Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I FORMACIÓ PROFESSIONAL
Núm. 194404
Resolució de la directora general de Primera Infància , Innovació i Comunitat Educativa de 19 de maig de 2021 per la qual es tindran per desistides de la seva petició d’inscripció al Registre General de Formació Permanent del Professorat activitats formatives lliurades per al tràmit d’interinatge 2021-2022
Fets
Les persones que figuren a l'Annex d'aquesta Resolució varen presentar sol·licituds per inscriure activitats de formació al Registre General de Formació Permanent del Professorat, arran de la Resolució de la directora general de Personal Docent de data 16 de desembre de 2020 per la qual s'aprova la convocatòria pública per formar una borsa d'aspirants a funcionaris interins docents amb la finalitat de cobrir, a totes les illes, vacants i substitucions de totes les especialitats o funcions a centres públics d'ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d'Educació, Universitat i Recerca del Govern de les Illes Balears per al curs 2021-2022.
Al Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 59, de 6 de maig de 2021, es va publicar Requeriment d'esmena de deficiències de la documentació referida a les sol·licituds d'aportació de formació permanent del professorat per a complimentar el tràmit d'interins per al curs 2021-22.
Finalitzats els terminis atorgats en aquest requeriment d'esmena, es tindran per desistides de la seva petició d'inscripció al Registre General de Formació Permanent del Professorat les formacions que consten a l'Annex perquè les persones sol·licitants no han lliurat esmena de les deficiències que s'hi especificaven o ho han fet de manera incorrecta.
Fonaments de dret
L'Ordre del conseller d'Educació i Universitat de dia 24 d'abril de 2017 per la qual es regula l'homologació, el reconeixement, la certificació i el registre de la formació permanent del professorat no universitari de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Els articles 68.1, 21 i 45.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Requeriment d'esmena de deficiències de la documentació referida a les sol·licituds d'aportació de formació permanent del professorat per a complimentar el tràmit d'interins per al curs 2021-22 (Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 59, de 6 de maig de 2021).
Per tot això, dict la següent
Resolució
Considerar que les persones que consten a l'Annex d'aquesta Resolució, en relació amb les activitats formatives que s'hi indiquen, desisteixen de la seva petició per inscriure activitats de formació al Registre General de Formació Permanent del Professorat presentades arran de la Resolució de la directora general de Personal Docent de data 16 de desembre de 2020 per la qual s'aprova la convocatòria pública per formar una borsa d'aspirants a funcionaris interins docents amb la finalitat de cobrir, a totes les illes, vacants i substitucions de totes les especialitats o funcions a centres públics d'ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d'Educació, Universitat i Recerca del Govern de les Illes Balears per al curs 2021-2022.
Publicar aquesta Resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que no exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs d'alçada davant el conseller d'Educació i Formació Professional en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà d'haver-se publicat, d'acord amb el que estableixen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 58 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
Palma, 19 de maig de 2021
La directora general
Amanda Fernández Rubí