Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 202142
Bases de la convocatòria per a la selecció de candidats a formar part d’una borsa de treball de tècnic en cures auxiliars d’infermeria com a personal laboral temporal del Patronat Municipal de l'hospital de Ciutadella de Menorca
El dia 17 de maig de 2021, en el punt 5 de l'ordre del dia de la sessió ordinària de la Comissió executiva del Patronat Municipal de l'Hospital de Ciutadella de Menorca, es van aprovar les bases de la convocatòria per a la selecció de candidats a formar part d'una borsa de treball de tècnic en cures auxiliars d'infermeria com a personal laboral temporal següents:
Bases de la convocatòria per a la selecció de candidats a formar part d'una borsa de treball de tècnic en cures auxiliars d'infermeria com a personal laboral temporal del Patronat Municipal de l'Hospital
Base 1. Objecte de la convocatòria
L'objecte d'aquesta convocatòria és la creació d'una borsa de treball mitjançant el sistema de concurs per a la cobertura, quan procedeixi, de places vacants en interinitat i/o substitucions de llocs de feina de personal laboral, amb funcions de tècnic en cures auxiliars d'infermeria.
Base 2. Lloc de treball. Funcions
Tasques d'atenció directa i suport emocional els usuaris del centre geriàtric i acompanyament en les seves activitats de la vida diària. Altres tasques relacionades amb el lloc de feina.
Base 3. Requisits que han de complir les persones aspirants per poder ser admeses al procediment selectiu
1) Tenir nacionalitat espanyola, sens perjudici d'allò que disposa l'article 57 de la Llei 7/2007 de l'estatut.
2) Haver complert 16 anys i no excedir, en el seu cas, l'edat màxima de jubilació forçosa. Les persones aspirants menors de 18 anys i majors de 16 hauran de complir els requisits fixats per l'article 7 de l'RDL 1/1995, de 24 de març, per mitjà del qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut dels treballadors.
3) Posseir capacitat funcional suficient per al desenvolupament de les tasques i l'exercici de les funcions que corresponen al lloc de treball.
4) Estar en possessió d'alguna de les titulacions d'accés per a formar part en la convocatòria:
- Tècnic en cures auxiliars d'infermeria o equivalent.
- Tècnic d'atenció sociosanitària o equivalent.
- Certificat de professionalitat d'atenció sociosanitària per a persones dependents en institucions socials (Reial Decret 1379/2008 , d'1 d'agost).
O en condicions d'obtenir-los en la data en què acabi el termini de presentació d'instàncies.
5) Acreditar el coneixement adequat, oral i escrit, de la llengua catalana o bé estar en possessió del certificat B1 de la Direcció General de Política Lingüística (DGPL) o de qualsevol altre que en sigui equivalent. Aquests coneixements han de ser acreditats aportant el títol o el certificat oficial corresponent, expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o expedit o homologat per l'òrgan competent de la Conselleria d'Educació i Cultura del Govern de les Illes Balears. En cas que hi hagi persones aspirants que no disposin d'aquesta titulació o del certificat, l'Ajuntament organitzarà, abans de les proves específiques, una prova de català del nivell abans esmentat. En aquest darrer cas, el resultat de la prova serà apte o no apte. Sols les persones que en siguin aptes es podran sotmetre a la resta de proves i optar a ser incloses, si escau, en la borsa objecte d'aquesta convocatòria.
6) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o a l'escala de personal funcionari. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat ni en situació equivalent, ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.
7) No trobar-se inclosa en cap de les causes d'incompatibilitat previstes en la legislació per al desenvolupament del càrrec.
8) Disponibilitat per, si escau, incorporar-se immediatament.
Base 4. Presentació de sol·licituds
Les persones que desitgin prendre part en el procés selectiu han de presentar una sol·licitud al Patronat Municipal de l'Hospital de Ciutadella, a través del registre electrònic
https://www.carpetaciutadana.org/ciutadella/Login/Login.aspx?URL=https://www.carpetaciutadana.org/ciutadella/solicituds/formsol.aspx%c2%bfTIPO=REGE%5EIDIOMA=1 o bé per qualsevol altre mitjà dels prevists en la normativa vigent, en el termini dels 15 dies hàbils següents a la data de publicació del corresponent anunci en el BOIB.
La persona aspirant ha de fer constar a la sol·licitud que té tots i cadascun dels requisits que s'exigeixen per prendre part en la convocatòria, i haurà de facilitar en la petició un telèfon mòbil i una adreça electrònica per tal que el Patronat s'hi pugui posar en contacte, si escau.
Amb la formalització i la presentació de la sol·licitud, l'aspirant dóna el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent.
La sol·licitud s'haurà d'acompanyar de la documentació que acrediti el compliment de les condicions previstes a la base 3a i, en concret, de la documentació següent:
1) Índex dels documents que s'adjunten.
2) Fotocòpia del document nacional d'identitat, o del passaport, vigent. En el cas de no tenir nacionalitat espanyola o de qualsevol país de la Unió Europea, és necessari presentar també una fotocòpia del permís de residència vigent.
3) Fotocòpia compulsada de la titulació exigida, o fotocòpia del rebut que acrediti el pagament dels drets d'expedició del títol. Si la titulació s'ha obtingut a l'estranger, és necessari adjuntar-hi l'homologació corresponent.
4) Fotocòpia del certificat o títol que acrediti els coneixements de llegua catalana que s'esmenten a la base 3 o bé indicació expressa que se sol·licita ser sotmesa a les proves d'aptitud dels coneixements esmentats.
5) Declaració jurada de no haver estat separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública, ni de trobar-se inhabilitada per a l'exercici de les funcions públiques.
6) Fotocòpia compulsada dels documents que acreditin els mèrits que la persona aspirant desitgi fer constar a fi que siguin valorats pel Tribunal Qualificador. Els mèrits que no s'acreditin documentalment en el moment de presentar la sol·licitud, o dins del termini que s'hagi fixat per fer-ho, no seran valorats pel Tribunal.
7) Per justificar l'experiència laboral s'ha de presentar la vida laboral de la persona aspirant, així com també els justificants de contractació (ja siguin còpies compulsades dels contractes, dels certificats de feina o bé de les nòmines). Hi han de quedar reflectides la data d'inici i la de la finalització dels contractes.
La presentació d'una sol·licitud d'admissió al procediment selectiu implicarà l'acceptació d'aquestes bases.
Base 5. Llista de persones aspirants admeses i excloses Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, s'exposarà a la seu electrònica de l'Ajuntament de Ciutadella (http://ajciutadella.org/tauler/edictes.aspx?TIPO=01&HISTORIC=1) la resolució per mitjà de la qual es farà pública la llista de persones que han estat admeses i excloses, amb indicació de si la persona aspirant està exempta de fer la prova de coneixements de llengua catalana, amb la finalitat que les persones interessades, en el termini de 3 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de la corresponent resolució, puguin formular les reclamacions que siguin oportunes.
Si no es proposés l'exclusió de cap aspirant, en la mateixa resolució de persones admeses es fixarien el dia, l'hora i el lloc de l'inici de les proves que s'hagin de realitzar. En canvi, si es resolgués una llista amb persones admeses i excloses, posteriorment al termini per presentar reclamacions, es dictaria una nova resolució on es resoldrien aquestes i, a més, s'hi fixarien el dia, l'hora i el lloc de l'inici de les proves que s'hagin de fer. Aquesta resolució també s'exposarà a la seu electrònica de l'Ajuntament de Ciutadella: tauler d'edictes – ofertes de feina. Qualsevol modificació o incidència, així com la publicació dels resultats, es farà pública per mitjà d'un anunci en el tauler d'edictes de l'Ajuntament.
Base 6. Constitució del tribunal qualificador
Formaran part del Tribunal Qualificador: un president o una presidenta (una persona empleada pública designada pel Patronat), i dos vocals (seran dos persones també nomenades pel Patronat) i una persona que farà de secretària (la persona titular de la Secretaria del Patronat o bé una persona funcionària de la corporació mateixa).
Se'n nomenaran també les respectives persones suplents.
La composició nominal del Tribunal Qualificador es fixarà en la resolució que declari aprovada la llista de persones admeses i excloses al procediment selectiu.
L'abstenció i la recusació dels membres del tribunal s'ha d'ajustar al que preveuen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, de 1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.
El Tribunal no es podrà constituir ni podrà actuar sense l'assistència de més de la meitat dels seus membres ni sense la presència de la presidència ni de la secretaria.
El Tribunal, si ho creu convenient, disposarà la incorporació de persones assessores especialistes perquè col·laborin amb els seus membres en la valoració de les proves. L'informe que puguin emetre no tindrà caràcter vinculant, tot i que es tindrà en compte a l'hora de determinar la puntuació de les persones aspirants.
Així mateix, el Tribunal queda autoritzat per resoldre els dubtes que es puguin presentar i prendrà els acords necessaris per el bon ordre de la selecció en tot allò que aquestes bases no preveuen.
Base 7. Procediment selectiu per mitjà del concurs
Consisteix a valorar els mèrits que s'hagin acreditat, d'acord amb el barem següent:
Puntuació total: La puntuació màxima és de 150 punts.
1. Experiència professional (puntuació màxima 100 punts):
1.1 Experiència en l'Administració pública o en qualsevol ens del sector públic instrumental del sector geriàtric o sociosanitari, com a personal funcionari o personal laboral per compte d'altre directament relacionada amb les funcions de la categoria professional: 0,40 punts per mes treballat.
1.2 Experiència en l'Administració pública o en qualsevol ens del sector públic instrumental no geriàtric o sociosanitari, com a personal funcionari o personal laboral per compte d'altre directament relacionada amb les funcions de la categoria professional: 0,25 punts per mes treballat.
1.3 Experiència en l'empresa privada del sector geriàtric o sociosanitari, directament relacionada amb les funcions de la categoria professional: 0,15 punts per mes treballat.
1.4 Experiència en l'empresa privada no geriàtrica o sociosanitari, directament relacionada amb les funcions de la categoria professional: 0,07 punts per mes treballat.
1.5 Per cada mes de servei prestat en institucions geriàtriques o sociosanitari públiques, com a personal funcionari o laboral en una categoria diferent a aquella a la qual s'opta, sempre que sigui una categoria laboral d'atenció directa els usuaris: 0,05 punts.
1.6 Per cada mes de servei prestat en institucions geriàtriques o sociosanitari privades, en una categoria diferent a aquella a la qual s'opta, sempre que sigui una categoria laboral d'atenció directa els usuaris: 0,03 punts.
Els treballs realitzats en règim de treballador o treballadora autònoma per a una administració publica o un ens del sector públic instrumental en virtut d'un contracte de serveis o assistència tècnica es computaran com a experiència a l'empresa privada. Segons l'establert en els subapartats c) i d), de la categoria «Experiència laboral».
S'ha d'atorgar la puntuació que proporcionalment correspongui a la jornada quan aquesta és inferior a l'ordinària.
Per valorar l'experiència laboral, les fraccions inferiors al mes s'han de prorratejar, si escau. En cap cas, l'ocupació d'un lloc reservat a personal eventual o alt càrrec constituirà un mèrit. Si l'aspirant ha desenvolupat simultàniament dues o més ocupacions, només s'ha de valorar una ocupació a l'efecte de valoració, que ha de ser la que atorga la puntuació mes alta.
2. Mèrits acadèmics i formació ( puntuació màxima 50 punts).
2.1. Formació reglada (puntuació màxima 15 punts):
S'han de valorar les titulacions acadèmiques oficials de nivell igual o superior a les exigides en la convocatòria i relacionades directament amb les funcions de la categoria que és objecte de la borsa de treball, independentment del que s'exigeix com a requisit per participar en el procés selectiu.
No s'han de valorar el títols acadèmics que han servit per obtenir la titulació acadèmica superior que ja s'ha valorat o que s'han presentat com a requisit.
La formació reglada s'ha de valorar de la forma següent:
2.1.1 Titulacions acadèmiques (puntuació màxima 14 punts):
a) Tècnic de grau mitjà corresponent a cicles formatius de grau mitjà, tècnic auxiliar corresponent a formació professional de primer grau, o títol equivalent: 4 punts per títol.
b) Batxillerat, tècnic superior corresponent a cicles formatius de grau superior, tècnic especialista corresponent a formació professional de segon grau, o títol equivalent: 5 punts per títol.
c) Diplomatura universitària o equivalent: 7 punts per títol.
d) Títol de grau, llicenciatura universitària o equivalent: 8 punts per títol.
e) Màsters oficial: 5 punts per títol.
f) Doctorat: 6 punts per títol.
g) Títols propis de postgrau (màster, especialista universitari, expert universitari i cursos d'actualització universitària), 0,05 punts per cada crèdit LRU o per cada 10 hores lectives i 0,125 punts per cada crèdit ECTS o per cada 25 hores, amb un màxim de 4 punts.
La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valora el de nivell inferior o primer cicle necessaris per obtenir-lo, excepte si les titulacions corresponen a branques diferents i en el supòsit del títol de doctorat, màster oficial o títol propi de postgrau, en què sí es pot valorar el grau, la llicenciatura o l'equivalent.
2.1.2 Expedient acadèmic (puntuació màxima 1 punt):
a) La nota d'expedient acadèmic per a obtenir el títol que habilita per a exercir la professió es valora de manera proporcional a la nota mitjana obtinguda. S'atorguen 0,02 punts per cada decimal que superi la nota de l'aprovat (5), de manera que no s'adjudica puntuació al 5 i la puntuació màxima és d'1 punt, que correspon al 10 de nota mitjana.
b) En el cas que l'expedient acadèmic no reflecteixi notes numèriques es consideraran les següents equivalències: bé 0,2 punts, notable 0,4 punts, excel·lent 0,8 punts i matrícula d'honor 1 punt.
2.2 Formació no reglada (puntuació màxima 35 punts):
Només es valoren les accions formatives (cursos de formació i de perfeccionament, jornades, seminaris i congressos) relacionades directament amb les funcions de la categoria professional.
Els cursos de l'àrea jurídica administrativa, els de qualitat, els d'igualtat de gènere, els d'aplicacions informàtiques a nivell d'usuari (tractament de textos, full de càlcul, bases de dades, correu electrònic i intranet) i el curs bàsic de prevenció de riscs laborals es valoren en tot cas.
En els casos de cursos d'aplicacions informàtiques només es valora el nivell més alt o certificat amb major número de crèdits o d'hores de cada una de les aplicacions.
Es valoren els certificats i diplomes d'accions formatives impartides o promogudes per l'Administració pública, per les universitats, les escoles universitàries, col·legi professionals o altres centres de formació oficial; les impartides en el marc dels acords de formació contínua amb l'Administració, independentment de qui sigui el promotor; els cursos promoguts per una administració pública o que estiguin homologats per l'EBAP o per una altra escola d'administració publica; els de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), la conselleria competent en matèria de treball i per altres organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.
En tot cas, s'han de valorar d'una sola vegada les accions formatives relatives a un mateix contingut, per a la qual cosa s'han de tenir en compte els programes.
La ponderació és la següent:
2.2.1. Formació relacionada amb el lloc de treball: (puntuació màxima 20 punts) S'atorgaran 0,05 punts per cada crèdit LRU o per cada 10 hores lectives i 0,125 punts per cada crèdit ECTS o per cada 25 hores, amb un màxim de 20 punts.
2.2.2. Cursos jurídic administratius, d'igualtat, qualitat, informàtica a nivell d'usuari i de prevenció de rics laborals: (puntuació màxima 4 punts). S'atorgaran 0,05 punts per cada crèdit LRU o per cada 10 hores lectives i 0,125 punts per cada crèdit ECTS o per cada 25 hores, amb un màxim de 4 punts.
Els cursos amb el mateix contingut, només es valoraran una vegada i puntuarà aquell que tingui més crèdits o més hores.
En el cas en què apareguin crèdits i hores en el certificat d'un curs, es valoraran els crèdits.
2.2.3 Docència (puntuació màxima 3 punts).
Docència impartida de cursos acadèmics (puntuació màxima de 3 punts):
a) Per cada crèdit LRU o per cada 10 hores de docència: 0,10 punts.
b) Per cada crèdit ECTS o per cada 25 hores de docència: 0,25 punts.
La docència d'una mateixa matèria o contingut només es valorarà una vegada i ha d'estar relacionada directament amb les funcions de la categoria.
2.2.4 Publicacions (puntuació màxima 1 punt).
a) Es valoraran les publicacions amb ISBN o ISSN sobre estudis o treballs en mitjans especialitzats, científics, tècnics o professionals sobre matèries o temes relacionats directament amb les funcions de la categoria.
b) Per articles en revistes i publicacions periòdiques: 0,02 punts per coautoria i 0,05 punts per autoria individual.
c) Per autoria de llibres o recopilacions normatives comentades o edicions equivalents en altres suports audiovisuals: 0,02 punts per coautoria i 0,05 punts per autoria individual.
2.2.5 Assistència a jornades i / o congressos (puntuació màxima 1 punt).
S'atorgaran 0,05 punts per cada 10 hores d'assistència i 0,125 punts per cada 25 hores.
En cas que en el certificat de les jornades o congressos no apareguin les hores totals, el tribunal ho valorarà segons el programa d'aquests.
2.2.6 Idiomes (puntuació màxima 1 punt).
Per estar en possessió del certificats oficials acreditatius de coneixements d'idiomes. Es valoraran els coneixements d'anglès, alemany o francès:
a) Certificat B1: 0,5 punts.
b) Certificat B2 o superior: 1 punt.
Els idiomes s'han de puntuar en aquest apartat i segons les certificacions de coneixements d'idiomes reconegudes internacionalment d'acord amb el Marc europeu comú de referència per a les llengües (MCER).
En cas de tenir més d'un certificat d'un mateix idioma es valora únicament el del nivell màxim acreditat.
Es poden valorar simultàniament llengües diferents amb els criteris indicats.
2.2.7 Coneixements de català (puntuació màxima 5 punts):
Per estar en possessió del certificat acreditatiu de coneixements de llengua catalana:
a) Certificat B2: 1 punts.
b) Certificat C1: 2 punts.
c) Certificat C2: 3 punts.
d) Certificat LA: 2 punt addicional.
Puntuació final
La puntuació final s'obtindrà mitjançant la suma dels mèrits obtinguts en la fase de concurs.
Base 8. Retribucions
Les retribucions seran les que corresponen al lloc a ocupar segons la normativa que li és d'aplicació.
Base 9. Aprovació de la borsa de personal i vigència
Un cop finalitzat el procés selectiu, el Tribunal Qualificador elevarà a la presidència del Patronat Municipal de l'Hospital la proposta amb la llista de les persones que han aprovat el procediment selectiu, en una relació ordenada segons la puntuació total obtinguda, per tal que, mitjançant resolució, aprovi la llista de persones que, per estricte ordre de puntuació, podran cobrir les places vacants i les substitucions dels llocs de treball de tècnic en cures d'infermeria, i integraran la corresponent borsa de treball. En cas d'empat, l'ordre s'establirà atenent, en primer lloc, la puntuació obtinguda en l'apartat d'experiència professional. Si encara persisteix l'empat, es faculta el Tribunal per ordenar una prova d'aptitud relacionada amb les funcions pròpies del lloc de treball, que determinarà la persona aspirant amb millor capacitat. Aquesta resolució es publicarà en el tauler d'edictes electrònic de l'Ajuntament de Ciutadella, a l'efecte de considerar-se notificada a totes les persones interessades.
La borsa de treball tindrà una vigència indefinida, a comptar des de la data de la seva aprovació mitjançant resolució de la presidència del Patronat Municipal de l'Hospital, açò sens perjudici que pugui quedar sense efectes en el cas que es resolguin nous processos selectius.
Base 10. Funcionament de la borsa de treball i condicions per a conservar l'ordre de prelació a la borsa de feina
Funcionament de la borsa de treball i condicions per a conservar l'ordre de prelació a la borsa de feina de treball temporal del Patronat Municipal de l'Hospital
En el moment que hi hagi necessitat de cobrir interinament una plaça vacant o bé de cobrir una substitució, les persones aspirants seleccionades es cridaran d'acord amb l'ordre de puntuació.
1.El procediment de cobertures ordinàries (serveis a cobrir en 48 hores o més), serà el següent:
1.1 Des del Patronat, s'intentarà contactar amb la persona candidata telefònicament un màxim de tres vegades i per mitjà de la tramesa d'un missatge informatitzat. Disposa de 24 hores per donar resposta.
Correspon a les persones aspirants l'obligació de facilitar i actualitzar en tot moment el número de contacte telefònic i l'adreça de correu electrònic.
1.2 En cas de no poder-hi contactar, la persona candidata mantindrà la seva posició a la borsa per a posteriors necessitats, i es contactarà amb la persona següent de la llista. No obstant açò, en cas que en tres ocasions seguides s'intenti oferir una nova feina a la persona candidata i, després d'intentar contactar-hi d'acord amb el paràgraf anterior, no s'obtingui una prompta resposta, la persona candidata passarà automàticament al darrer lloc de la llista.
1.3 Si la persona aspirant proposada no acceptés la proposta de contracte, passarà automàticament a ocupar el darrer lloc de la borsa de treball i podrà ser contractada la persona que ocupi el lloc immediatament següent de la llista, i així successivament.
2. Per a nomenaments per a necessitat de cobertura urgent o immediata d'un lloc de feina. Quan no sigui possible utilitzar els procediments previstos abans, es seguirà el protocol de crida següent:
2.1 Cobertura urgent: per a aquells serveis que s'hagi de cobrir entre 24 i 48 hores, després del primer intent telefònic i el missatge informatitzat sense resposta en el termini de dues hores, es passarà a l'aspirant següent , i el primer restarà en el mateix ordre de la borsa en què estava abans de realitzar la crida.
2.2 Cobertura immediata: per a aquells serveis que han de garantir l'atenció directa i ininterrompuda a la ciutadania, especialment quan s'han de cobrir en menys de 24 hores, després del primer intent telefònic i el missatge informatitzat sense resposta en el termini de quinze minuts, es passarà al següent aspirant, i el primer restarà en el mateix ordre de la borsa en què estava abans de realitzar la crida.
2.3 Si la persona aspirant proposada no acceptés la proposta de contracte per a les places de cobertura urgent o immediata, s'aplicarà el protocol següent:
2.3.1 Si es tracta de la tercera renúncia de cobertura urgent o immediata, efectuada durant l'any natural en curs, la persona tindrà una penalització de 2 posicions en l'ordre de la borsa.
2.3.2 A partir de la quarta renúncia de cobertura urgent o immediata, la persona passarà a la darrera posició de la borsa.
3. No obstant l'exposat, la persona candidata mantindrà la seva posició a la borsa de treball i quedarà en situació de suspensió provisional en els casos següents:
3.1 Quan es trobi en situació de permís de maternitat o paternitat, adopció o acolliment.
3.2 Quan estigui sotmesa a hospitalització o intervenció quirúrgica que li impedeixi acceptar l'ocupació.
3.3 En cas que la persona candidata estigui treballant en un lloc de feina relacionat amb la borsa i ho acrediti per mitjà de la documentació corresponent (contracte, nòmines...).
3.4 Per trobar-se en altres situacions no previstes abans que dificulten o no permeten temporalment la prestació de serveis, sempre que es justifiqui i ho aprovi la Comissió executiva del Patronat (estudis reglats, cursos de perfeccionament acreditats mitjançant un certificat o diploma oficial, estar col·laborant en programes de cooperació i ajuda humanitària, etc).
3.5 Perquè disposen d'un nomenament temporal o d'interinitat en una altra categoria laboral dins del Patronat Municipal de l'Hospital.
Aquests casos hauran de justificar-se documentalment en el termini dels 10 dies naturals següents en què es produeixin aquestes situacions. En cas de no justificar-se dins d'aquest termini, es passaria a ocupar el darrer lloc de la llista.
4. Quan acabi un contracte de treball, la persona aspirant tornarà a ocupar el lloc de prelació que tenia en la borsa de feina abans de l'inici del seu contracte.
5. Les persones que no vulguin seguir formant part de la borsa de feina podran sol·licitar que se'ls doni de baixa a través del registre electrònic https://www.carpetaciutadana.org/ciutadella/Login/Login.aspx?
URL=https://www.carpetaciutadana.org/ciutadella/solicituds/formsol.aspx%c2%bfTIPO=REGE^IDIOMA=1 o bé per qualsevol altre mitjà dels prevists en la normativa vigent.
6. Personal disponible
6.1 Inclou les persones candidates que formen part de la llista definitiva de la borsa general i a qui, en funció de la seva sol·licitud de disponibilitat, se li poden oferir nomenaments en el tipus de jornada, categories laborals o centres triats.
6.2 El personal amb nomenament de jornada parcial podran optar a estar disponibles per a complements de jornada.
6.3 En el cas de que tot el personal de borsa estigui en actiu i es produeixi una baixa laboral, s'adjudicarà a la primera persona de borsa amb un contracte igual o inferior a trenta dies que no estigui cobrint cap baixa laboral en aquell moment.
7. S'oferiran canvis de contracte per millora de feina, les situacions següents:
7.1 El personal temporal amb nomenament estatutari d'interinitat, se li oferiran nomenaments d'interinitat de categoria diferent, de borses de treball en què estigui disponible.
7.2 El personal amb nomenament temporal de llarga durada (de sis mesos o més) se li oferiran nomenaments d'interinitat en la mateixa categoria o en categories diferents de borses de treball en què estigui disponible.
7.3 El personal amb nomenament temporal de curta durada (fins a sis mesos)se li oferiran nomenaments que es prevegin de llarga durada (de sis mesos o més).
7.4 El personal amb nomenament a jornada parcial se li oferirà qualsevol nomenament a jornada completa.
8. El funcionament de la borsa de treball temporal del Patronat podrà ser revisat periòdicament a petició d'algunes de les parts, la presidència, la gerència o el comitè de treballadors del Patronat.
Les persones que siguin cridades han de presentar a l'Àrea d'administració d'aquest Patronat els documents que acreditin els requisits que es demanen en aquesta convocatòria. Tret de casos de força major que s'hagin justificat de la manera deguda, si la persona proposada no presentés els documents acreditatius de les condicions exigides, no podria ser contractada, i quedarien anul·lades totes les seves actuacions, sens perjudici de la responsabilitat en què hagués pogut incórrer per falsedat.
En l'exercici de la relació laboral, serà aplicable a les persones treballadores la normativa vigent sobre el règim d'incompatibilitats del sector públic; així com la resta de normativa vigent que és d'aplicació al personal laboral. En compliment del règim d'incompatibilitats que és d'aplicació, la persona aspirant, abans d'incorporar-se al servei de la corporació, haurà d'efectuar una declaració d'activitats, per tal que, si escau, la corporació acordi la declaració de compatibilitat d'acord amb la Llei 53/1984, de 26 de desembre.
Base 11. Publicitat
La convocatòria d'aquest procediment selectiu i les seves bases es publicaran, íntegrament, al tauler d'edictes de la seu electrònica de l'Ajuntament de Ciutadella i en el BOIB. Rere la publicació de la convocatòria i d'aquestes bases en el BOIB, els successius anuncis relatius al procediment selectiu es faran al tauler d'edictes electrònic de l'Ajuntament de Ciutadella.
Base 12. Incidències. Recursos
Mentre estigui constituït, el Tribunal Qualificador està facultat per resoldre els dubtes que sorgeixin en l'aplicació d'aquestes bases i podrà adoptar els acords que corresponguin en tots els supòsits que s'hi preveuen amb la finalitat de facilitar el desenvolupament normal del procediment selectiu. Tant aquestes bases com tots els actes administratius que es derivin de les actuacions del Tribunal Qualificador podran ser impugnats d'acord amb el que estableix la la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.
Ciutadella, en el dia de la signatura electrònica (21 de maig de 2021)
La presidenta del Patronat Laura Anglada Seara
ANNEX I Sol·licitud d'admissió per participar en el procés de selecció per a constituir una borsa de treball de la categoria de tècnic auxiliar en cures d'infermeria en el Patronat Municipal de l'Hospital de Ciutadella de Menorca
SOL·LICITANT
1r llinatge:................................................................ 2n llinatge: ............................................................................. Nom: ...................................................................... Document d'identitat: ....................................... Data de naixement: ......................................... Telèfon 1: ........................................................................ Tel. 2: ............................................................................. Nacionalitat: ......................................................... Adreça:............................................................................ Núm................. Pis: .......................... Municipi: ................................................ Província: ..................................... Codi postal: ......................... Altres (polígon, nom de la casa, etc.).................................................. Adreça electrònica: ........................................................
EXPÒS
Que, vistes les bases de la convocatòria per a la selecció de persones aspirants a formar part d'una borsa de tècnic auxiliar en cures d'infermeria en el Patronat Municipal de l'Hospital de Ciutadella de Menorca pel procediment de concurs, present la següent
DECLARACIÓ JURADA
Declar que reunesc tots i cadascun dels requisits exigits en la base tercera de la convocatòria i que són certes les dades que s'hi consignen. I, a més, declar (marcar amb una creu):
__Que no patesc cap malaltia o defecte físic o psicofísic que impedeixi o minvi el desenvolupament correcte de les funcions d'auxiliar d'infermeria.
__Que no he estat separat / ada del servei de l'Administració local, autonòmica o estatal, ni he estat inhabilitat / ada per a l'exercici de la funció pública.
__Que no estic sotmès / esa a cap causa d'incapacitat específica d'acord amb la normativa vigent.
DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA
(Marcau amb una X la documentació que es presenta)
__Còpia del DNI.
__Còpia del títol/títols exigits per a participar en el procediment selectiu o bé certificat acreditatiu d'haver-lo superat (en cas que el títol no hagi estat emès).
__ Quadre resum dels mèrits a valorar (annex II).
__ Documents justificatius dels mèrits (certificat dels serveis professionals prestats, títols, cursos, etc.).
__Certificat oficial de llengua catalana del nivell B1 o superior o sol·licitud de realització de la prova de nivell corresponent.
* En cas d'haver-hi dubtes derivats de la qualitat de les còpies presentades dels documents relacionats, es sol·licitarà a l'aspirant el document original.
Consentiment i deure d'informar les persones interessades sobre la protecció de dades
__ De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, DON EL MEU CONSENTIMENT perquè el Patronat Municipal de l'Hospital de Ciutadella de Menorca utilitzi les meves dades de caràcter personal per a la seva gestió, sabent que dispòs, en tot cas, dels drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició en els termes prevists en la legislació vigent.
SÍ (__)
Així mateix, DON EL MEU CONSENTIMENT perquè les dades aportades en la instància i en la documentació que, si s'escau, l'acompanya puguin ser utilitzades per elaborar estadístiques d'interès general.
SÍ (__)
Al respecte, se us informa del següent: Les dades de caràcter personal que s'obtenguin de la vostra sol·licitud seran incorporades i tractades de forma confidencial en un fitxer propietat d'aquest Patronat. Les dades obtingudes amb aquesta instància podran ser utilitzades, salvaguardant la vostra identitat, per elaborar estadístiques internes. Tindreu la possibilitat d'accedir en qualsevol moment a les dades facilitades i a sol·licitar-ne, si escau, la rectificació, oposició o cancel·lació dirigint una comunicació escrita, juntament amb la documentació acreditativa de la vostra identitat, a aquest Ajuntament.
SOL·LICIT
Ser admès/admesa en el procediment selectiu.
ANNEX II Autovaloració de mèrits
Sol·licitant
1r llinatge:.......................................................................................... 2n llinatge: .................................................................................. Nom: ...................................................................... Document d'identitat: ....................................... Data de naixement: ............................. Telèfon 1: ............................................................................. Tel. 2: ......................................................................................... Nacionalitat: ............................................................... Adreça:............................................................................ Núm..................... Pis: ........................... Municipi: ................................................ Província: ..................................... Codi postal: ......................... Altres (polígon, nom de la casa, etc.).................................................. Adreça electrònica: ..............................................................................
A continuació, relacion els mèrits que s'han de puntuar d'acord amb la present convocatòria amb indicació del número de pàgina del document que s'adjunta al qual fa referència i la puntuació que crec que resulta de la valoració dels meus mèrits segons el disposat a les bases.
Pàgina |
Apartat bases |
Descripció document |
Punts |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(i) Tot aquell mèrit que no s'acrediti documentalment o que no tingui relació amb la convocatòria no serà tingut en compte.
(ii) Cal presentar els contractes de treball o certificats d'empresa, la vida laboral.
(iii) Tota la documentació referida a experiència professional i formació acadèmica que s'adjunta ha d'anar paginada i incloure aquesta referència a la columna corresponent en forma d'índex.
Ciutadella de Menorca, ......... de..............................., de 2021.
La presidenta del Patronat Municipal de l'Hospital de Ciutadella de Menorca.
No obstant, la Comissió Executiva amb el seu superior criteri resoldrà.