Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE SON SERVERA
Núm. 209437
Convocatòria borsa de de treball de professorat per a l’Escola de Música de l’Ajuntament de Son Servera (Illes Balears)
La Batlia de l'Ajuntament de Son Servera (Illes Balears), mitjançant el Decret núm. 2021-0768, de 26 de maig, ha resolt el següent:
Expedient núm. 971/2021
La present resolució de convocatòria servirà per és la selecció de personal laboral temporal, per obra o servei, mitjançant el sistema de concurs, per crear una borsa de treball de professorat de diverses especialitats musicals per a l'Escola Municipal de Música, d'acord amb els articles 10 i 11 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut de l'Empleat Públic, atès que les borses precedents ja resten exhaurides i la necessitat i urgència per tal de poder desenvolupar els supòsits de l'Escola.
Atès l'informe favorable de la secretària accidental de data 04 de maig de 2021.
Atès l'informe en conformitat, de fiscalització i crèdit, de la interventora municipal de data 13 de maig de 2021.
Atès l'acord per unanimitat de la Mesa General de Negociació Conjunta de data 14 de maig de 2021.
D'acord amb la legislació vigent en matèria de personal, i en ús de les atribucions conferides a l'article 21.1.g) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de Bases del Règim Local i l'article 41.14 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització i funcionament de règim jurídic de les Entitats locals
RESOLC
Primer.- Aprovar la convocatòria, així com les bases (annex I) pel sistema de concurs, d'una borsa de treball de professorat de diverses especialitats musicals per a l'Escola Municipal de Música, d'acord amb els articles 10 i 11 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut de l'Empleat Públic, atès que les borses precedents ja resten exhaurides i la necessitat i urgència per tal de poder desenvolupar els supòsits de l'Escola.
Segon.- Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i a la seu electrònica de l'Ajuntament de Son Servera.
Contra aquesta resolució que posa fi a la via administrativa, pot interposar alternativament recurs de reposició potestatiu davant l' Alcalde/essa d'aquest Ajuntament, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà al de la recepció de la present notificació, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d' 1 d' octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques; o bé interposar directament recurs contenciós – administratiu, davant el Jutjat o la Sala que resulti competent, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent al de la recepció de la present notificació, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciós – Administrativa. Si s'optés per interposar el recurs de reposició potestatiu no podrà interposar recurs contenciós – administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació per silenci. Tot això, sense perjudici que es pugui interposar qualsevol altre recurs estimi més convenient en el seu dret.
Son Servera, 26 de maig de 2021
La batlessa
Natalia Troya Isern
ANNEX I
BASES DE LA CONVOCATÒRIA
1. Normes generals i objecte de la convocatòria
1.1 L'objecte de la present convocatoria, amb carácter extraordinari és la selecció de personal laboral temporal, per obra o servei, mitjançant el procediment de concurs, per crear una borsa de treball de professorat de diverses especialitats musicals per a l'Escola Municipal de Música, d'acord amb els articles 10 i 11 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut de l'Empleat Públic, atès que les borses precedents resulten insuficients i la necessitat i urgència per tal de poder desenvolupar els supòsits de l'Escola. Per això, la borsa que es constitueix será subsidiària de les borses previament contituïdes i vigents, com ara, la del Decret de la Batlia núm. 2019-1282, de 16 de setembre (BOIB núm. 132, de 18 de setembre de 2019) i la del Decret de la Batlia núm. 2020-1037, de 24 de setembre (BOIB núm. 166, de 16 de setembre de 2019).»
1.2 Es convoca un concurs, d'una borsa de treball, d'àmbit laboral i temporal, per obra i servei, de professor/a dels cursos de l'Escola de Música de l'Ajuntament de Son Servera (Illes Balears), de les següents especialitats:
Especialitat
Piano
Violí
Flauta
1.3 El procediment de selecció dels aspirants s'efectuarà mitjançant convocatòria pública, que consistirà en la valoració dels mèrits que es detallen a l'annex II d'aquesta convocatòria.
1.4 L'ordre de prelació de la borsa de treball restarà determinat per la qualificació obtinguda en el procés selectiu. En cas que es produeixin empats, aquests es resoldran atenent el criteri següent:
- Major puntuació obtinguda en cursos de formació.
2. Funcions de la plaça
Impartir classes de l'especialitat assenyalada a l'Escola municipal de Música de l'Ajuntament de Son Servera, així com col·laborar amb les feines i supòsits de la mateixa.
3. Requisits i condicions dels aspirants
Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir, en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents, dels quals han d'estar en possessió durant tot el procés selectiu:
3.1 Ser espanyol o tenir la nacionalitat d'algun dels estats membres de la Unió Europea o d'algun dels països que hagin subscrit un tractat internacional en els termes establerts en la disposició addicional única de la Llei 17/1993, de 23 de desembre, sobre l'accés a determinats sectors de la funció pública dels nacionals de la resta d'estats membres de la Unió Europea.
3.2 Tenir 16 anys d'edat complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
3.3 Titulació: - grau mitjà del Pla 66 o superior LOGSE o equivalent, per a cada una de les especialitats ressenyades.
3.4 No haver estat separat del servei, mitjançant expedient disciplinari, de cap de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitat, per sentència ferma, per a l'exercici de funcions públiques. Igualment, no estar sotmès a sanció disciplinària o condemna penal que impedeixi, en el seu estat, l'accés a la funció pública si es tracta d'aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola, d'acord amb el que estableix la lletra (a) d'aquesta base.
3.5 No patir cap malaltia ni estar afectat per cap limitació física o psíquica que sigui incompatible amb l'exercici de les funcions del cos, l'escala o l'especialitat en què s'inclouen les places ofertes.
3.6 Acreditar el requisit de coneixements de llengua catalana corresponents al nivell del certificat B2, nivell mitjà, de la Direcció General de Política Lingüística, de l'EBAP, de l'Escola Oficial d'Idiomes o equivalents.
4. Sol·licitud i termini
4.1 Les persones interessades a participar en el concurs han de presentar una declaració responsable (model ANNEX III de les presents) per a la borsa convocada mitjançant les presents bases.
4.2 Les sol·licituds s'han de presentar al registre de l'Ajuntament de Son Servera o en la forma que estableix l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. La sol·licitud s'ha de registrar i així mateix s'ha de segellar tota la documentació que s'hi adjunti. Les persones que presentin la sol·licitud en un lloc diferent del registre de l'Ajuntament de Son Servera (Illes Balears) han d'enviar un correu electrònic al Servei de Personal de l'Ajuntament de Son Servera (rrhh@sonservera.es) per notificar aquesta circumstància amb el justificant corresponent en un termini de dos dies hàbils.
4.3 El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). Es publicarà també a la seu electrònica municipal.
4.4 Juntament amb la Declaració responsable/sol.licitud emplenada adequadament, les persones interessades han d'adjuntar:
a) Fotocòpia del Document Nacional d'Identitat (DNI) o, en el cas de no ser espanyol, del document oficial acreditatiu de la personalitat.
b) Original o fotocòpia autèntica dels requisits exigits a la base tercera de les presents.
5. Admissió d'aspirants
5.1 En el termini de 10 dies, comptador des de l'acabament del termini de presentació de sol·licituds, es publicarà a la seu electrònica de l'Ajuntament de Son Servera, la resolució per la qual s'aprovi la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos, amb la indicació de les causes de la dita exclusió.
5.2 En tot cas, amb la finalitat d'evitar errors i, si es produeixen, possibilitar-ne l'esmena dins el termini i en la forma escaient, els aspirants han de comprovar no només que no figuren a la relació d'exclosos sinó, a més, que els seus noms consten a la llista d'admesos pertinent.
5.3 Els aspirants exclosos o omesos disposaran d'un termini de 10 DIES, comptadors des de l'endemà de la dita publicació, per esmenar el defecte o adjuntar el document que sigui preceptiu, i se'ls advertirà que es tindrà per no presentada la sol·licitud si no es compleix el requeriment.
5.4 Acabat el termini al qual fa referència el paràgraf anterior i esmenades, si s'escau, les sol·licituds, la Batlessa presidenta de la Corporació dictarà una resolució, que aprovarà la llista definitiva d'admesos i exclosos. Aquesta resolució es farà pública en els mateixos llocs indicats per a la resolució provisional.
5.5 De conformitat al que disposen els articles 5 i 6.2 de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals, s'informa a les persones interessats que les dades personals contingudes en la sol·licitud d'admissió, documentació que s'acompanyi a aquesta o que es generi a resultes d'aquesta convocatòria, són objecte de recollida per al seu tractament única i exclusivament per a l'exercici de funcions pròpies d'aquesta Administració, dins el present procediment selectiu per a la seva convocatòria, tramitació, qualificació i resolució, per la qual cosa s'informa que les dades s'incorporaran a un fitxer de dades de caràcter personal, del qual és responsable aquest Ajuntament, i que en cas que sigui necessari als efectes de complir amb els principis de publicitat i transparència del procediment, algunes dades personals dels aspirants poden ser publicades en el BOIB o al tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament. Que en aquest acte l'Ajuntament informa a les interessades/ts del dret de les persones físiques a accedir a les seves dades, a rectificar-les i a cancel·lar-les. Aquests drets podran ser exercits per mitjà d'escrit adreçat al responsable del fitxer a l'adreça postal següent: 07550 – Son Servera – Plaça de Sant Ignasi, 1. Que així mateix se m'informa en aquest acte que les dades personals de persones físiques contingudes en la proposició només seran objecte de cessió o comunicació en els casos, condicions, i amb previ compliment dels requisits establerts en la Llei Orgànica de protecció de dades de caràcter personal
6. Tribunals de valoració
6.1 Els òrgans encarregats de la selecció són els tribunals de valoració que estaran formats per:
• President: el secretari de la Corporació
•Vocals: Dos funcionaris de carrera o personal laboral fix que compleixin els requisits i principis d'especialització exigits per poder actuar com a membres.
• Secretari: funcionari de carrera o personal laboral fix.
6.2 Els membres dels tribunals de valoració s'han d'abstenir d'intervenir-hi, i ho han de notificar a l'autoritat que els va nomenar, quan hi concorrin les circumstàncies previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
6.3 Tots els membres de les comissions tècniques o tribunals percebran dietes per l'assistència a les sessions, d'acord amb el que preveu l'Annex 8 del Decret 62/2011, de 20 de maig, que estableix les indemnitzacions dels membres dels tribunals i de les comissions tècniques de valoració de les convocatòries de selecció i proveïment de llocs de treball de l'Administració autonòmica de les Illes Balears (BOIB núm. 81, de 2 de juny de 2011).
7. Valoració de mèrits
7.1 Els mèrits al·legats es valoraran d'acord amb el barem que s'adjunta com a annex II, i que s'estructura en dos blocs: experiència professional i coneixements de català.
7.2 Els mèrits a què es refereix l'apartat anterior s'han d'acreditar mitjançant la presentació de l'original o la còpia acarada de la documentació següent:
a) Experiència professional:
a.1 Serveis prestats a l'Administració: mitjançant un certificat lliurat per l'administració pública que correspongui, amb indicació dels cursos o tallers impartits per part de l'aspirant i constància de les hores realitzades
a.2 Treballs realitzats en empreses públiques o privades: certificacions emeses per les mateixes entitats que acreditin l'experiència professional amb indicació els cursos o tallers impartits per part de l'aspirant amb constància de les hores realitzades.
b) Coneixements orals i escrits de català: mitjançant la presentació d'una fotocòpia compulsada de certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública o expedits o homologats per la Junta Avaluadora de Català, o organisme oficial adient.
7.3 Els mèrits s'acreditaran amb referència a la data d'acabament del termini o terminis de presentació de sol·licituds pels diferents llocs oferts. Els fet de no acreditar qualsevol dels mèrits indicats en el termini assenyalat suposarà que aquests mèrits no es valorin en la fase de concurs.
7.4 Conclosa la valoració dels mèrits, es faran públiques en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Son Servera i en qualsevol altre mitjà que es consideri oportú la llista de puntuacions obtingudes pels aspirants amb indicació del número de Document Nacional d'Identitat (DNI). Aquesta llista es publicarà per ordre de major a menor puntuació total.
7.5 Els aspirants disposaran d'un termini de 3 dies naturals, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la llista, per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional de mèrits dels concurs.
8. Resolució de la convocatòria
8.1 El termini per a la resolució del concurs serà de tres mesos comptadors des del dia que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. La Batlessa presidenta de la Corporació podrà ampliar aquest termini fins a un mes més.
8.2 El tribunal de valoració elevarà a la Batlessa presidenta de la Corporació les llistes definitives dels aspirants seleccionats, per ordre de prelació.
8.3 La Batlessa presidenta dictarà la resolució escaient, que ordeni la publicació a la seu electrònica de la Corporació, de la composició final de la borsa amb indicació de tots els integrants, l'ordre de prelació i la puntuació obtinguda.
9. Adjudicació
9.1 L'oferta i adjudicació de llocs de treball es farà sempre segons l'ordre de prelació de les persones incloses en la borsa corresponent, sempre que compleixin els requisits exigits per ocupar el lloc de treball ofert, i sempre i quan es dugui a terme el curs pel qual s'ha estat seleccionat. La notificació de l'oferta de treball, es podrà dur a terme per mitjans telefònics i/o telemàtics.
9.2 Les persones interessades tenen l'obligació d'incorporar-se en la data que es resolgui. L'Ajuntament de Son Servera, es compromet a notificar-se'ls la data d'inici amb dos (2) dies d'antelació, la qual es podrà dur a terme per mitjans telefònics i/o telemàtics.
9.3 El fet de no incorporar-se dins termini al lloc de treball adjudicat, sense causa justificada, o la renúncia al nomenament ofert implicaran que la persona afectada sigui exclosa de la borsa corresponent, llevat que hi concorri alguna de les circumstàncies següents, oportunament justificada:
a) Període d'embaràs o el corresponent a la maternitat o situacions assimilades.
b)Per incapacitat temporal o malaltia
c) Ésser víctima de violència de gènere.
10. Vigència de la borsa
La borsa serà vigent durant el termini màxim de tres (3) anys.
11. Forma de contractació
a) Només se procedirà a la contractació, sempre per ordre de prelació, sempre i quan el curs en qüestió compti amb persones matriculades suficients i es dugui a terme el curs.
b) El tipus de contracte serà d'àmbit laboral per obra o servei a temps parcial, pel curs adient.
12. Norma final
En allò no previst en les bases serà d'aplicació el Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refús de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic; la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de Bases del Règim Local; el Reial Decret Legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de les disposicions legals vigents en matèria de Règim Local; el Reial Decret 1/1995, de l'Estatut dels Treballadors; la Llei 20/2006, de 11 la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears i modificacions posteriors; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears; la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la Funció pública; Decret 30/2009, de 22 maig, pel qual s'aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l'Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
ANNEX II
BAREM DE MÈRITS
I. Titulació superior
1. Titulació Superior de Música (Decret 4/2017, pel qual s'estableix el pla d'estudis dels ensenyaments artístics superiors conduents al Títol Superior de Música de les especialitats de Composició, Interpretació, Musicologia i Pedagogia i se'n regula l'avaluació -BOIB núm. 6, de 14 de gener de 2017) o la seva equivalència acreditada............ 5 punts
2. Diplomatura o grau en magisteri, especialitat de música........3 punts
*Només es valorarà la titulació superior, en el supòsit que es presentin ambdues.
II. Experiència professional
1. Per cursos o tallers impartits a qualsevol administració pública o entitat privada de 0 a 10 hores... (0,1 punts per cada un)
2. Per cursos o tallers impartits a qualsevol administració pública o privada de 10 a 20 hores... (0,2 punts per cada un)
3. Per cursos o tallers impartits a qualsevol administració pública o privada de 20 a 30 hores... (0'3 punts per cada un)
4. Per cursos o tallers impartits a qualsevol administració pública o privada de més de 30 hores... (0,5 punts per cada un)
* La puntuació màxima d'aquest apartat serà de 10 punts.
III. Coneixements orals i escrits de català
1. Certificat C1, coneixements mitjans: ........1 punt
2. Certificat C2, coneixements superiors: .....1,5 punts
3. Certificat E, llenguatge administratiu: ......0'5 punts.
* Es valorarà només un certificat de titulació més elevada, a excepció de la titulació de llenguatge administratiu, la qual es podrà sumar a la titulació anterior.
* La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts.
IV. Cursos de formació
Diplomes o títols referits a cursos, seminaris, congressos i jornades directament relacionats amb la feina a realitzar de 0 a 10 hores (0'1/títol)
Diplomes o títols referits a cursos, seminaris, congressos i jornades directament relacionats amb la feina a realitzar de 10 a 30 hores. (0'2/títol)
Diplomes o títols referits a cursos, seminaris, congressos i jornades directament relacionats amb la feina a realitzar de més de 30 hores. (0'4/títol)
* Es valorarà la superació de cursos, amb certificat d'aprofitament, sempre que la matèria estigui relacionada amb les funcions del cos i especialitat sol·licitats.
* El total màxim de punts que es pot obtenir per aquest apartat és de..... 3,5 punts.
ANNEX III
DECLARACIÓ RESPONSABLE
Nom i cognoms
DNI núm.
Domicili
Localitat Codi postal
Telèfon
Correu electrònic
MANIFEST :
Primer.- Que complesc i accept totes i cadascuna de les condicions exigides en les bases de la convocatòria, pel sistema de concurs, d'una borsa de treball, per cobrir llocs de treball d'àmbit laboral i temporal, per obra i servei, de professor/a de les especialitats de música que assenyalaré a l'apartat “sol·licit” de la present.
Segon.- Que DECLAR SOTA JURAMENT que no he estat separat/da, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Estat, a les Comunitats Autònomes o a les Entitats Públiques, i no trobar-me en situació d'inhabilitació per a l'exercici de les Funcions públiques.
SOL·LICIT :
( ) Ésser acceptat/ada per a l' esmentada convocatòria, en l'especialitat de (assenyaleu amb una X l'especialitat que trieu):
Especialitat (Assenyaleu l'especialitat amb “X” )
( ) Piano
( ) Violí
( ) Flauta
( ) Sol·lícit certificació de serveis prestats a l'Ajuntament de Son Servera (assenyaleu amb una X, si escau).
DOCUMENTACIÓ QUE ADJUNT: (assenyaleu la casella adient)
( ) Document nacional d'identitat (DNI)
( ) Titulació mínima exigida
( ) Titulació de llengua catalana (nivell B2)
( ) Titulació mèrits
Son Servera, ___________________________________________
(Signatura)
A LA BATLIA DE L'AJUNTAMENT DE SON SERVERA (ILLES BALEARS)
De conformitat al que disposen els articles 5 i 6.2 de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals, s'informa a les persones interessats que les dades personals contingudes en la sol·licitud d'admissió, documentació que s'acompanyi a aquesta o que es generi a resultes d'aquesta convocatòria, són objecte de recollida per al seu tractament única i exclusivament per a l'exercici de funcions pròpies d'aquesta Administració, dins el present procediment selectiu per a la seva convocatòria, tramitació, qualificació i resolució, per la qual cosa s'informa que les dades s'incorporaran a un fitxer de dades de caràcter personal, del qual és responsable aquest Ajuntament, i que en cas que sigui necessari als efectes de complir amb els principis de publicitat i transparència del procediment, algunes dades personals dels aspirants poden ser publicades en el BOIB o al tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament. Que en aquest acte l'Ajuntament informa a les interessades/ts del dret de les persones físiques a accedir a les seves dades, a rectificar-les i a cancel·lar-les. Aquests drets podran ser exercits per mitjà d'escrit adreçat al responsable del fitxer a l'adreça postal següent: 07550 – Son Servera – Plaça de Sant Ignasi, 1. Que així mateix se m'informa en aquest acte que les dades personals de persones físiques contingudes en la proposició només seran objecte de cessió o comunicació en els casos, condicions, i amb previ compliment dels requisits establerts en la Llei Orgànica de protecció de dades de caràcter personal.