Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS
Núm. 189062
Resolució d'aprovació de convocatòria de Comissió de Serveis de cap de Servei de Persones amb Discapacitats i Innovació Social
INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS
GERÈNCIA / DEPARTAMENT DE RECURSOS HUMANS
RESOLUCIÓ D'APROVACIÓ DE CONVOCATÒRIA DE COMISSIÓ DE SERVEIS
CS1 CONVOCATÒRIA: CS35/2021
1. DADES DE LA PROPOSTA INICIAL
Data Òrgan Expedient
13/05/21 IMAS/VICEPRESIDÈNCIA 1/ÀREA DE PERSONES AMB DISCAPACITAT I INNOVACIÓ SOCIAL 211333223795266
2. NORMATIVA REGULADORA DE LA COMISSIÓ DE SERVEIS
1. L'article 82 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en el qual es regula l'ocupació de llocs de feina en comissió de serveis.
2. La Instrucció 1/2021, del president de l'IMAS, de 29 de gener, d'establiment dels criteris generals per a l'ocupació temporal de llocs de feina de l'IMAS per mitjà de comissions de serveis.
Per això, i a l'empara de la competència que m'atribueix l'article 7.17 dels Estatuts de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials, aprovats per Acord del Ple del Consell de Mallorca de dia 11 d'abril de 2019 (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019).
3. RESOLUCIÓ
I. APROVAR LA CONVOCATÒRIA DE COMISSIÓ DE SERVEIS DE CARÀCTER VOLUNTARI PEL SISTEMA DE LLIURE DESIGNACIÓ DELS LLOCS DE FEINA SEGÜENTS:
LLOC 1
IMAS/VICEPRESIDÈNCIA 1/ÀREA DE PERSONES AMB DISCAPACITAT I INNOVACIÓ SOCIAL
SERVEI DE PERSONES AMB DISCAPACITAT I INNOVACIÓ SOCIAL
Lloc de feina F00520014 - 1 CAP DE SERVEI
Destinació PALMA NL: 1 TL: S CD: 26 CE: 51 FP: L Adm: A3 Gr: A1, A2 TH: 07
Escala TOTS ELS COSSOS I/O ESCALES DELS GRUPS ALS QUALS ESTÀ ADSCRIT/--
Requisits CARNET DE CONDUIR B
Català C1 Observacions
*Podeu consultar les característiques del lloc de feina al Portal del Personal a l'apartat de Relació de llocs de feina
Funcions del lloc de feina
II. APROVAR L'ANNEX 1 DE L'ESMENTADA CONVOCATÒRIA.
III. PUBLICAR AQUESTA RESOLUCIÓ I EL SEU ANNEX EN EL TAULER D'EDICTES DE L'IMAS, EN LA RESTA DELS SEUS CENTRES, EN EL PORTAL DEL PERSONAL DE L'IMAS, EN LA SEU ELECTRÒNICA DEL CONSELL INSULAR DE MALLORCA I EN EL BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS.
.
Palma, en la data de la signatura electrònica (17 de maig del 2021)
El conseller de Drets Socials i president de l'IMAS
Javier de Juan Martín
ANNEX 1
CS-35/2021
BASES DE LA CONVOCATÒRIA
REQUISITS DELS ASPIRANTS
A aquesta convocatòria es pot presentar el personal funcionari de carrera de l'IMAS, del Consell de Mallorca, d'altres administracions locals i administracions autonòmiques que reuneixi els requisits exigits referents a grup, Escala, Subescala, classe, especialitat, coneixements de llengua catalana i altres requisits del lloc de feina, especificats a la convocatòria.
EL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
a) El termini per presentar sol·licituds comença l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i finalitza en un termini de set dies hàbils a comptar de l'endemà d'haver-se publicat l'anunci de la convocatòria en el BOIB.
b) Les sol·licituds s'han d'ajustar al model que es recull a l'annex d'aquesta convocatòria.
c) La sol·licitud s'ha de presentar en el Registre General de l'IMAS i s'hi ha d'adjuntar el Curriculum-vitae i la documentació acreditativa del compliment dels requisits exigits, mitjançant els documents originals o la fotocòpia compulsada. També es pot presentar en qualsevol de les formes previstes en l'article 46 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre , del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
d) No es prendran en consideració les sol·licituds dels aspirants que no reuneixin els requisits exigits per accedir al lloc de feina sol·licitat.
e) La data de referència per al compliment dels requisits exigits al·legats pels aspirants serà el dia que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.
FORMA D'ACREDITAR
Acreditació de requisits: A la sol·licitud s'hi han d'adjuntar originals o fotocòpies compulsades dels documents acreditatius de la titulació o titulacions i dels altres requisits que s'exigeixen a les bases de la convocatòria.
DURADA
La durada inicial d'aquesta comissió és de dotze mesos, prorrogable a instància de l'òrgan corresponent.