Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 210199
Resolució de la directora general en Salut, Formació i Acreditació, sra. Asunción Sánchez Ochoa, en virtut de l’encomana de la presidenta de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears (IdISBa), de 23 d'abril de 2021, segons article 28.3 dels Estatuts de la Fundació IdISBa, per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d’un tècnic o una tècnica de suport a la investigació a atenció primària de la salut en el projecte de la RETIC redIAPP «red de investigación en actividades preventivas y de promoción».

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l'article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d'edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució de què emana el text.

D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels Estatuts de la Fundació, la direcció gerència de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dicto la següent

RESOLUCIÓ

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d'un tècnic o tècnica de suport per  a la investigació a atenció primària de la salut en el projecte RETIC redIAPP «red de investigación en actividades preventivas y de promoción» (vegeu l'annex adjunt).

 

Palma, 18 de maig de 2021

La directora general d'Investigació en Salut, Formació i Acreditació Asunción Sánchez Ochoa (En virtut de l'encomana de la presidenta de la Fundació, de 23 d'abril de 2021, segons article 28.3 dels Estatuts de la Fundació IdISBa)

 

 

ANNEX I Convocatòria per a la provisió i posterior contractació d'un tècnic o tècnica de suport per  a la investigació a atenció primària de la salut en el projecte RETIC redIAPP «red de investigación en actividades preventivas y de promoción  (RD16/007/008 del ISCIII)» .

La Fundació té encomanades, entre d'altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d'una persona per al desenvolupament correcte del programa/projectes d'investigació del Grup GRAPP-caIB, de la «redIAPP (RD16/007/008 del ISCIII)».

L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L'apartat segon B de l'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast del control del punt 5 de l'Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents,

CONVOC

El procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o una tècnica de suport a la investigació a atenció primària de la salut en el projecte RETIC redIAPP «red de investigación en actividades preventivas y de promoción  (RD16/007/008 del ISCIII) »  amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

I. Requisits de la plaça

  • Estar en possessió del títol de llicenciat o graduat en ciències de la salut i ciències socials amb títol de màster oficial.

  • Acreditar al menys nivell B2 de català

  • Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos en què, d'acord amb l'article 57 de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (EBEP), es permeti l'accés a l'ocupació pública.

  • Tenir la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques.

  • Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.

  • No haver estat acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de nacionals d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

  • Formulari d'autoavaluació degudament emplenat (annex III de la convocatòria)

No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.

II. Funcions

  • Tasques de suport al grup d'investigació en activitats preventives i atenció al càncer (GRAPP –caIB), de la redIAPP.

  • Donar suport en la gestió de projectes d'investigació

  • Suport en la recollida de dades dels projectes

  • Monitorització i gestió dels d'assajos clínics

  • Altres tasques relacionades amb els estudis epidemiològics que porta a terme la redIAPP.

  • Donar suport a l'investigador principal en la gestió del grup GRAPP-caIB de la redIAPP.

III. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds es poden presentar al registre físic de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears (Carretera Valldemossa, 79, Son Espases, Edifici S, primera planta) o mitjançant el correu electrònic de el Departament de Recursos Humans (idisba.rrhh@ssib.es).

El termini de recepció de sol·licituds serà de 10 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria. 

Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguin en la forma que estableixen aquestes bases. No es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.

IV. Admissió de les persones aspirants

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i de la documentació relativa als requisits per participar en el procediment de selecció, es publicarà una resolució, en la pàgina WEB de la fundació, mitjançant la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes de exclusió.

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a partir del dia següent a la publicació de la resolució provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que desisteixen en la seva sol·licitud.

Finalitzat el termini indicat en el paràgraf anterior, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu. La esmentada resolució serà publicada a la pàgina WEB de la fundació.

V. Reserva en favor de les persones amb discapacitat

Existeix en el IdISBa una reserva del 7 % dels llocs de treball per a persones amb discapacitat, segons el Reial decret llei  5/2015 del TREBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada per a aquesta finalitat.

VI. Modalitat de contractació

Contracte d'obra i servei a jornada completa fins 31 de desembre de 2021, prorrogable segons disponibilitat del projecte  «RD16/007/008 (GRAPP-caIB, de la redIAPP)».

Remuneració: 29.500€ bruts anuals (en 12 pagues)

Ubicació del centre de treball: Atenció primària de Mallorca

VII. Acreditació de requisits i mèrits

Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia confrontada de la següent documentació.

  1. Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable de l'entitat on s'han presentat els serveis amb especificació del temps d'experiència en els diferents àmbits que es valoren en aquesta convocatòria. En cas de no ser possible, s'ha de presentar contracte i vida laboral.

  2. Titulació acadèmica: còpia de les dues cares del títol.

  3. Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa.

  4. Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedit per l'òrgan competent (EOI, Conselleria, UIB o altres universitats o centres d'acreditació de reconegut prestigi).

  5. Publicacions: un exemplar de la primera pàgina de la publicació o referència bibliogràfica identificativa de la publicació i de la seva autoria.

Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l'autobarem que acompanya a aquestes bases).

En cas de haver-hi presentat inicialment còpies no confrontades, s'haurà de presentar a l'entrevista la documentació original acreditativa de tots els mèrits.

VIII. Tribunal qualificador

  • Dr. Joan Llobera Cànaves, investigador principal del GRAPP-caIB de la redIAPP-ISCIII.

  • Sra. Joana Ripoll Amengual, investigadora del GRAPP-caIB de redIAPP.

  • Dr. Alfonso Leiva Rus, investigador del GRAPP-caIB de la redIAPP

  • Responsable de Recursos Humans de l'IdISBa, en qualitat de secretari o secretària del tribunal.

El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació de candidats i candidates.

IX. Procediment de la selecció

Valoració dels mèrits acreditats pels aspirants, d'acord al barem que apareix a continuació i una entrevista personal.

Barem de mèrits i valoració:

1.- Experiència professional en tasques relacionades de suport a la docència, investigació, assistencials sanitàries o socials, o altres feines de caire tècnic. (Màxim 4,5 punts)

 

A) Serveis prestats: Màxim 3 punts.

  • Serveis prestats a l'empresa privada, en tasques esmentades: ( 0,02 punts per mes treballat)

  • Serveis prestats a administracions diferents de l'àmbit sanitari, organismes i entitats públiques, en tasques esmentades: (0,05 punts per mes treballat)

  • Serveis prestats a l'àmbit sanitari públic en tasques esmentades: (0,06 punts per mes treballat)

B) Publicacions i projectes: Màxim 1,5 punts.

  • Publicacions d'articles d'investigació (màxim 0,6 punt):
    • Indexades al Journal Citation Report (JCR) com a primer o darrer firmant o corresponding author: 0,2 punts, com a firmant en un altre ordre: 0,1 punts.
    • Publicacions científiques en ciències de la salut en revistes no indexades al JCR, llibres, protocols, guies o informes tècnics amb ISBN o ISSN: com a primer firmant: 0,1 i com firmant en altre ordre: 0,05 punts.
  • Projectes de recerca de convocatòria competitiva nacional o internacional (màxim 0,6 punt):
    • Com a investigador principal: 0,5 punts per projecte.
    • Com a investigador col·laborador: 0,2 punts per projecte.
  • Projectes de recerca no competitius, inclosos assajos clínics, com investigador o monitor d'assajos clínics: 0,05 punts per projecte (màxim 0,3 punt).

2.- Formació relacionada amb el lloc de feina de suport a la investigació en humans (màxim 2 punts).

En primer lloc es valorarà l'especialització sanitària, seguida de la formació universitària. També es valorarà la formació complementària específica relacionada.

  • Especialista sanitari (que hagi complert el període de formació sanitària especialitzada): 0,3 punts per any de residencia.
  • Màster oficial en epidemiologia o salut pública o bioestadística: 0,5 punt
  • Altre màster oficial relacionat amb les tasques i funcions de la plaça: 0,25: màxim 0,5 punts
  • Altre màster no oficial o altre títol de postgrau de 60 o més crèdits ECTS: 0,1 punts, màxim 0,2 punts.
  • Estada d'investigació a un centre de recerca en humans nacional o estranger (mínim 3 mesos): 0,2 punts
  • Formació complementària específica relacionada en investigació: 0,001 punts per cada a 10 hores acreditades: màxim  0,50 punts.

3.-Coneixements d'idiomes (màxim 1 punt).

Just compta el certificat màxim de l'idioma

  1. Nivell C1 o superior de Català 0,4 punts

  2. Nivell B2 d'anglès 0,2 punts

  3. Nivell C1 d'Anglès 0,4 punts

  4. Nivell C2 d'Anglès 0,6 punts

  5. Altres idiomes d'interès: nivell mitjà 0,1 punts i nivell superior 0,2 punts

4.-Coneixements d'ofimàtica i programes informàtics d'us per a la recerca  (màxim 1,5 punt).

  • Formació específica: 0,02 per 10 hores de formació.
  • També són acreditables mitjançant certificat laboral de funcions, màxim  0, 05 punts per mes treballat en el sector públic i 0,03 per mes treballat en el sector privat.

5.-Fase de entrevista (màxim 1 punt).

Es farà entrevista personal, on es valorarà l'adequació de la persona candidata al lloc de feina específic. L'entrevista versarà sobre temes relacionats amb la present oferta de treball. La persona candidata haurà d'aportar a l'entrevista els documents originals per poder confrontar-los.

El dia i hora de l'entrevista es publicarà en la web de la Fundació www.idisba.es. La persona candidata ha de confirmar la realització de l'entrevista per adjudicar-li una hora concreta. La no realització de l'entrevista suposa la no finalització del procediment selectiu.

X. Recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per a resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s'hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.

 

ANNEX II Formulari d'inscripció per a la convocatòria de selecció i posterior contractació d'un tècnic o una tècnica de suport a la investigació a atenció primària de la salut en el projecte RETIC redIAPP «red de investigación en actividades preventivas y de promoción  (RD16/007/008 del ISCIII)»

Nom:

Cognoms:

DNI:

Direcció:

Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

EXPÒS

Que he tingut coneixement de la convocatòria de selecció i posterior contractació d'un tècnic o una tècnica de suport a la investigació a atenció primària de la salut en el projecte RETIC redIAPP «red de investigación en actividades preventivas y de promoción  (RD16/007/008 del ISCIII)».

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

  • Titulació exigida com a requisit. (Document 1)
  • Certificat català B2. (Doc. 1.2)
  • Fotocòpia del DNI o NIE. (Document 2)
  • CV actualitzat. (Document 3)
  • Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada. (Especificar a l'autobarem)

DECLAR

  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el meu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

Així, per tot l'exposat, SOL·LICIT

La meva admissió per a formar part del procés selectiu per a la selecció i posterior contractació de selecció i posterior contractació d'un tècnic o una tècnica de suport a la investigació a atenció primària de la salut en el projecte RETIC redIAPP «red de investigación en actividades preventivas y de promoción  (RD16/007/008 del ISCIII)»

Palma, _____________________

Signatura

 

 

 

ANNEX III AUTOEVALUACIÓ DE MÈRITS

Convocatòria de selecció i posterior contractació d'un tècnic o una tècnica de suport a la investigació a atenció primària de la salut en el projecte RETIC redIAPP «red de investigación en actividades preventivas y de promoción  (RD16/007/008 del ISCIII)»

NOM

 

PUNTS MÁX.

PUNTS

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA*

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

4,5

 

 

A. Serveis prestats: Màxim 3 punts.

3

 

 

Serveis prestats a l'empresa privada, en tasques esmentades: ( 0,02 punts per mes treballat)

 

 

 

Serveis prestats a administracions diferents de l'àmbit sanitari, organismes i entitats públiques, en tasques esmentades: (0,05 punts per mes treballat)

 

 

 

Serveis prestats a l'àmbit sanitari públic en tasques esmentades: (0,06 punts per mes treballat)

 

 

 

B. Publicacions: Màxim 1,5 punts.

1,5

 

 

Publicacions d'articles d'investigació (0,6 punts màx.):

0,6

 

 

Indexades al Journal Citation Report (JCR) com a primer o darrer firmant o corresponding author: 0,2 punts, com a firmant en un altre ordre: 0,1 punts.

 

 

 

Publicacions científiques en ciències de la salut en revistes no indexades al JCR, llibres, protocols, guies o informes tècnics amb ISBN o ISSN: com a primer firmant: 0,1 i com firmant en altre ordre: 0,05 punts.

 

 

 

Projectes d'investigació de convocatòria competitiva nacional o internacional (0,6 punts màx.):

0,60

 

 

Como investigador/a principal: 0,5 punts por projecto.

 

 

 

Como investigador/a col·laborador/a: 0,2 punts por projecto.

 

 

 

Projectes d'investigació no competitius, inclòs assajos clínics, com investigador/a o monitor/a d'assajos clínics: 0,05 punts per projecte (0,3 punts màx.).

0,3

 

 

FORMACIÓ RELACIONADA AMB EL LLOC DE TREBALL DE SUPORT A L'INVESTACIÓ EN HUMANS

2

 

 

Especialista sanitari (que hagi complert el període de formació sanitària especialitzada): 0,3 punts per any de residencia.

 

 

 

Màster oficial en epidemiologia o salut pública o bioestadística: 0,5 punt

0,5

 

 

Altre màster oficial relacionat amb les tasques i funcions de la plaça: 0,25: màxim 0,5 punts

0,5

 

 

Altre màster no oficial o altre títol de postgrau de 60 o més crèdits ECTS: 0,1 punts, màxim 0,2 punts.

0,2

 

 

Estada d'investigació a un centre de recerca en humans nacional o estranger (mínim 3 mesos): 0,2 punts

0,2

 

 

Formació complementària específica relacionada en investigació: 0,001 punts per cada a 10 hores acreditades: màxim  0,50 punts.

0,5

 

 

IDIOMES

1

 

 

Nivell C1 o superior de català: 0,3 punts

 

 

 

Nivell B2 d'anglès: 0,2 punt

 

 

 

Nivell C1 d'anglès: 0,4 punts

 

 

 

Nivell C2 d'anglès: 0,6 punts

 

 

 

Altres idiomes d'interès: nivell mitjà 0,1 punts i nivell superior 0,2 punts

 

 

 

CONEIXEMENTS D'OFIMÀTICA I PROGRAMES D'ÚS PER A LA RECERCA

1,5

 

 

Formació específica: 0,02 por 10 hores de formació.

 

 

 

També són acreditables mitjançant certificat laboral de funcions, màxim  0,05 punts per mes treballat en el sector públic i 0,03 per mes treballat en el sector privat.

 

 

 

ENTREVISTA

1

X

 

TOTAL

 

* És necessari especificar amb claredat cada un dels documents acreditatius que s'adjunten per el correcte còmput de la puntuació. (Ex.: certificat  B2 d'anglès de l'EOI de Palma)