Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)
Núm. 207906
Resolució de la directora general Recerca en Salut, Formació i Acreditació, en virtut de l'encomana de la presidenta de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears, de 23 d'abril de 2021, segons article 28.3 dels Estatuts de la Fundació IdISBa, per la qual es convoca un procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o una tècnica de suport en investigació per al projecte «Implantació de tecnologia 3D a l'àrea quirúrgica»
El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), estableix en l'article 15 la competència per ordenar la inserció d'edictes en el BOIB i, en el punt 4, especifica que les institucions o ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució que emana el text.
D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels estatuts de la Fundació, la direcció gerència de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior de personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles actuacions que en aquesta matèria li siguin encomanades, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.
Per tot això, dicto la següent
RESOLUCIÓ
Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d'una tècnica o d'un tècnic de suport en investigació per al projecte «Implantació de tecnologia 3D a l'àrea quirúrgica» (veure annex adjunt).
Palma, 12 de maig de 2021
La directora general d'Investigació en Salut, Formació i Acreditació
Asunción Sánchez Ochoa
(En virtut de l'encomana de la presidenta de la Fundació, de 23 d'abril de 2021, segons article 28.3 dels Estatuts de la Fundació IdISBa)
ANNEX I Convocatòria per a la selecció i posterior contractació d'un tècnic o tècnica de suport en investigació per al projecte «Implantació de tecnologia 3D a l'àrea quirúrgica».
La Fundació té encomanades, entre d'altres, la funció de gestionar els mitjans i recursos a el servei d'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i la innovació en el camp de la salut.
Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita efectuar la convocatòria per a la contractació d'un tècnic o d'una tècnica de suport en investigació per al projecte «Implantació de tecnologia 3D a l'àrea quirúrgica».
L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, de el sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma en la contractació de personal laboral.
Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.
L'apartat segon B de l'Acord de Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast de control del punt 5 de l'Acord de Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la comunitat autònoma.
Per tot això, i en l'exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels estatuts fundacionals vigents,
CONVOCO
El procés per a la contractació d'una tècnica o tècnic de suport en investigació per al projecte «Implantació de tecnologia 3D a l'àrea quirúrgica», amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:
I. Requisits de la plaça
Estar en possessió de la titulació: grau o equivalent en biotecnologia
Nivell de coneixements de la llengua catalana: nivell B2
Tenir la nacionalitat espanyola, o una altra nacionalitat en els casos en què l'article 57 del TREBEP permeti l'accés a l'ocupació pública.
Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
Tenir complerts setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol Administració Pública o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni estar en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari o per a exercir funcions similars a les funcions desenvolupades en cas del personal laboral en el supòsit de separació o inhabilitació. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
Formulari d'autoavaluació emplenat (annex III de la convocatòria).
No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.
II. Funcions
- Oferir assistència personalitzada als professionals, sota demanda, en relació amb la utilització d'elements virtuals i / o impresos en 3D, que faciliten la preparació de les intervencions quirúrgiques, evitant al màxim els imprevistos
- Divulgar entre els professionals les oportunitats que ofereix la utilització d'eines personalitzades per als cirurgians, adaptades a cada cas particular del pacient, mitjançant la impressió en 3D.
- Elaboració dels protocols de funcionament de centre de 3D
- Participar en la definició de l'abast i objectius de el projecte en què col·labora.
- Participar en el seguiment de les tasques de l'equip multidisciplinari assignat a el projecte o activitat, promovent accions de formació i desenvolupament entre les persones.
- Realitzar una vigilància tecnològica contínua, posada a el dia dels seus coneixements i promoure la garantia de qualitat tècnica de la seva activitat.
III. Presentació de sol·licituds
Es poden presentar les sol·licituds en el registre físic de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears (IdISBa), situat en Carretera Valldemossa, 79 Son Espases, edifici S, 1r pis, o mitjançant el correu electrònic de el Departament de Recursos Humans (idisba.rhh@ssib.es)
El termini de recepció de sol·licituds serà de 10 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.
Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i la documentació acreditativa dels mèrits que al·leguin en la forma que estableixen aquestes bases. No es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.
IV. Admissió de les persones aspirants
Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i de la documentació relativa als requisits per participar en el procediment de selecció, es publicarà una resolució a la pàgina web de l'IdISBa, mitjançant la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes de exclusió.
Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a partir del dia següent a la publicació de la resolució provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que desisteixen en la seva sol·licitud.
Finalitzat el termini indicat en el paràgraf anterior, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu. Aquesta resolució serà publicada a la pàgina web de la Fundació.
V. Reserva en favor de les persones amb discapacitat
Existeix en el IdISBa una reserva del 7 % dels llocs de treball per a persones amb discapacitat, segons el Reial decret llei 5/2015 del TREBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada per a aquesta finalitat.
VI. Modalitat de contractació
Contracte per obra i servei a temps complet (37,5 hores setmanals), amb una durada de 12 mesos, amb possibles pròrrogues.
Remuneració: 29.500 euros bruts anuals.
Ubicació del lloc de treball: Hospital Universitari Son Espases.
VII. Resolució de la convocatòria i publicació de la borsa
Una vegada finalitzat el procés selectiu, el tribunal qualificador elaborarà una llista definitiva de totes les persones aspirants que formin part del procés selectiu, per ordre de puntuació obtinguda. Aquesta llista serà publicada a la web de la Fundació.
La contractació de la persona aspirant més idònia es realitzarà d'acord amb l'ordre de prelació.
VIII. Acreditació de requisits i mèrits
Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia confrontada de la següent documentació.
Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable de l'entitat on s'han prestat els serveis amb especificació del temps d'experiència en els diferents àmbits que es valoren en aquesta convocatòria. En cas de no ser possible, s'ha de presentar contracte i vida laboral.
Titulació acadèmica: còpia de les dues cares del títol.
Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa.
Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedit per l'òrgan competent (EOI, Conselleria, UIB o altres universitats o centres d'acreditació de reconegut prestigi).
Publicacions: un exemplar de la primera pàgina de la publicació o referència bibliogràfica identificativa de la publicació i de la seva autoria.
Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.
Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l'autobarem que acompanya a aquestes bases).
En cas d'haver-hi presentat inicialment còpies no confrontades, s'haurà de presentar a l'entrevista la documentació original acreditativa de tots els mèrits.
IX. Tribunal qualificador
Leandro Augusto Brogi, Coordinador del centre de simulació i unitat de 3D HUSE.
Marta de la Cruz, subdirectora quirúrgica HUSE.
Responsable de Recursos Humans de l'IdISBa, en qualitat de secretari o secretària del tribunal.
El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació dels candidats i les candidates.
X. Procés de selecció (10 punts màx.)
Valoració de mèrits acreditats, d'acord amb el barem que apareix a continuació, a més d'una entrevista personal.
1. Experiència professional en tasques pròpies de el lloc de treball. (7 punts màx.)
1.1 Es valorarà l'experiència prèvia en el desenvolupament de les següents tasques (màxim 6 punts)
Experiència en tasques d'impressió 3D en àmbit sanitari hospitalari: de modelatge per deposició fosa, de resines per estereolitografia, reconeixement d'estructures anatòmiques en imatges mèdiques i ús de Realitat Virtual i Realitat Augmentada: 0,25 punts per mes (màxim 6 punts)
Experiència en tasques d'impressió 3D en l'àmbit sanitari no hospitalari: 0,10 punts per mes (màxim 3 punts)
Experiència en tasques d'impressió 3D fora de l'àmbit sanitari: 0,06 punts per mes (màxim 2 punts)
1.2 Participació en projectes de recerca (1 punt màx.)
Participació en projectes de recerca públics i competitius: 0,5 per projecte per projecte.
Participació en altres projectes d'investigació: 0,25 punts per projecte.
2. Formació relacionada amb el lloc de treball (1 punts màx.)
Curs formació en impressió 3D dins de l'àmbit sanitari (exemple: Curs Healthcare 3D): màxim 1 punt per curs.
Curs formació en laminat per impressió 3D (exemple: Formació Simplify): màxim 0,75 punts per curs.
3. Coneixements d'idiomes (1 punt màx.)
Nivell d'anglès B2 (First): 0.25 punts.
Nivell de català o anglès C1 (Advanced): 0.75 punts.
4. Entrevista personal (1 punt màx.)
L'entrevista versarà sobre temes relacionats amb la present oferta de treball. La persona candidata haurà d'aportar a l'entrevista els documents originals per a poder confrontar-los en cas de no haver-los aportat ja confrontats juntament amb la sol·licitud.
El dia i l'hora de l'entrevista es publicaran al web de la Fundació: www.idisba.es. La persona candidata ha de confirmar la realització de l'entrevista perquè li sigui adjudicada una hora concreta. En el cas que l'entrevista es realitzi per mitjans virtuals, la documentació original s'ha de presentar quan així ho sol·liciti el Departament de Recursos Humans.
La no realització de l'entrevista suposarà l'exclusió del procés selectiu.
XI. Recursos
L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es pugui interposar un altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.
Palma, 12 de maig de 2021
La directora general d'Investigació en Salut, Formació i Acreditació
Asunción Sánchez Ochoa (En virtut de l'encomana de la presidenta de la Fundació, de 23 d'abril de 2021, segons article 28.3 dels Estatuts de la Fundació IdISBa)
ANNEX II Formulari d'inscripció per a la selecció i posterior contractació d'un tècnic o tècnica de suport en investigació per al projecte «Implantació de tecnologia 3D a l'àrea quirúrgica».
Nom:
Cognoms:
DNI:
Direcció:
Telèfon de contacte:
Correu electrònic:
EXPOSO
Que he tingut coneixement de la convocatòria per a la selecció i posterior contractació d'un tècnic o tècnica de suport en investigació per al projecte «Implantació de tecnologia 3D a l'àrea quirúrgica».
DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA
• Titulació exigida com a requisit. (Document 1)
• Nivell B2 de català (Document 2)
• Fotocòpia de l'DNI o NIE. (Document 3)
• CV actualitzat. (Document 4)
• Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada. (Especificar en l'autobarem)
DECLAR
• Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
• No haver patit un acomiadament mitjançant expedient disciplinari de servei de cap entitat de el sector públic, d'òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar inhabilitat o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el meu Estat i en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.
Així, per tot l'exposat, SOL·LICITO
El meu admissió per a formar part del procés selectiu per a la selecció i posterior contractació d'un tècnic o tècnica de suport en investigació per al projecte «Implantació de tecnologia 3D a l'àrea quirúrgica».
Palma, _________________________
signatura
ANNEX III
AUTOEVALUACIÓ DE MÈRITS
Implantació de tecnologia 3D en l'àrea quirúrgica |
||||
NOMBRE |
PUNTS MÁX. |
PUNTS |
DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA* |
|
EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL RELACIONADA AMB EL LLOC DE FEINA |
7 |
|
|
|
Se valorarà l'experiència prèvia en el desenvolupament de les següents tasques (màxim 6 punts) |
6 |
|
|
|
Experiència en tasques d'impressió 3D en àmbit sanitari hospitalari: de modelatge per deposició fosa, de resines per estereolitografia, reconeixement d'estructures anatòmiques en imatges mèdiques i ús de Realitat Virtual i Realitat Augmentada: 0,25 punts per mes (màxim 6 punts) |
6 |
|
|
|
Experiència en tasques d'impressió 3D en l'àmbit sanitari no hospitalari: 0,10 punts per mes (màxim 3 punts) |
3 |
|
|
|
Experiència en tasques d'impressió 3D fora de l'àmbit sanitari: 0,06 punts per mes (màxim 2 punts) |
2 |
|
|
|
Participació en projectes d' investigació (1 punt màx.) |
1 |
|
|
|
Curs formació en impressió 3D dins de l'àmbit sanitari (exemple: Curs Healthcare 3D): màxim 1 punt per curs. |
|
|
|
|
Curs formació en laminat per impressió 3D (exemple: Formació Simplify): màxim 0,75 punts per curs. |
|
|
|
|
FORMACIÓ RELACIONADA AMB EL LLOC DE FEINA |
1 |
|
|
|
Curs formació en impressió 3D dins de l'àmbit sanitari (exemple: Curs Healthcare 3D): màxim 1 punt per curs. |
|
|
|
|
Curs formació en laminat per impressió 3D (exemple: Formació Simplify): màxim 0,75 punts per curs. |
|
|
|
|
CONEIXIMENTS D'IDIOMES |
1 |
|
|
|
Nivell d'angles B2 (First): 0.25 punts. |
0.25 |
|
|
|
Nivell de català o angles C1 (Advanced): 0.75 punts. |
0,75 |
|
|
|
ENTREVISTA |
1 |
X |
|
|
TOTAL |
|
*És necessari especificar amb claretat cadascun dels documents acreditatius que adjunteu per al correcte còmput de la puntuació. (P. ex.: certificat B2 d'anglès de l'EOI de Palma)