Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS
Núm. 200618
Acord del Ple del Consell de Mallorca de 13 de maig de 2021 de modificació de la plantilla del personal de l’Institut Mallorquí d’Afers Socials corresponent a l’any 2021 (Expedient administratiu núm. 2/2021)
Aprovat en la sessió del Ple d'aquesta Corporació, celebrat el dia 13 de maig de 2021, queda aprovada inicialment la proposta d'acord del president de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials (IMAS), de modificació de la Plantilla del personal del IMAS (expedient administratiu núm. 2/2021), el qual es transcriu a continuació:
«Proposta d'acord
Primer. APROVAR inicialment el projecte de modificació de la vigent plantilla del personal de l'IMAS de l'exercici 2021, amb efectes de dia 1 de juny de 2021, en el termes que es recullen a continuació i elevar-lo al Ple per acordar-se l'aprovació:
On diu:
PERSONAL FUNCIONARI
ESCALA ADMINISTRACIÓ ESPECIAL
Subescala tècnica
Classe: tècnic-a superior
CATEGORIES Grup Total
Tècnic-a superior A1 48
Subescala: tècnica
Classe: tecnic-a mitjà
CATEGORIES Grup Total
Tècnic-a mitjà A2 63
Subescala: tècnica
Classe: tècnic-a mitjà
CATEGORIES Grup Total
Diplomatura en treball social A2 27
Ha de dir:
PERSONAL FUNCIONARI
ESCALA ADMINISTRACIÓ ESPECIAL
Subescala tècnica
Classe: tècnic-a superior
CATEGORIES Grup Total
Tècnic-a superior A1 50
Subescala: tècnica
Classe: tècnic-a mitjà
CATEGORIES Grup Total
Tècnic-a mitjà A2 64
Subescala: tècnica
Classe: tècnic-a mitjà
CATEGORIES Grup Total
Diplomatura en treball social A2 28
Segon. Aquest acord aprovatori serà considerat com a definitiu si no es produeixen reclamacions en contra durant el termini d'exposició pública de 15 dies hàbils comptadors de l'endemà de la data d'inserció d'aquest anunci al Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, d'acord amb el que disposa l'article 112.3 de la llei 7/85, de 2 d'abril, reguladora de les bases de Règim Local, i també a l'art. 169 del Text refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals».
- A l'efecte de poder presentar reclamacions, els interessats que estiguin legitimats segons el que disposen els articles 63.1 de la Llei 7/1985 i 170 del Text refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals, aprovat pel RD legislatiu 2/2004, de 5 de març, a la qual també s'ha fet referència i pels motius taxativament enumerats en el núm. 2 de l'esmentat article 170, poden presentar reclamacions, amb subjecció als tràmits següents:
a) Termini d'exposició, admissió de reclamacions: Quinze dies hàbils comptadors de l'endemà de la data d'inserció d'aquest anunci al Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
b) Oficina de presentació: Registre General.
c) Òrgan davant el qual s'ha de reclamar: Institut Mallorquí d'Afers Socials.
- Així mateix, es fa públic que la modificació de la Relació de Llocs de Feina de l'IMAS (Expedient administratiu núm. 3/2021) que afecta parcialment a aquesta modificació de la plantilla del personal de l'IMAS (Expedient administratiu núm. 2/2021), es va aprovar mitjançant Acord del Ple del Consell de Mallorca de dia 13 de maig de 2021 i es publica juntament a aquesta modificació de plantilla del personal de l'IMAS de l'any 2021.
Palma, en la data de la signatura electrònica (21 de maig de 2021)
El conseller de Drets Socials i president de l'Imas
Javier de Juan Martín