i 1rTRI 2021

2

1rTRI 2020 i 1rTRI 2021

3

1rTRI 2021

7.- Procediment, resolució i pagament de la subvenció

7.1 El procediment de concessió es tramitarà en règim de concurrència competitiva, segons l'establert en l'article 22.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre.

La gestió de les ajudes contemplades en la present convocatòria es subjectarà als principis de publicitat, transparència, objectivitat, igualtat i no discriminació, així com la eficàcia en el complimento d'objectius i eficiència en l'assignació i utilització dels recursos públics.

7.2 L'òrgan competent per resoldre el procediment és la Batlessa de l'Ajuntament d'Algaida, que haurà de dictar i notificar als interessats la resolució del procediment en el termini màxim de tres mesos comptadors des de la publicació de la present convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Els actes de tràmit del present procediment, així com la resolució d'aquest, es publicaran a la seu electrònica de l'Ajuntament d'Algaida (http://ajalgaida.sedelectronica.es).

En cas de ser necessari, es requerirà als sol·licitants perquè aportin quanta documentació i informació complementària s'estimi oportuna per fonamentar el seu dret, així com perquè es procedeixi a l'esmena dels defectes apreciats en la sol·licitud, en el termini de deu dies hàbils. També podrà realitzar d'ofici quantes actuacions estimi necessàries i convenients per a la determinació, coneixement i comprovació de les dades que figurin en les sol·licituds.

7.3 El pagament d'aquestes subvencions es realitzarà en un pagament únic a cada beneficiari per la totalitat de l'import concedit, mitjançant transferència bancària, a partir de la data de la resolució de concessió.

8.- Tractament de dades de caràcter personal

De conformitat amb el que es preveu en la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals el responsable del tractament de les seves dades serà Ajuntament d'Algaida (CIF: P0700400E, C/ del Rei, 6 – 07210 Algaida, Illes Balears), únic destinatari de la informació aportada voluntàriament.

Els interessats podran exercir els seus drets per correu postal, adjuntant una fotocopia del DNI o document equivalent, dirigit a l'Ajuntament d'Algaida, Carrer del Rei, 6, 07210 Algaida, Illes Balears; presencialment, mitjançant escrit presentat en el Registre General de l'Ajuntament d'Algaida, o a través de qualsevol dels mitjans establerts en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015.

9.- Legislació supletòria i interpretació de les bases

En tot allò no previst en les presents bases regirà el que es disposa en el Reglament de la Llei General de Subvencions (Reial decret 887/2006, de 21 de juliol).

Igualment, li seran aplicables els preceptes bàsics de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, la Llei 39/2015, d' 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i la Llei 40/2015, d' 1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic, així com la resta de disposicions legals i reglamentàries que siguin d'aplicació.

Per a totes aquelles qüestions no contemplades en les presents Bases, i la interpretació dels dubtes que puguin sorgir en la seva aplicació, serà competent l'òrgan amb facultats per aprovar les mateixes, que queda autoritzat per dictar aquells actes que siguin precisos per al seu desenvolupament.

 

ANNEX I SOL·LICITUD

DADES DE LA PERSONA INTERESSADA

Nom i Llinatges _________________________________________________________________________________________________

DNI ____________________________   Adreça _______________________________________________________________________

Localitat ____________ CP_____ Telèfon ____________  Correu electrónic: ________________________________________________

DADES DE LA PERSONA REPRESENTANT

Nom i Llinatges _________________________________________________________________________________________________

DNI ____________________________   Adreça _______________________________________________________________________

Localitat ____________ CP_____ Telèfon ____________  Correu electrónic: ________________________________________________

EXPOSA

1.- Que ha tingut constància que s'han publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web municipal de l'Ajuntament d'Algaida les bases reguladores i la convocatòria del procediment de concessió de subvencions destinades a empreses del municipi d'Algaida per protegir l'activitat econòmica local de l'impacte econòmic de la COVID-19.

2.- Que és titular d'una activitat econòmica ubicada i amb activitat en el municipi d'Algaida, i que aquesta activitat s'ha vist afectada per les mesures adoptades per contenir la propagació de la COVID-19.

3.- Que reuneix tots els requisits establerts en aquestes bases per ser beneficiari d'una subvenció pels imports indicats segons línia i supòsit.

4.- Que la sol·licitud s'emmarca en la línia i supòsit següents i s'ha assumit la reducció de facturació indicada: 

Línia

Supòsit

% Reducció facturació

  • 1

  • 2

  • 3

  • 4

  • 1

  • 2

  • 3

_______________%

SOL·LICITA

Previs els tràmits oportuns, se'm concedeixi la mencionada subvenció per a l'establiment o centre de treball _____________________________________ ubicat a ___________________________________________.

S'HI ADJUNTA DOCUMENTACIÓ

Documentació relativa al sol·licitant 

  • Fotocòpia del CIF de la empresa o DNI/NIE del sol·licitant.
  • Fotocòpia del DNI/NIE del signant.
  • Poder de representació del firmant de la sol·licitud, en cas d'actuar per mitjà de representant.
  • En el cas de societats, escriptura pública o contracte privat de constitució de l'entitat, així com fotocòpia de escriptura de poder de representació suficient de qui actuï en el seu nom, quant es tracti de persones jurídiques
  • En el cas de comunitats de béns o entitat sense personalitat jurídica, contracte subscrit entre els membres i desginació del representant
  • Declaració responsable (Annex 2)
  • Comunicació de compte bancari (Annex 3)
 

Documentació relativa a l'activitat econòmica

  • Justificant d'alta en el Règim Especial de Treballadors Autònoms i en l'Impost d'Activitats Econòmiques a data de l'inici de l'estat d'alarma.
  • Certificat d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb l'Agència Estatal de l'Administració Tributària, l'Agència Tributària de les Illes Balears i la Tresoreria General de la Seguretat Social.
  • Segons supòsit:

SUPÒSIT

Model 130, 131 o 303

       1

  • 1rTRI 2019

  • 1rTRI 2021

      2

  • 1rTRI 2020

  • 1rTRI 2021

      3

  • 1rTRI 2021

Algaida, a _____ de _____________ de 2021

Signatura

 

 

IL.LM. SRA. BATLESSA DE L´AJUNTAMENT D'ALGAIDA

Les seves dades personals seran usades per a la nostra relació i poder prestar-li els nostres serveis. Aquestes dades són necessàries per poder relacionar-nos amb vostè, la qual cosa ens permet l'ús de la seva informació dins de la legalitat. Així mateix, podran tenir coneixement del la seva informació aquelles entitats que necessitin tenir accés a la mateixa perquè puguem prestar-li els nostres serveis. Conservarem les seves dades durant la nostra relació i mentre ens obliguin les lleis aplicables. A qualsevol moment pot dirigir-se a nosaltres per saber quina informació tenim sobre vostè, rectificar-la si fos incorrecta i eliminar-la una vegada finalitzada la nostra relació. També té dret a sol•licitar el traspàs de la seva informació a una altra entitat (portabilitat). Per sol•licitar algun d'aquests drets, haurà de realitzar una sol•licitud escrita a la nostra adreça, juntament amb una fotocòpia del seu DNI: AJUNTAMENT D'ALGAIDA, CARRER DEL REI 6, CP 07120, ALGAIDA (Illes Balears). En cas que entengui que els seus drets han estat desatesos, pot formular una reclamació en l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es

 

ANNEX 2 DECLARACIÓ RESPONSABLE

DADES DE LA PERSONA INTERESSADA

El Sr./Sra. ______________________________________________________, amb DNI ____________________, en representació de _______________________________________________________________________, sota la meva responsabilitat, per tal que l'òrgan concedent de la subvenció tengui coneixement,

DECLARO

  • Complir els requisits prevists a la base quarta d'aquesta convocatòria
  • No incórrer en cap de les prohibicions establertes a l'article 13 de la Llei 38/2013, de 17 de novembre, general de Subvencions
  • Estar al corrent de les obligacions tributàries amb l'Agència Estatal de l'Administració Tributària, l'Agència Tributària de les Illes Balears i la Tresoreria General de la Seguretat Social
  • Que totes les dades contingudes en la sol·licitud i en la documentació són certes

Algaida, a _____ de __________ de 2021

Signatura

 

 

IL.LM. SRA. BATLESSA DE L´AJUNTAMENT D'ALGAIDA

Les seves dades personals seran usades per a la nostra relació i poder prestar-li els nostres serveis. Aquestes dades són necessàries per poder relacionar-nos amb vostè, la qual cosa ens permet l'ús de la seva informació dins de la legalitat. Així mateix, podran tenir coneixement del la seva informació aquelles entitats que necessitin tenir accés a la mateixa perquè puguem prestar-li els nostres serveis. Conservarem les seves dades durant la nostra relació i mentre ens obliguin les lleis aplicables. A qualsevol moment pot dirigir-se a nosaltres per saber quina informació tenim sobre vostè, rectificar-la si fos incorrecta i eliminar-la una vegada finalitzada la nostra relació. També té dret a sol•licitar el traspàs de la seva informació a una altra entitat (portabilitat). Per sol•licitar algun d'aquests drets, haurà de realitzar una sol•licitud escrita a la nostra adreça, juntament amb una fotocòpia del seu DNI: AJUNTAMENT D'ALGAIDA, CARRER DEL REI 6, CP 07120, ALGAIDA (Illes Balears). En cas que entengui que els seus drets han estat desatesos, pot formular una reclamació en l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es).​​​​​​​

 

ANNEX 3 COMUNICACIÓ DE COMPTE BANCARI

SOL·LICITANT

Núm. DNI/NIE

 

 

Domicili social  (carrer, número, pis porta)

Municipi

 

 

Codi Postal

Població

Telèfon

 

 

 

Telèfon mòbil

 

Adreça electrònica

 

 

 

REPRESENTANT

Llinatges i nom

Núm. DNI/NIE/Passaport

 

 

Adreça (carrer, número, pis porta)

Municipi

 

 

Codi Postal

Població

Telèfon

 

 

 

Telèfon mòbil

 

Adreça electrònica

 

 

 

Comunica a l'Ajuntament, a l'efecte dels pagaments que hagi de rebre les següents DADES BANCÀRIES

Entitat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                   IBAN             ENTITAT       OFICINA       DC          NÚMERO DE COMPTE

                      Signatura

Diligència de conformitat de l'Entitat Bancària:

Les dades antecedents coincideixen amb les que consten a aquesta oficina

Signat:

(Datat, Signat i Segellat)

 

 

Les seves dades personals seran usades per a la nostra relació i poder prestar-li els nostres serveis. Aquestes dades són necessàries per poder relacionar-nos amb vostè, la qual cosa ens permet l'ús de la seva informació dins de la legalitat. Així mateix, podran tenir coneixement del la seva informació aquelles entitats que necessitin tenir accés a la mateixa perquè puguem prestar-li els nostres serveis. Conservarem les seves dades durant la nostra relació i mentre ens obliguin les lleis aplicables. A qualsevol moment pot dirigir-se a nosaltres per saber quina informació tenim sobre vostè, rectificar-la si fos incorrecta i eliminar-la una vegada finalitzada la nostra relació. També té dret a sol•licitar el traspàs de la seva informació a una altra entitat (portabilitat). Per sol•licitar algun d'aquests drets, haurà de realitzar una sol•licitud escrita a la nostra adreça, juntament amb una fotocòpia del seu DNI: AJUNTAMENT D'ALGAIDA, CARRER DEL REI 6, CP 07120, ALGAIDA (Illes Balears). En cas que entengui que els seus drets han estat desatesos, pot formular una reclamació en l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es).