Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 206036
Bases reguladores de les ajudes econòmiques a entitats esportives sense ànim de lucre per a la participació en lligues d’esport d’equip d’àmbit autonòmic balear durant la temporada esportiva 2020-21

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb allò establert a l'article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, a continuació es fan públiques les bases reguladores d'ajudes econòmiques a entitats esportives sense ànim de lucre per a la participació en lligues d'esport d'equip d'àmbit autonòmic balear durant la temporada esportiva 2020-21, aprovades per acord del Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa de data 21 de maig de 2021, següents:

1. Justificació

La importància de l'esport va ser recollida en el conjunt de principis rectors de la política social i econòmica de la Constitució espanyola, i en aquest sentit l'article 43.3 estableix que els poders públics fomentaran l'educació física i l'esport, i facilitaran l'adequada utilització del lleure.

El Consell Insular d'Eivissa, té competències pròpies dins del seu àmbit territorial en matèria de l'esport, el lleure i en concret en el foment i la promoció de les activitats esportives i de lleure, en virtut de l'article 70.9, de la Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, de reforma de l'Estatut d'Autonomia de les Illes Balears, que ve exercint des de l'atribució competencial efectuada per la Llei 6/1994, de 13 de desembre, d'atribució de competències als Consells Insulars en matèria de patrimoni històric, de promoció sociocultural, d'animació sociocultural, de dipòsit legal de llibres i d'esports. A més, l'article 73 l'EAIB li atribueix l'exercici de l'activitat de foment, sens perjudici de l'activitat que correspon a la Comunitat Autònoma, en les matèries que aquest Estatut li atribueix com a competència pròpia.

L'esmentada Llei 6/1994, de 13 de desembre, preveu al seu article 6 que els consells insulars assumiran totes les competències que havien estat assumides per la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en matèria d'esports, i entre aquestes, les que determini la llei balear de l'esport.

Per la seua banda, la Llei 14/2006, de 17 d'octubre, de l'esport de les Illes Balears, ja en la seua exposició de motius, destaca que “L'esport, entès com l'expressió de l'activitat física, reglada o no, és un bé per a la societat i cal tenir-ne cura, potenciar-lo i possibilitar que tota la ciutadania de les Illes tingui opcions de practicar-lo, de forma individual o formant part de les diferents i necessàries organitzacions esportives que el gestionen i que són igualment valorades i necessàries en la societat”.

Així mateix, el seu article 3 diu que “L'activitat física i l'esport són funcions socials que contribueixen al desenvolupament i a la formació integral de les persones i a la millora de la seua qualitat de vida”. I el seu article 11 estableix que una de les competències dels consells insulars és: Definir, planificar i executar els programes adreçats a una major pràctica esportiva en els diferents àmbits i sectors socials, i participar-hi”.

Per això, el Consell Insular d'Eivissa, mitjançant el seu Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut , vol donar suport a la participació en lligues d'àmbit balear. I en aquest sentit, s'ha previst aquesta convocatòria al Pla estratègic de subvencions 2020 - 2021 - 2022, aprovat per acord de Consell executiu de data 7 de febrer de 2020 (BOIB núm 20, de 15-2-2020) i modificat mitjançant resolucions del Conseller del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut núm. 2021000015 de data 22 de gener de 2021 (BOIB núm. 13, de 30-1-2021) i núm. 2021000065 de data 6 d'abril de 2021 (BOIB núm. 50 de 15-4-2021).

2. Objecte de la convocatòria

2.1. L'objecte d'aquestes bases reguladores és la concessió d'ajudes econòmiques a entitats esportives sense ànim de lucre per a la participació en lligues d'esport d'equip d'àmbit autonòmic balear durant la temporada esportiva 2020-21.

2.2. A efectes d'aquestes ajudes s'entén com a:

-lliga la competició esportiva en què cada equip s'ha d'enfrontar a un de la resta d'equips participants dins d'un calendari que té una durada mínima de tres mesos,

- lliga d'esport d'equip aquell en què l'activitat es realitza mitjançant l'enfrontament de dos equips rivals amb l'objectiu de guanyar. Cada equip està conformat, com a mínim, per 6 esportistes.

2.3. Queden excloses d'aquestes ajudes les activitats físiques que no estiguin reconegudes com a esport dins d'una federació esportiva reconeguda pel Consejo Superior de Deportes (CSD) i les lligues de categoria juvenil (o equivalent) i de categories inferiors.

3. Dotació econòmica

La quantitat màxima destinada per a aquestes ajudes és de 50.000 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària 3410 4890000 del pressupost general d'aquesta Corporació per a l'exercici 2021.

El Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut podrà ampliar la consignació pressupostària sempre que existeixi crèdit disponible i segons s'estableix a l'article 58 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

4. Entitats beneficiàries i obligacions de les entitats beneficiàries

4.1. Es poden acollir a aquesta convocatòria les entitats privades sense ànim de lucre constituïdes i inscrites al Registre d'Entitats Esportives del Govern de les Illes Balears que desenvolupin la seua activitat esportiva a l'illa d'Eivissa, i que a més:

  • compleixin els requisits per obtenir la condició de beneficiari prevists a l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, en relació a l'article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions (LGS).

  • i estiguin al corrent de les obligacions tributàries amb la hisenda estatal i autonòmica i amb la Seguretat Social i no tenguin deutes amb el Consell Insular d'Eivissa.

4.2. Obligacions de les entitats beneficiàries:

a) Dur a terme l'activitat subvencionada que fonamenta la concessió de la subvenció.

b) Comunicar al Consell Insular d'Eivissa qualsevol eventualitat que alteri o dificulti el desenvolupament de l'activitat subvencionada.

c) Sotmetre's a les actuacions de comprovació, de seguiment i d'inspecció que pugui efectuar el Consell Insular d'Eivissa i aportar tota la informació i la documentació que li sigui requerida en l'exercici d'aquestes actuacions.

d) Comunicar al Consell d'Eivissa la sol·licitud o l'obtenció d'altres subvencions per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol administració o entitat pública o privada, nacional o internacional.

e) Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons percebuts, amb inclusió dels documents electrònics, mentre puguin ser objecte d'actuacions de comprovació i control.

f) Reintegrar els fons percebuts en els supòsits previstos legalment.

g) Adoptar les mesures de difusió relatives al caràcter públic del finançament de l'activitat objecte de l'ajuda, fent constar que l'activitat està subvencionada pel Consell d'Eivissa.

h) I, en qualsevol cas, complir amb les obligacions dels beneficiaris previstes a l'article 11 Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, en relació amb l'article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

i) Justificar la realització de les actuacions, com també el compliment dels requisits i les condicions que determinen la concessió de la subvenció.

5. Règim de les ajudes i compatibilitat

5.1. Aquestes ajudes són compatibles amb altres ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat, procedent de qualsevol altra administració, ens públic o privat, nacional o de la Unió Europea o d'organismes internacionals. A tal efecte, el/la beneficiari/ària haurà de comunicar al Consell Insular d'Eivissa la sol·licitud o l'obtenció d'altres subvencions per a la mateixa finalitat.

5.2. En cap cas, l'import de les subvencions no podrà ser de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos, superi el cost de l'activitat subvencionada (article 20 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, en relació a l'article 19 de la LGS).

5.3. En el cas que les entitats que resultin beneficiàries d'aquestes ajudes n'hagin rebut altres d'altres administracions o d'altres entitats, hauran de tenir en compte si aquelles altres ajudes són compatibles o no amb les del Consell Insular d'Eivissa i, en cas que no siguin compatibles, haurien d'optar per l'ajuda que considerin més adient, i si escau, renunciar a alguna d'aquestes, segons el model de l'annex 10.

5.4. Les entitats beneficiàries podran subcontractar amb tercers, totalment o parcialment, les activitats objecte d'aquestes ajudes, sempre que es compleixin les prescripcions contingudes a l'article 29 de la LGS.

5.5. El fet de sol·licitar aquestes ajudes significa l'acceptació plena de les condicions contingudes en les bases d'aquesta convocatòria.

6. Termini de presentació de sol·licituds i publicitat de la convocatòria

6.1. El termini per presentar les sol·licituds serà de deu dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la data publicació de l'extracte de la convocatòria de les ajudes regulades en aquestes bases al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

6.2. Una vegada aprovades les bases, es publicaran al BOIB. Posteriorment es remetran la convocatòria i el seu extracte a la Base de Dades Nacional de Subvencions, i es donarà trasllat al BOIB de l'extracte per a la seua publicació, tal com estableix la normativa vigent de subvencions. L'eficàcia de la convocatòria queda supeditada a la publicació de l'extracte en el BOIB

7. Sol·licitud i documentació necessària

7.1. Les sol·licituds de subvenció es formalitzaran mitjançant instància, segons el model normalitzat que figura com a annex 1 d'aquestes bases , degudament emplenada i signada pel representant legal de l'entitat sol·licitant.

7.2. Les sol·licituds i tota la documentació indicada en aquesta base s'hauran de presentar, dins el termini establert en la convocatòria, per mitjans electrònics en la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa (seu.conselldeivissa.es), d'acord amb el que estableix l'art. 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

7.3. Juntament amb la sol·licitud s'ha de presentar la següent documentació:

a) Còpia dels estatuts de l'entitat esportiva amb el corresponent numero d'inscripció al registre d'entitats esportives del Govern de les Illes Balears.

b) NIF de l'entitat sol·licitant.

c) Certificat del secretari o de la secretària de l'entitat esportiva que acrediti les persones que componen la seua junta directiva actual, així com el nomenament de la persona representant legal de l'entitat sol·licitant, segons el model de l'annex 6.

d) Document acreditatiu de la identitat de la seua persona representant legal.

e) Documentació acreditativa d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l'Estat espanyol i amb la Seguretat Social si és el cas que a la sol·licitud no s'autoritza el Consell Insular d'Eivissa a consultar si l'entitat es troba al corrent de les seues obligacions tributàries, segons el model de l'annex 2 . Si la petició d'ajuda és igual o inferior a 3.000 euros, aquesta documentació acreditativa podrà substituir-se per una declaració responsable d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l'Estat espanyol i amb la Seguretat Social, segons el model de l'annex 8, tot de conformitat amb l'article 11.f del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.

f) Declaració responsable en què es facin constar totes les subvencions o les ajudes obtengudes o sol·licitades per a la mateixa finalitat de qualsevol ens públic o privat, si escau, o una declaració expressa de no haver-ne sol·licitat cap, segons el model de l'annex 3 d'aquestes bases.

g) Declaració responsable signada per la persona representant legal de que l'entitat no es trobar sotmesa a cap dels supòsits de prohibició per ser beneficiari de subvencions establerts a l'article 10 del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, en relació amb l'article 13 de la LGS, i del compliment de les obligacions dels beneficiaris dels articles 14 de la LGS i 11 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, segons el model de l'annex 3 d'aquestes bases.

h) Pressupost de l'activitat esportiva objecte de la petició de subvenció segons el model de l'annex 4.

i) Declaració responsable de la participació en lligues d'esport d'equip d'àmbit autonòmic balear segons model de l'annex 5

j) Memòria de la lliga objecte de sol·licitud de subvenció.

7.3. No caldrà presentar la documentació esmentada als apartats a, b, c i d quan aquesta documentació ja consti al Consell Insular d'Eivissa i no hi hagi hagut cap canvi; sempre que s'indiqui, segons el model de l'annex 7, la data en què es va presentar i no hagin transcorregut més de cinc anys des de la finalització del procediment pel qual es va presentar, i s'autoritzi expressament la consulta i obtenció en el cas de tractar-se de dades de caràcter personals.

7.4. L'entitat sol·licitant ha d'estar donat d'alta com a creditor del Consell Insular a efectes econòmics. Aquesta gestió s'ha de realitzar, si no consta al Consell o bé si s'ha produït alguna modificació en el que ja hi consta, a través de la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es/sta/CarpetaPublic/doEvent?APP_CODE=STA&PAGE_CODE=CATALOGO)

7.5. El Consell Insular d'Eivissa podrà sol·licitar, en qualsevol moment, la documentació complementària que consideri necessària per avaluar correctament la sol·licitud.

8. Esmena i millora de la sol·licitud

8.1. Després que hagi finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut donarà a conèixer una llista en què es requerirà a les entitats interessades, si la sol·licitud no reuneix els requisits establerts en aquestes bases, que l'esmenin.

Aquesta llista d'esmenes, que contendrà les dades identificatives de l'entitat sol·licitant i el detall de les esmenes a realitzar, es publicarà al tauler d'anuncis electrònic del Consell Insular d'Eivissa.

D'acord amb el que disposa l'article 68.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les entitats interessades podran esmenar la seua sol·licitud en el termini de deu dies hàbils, comptadors des del dia següent d'haver-se publicat la llista d'esmenes. Si en el termini de deu dies hàbils l'entitat interessada no fa la rectificació reclamada o no presenta la complementació requerida, el Consell Insular d'Eivissa, després d'haver pres la resolució pertinent, considerarà que l'entitat interessada desisteix de la seua petició.

9. Criteris per a la concessió de les ajudes

9.1. Aquestes ajudes a les entitats esportives sense ànim de lucre es concediran d'acord amb el següent criteri:

9.1.1. Per cada desplaçament a l'illa de Mallorca o de Menorca: 1 punt per cada membre de l'equip amb fitxa federativa que participi en dit desplaçament.

Forma de justificació: declaració responsable segons el model normalitzat que figura a l'annex 5 d'aquestes bases.

10. Procediment de concessió de les ajudes

10.1. D'acord amb l'article 22.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el procediment de concessió d'aquestes ajudes es tramitarà en règim de concurrència competitiva, d'acord amb els principis de publicitat, d'objectivitat, de transparència, d'igualtat i de no-discriminació.

10.2. S'entén per concurrència competitiva el procediment mitjançant el qual la concessió de les subvencions es realitza per comparació de les sol·licituds presentades, amb la finalitat d'establir una prelació entre sí, d'acord amb els criteris de valoració i adjudicar, amb el límit fixat a les bases, el crèdit disponible segons la valoració obtinguda.

10.3. La comissió avaluadora desprès d'examinar la documentació presentada per cada entitat sol·licitant adjudicarà els punts corresponents d'acord als criteris de la base 9 d'aquestes bases. Una vegada s'ha determinat els punts de totes les entitats sol·licitants, s'aplicarà la següent formula per calcular l'import de cada ajuda:

  DT

A = ------ x PI

  PT

On:

A = Import de l'ajuda a concedir.

DT = Dotació econòmica.

PT = Suma del total de les puntuacions individuals

PI = Puntuació individual de cada sol·licitud.

10.4. Una vegada adjudicades les ajudes a partir de la primera prelació, si hi hagués crèdit sobrant, es faria una segona prelació entre aquelles sol·licituds que amb la primera adjudicació no han arribat a cobrir el pressupost sol·licitat. Sobre aquesta segona prelació, que respectaria igualment la valoració obtenguda d'acord amb els criteris de valoració fixats a aquestes bases, es faria una nova adjudicació i així successivament fins a exhaurir el crèdit disponible a la convocatòria.

10.5. Cadascuna de les entitats beneficiàries podrà rebre una ajuda màxima de 7.000 euros, excepte en el cas que l'entitat sol·liciti una ajuda inferior a 7.000 euros, en què la quantitat concedida màxima serà la sol·licitada.

11. Comissió avaluadora

11.1. La comissió avaluadora és l'òrgan col·legiat al qual corresponen les funcions següents:

- Estudiar, avaluar i qualificar les sol·licituds i la documentació necessària per a la justificació, d'acord amb els criteris establerts en aquestes bases.

- Emetre una acta amb un informe que ha de servir de base per elaborar la proposta de resolució.

11.2. La comissió avaluadora pot instar l'òrgan instructor perquè requereixi a les entitats sol·licitants els informes o els aclariments que es considerin convenients.

11.3. Aquesta comissió estarà autoritzada a resoldre els dubtes que es presentin i a adoptar els acords necessaris per al bon ordre del procés previst en aquestes bases.

11.4. La comissió avaluadora estarà constituïda per:

President/a:

- Titular: Ricardo Gómez Romero, tècnic superior d'esports del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut

- Suplent: Carmen Marín Carmona, lletrada del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut.

Secretari/ària (amb veu i sense vot):

- Titular: Miguel Ángel Costa Torres, auxiliar administratiu del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut.

- Suplent: Yolanda Fernández García-Uceda, auxiliar administrativa del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut.

Vocal 1:

- Titular: Esperanza Riera Ferrer, auxiliar administrativa del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut.

- Suplent: Maria de las Nieves Tur Tur, auxiliar administratiu del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut.

Vocal 2:

- Titular: Antoni Suñer Torres, coordinador d'esports del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut.

- Suplent: Santiago Camarero Gómez, entrenador de les instal·lacions esportives del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut.

Vocal 3:

- Titular: Francesc Costa García, gerent del campament de cala d'es Jondal del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut.

- Suplent: Jaume Planells Roig, auxiliar administratiu de les instal·lacions esportives del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut.

12. Instrucció, resolució i notificació

12.1. Òrgans competents per a l'ordenació, la instrucció i la resolució

El Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut del Consell Insular d'Eivissa és el competent per instruir el procediment de concessió d'aquestes ajudes, de conformitat amb l'establert a l'apartat 8.g de l'article tercer del Decret de Presidència núm. 2020000768, de modificació del Decret de Presidència núm. 2019000471, de data 10-7-2019, d'estructura del govern del Consell Insular d'Eivissa i creació de departaments, i del Decret de Presidència núm. 2019000484, de data 16-7-2019, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa (BOIB núm. 153, de 5 de setembre de 2020). Dins d'aquest Departament correspon al conseller executiu l'ordenació del procediment, en virtut de l'article primer i del Decret de Presidència núm. 2019000484, de data 16 de juliol de 2019, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa (BOIB núm. 98 EXT., de 17-7-2019; modificacions al BOIB núm. 175, de 31-12-2019, al BOIB núm. 101, de 4-6-2020, i al BOIB núm. 153, de 5-9-2020).

Pel que fa a la competència per aprovar aquestes bases i la convocatòria, de conformitat amb l'establert a l'article tercer, apartat e, del Decret de Presidència núm. 2019000484, de data 16 de juliol, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa, correspon al Consell Executiu “Aprovar i resoldre les convocatòries d'ajuts o subvencions a particulars o entitats públiques o privades d'import superior a quinze mil euros (15.000 €).

12.2. Amb fonament en l'informe de la comissió avaluadora, i de conformitat amb l'article 24.4 de la LGS, l'òrgan instructor formularà la proposta de resolució provisional, degudament motivada, que expressarà la relació d'entitats beneficiàries per a les quals es proposa la concessió de l'ajuda i la seua quantia; igualment, si és el cas, en les sol·licituds excloses o per a les quals es proposa la desestimació/denegació, s'indicarà la causa d'exclusió o desestimació/denegació. Aquesta proposta de resolució provisional s'exposarà en seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa, i s'obrirà un termini de deu dies hàbils per presentar-hi al·legacions.

Les entitats que es proposen com a beneficiàries d'aquestes ajudes a la proposta de resolució provisional disposaran d'un termini de deu dies hàbils, a partir del dia següent de la seua publicació, per comunicar al Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut l'acceptació de l'ajuda. Tanmateix, l'acceptació s'entendrà produïda automàticament si en el dit termini no es fa constar el contrari.

Així mateix, en el cas que vulgui renunciar a aquesta ajuda, haurà de presentar l'annex 10 d'aquestes bases, també dins el termini de deu dies hàbils, comptadors a partir del dia següent a la publicació de la proposta de resolució provisional.

Si alguna de les entitats sol·licitants presenta al·legacions dins del termini establert, la comissió avaluadora les examinarà i emetrà un nou informe en què, de manera raonada, les estimarà o desestimarà. Basant-se en aquest nou informe es formularà la proposta de resolució definitiva.

Si no hi ha cap al·legació, l'òrgan instructor formularà la proposta de resolució definitiva. Amb fonament en la proposta de resolució definitiva de l'òrgan instructor, les ajudes es concediran, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució del conseller executiu del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut on expressarà la relació d'entitats subvencionades i la quantia de l'ajuda; igualment, si és el cas, en les sol·licituds excloses i/o desestimades/denegades, s'indicarà la causa d'exclusió i/o de desestimació/denegació, així com les entitats que hagin renunciat a l'ajuda concedida

12.3. D'acord amb l'article 25.4 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el termini màxim per resoldre i notificar el procediment no excedirà els sis mesos, comptats a partir de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el BOIB.

12.4. La notificació de la resolució s'ha de fer amb les exigències i en la forma prevista en els articles 40 a 46 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

12.5. En compliment de l'article 34 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions s'ha de publicar en la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS) la convocatòria, el crèdit pressupostari al qual s'imputin, la relació d'entitats subvencionades i la quantia de l'ajuda concedida i l'objectiu o finalitat de la subvenció, incloses les inferiors a 3.000 €.

12.6. La presentació de la sol·licitud dels ajuts d'aquesta convocatòria comportarà l'autorització de les entitats sol·licitants al Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut, a publicar les dades relatives a la seua identitat que resultin imprescindibles per tramitar aquest procediment administratiu.

12.7. El Consell Insular d'Eivissa podrà utilitzar en qualsevol moment del procediment els mitjans de control escaients (inspeccions, visites, sol·licitud d'aportació de nous documents i/o aclariments, etc.) per a l'aplicació correcta de l'ajuda concedida.

13. Despeses subvencionables

13.1. Són subvencionables totes les despeses directament relacionades amb l'activitat subvencionada, excepte les despeses protocol·làries i representatives (sopars de benvingudes i de cloenda, etc.).

13.2. No són despeses subvencionables:

- L'adquisició de béns inventariables

- Les despeses bancàries

- Els interessos deutors de comptes bancaris

- Els interessos, recàrrecs i sancions administratives

- Els provocats per procediments judicials

- Els derivats del pagament d'impostos indirectes quan siguin susceptibles de recuperació o compensació

14. Pagament de la subvenció i justificació

14.1. El pagament de cada subvenció a l'entitat esportiva corresponent s'efectuarà una vegada finalitzada l'activitat objecte d'aquestes bases, mitjançant la presentació d'un compte justificatiu simplificat.

Aquest compte justificatiu simplificat ha de contenir:

- Memòria de l'activitat realitzada.

- Acreditació d'haver inserit l'escut del Consell al material divulgatiu del club.

- Relació classificada del total de les despeses de l'activitat subvencionada, amb identificació del creditor i del document, del concepte, del seu import, de la data d'emissió i de la data de pagament, segons el model de l'annex 9.

- Relació detallada dels ingressos i subvencions que hagin finançat de l'activitat desenvolupada, segons el model de l'annex 9.

- Documentació justificativa del 30% de les despeses realitzades (factures oficials i altres documents de valor probatori equivalent amb validesa en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, acompanyades de l'acreditació del pagament d'aquestes despeses), de conformitat amb el que permeti l'article 75.3 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de desenvolupament de la Llei 38/2003.

Es considerarà despesa realitzada aquella que ha estat efectivament pagada, com a data màxima, el mateix dia de la presentació de la justificació de la activitat realitzada objecte d'aquesta convocatòria de subvenció.

14.2. Per finançar i cobrir l'activitat subvencionada, aquesta normativa reguladora no obliga a l'entitat esportiva a aportar un finançament propi. En cas d'aportar-ne, l'aportació de fons propis al projecte o acció subvencionada haurà d'acreditar-se en els termes previstos a l'article 30 de la Llei general de subvencions.

14.3. El Consell podrà utilitzar qualsevol mitjà de control com inspeccions, visites, sol·licitud d'aportació de nous documents i/o aclariments, etc. per a l'aplicació correcta de l'ajuda concedida.

14.4. Per justificar les despeses per adquisició de roba esportiva s'ha d'adjuntar fotografies que acreditin que s'ha imprès l'escud del Consell.

14.5. La data d'emissió de les factures serà entre l'1 de juliol de 2020 i el dia de presentació del compte justificatiu simplificat.

14.6. Si la participació a la lliga objecte de subvenció no està finalitzada quan es notifica la concessió de la subvenció, el termini de presentació de la documentació justificativa serà de 15 dies comptadors a partir del dia següent de la finalització de l‘esmentada activitat.

14.7. Si la participació a la lliga objecte de subvenció està finalitzada quan es notificada la concessió de la subvenció, el termini de presentació de la documentació justificativa serà de 15 dies comptadors a partir del dia següent de l'esmentada notificació.

14.8. La documentació acreditativa del pagament segons la forma que utilitzi l'entitat esportiva ha de ser la següent:

a) Pagament mitjançant transferència bancària o ingressos en compte bancari:

- Document bancari acreditatiu del pagament en el qual figurin el concepte de la transferència o l'ingrés, la data del document, l'import, les dades de l'ordenant i del destinatari, que han de coincidir amb el beneficiari i amb l'emissor de la factura, respectivament.

b) Pagament en metàl·lic (fins un màxim de 2.500 euros per factura):

- Document justificatiu de la despesa (per exemple, factura) amb l'expressió “rebut en metàl·lic”, «pagat» o similar, signada pel proveïdor amb la data de pagament.

c) Pagament mitjançant xec nominatiu:

- Document justificatiu de la despesa (per ex. factura) amb l'expressió “rebut en xec nominatiu” o similar, signada pel proveïdor amb la data i amb indicació del nom i DNI/NIE de la persona que signa.

- Extracte del compte corrent del beneficiari de l'ajuda en el qual figuri el càrrec d'aquest xec.

d) Pagament mitjançant targeta de crèdit o dèbit:

- Extracte del compte en què figuri el càrrec del pagament amb targeta.

e) Pagament mitjançant domiciliació bancària:

- Extracte bancari en què figuri el càrrec de la domiciliació.

14.9. Una vegada s'hagi justificat (en la forma establerta en l'apartat 1 d'aquesta clàusula) la realització total de l'activitat, de les seves despeses i del pagament d'aquestes, i amb l'informe tècnic favorable del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut sobre el compliment de les clàusules d'aquestes bases i sobre l'adequació de la documentació justificativa aportada per l'entitat esportiva, s'emetrà informe proposta sobre el pagament de l'ajuda i es farà efectiu el pagament mitjançant resolució del conseller executiu del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut, per delegació del Consell Executiu.

14.10. El pagament es realitzarà mitjançant transferència bancària i al número de compte bancari que consti a la sol·licitud.

14.11. Per al pagament de la subvenció es podrà sol·licitar qualsevol altra documentació o informes tècnics que els serveis del Consell d'Eivissa considerin adients.

14.12. El pagament de totes les despeses haurà de realitzar-se abans de finalitzar el corresponent termini de presentació de sol·licituds.

15. Règim de recursos

15.1. L'acord del Consell Executiu que aprovi les bases reguladores d'aquestes ajudes no exhaureix la via administrativa.

15.2. Les resolucions del conseller executiu del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut, dictades per delegació, i que s'han de considerar dictades per l'òrgan delegant (en aquest cas el Consell Executiu), no exhaureixen la via administrativa.

 

15.3. Contra l'acord del Consell Executiu d'aprovació de les bases reguladores de les ajudes i les resolucions del conseller executiu del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut, dictades per delegació del Consell Executiu, es podrà interposar davant la Comissió de Govern el recurs d'alçada previst als articles 112.1, 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes des de l'endemà de la seua notificació, tot això en virtut del que disposen els articles 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d'octubre, de consells insulars i l'article 147.1 del Reglament orgànic del Consell d'Eivissa (publicat al BOIB núm. 136, de 18/09/10; correcció al BOIB núm. 148, de 14/10/10; modificació al BOIB núm. 48, de 16/04/16). El recurs haurà de resoldre's en el termini de tres mesos, transcorreguts els quals sense que s'hagi dictat resolució expressa s'entendrà desestimat i quedarà oberta la via contenciosa administrativa

16. Règim jurídic

16.1. Aquestes ajudes es regeixen per les presents bases, per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, que aprova el Reglament de la Llei general de subvencions i pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, que aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, d'aplicació a aquestes ajudes en virtut de la seua disposició addicional segona, en tractar-se d'una competència transferida per la Comunitat Autònoma de les Illes Balears als consells insulars.

16.2. Respecte de la protecció i el tractament de dades de caràcter personal per a la realització de les activitats objecte d'aquesta convocatòria s'han d'observar les prescripcions contingudes a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades - DOUE 4.5.2016), i a la resta de legislació vigent en matèria de protecció de dades personals, que hi sigui d'aplicació.

17. Gradació dels possibles incompliments de les condicions imposades per motiu de la concessió de les ajudes

17.1. De conformitat amb l'article 17.3.n de la Llei general de subvencions, en relació amb l'article 37.2 de la mateixa llei, s'estableixen el següents criteris de graduació del possible incompliment material de l'activitat objecte d'aquesta subvenció, i sempre que els beneficiaris acreditin una actuació inequívoca tendent a la satisfacció dels seus compromisos:

Grau de compliment material

Percentatge de reducció

70-74 %

15 %

75-79 %

12 %

80-84 %

9 %

85-89 %

6 %

90-94 %

3 %

95-99 %

1 %

L'òrgan instructor aplicarà aquests criteris per determinar la quantitat que finalment haurà de percebre l'entitat o la persona beneficiària, o en el seu cas, l'import a reintegrar.

18. Revocació i reintegrament de les ajudes

18.1. Les ajudes concedides es podran revocar, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució del conseller executiu del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut.

D'acord amb el que disposa l'article 43 del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, es revocarà la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió vàlida i ajustada a dret, el beneficiari incompleixi totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l'eficàcia de l'acte de concessió de la subvenció. En tal cas, quedarà sense efecte l'acte de concessió, com a conseqüència de la revocació pertocarà reintegrar totalment o parcialment l'ajuda rebuda per les entitats beneficiàries i, si escau, l'exigència de l'interès de demora, en els casos previstos en l'article 44 del Decret llei 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.

El reintegrament es realitzarà pel procediment establert al títol II de la Llei general de subvencions, en el qual s'ha de garantir l'audiència a les entitats interessades.

Les quantitats reintegrables tenen la consideració d'ingressos de dret públic i poden ser exigides per la via de constrenyiment.

 

​​​​​​​19. Règim d'infraccions i sancions

19.1.- El règim d'infraccions i sancions administratives aplicables serà l'establert en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en el títol V del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre. Tot això sense perjudici de les responsabilitats penals o civils en què es pugui incórrer.

 

Eivissa, 25 de maig de 2021

El cap de secció del Departament de Cultura, Educació i Patrimoni

José Vicente Garibo Redolat

 

 

​​​​​​​ANNEX 1 Ajudes econòmiques a entitats esportives sense ànim de lucre per a la participació en lligues d'esport d'equip d'àmbit balear durant la temporada esportiva 2020-21

Sol·licitud

A. Dades de l'entitat sol·licitant

Nom:

NIF:

Domicili:

 

Població:

CP:

Telèfon:

Mòbil:

Adreça electrònica:

B. Dades del representant legal de l'entitat sol·licitant

Nom:

NIF:

Domicili:

 

Població:

CP:

Telèfon:

Mòbil:

Adreça electrònica:

SOL·LICITO:

Acollir-me a la convocatòria d'ajudes econòmiques a entitats sense ànim de lucre per a la participació en lligues d'esport d'equip d'àmbit autonòmic balear amb una petició d'ajuda de ................... euros.

Signatura

Eivissa, ....... d.................................... de 2021

POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

 

​​​​​​​

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL D'EIVISSA

 

 

ANNEX 2

AUTORITZACIÓ

​​​​​​​ 

Nom i llinatges del representant legal:

DNI:

Entitat:

NIF:

Com a representant de la persona física o jurídica (marcau la que correspongui):

( ) Autoritzo al Consell Insular d'Eivissa, per al compliment de la base 4.1 d'aquesta convocatòria, a accedir a la informació necessària per comprovar si la persona física o jurídica que represent es troba al corrent de les seues obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l'Estat espanyol, amb la Seguretat Social i amb el mateix Consell Insular d'Eivissa.

( ) No autoritzo al Consell Insular d'Eivissa a accedir a la informació sobre si la persona física o jurídica que represent es troba al corrent de les seues obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l'Estat espanyol i amb la Seguretat Social, i per això aport la documentació justificativa del compliment d'aquesta obligació.

Autoritzo el Consell Insular d'Eivissa a inscriure les dades de la persona física o jurídica que represent a la base de dades d'entitats esportives del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut , i a utilitzar l'adreça de correu electrònic a dalt facilitada com a mitjà de comunicació, als efectes de rebre informació sobre futures convocatòries d'ajudes i d'esdeveniments organitzats pel Consell d'Eivissa que puguin ser del nostre interès.

Signatura

Eivissa, ....... d.................................... de 2021

 

 

POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

 

 

​​​​​​​ANNEX 3

Declaració responsable

 

Nom i llinatges del representant legal:

DNI:

Entitat:

NIF:

DECLARA QUE en relació a la convocatòria d'ajudes per a la participació en lligues d'esport d'equip d'àmbit autonòmic balear durant la temporada esportiva 2020-21, la persona jurídica a la qual represent:

1. Reuneix totes i cadascuna de les condicions exigides per poder sol·licitar la subvenció davant d'aquesta Corporació i no incorr en cap de les circumstàncies de prohibicions que preveuen l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i l'article 10 del text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, per ser-ne beneficiari/ària, i es compromet a mantenir el compliment de les anteriors condicions durant el període de temps inherent al dit reconeixement o exercici, i en cas que hi hagi alguna variació, a comunicar-ho a aquesta administració en el termini no superior a tres dies.

2. Coneix i es compromet a complir les obligacions dels beneficiaris de subvencions establertes a l'article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i l'article 11 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.

3. Es troba al corrent de les seues obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l'Estat espanyol i amb la Seguretat Social i amb la hisenda del Consell Insular d'Eivissa.

Marcau la que correspongui:

(   ) Que no s'han sol·licitat ajudes a cap altre Departament del Consell Insular d'Eivissa o a cap altra administració pública o entitat privada per dur a terme les mateixes activitats per a les quals se sol·licita l'ajut i em compromet a comunicar per escrit al Consell Insular d'Eivissa qualsevol ajuda que demani per la mateixa finalitat durant la present temporada esportiva.

(   ) Que s'han sol·licitat les ajudes públiques o privades que s'indiquen a continuació per dur a terme el mateix programa d'activitats, que estan pendents de resolució:

Entitat

Quantia

 

 

 

 

 

 

 

 

(   ) Que l'entitat ha estat beneficiària de les ajudes públiques o privades que s'indiquen a continuació per dur a terme el mateix programa d'activitats per al qual se sol·licita l'ajuda:

Entitat

Quantia

 

 

 

 

 

 

 

 

Signatura

 

​​​​​​​

Eivissa, ........ d.......................... de 2021

 

POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

 

 ANNEX 4 ​​​​​​​PRESSUPOST 

 

Entitat:

LLiga:

​​​​​​​DESPESES

CONCEPTE

IMPORT

TOTAL

Allotjaments/Manutencions

 

 

Desplaçaments

 

 

Trofeus

 

 

Publicitat

 

 

Despeses federatives

 

 

Honoraris del personal tècnic

 

 

Assegurances

 

 

Altres despeses

 

 

 

TOTAL

 

INGRESSOS

CONCEPTE

IMPORT

TOTAL

Sol·licitud d'ajuda al Consell d'Eivissa

 

 

Aportacions privades

 

 

Aportació d'altres institucions públiques

 

 

 

TOTAL

 

Ingressos = Despeses

El representant legal

Eivissa, ………… d........…….............… de 2021

 

 

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL D'EIVISSA

 

 

​​​​​​​ANNEX 5

Declaració responsable

 

El secretari o la secretària, Sr./Sra. …………………………………………….........................

amb DNI ………………………de l'entitat ...............................................................................

amb NIF .................................

Declaro responsablement que:

Els equips que pertanyen a aquesta entitat i participen en lligues d'esport d'equip d'àmbit autonòmic balear de categoria superior a juvenil són els següents:

Nom de l'equip

Categoria

Masculí

Femení

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Els/Les esportistes i membres de l'equip tècnic amb fitxa federativa que pertanyen a aquesta entitat han realitzat o realitzaran els següents desplaçaments per participar a la lliga d'esport d'equip d'àmbit balear durant la temporada 2020-21:

 

Lloc de desplaçament

Nombre de desplaçaments

Nombre de persones de l'equip amb fitxa federativa desplaçades

Total

Mallorca

 

 

 

Menorca

 

 

 

I perquè així consti i als efectes de barem en la sol·licitud d'ajudes econòmiques per participar en lligues nacionals estatals, expedeix i sign aquesta declaració responsable.

El secretari o la secretària Vist i plau,

El president/La presidenta,

Eivissa, ...... d............................... de 2021

 

 

​​​​​​​ANNEX 6

El secretari/La secretària.................................................... amb DNI.................................l'entitat ....................................................................

Certifica

Que la junta directiva està conformada per les següents persones:

President/a: ..............................................................................................

Vicepresident/a: .......................................................................................

Secretari/ària: ..........................................................................................

Tresorer/a: ...............................................................................................

Vocals: .....................................................................................................

..................................................................................................................

..................................................................................................................

..................................................................................................................

signatura

 

Eivissa, ...... d............................... de 2021

Vist i plau,

El president/La presidenta

signatura

​​​​​​​

Eivissa, ...... d............................... de 2021

POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

 

 

ANNEX 7

Documentació aportada anteriorment al Consell

A emplenar només per les entitats que vulguin fer valer documentació presentada amb anterioritat al Consell d'Eivissa, d'acord amb l'article 53.1.d de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

A. Dades de la persona física o jurídica sol·licitant

Nom:

NIF:

B. Dades del representant legal

Nom:

NIF:

La documentació que s'especifica a continuació ja es va presentar al Consell al Departament i en la data que s'esmenten:

Documentació aportada

Departament davant el qual es va presentar

Data de presentació

Número de registre general entrada

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En el cas de tractar-se de documents que contenguin dades de caràcter personal, el sol·licitant haurà d'autoritzar expressa i inequívocament al òrgan gestor de la subvenció la petició i obtenció d'aquest documents a altres òrgans presentats per altres finalitats diferent d'aquesta, tot això de conformitat amb l'establert a l'article 6 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals. En aquest sentit

( ) Autoritzo a l'òrgan gestor a consultar i obtenir els documents exigits en la convocatòria que contenguin dades de caràcter personal amb la finalitat de tramitar la sol·licitud d'aquestes ajuts.

( ) No autoritzo. En aquest cas s'ha d'aportar la documentació corresponent exigida en la convocatòria.

Signatura

 

 

Eivissa, .......... d ...................................... de 2021

 

POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

 

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL D'EIVISSA

 

 

​​​​​​​ANNEX 8

DECLARACIÓ RESPONSABLE D'ESTAR AL CORRENT DE LES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES

(emplenada i signada per la persona sol·licitant)

A emplenar només per aquelles entitats que sol·licitin ajudes iguals o inferiors a 3.000 euros (TRES MIL EUROS) i vulguin fer valer aquest document acreditatiu, de conformitat amb l'article 11.f del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.

A. Dades de l'entitat sol·licitant

Nom:

CIF:

​​​​​​​​​​​​​​B. Dades del representant legal

Nom:

NIF:

DECLAR QUE:

L'entitat a la qual represent es troba al corrent de les seues obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l'Estat espanyol, amb la Seguretat Social i amb el mateix Consell Insular d'Eivissa.

(Signatura)

Eivissa, ........ d ........................... de 2021

POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

 

 

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL D'EIVISSA

 

 

​​​​​​​ANNEX 9

RELACIÓ DEL TOTAL DE LES DESPESES

(document per justificar la subvenció concedida)

Nom de l'entitat: ........................................................................................

Lliga subvencionada: ...........................................................................................

 

Import total del pressupost presentat a la sol·licitud

 

Import de la subvenció concedida pel Consell Insular d'Eivissa:

 

Import total de la despesa finalment realitzada(suma de factures)

 

Altres subvencions o ingressos afectats a l'activitat subvencionada concedits per entitats privades o públiques:

Denominació

Import

 

 

 

 

Relació de totes les despeses realitzades per a l'execució de l'activitat subvencionada:

Data factura

Núm. factura

NIF

Proveïdor

Descripció de la despesa realitzada

Import

Data de pagament

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Import total justificat

 

Representant legal

Eivissa, ………… d........…….............… de 2021

 

 

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL D'EIVISSA

 

 

​​​​​​​ANNEX 10

Model de renúncia

A. Dades de l'entitat sol·licitant

Nom:

NIF:

B. Dades del representant legal de l'entitat sol·licitant

Nom:

NIF:

D'acord amb l'article 11.a del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, i de conformitat amb el que estableix la base 12.2, és obligació de les persones beneficiàries comunicar a l'òrgan competent en la matèria l'acceptació1 o la renúncia a la subvenció en els termes de la proposta de concessió.

Per això,

DECLAR:

Que renunciï a la proposta de subvenció a favor de la entitat a la que represent en els termes de les Bases reguladores de les ajudes econòmiques a entitats esportives sense ànim de lucre per a la participació en lligues d'esport d'equip d'àmbit balear durant la temporada esportiva 2020-21

Eivissa, ___ d___________________ de 2021

(signatura del representant)

 

​​​​​​​

POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de forma electrònica (seu.conselldeivissa.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

1 Si no es comunica expressament la renúncia, s'entén que s'accepta la subvenció.

 

PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA