Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE CALVIÀ

INSTITUT MUNICIPAL D'EDUCACIÓ I BIBLIOTEQUES

Núm. 208598
Convocatòria i bases reguladores de les condicions i requisits per a la concessió d'ajudes i subvencions socioeducatives CUC per al curs acadèmic 2021-2022

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Consell Rector de l'IMEB va aprovar el dia 19 de maig de 2021, la CONVOCATÒRIA I BASES REGULADORES DE LES CONDICIONS I REQUISITS PER A la CONCESSIÓ D'AJUDES I SUBVENCIONS SOCIOEDUCATIVES CUC - CURS ACADÈMIC 2021-2022 de l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques de Calvià de conformitat al que es disposa en l'article 9.3 de la Llei 38/03, de 17 de novembre, general de subvencions, es publiquen les bases reguladores que la regeixen.

CONVOCATÒRIA I BASES REGULADORES DE LES CONDICIONS I REQUISITS PER A LA CONCESSIÓ D'AJUDES I SUBVENCIONS SOCIOEDUCATIVES CUC - CURS ACADÈMIC 2021-2022

Article 1. Objecte i finalitat

Aquestes bases tenen per objecte estructurar i establir els criteris i procediments per a la concessió d'Ajudes Socioeducatives CUC per part de l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques de Calvià (d'ara endavant IMEB) en règim de concurrència competitiva, en les condicions que s'estableixen en els següents articles.

Aquestes ajudes estan destinades a afavorir, en l'àmbit de l'educació no formal, el desenvolupament de competències i habilitats metodològiques, socials i participatives a través de la implicació en activitats pròpies del Centre Universitari de Calvià (d'ara endavant CUC), la divulgació d'informació i foment de la participació dels estudiants en les accions programades.

El pla de formació es desenvoluparà en sessions teòriques i posteriors pràctiques. A través d'una metodologia activa es promourà l'adquisició de diferents competències que permetin aconseguir de manera reeixida els objectius proposats.

Competències tècniques (saber)

Coneixement del municipi. Coneixement de l'Ajuntament de Calvià: organització, serveis municipals. Coneixement dels serveis del CUC: organització, serveis, accés i gestió. Coneixement de l'estructura de representació estudiantil en l'àmbit del CUC. Coneixement de les activitats de participació d'estudiants en la vida preuniversitària. Coneixement dels diferents recursos que les administracions públiques posen a la disposició dels estudiants. Coneixements de e-comunicació: e-mail, newsletter, web, Facebook i Twitter.

Competències metodològiques (saber-fer)

A) Informacionals

Coneixement, valoració crítica i utilització de les fonts d'informació. Cerca i anàlisi d'informació documental. Comprensió, valoració i adequació de la informació. Autonomia per seleccionar informació rellevant. Utilització de les tecnologies de la informació i la comunicació. Maneig d'instruments d'anàlisi i cerca d'informació. Interpretació i representació gràfica de la informació.

B) Comunicatives

Comunicació interpersonal efectiva i clara, tant de manera oral com escrita. Expressió fluida i espontània. Manteniment de contacte visual amb l'interlocutor.

C) Procedimentals

Identificació de necessitats de l'estudiant. Posada en pràctica dels coneixements adquirits en la resolució de problemes i incidències. Treball en equip. Aprenentatge continu («Aprendre a aprendre»). Maneig de procediment d'(acte)avaluació. Foment de la participació estudiantil en les activitats, centres i grups pertinents.

Competències socials i participatives (saber-ser-i-estar)

Compromís amb el canvi i la millora de la implicació estudiantil. Iniciativa. Treball col·laboratiu. Escolta activa. Empatia. Esperit motivador. Flexibilitat cognitiva. Autonomia. Raonament crític. Sensibilitat envers les problemàtiques socioculturals i de participació. Reflexió autocrítica. Sentit de la responsabilitat. Eficàcia i col·laboració. Reconeixement de les pròpies limitacions. Compromís amb els objectius proposats

Article 2. Règim de la concessió i marc normatiu

En tot allò no previst en aquestes bases hi serà aplicable la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre; el Reial Decret 130/2019, de 8 de març, pel qual es regula la Base de Dades Nacional de Subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajudes públiques; la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic; la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals; el Reial Decret-Llei 2/2004, de 5 de març, que aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals; el Decret de Batlia de 28 d'abril de 2020, d'habilitació, extraordinària i temporal, de sistemes d'acreditació d'identitat en la realització de tràmits administratius amb l'Ajuntament de Calvià; la Llei 2/2020, de 15 d'octubre, de mesures vigents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar els efectes de la crisi ocasionada per la COVID-19, segons la modificació per disposició final primera del Decret Llei 1/2021, de 25 de gener, i la resta de la normativa aplicable per a la concessió de subvencions.

Article 3. Requisits dels beneficiaris

Poden beneficiar-se de les ajudes objecte de la present convocatòria les persones que, en el moment de presentar la candidatura, reuneixin els requisits següents:

3.1. Tenir la nacionalitat espanyola o d'algun estat membre de la Unió Europea. Les persones estrangeres no comunitàries han d'acreditar la condició de residents a Espanya.

3.2. Estar empadronades en el municipi de Calvià o, si no, que la persona sol·licitant o familiars de primer grau hagin abonat el pagament d'impostos de béns immobles municipals de Calvià de l'any 2020.

3.3. Estar matriculades en estudis de 2n de batxillerat en qualsevol dels instituts d'educació secundària de Calvià o estudis de grau universitari (matriculats en 1r o 2n curs i que no tenguin el 50 % dels crèdits totals aprovats) del curs acadèmic 2021-2022.

3.4. No es pot compatibilitzar la concessió d'aquests ajuts amb la realització d'una altra beca pràctica vinculada als estudis pels quals opta a la beca o per altres estudis que pugui haver finalitzat anteriorment.

3.5. Estar al corrent de les obligacions tributàries estatals, autonòmiques i locals o imposades per les disposicions legals vigents.

S'eximeix les persones sol·licitants d'aquestes ajudes d'estar al corrent en les seves obligacions tributàries en els supòsits de deutes contrets durant els exercicis 2020 i 2021, sempre que la suma de tots aquests deutes no sigui superior a la quantitat a rebre en concepte d'ajuda, conformement a l'article 13.2 de la LGS. No obstant això, es podrà obtenir l'ajuda si, en el cas d'existir un deute corresponent a períodes anteriors, el beneficiari regularitza la seva situació en el període d'esmena que s'estableixi.

3.6. Presentar la documentació requerida en el termini i forma establerts en aquestes bases.

Article 4. Característiques de les ajudes

- Es convoquen un màxim de vuit ajudes distribuïdes, preferentment, de la següent forma:

Dues ajudes per a estudiants de 2n de batxillerat de l'IES Calvià

Dues ajudes per a estudiants de 2n de batxillerat de l'IES Bendinat

Dues ajudes per a estudiants de 2n de batxillerat de l'IES Son Ferrer

Dues ajudes per a estudiants de grau universitari

- La durada de la col·laboració serà de 100 hores en total, amb data d'inici l'endemà de l'adjudicació de la beca, amb previsió d'inici al setembre de 2021 i data de finalització com a màxim el 30 de juliol de 2022. Al desembre de 2021 s'hauran d'haver fet un mínim de 30 hores i un màxim de 40 hores. Al març de 2022 s'hauran d'haver fet un mínim de 60 hores i un màxim de 70 hores totals; i el mes de juliol de 2022 les hores restants fins a assolir un total de 100 hores.

- La modalitat de realització de les 100 hores de beca haurà de ser com a màxim de 40 hores en modalitat en línia i com a mínim de 60 hores en modalitat presencial. Les hores presencials no podran reduir-se.

- La quantia total de l'ajuda com a subvenció és de 1.020 €, distribuïda en tres pagaments: octubre de 2021, març de 2022 i juliol de 2022. Per poder rebre el pagament del mes de març han d'haver-se fet un mínim de 60 hores i un màxim de 70 hores i per rebre el pagament del mes de juliol han d'haver-se fet el total de les 100 hores.

- L'horari es pactarà mensualment amb les persones beneficiàries, valorant i prioritzant el període d'exàmens, sense que en cap cas se'n pugui veure afectat el rendiment acadèmic.

Article 5. Condicions generals de les ajudes

- La concessió d'una ajuda de col·laboració pràctica no representa cap relació contractual entre la persona ajudada i l'IMEB - Ajuntament de Calvià.

- Prèviament a l'inici de l'ajuda se signarà un protocol de compromís. És el document pel qual es regula la realització dels períodes de col·laboració pràctica i es formalitza a través de la seva subscripció entre l'Ajuntament de Calvià - IMEB i la persona beneficiària.

- La renúncia o anul·lació de l'ajuda donarà lloc a la pèrdua de tots els drets que hi són inherents.

- Les vacants que es produeixin per anul·lació o renúncia podran ser cobertes amb candidats suplents, a valorar per part de l'IMEB.

- L'IMEB contractarà una assegurança d'accident i responsabilitat civil durant la realització de l'ajuda.

- Prèviament a l'adjudicació de la beca s'hauran de presentar els justificants dels estudis pel quals s'opta a la beca i que estan recollits en l'article 3.3 d'aquestes bases.

Article 6. Criteris d'atorgament de les ajudes

Des de l'IMEB s'observaran els principis d'igualtat i no discriminació. L'assignació de les ajudes entre els candidats es farà per part de l'IMEB, d'acord amb els principis de transparència i mèrit, seguint els següents criteris:

- Haver participat en projectes de voluntariat social o equivalent: un màxim de 10 punts a raó de 2 punts per acció.

- Haver participat en projectes europeus: un màxim de 10 punts a raó de 2 punts per acció.

- Carta de motivació: un màxim de 10 punts. Contingut del projecte: màxim dues pàgines, amb estil Arial i grandària de lletra 12 i interlineat d'1,5. En el document s'ha de respondre com a mínim a les següents qüestions; 1. Interès i motivació per fer la beca. 2. Què li pot aportar fer la col·laboració socioeducativa. 3. Quins projectes o activitats desenvolupats des del CUC li interessen més i per quins motius. 4. Proposta de tres activitats que li agradaria desenvolupar en el CUC.

- Entrevista personal: un màxim de 20 punts

Únicament es valorarà la documentació presentada durant el termini de presentació de sol·licituds o durant el termini d'esmena. La documentació que es presenti fora d'aquests terminis no es podrà valorar.

Article 7. Termini i forma de presentació de la documentació

El termini per presentar sol·licituds serà del 5 al 30 de juliol de 2021 (ambdós inclosos), de manera telemàtica a través del Registre Electrònic Comú de l'Administració General de l'Estat, de manera presencial de dilluns a divendres de 9 a 14 hores en el Registre de l'IMEB, o en qualsevol de les formes previstes en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19 o en cas que es declarin situacions similars que aconsellin limitar la mobilitat, les persones interessades hauran de fer ús, de manera prioritària, del Registre Electrònic General de l'Administració General de l'Estat per presentar les seves sol·licituds. Si no es disposa de certificat o DNI electrònic, atesa l'extraordinària i urgent necessitat d'adaptar els serveis i activitats municipals a aquesta situació, s'establiran formes de tramitació adequades a la situació, que seran degudament comunicades en cas de produir-se, segons el que estableix el Decret de Batlia de data 28 d'abril de 2020 en el punt tercer.

Article 8. Documentació a presentar

- Model de sol·licitud/declaració responsable correctament emplenat (Annex I). Es trobarà a la disposició de les persones sol·licitants en els registres municipals i en la pàgina web municipal.

- Carta de motivació (veure l'article 6). Un màxim de 10 punts. Contingut del projecte: màxim dues pàgines, amb estil Arial i grandària de lletra 12 i interlineat d'1,5. En el document s'ha de respondre com a mínim a les següents qüestions; 1. Interès i motivació per fer la beca. 2. Què li pot aportar fer la col·laboració socioeducativa. 3. Quins projectes o activitats desenvolupats des del CUC li interessen més i per quins motius. 4. Proposta de tres activitats noves que li agradaria desenvolupar en el CUC.

- Currículum actualitzat amb foto carnet.

- Documentació acreditativa d'haver participat en projectes de voluntariat social o equivalent. Únicament es valorarà la documentació presentada durant el termini de presentació de sol·licituds o durant el termini d'esmena. La documentació que es presenti fora d'aquests terminis no es podrà valorar.

- Documentació acreditativa d'haver participat en projectes europeus. Únicament es valorarà la documentació presentada durant el termini de presentació de sol·licituds o durant el termini d'esmena. La documentació que es presenti fora d'aquests terminis no es podrà valorar.

- La matrícula o document que acrediti la realització en el curs 2021-2022 dels estudis de 2n de batxillerat o de grau universitari. En cas de no disposar d'aquest document durant el termini de presentació de sol·licituds, haurà de presentar-lo com a màxim abans de l'adjudicació de la beca.

- Marcar en la declaració de responsable (Annex I) la casella en la qual declara conèixer les conseqüències de la inexactitud, falsedat o omissió, de caràcter essencial, de qualsevol dada o informació que s'incorpori a la declaració responsable.

Documents aportats anteriorment o autorització expressa

Per comprovar

Amb autorització expressa en l'Annex I perquè l'IMEB pugui consultar les dades o que s'hagin presentat anteriorment en altres convocatòries de l'IMEB

Si la persona sol·licitant no autoritza la consulta de les dades, haurà d'acreditar-ho a través dels següents documents

L'empadronament o IBI

Marcar la casella corresponent en l'Annex I

Certificat d'empadronament de la persona sol·licitant o justificant de pagament de l'IBI de Calvià de l'any 2020 de la persona sol·licitant o familiars de primer grau.

Declaració responsable de veracitat de les dades bancàries

Marcar la casella corresponent en l'Annex I

Si la persona sol·licitant no ha presentat en convocatòries anteriors aquesta documentació o aquesta ha sofert modificacions, haurà de presentar el document emplenat. Es trobarà a la disposició de les persones sol·licitants en la pàgina web municipal.

Estar al corrent de les obligacions tributàries estatals, autonòmiques i locals o imposades per les disposicions legals vigents.

Marcar la casella que correspongui en l'annex I (Apartat: Declaració jurada en relació a les meves obligacions tributàries amb l'Estat, amb la Seguretat Social i amb l'Ajuntament de Calvià-IMEB).

No estar realitzant una altra beca pràctica vinculada als estudis pels quals opta a la beca o per altres estudis que pugui haver finalitzat anteriorment.

Marcar en l'Annex I l'apartat de declaració responsable

ADVERTIMENT: la inexactitud, falsedat o omissió, de caràcter essencial, de qualsevol dada o informació que s'incorpori a la declaració responsable, o la no presentació davant l'Ajuntament de Calvià - IMEB de la documentació que sigui requerida per acreditar el compliment d'allò declarat, determinarà el reintegrament de la quantitat total percebuda, més l'interès de demora corresponent des de la data del pagament de la subvenció fins que s'acordi la procedència del reintegrament, i la persona sol·licitant tindrà prohibida la participació en qualsevol subvenció o línia d'ajudes implementada per l'Ajuntament de Calvià - IMEB fins a un màxim de quatre anys, sense perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives que pertoquin (art. 69.4 de la Llei 39/2015).

Article 9. Procediment de concessió

- L'IMEB farà la comprovació del compliment dels requisits de les candidatures.

- Si la sol·licitud no reuneix els requisits indicats, la Presidència de l'IMEB requerirà a la persona interessada perquè en un termini de deu dies hàbils l'esmeni o acompanyi els documents preceptius, indicant-li que, altrament, se'l tindrà per desistit de la seva sol·licitud i l'expedient s'arxivarà sense més tràmits.

- El requeriment previst en el paràgraf anterior es farà a través de resolució. La publicació es farà a través del mitjà www.calvia.com/imeb.

- Aquesta resolució haurà d'incloure la relació de les persones sol·licitants que han d'esmenar les deficiències advertides, la relació de persones sol·licitants que, inicialment, compleixen els requisits de la convocatòria i la relació de persones sol·licitants excloses, amb indicació del motiu.

- Una vegada conclòs el termini, l'IMEB haurà d'avaluar les sol·licituds presentades i les al·legacions i/o esmenes fetes per les persones interessades.

- L'IMEB redactarà la proposta de resolució provisional ajustant-se als criteris establerts en les bases. Una vegada examinades les al·legacions presentades es formularà una proposta de resolució definitiva. En qualsevol cas, la publicació de les resolucions es farà a través del mitjà www.calvia.com/imeb.

- El termini màxim per a resoldre l'adjudicació i realitzar les comprovacions posteriors serà de sis mesos, a comptar del següent a la finalització del termini de presentació de les sol·licituds, podent posar, que no esgota la via administrativa, un recurs d'alçada davant l'alcalde-president de la corporació, en el termini d'un mes a comptar des de la notificació, de conformitat al que es disposa en l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sense perjudici que es pugui presentar qualsevol altre recurs que es consideri pertinent. El recurs es presentarà en el Registre General d'aquest Ajuntament, en el registre de l'IMEB, o en les dependències i mitjans a què es refereix l'art. 16.4 de la ja esmentada Llei 39/2015.

- Aquestes bases i convocatòria hauran de ser publicades en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i, en la pàgina web municipal, la resolució de concessió de les ajudes.

Article 10. Protecció de dades

De conformitat amb el que disposa el Reglament general de protecció de dades (UE) 2016/679 i la normativa espanyola relativa a la protecció de dades personals, posam en el vostre coneixement que:

1. El responsable del tractament de les vostres dades de caràcter personal és l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques (IMEB) amb NIF Q-0700491-D, carrer Julià Bujosa Sans, batle, núm. 1, CP: 07184, Calvià, Illes Balears, telèfon de contacte 971 139 139 i correu electrònic imeb@calvia.com.

2. Les dades de contacte del delegat de Protecció de Dades de l'IMEB són: dpd@calvia.com.

3. La finalitat amb la qual es tracten les vostres dades és la tramitació i gestió de la vostra sol·licitud de beca d'acord amb els criteris establerts en aquestes bases reguladores.

4. La base de licitud per al tractament de les dades facilitades, tant en la sol·licitud com en la documentació que hi pugui ser adjuntada, es basa en l'article 6.1.c del Reglament general de protecció de dades, compliment d'una obligació legal, i en l'art. 6.1.e, compliment d'una missió feta en interès públic sobre la base de la següent normativa:

  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.

  • Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de Balears. 

  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

  • Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

  • Reial Decret 130/2019, de 8 de març, pel qual es regula la Base de Dades Nacional de Subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajudes públiques.

  • RDL 2/2004, de 5 de març, que aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals

  • Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

  • La consulta a altres administracions públiques, a través de plataformes d'intermediació, de la documentació necessària per tramitar la vostra sol·licitud, que pugui contenir dades personals amb transcendència tributària, conformement a l'article 95 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària, categories especials de dades personals conformement a l'article 9 del Reglament general de protecció de dades o altres dades de caràcter reservat i/o confidencial, està basada en el consentiment de la persona que sol·licita la beca o del seu representant legal.

5. La informació es conservarà d'acord amb els criteris i terminis establerts en la Llei 15/2006, de 17 d'octubre, d'arxius i patrimoni documental de les Illes Balears.

6. Comunicacions de dades previstes: les dades personals podran ser comunicats en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en la pàgina web de l'entitat seguint les instruccions emanades de disposició addicional setena de la Llei Orgànica de protecció de dades i garantia de drets digitals en relació a la identificació dels interessats en les notificacions per mitjà d'anuncis i publicacions d'actes administratius.

Així mateix, les vostres dades podran ser comunicats a l'Agència Tributària o òrgans similars amb competències en matèria tributària.

No estan previstes altres comunicacions ni transferències internacionals de dades personals, excepte obligació legal.

7. Podreu exercitar, en els casos i formes prevists en la legislació vigent, els drets d'accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, oposició i portabilitat, mitjançant registre presencial, en el Servei d'Atenció al Ciutadà de l'IMEB carrer Julià Bujosa Sans Batle, núm. 1, Calvià.

8. Si en l'exercici dels vostres drets no heu estat degudament atesos, podreu presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, C/ Jorge Juan, 6 28001 Madrid – Seu electrònica: sedeagpd.gob.es. Amb caràcter previ i potestatiu, podeu posar-vos en contacte amb el delegat de Protecció de Dades a dpd@calvia.com.

Article 11. Funcions de l'IMEB

Seran funcions de l'IMEB:

- L'anàlisi i estudi previ de les sol·licituds presentades.

- La preselecció dels sol·licitants a partir de la documentació presentada i la confecció de la corresponent proposta a la Presidència.

- La supervisió, coordinació i avaluació de les ajudes.

- Les funcions administratives i d'informació inherents a les pràctiques de les persones beneficiàries.

- La supervisió per assegurar que els pagaments es facin efectius.

- Qualsevol funció altra de naturalesa anàloga no prevista en aquestes bases.

Article 12. Drets i deures de la persona beneficiària

– A percebre la subvenció de l'ajuda de la forma establerta en la convocatòria. La citada subvenció no tindrà en cap cas la naturalesa de salari. Per a això haurà de complir-se el que estableix l'article 4.

- A rebre, en finalitzar l'ajuda, una certificació on consti la durada i característiques de les col·laboracions fetes.

- Haurà de respectar en tot moment l'organització de l'entitat col·laboradora.

- Haurà de mantenir el contacte amb els seus tutors i guardar el degut secret professional durant la seva estada en el centre tant durant la realització de les pràctiques com una vegada finalitzades.

- Haurà de comprometre's a la realització de les activitats establertes en el seu programa de pràctiques, a respectar les normes de seguretat en el treball i a fer un ús responsable del material i els equipaments que es posin a la seva disposició.

- Haurà de comunicar immediatament, a l'IMEB i a la persona que tutoritzi l'ajuda, qualsevol incidència que afecti el normal desenvolupament de l'activitat per la qual rep l'ajuda, havent de mantenir en tot moment l'actitud i l'interès necessaris per a un bon aprofitament d'aquesta.

- En el cas de renúncia a l'ajuda, haurà de posar-ho en coneixement del tutor designat, amb una antelació mínima de deu dies a la data de la renúncia. Igualment haurà de notificar-ho per escrit a través del registre general d'entrada de l'IMEB. En cas d'incompliment de qualsevol de les citades notificacions, l'IMEB i/o l'entitat col·laboradora podrà deixar d'abonar la part de l'assignació econòmica que hagi reportat.

- Haurà d'assistir a les reunions, entrevistes i accions formatives a les quals se la convoqui des de l'IMEB.

Article 13. Causes d'anul·lació de l'ajuda

En cas de comportament incorrecte o de falta d'aprofitament per part d'una persona beneficiària dels ajuts, l'IMEB pot proposar la no continuïtat de la beca. En tot cas, seran causa d'anul·lació de l'ajuda:

- La comprovació de la falta de veracitat o d'alguna altra irregularitat en les dades exposades per la persona beneficiària en la seva sol·licitud.

- L'incompliment per part de la persona beneficiària d'alguna de les seves obligacions.

- La renúncia de la persona beneficiària.

- La falsedat o l'incompliment d'algun dels punts establerts en aquestes bases.

- La presentació de la sol·licitud de subvenció fora del termini establert.

- La no utilització dels formularis normalitzats electrònics d'ús obligatori.

- No marcar en la declaració de responsable (Annex I) la casella en la qual declara conèixer que la inexactitud, falsedat o omissió, de caràcter essencial, de qualsevol dada o informació que s'incorpori a la declaració responsable.

Article 14. Crèdit pressupostari

La despesa que generin les ajudes serà per un import total màxim de 8.160,00 € (vuit mil cent seixanta) que es finançarà amb càrrec a la partida pressupostària corresponent dels Pressupostos Generals de l'IMEB per a l'any 2021, de 2.720 € (dos mil set-cents vint euros) i 2022 de 5.440 € (cinc mil quatre-cents quaranta euros)

 

Calvià, 21 de maig de 2021

La presidenta de l'IMEB

Olga Granados Expósito

Documents adjunts