Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)

Núm. 190280
Bases específiques que regiran el procés selectiu per contractar un Tècnic Superior Comunicació per a l'Àrea de projectes R+D+i i comunicació de la Fundació Bit, referència COM01-21

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Primera.- La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d'aplicació.

Segona.- S'ofereix un contracte d'interinitat en lloc vacant, grup de classificació A, remuneració bruta anual de 24.257,32.-€ distribuït en dotze pagues, per a una jornada completa, amb el següent horari general de dilluns a divendres de 08:00h a 15:30h i amb un règim flexible d'entrada i sortida.

La feina que s'oferta és treballar en la subàrea de comunicació:  Assessorar i supervisar la producció de publicacions i altres materials elaborats en el sí dels projectes de l'organització; elaborar i difondre materials d'actualització periòdica sobre les diferents activitats que es desenvolupen des de l'organització; organitzar i filtrar la informació de l'interior a l'exterior i viceversa, elaborar els reculls de premsa, organitzar rodes de premsa, atendre les demandes dels mitjans de comunicació i els informa dels actes i activitats que es realitzen des de la Fundació; així com dur a terme projectes de comunitat i d'atracció de talent. Disponibilitat per viatjar.

Tercera.- Els candidats hauran de complir els següents requisits:

  • Nacionalitat espanyola o alguna altra d'acord amb l'article 57 de l'EBEP.
  • Tenir 16 anys d'edat complerts i no haver arribat a l' edat de jubilació forçosa.
  • No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes; ni trobar-se inhabilitat de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per exercir funcions similars a les que complien, en el cas que haguessin estat separats, inhabilitats o acomiadats disciplinàriament. En el cas de ser de nacionalitat d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, a l'accés a un lloc de feina en una entitat del sector públic instrumental del Govern de les Illes Balears.
  • Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions de la categoria laboral en què s'inclouen al lloc de feina ofertat.
  • Estar en possessió de la titulació de Llicenciatura en la branca de ciències de la comunicació, ciències socials o titulació equivalent.
  • Certificat de català nivell B2.

Quarta.- El procés de selecció es realitzarà per una comissió de selecció:

  • Presidenta: Immaculada Salamanca Rosselló, Cap Àrea R+D+I Comunicació (titular); Isabel Llodrà Riera, Cap Àrea Cibersocietat (suplent)
  • Vocal: Margalida Vera Caldentey, Tècnic Superior Comunicació (titular); Maria de la Paz Martínez Palomar, Cap Projectes R+D+I (suplent)
  • Secretària: Raquel Díaz Martín, Cap Àrea Recursos Humans (titular); Sonia Plaza García, Tècnic Recursos Humans (suplent).

Cinquena.- El procés selectiu constarà de 4 fases:

Fase 1-Presentació de candidatures

Tota la documentació justificativa (original i fotocòpia) s'haurà d'aportar en el registre de la Fundació Bit, carrer Laura Bassi, s/n-Centre Empresarial Son Espanyol, ParcBit, en l'horari de 09:00h a 13:00h, o d'alguna altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39 /2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques:

  • Sol·licitud de participació en el procés (a disposició en la web https://www.fundaciobit.org/category/ofertes-de-feina/ i a les oficines de l'entitat).
  • Fotocopia del D.N.I. o en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, document acreditatiu de la personalitat (N.I.E. o targeta de residència).
  • Curriculum Vitae.
  • Titulació universitària requerida a la base tercera.
  • Certificat de coneixements de català, nivell B2.

Els documents justificatius per a la valoració dels mèrits es podran aportar a la fase 1 i a la fase 2.

Les persones interessades a participar en la convocatòria disposen de 15 dies naturals per presentar la sol·licitud, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Finalitzat el termini per presentar les sol·licituds, es publicarà una llista provisional d'admesos i exclosos amb un termini de 5 dies hàbils per a esmenar les possibles omissions i/o deficiències.

El Gerent de l'entitat emetrà resolució amb la llista definitiva d'admesos i començarà la següent fase.

Només els candidats o candidates que compleixin amb els requisits passaran a la fase 2.

Fase 2

1. Valoració dels coneixements d'idiomes:

  • Nivell de català: C1 (1 punts) o C2 o D (1,75 punts) amb un màxim de 1,75 punts. El nivell de català es justificarà amb certificat, títol, diploma o equivalent, expedit o homologat per l'òrgan competent en matèria lingüística del Govern de les Illes Balears, Escola Balear d'Administració Pública o equivalent.
  • Nivell d'anglès: B2 (0,25 punts), C1 (0,5 punts) i C2 (0,75 punts) amb un màxim de 0,75 punts. Acreditat mitjançant certificat, títol, diploma o equivalent, expedit o homologat per Escoles Oficials d'Idiomes (EOI), de les universitats, de l'EBAP, altres escoles d'administració pública,  per Cambridge University (CAE, Certificate in Advanced English) o CPE (Certificate of Proficiency in English) , per Trinity College London (ISE - Integrated Skills in English III o IV), o C1 - Diplomat Universitari especialista en llengua anglesa (mestre o altres) o equivalent o C2 - Llicenciat en filologia anglesa o Llicenciat en traducció i interpretació: llengua anglesa.

La puntuació màxima d'aquest apartat relatiu a les accions formatives serà de 2,5 punts.

2. Valoració de cursos formació i perfeccionament:

Es valoraran accions formatives com seminaris, congressos, jornades d'estudis, impartits per administracions públiques, l'EBAP,  universitats, col·legis oficials i per aquells centres o organismes oficials (Apartat 7.3.2. de la resolució de la consellera d'Interior de dia 30 de març de 2009, publicada al BOIB núm. 48, de 2 d'abril de 2009, tot seguint els criteris que s'hi estableixen) que tenguin una relació directa amb les tasques del lloc convocat.

En qualsevol cas, podran valorar-se aquelles accions formatives que a judici de la Comissió de Selecció tinguin una relació directa amb les tasques del lloc convocat i que no s'hagin impartit per cap de les organitzacions encabides en el paràgraf anterior.

En conseqüència es valoraran els cursos relacionats amb les matèries següents:

  • Publicitat i Relacions Públiques, Periodisme o Comunicació Audiovisual
  • Gestió de la recerca, desenvolupament i innovació (Rdi) o/i gestió de projectes Rdi.
  • Àrea de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), xarxes socials i societat del coneixement
  • Contractació administrativa
  • Nova gestió pública, govern digital i administració electrònica.

Cada crèdit és equivalent a 10 hores de durada, o a la part proporcional si la durada és menor.

Valoració dels mèrits:

  • 0,01 punts per crèdit, quan el certificat acrediti assistència.
  • 0,02 punts per crèdit, quan el certificat acrediti aprofitament.
  • 0,03 punts per crèdit, quan el certificat acrediti docència.

No es valoraran els certificats que no indiquin les hores de durada ni aquells que corresponguin a assignatures d'una carrera universitària, els cursos de doctorat o els derivats de processos selectius.

Si s'han realitzat altres cursos, les matèries dels quals no figuren a la relació anterior, i a judici de la Comissió  poden tenir vinculació amb les tasques del lloc de feina convocat, també es valoraran.

La puntuació màxima d'aquest apartat relatiu a les accions formatives serà d'1 punt.

3. Valoració d'estudis i títols:

a) Títols acadèmics:

  • Per cada titulació de llicenciatura o titulació equivalent relacionada amb el lloc de feina i distinta a la presentada com a requisit: 1 punt
  • Per cada titulació acadèmica de diplomat universitari o titulació equivalent relacionada amb el lloc de feina: 0,50 punts
  • Per cada títol de doctor: 0,25 punts

b)   Altres títols que tinguin relació amb les tasques del lloc de feina convocat:

  • Per títols de postgrau universitari, especialistes i/o experts universitaris d'entre 300 i 600 hores: 0,25 punts cadascun
  • Per títols de postgrau universitari, especialistes i/o experts universitaris d'entre 601 i 1000 hores: 0,50 punts cadascun
  • Per màsters universitaris: 1 punt

La puntuació màxima en aquest apartat serà de 1,5 punts.

4. Entrevista personal: Es valoraran les competències específiques que es requereixen per la realització de la feina. Màxim de  1 punts.

5. Experiència laboral: màxim 4 punts.

  • Per cada mes de serveis prestats com a personal en un cos o escala del grup A, subgrup A1 o com a personal laboral ocupant una plaça de tècnic superior a qualsevol administració pública o empresa del sector públic instrumental en tasques de comunicació o equivalent 0,070 punts per mes, fins a un màxim de 4 punts.
  • Per cada mes de serveis prestats com a personal en un cos o escala del grup A, subgrup A2 o com a personal laboral ocupant una plaça de tècnic mig a qualsevol administració pública o empresa del sector públic instrumental en tasques de comunicació o equivalent 0,035 punts per mes, fins a un màxim de 4 punts.
  • Per cada mes de serveis prestats com a personal nivell 1 al sector privat en en tasques de comunicació o equivalent 0,050 punts per mes, fins a un màxim de 4 punts.
  • Per cada mes de serveis prestats com a personal nivell 2 al sector privat en tasques de comunicació o equivalent 0,025 punts per mes, fins a un màxim de 4 punts.

Concloses la meritació i l'entrevista personal, la comissió de selecció elaborarà una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut els aspirants, amb indicació del nombre del document nacional d'identitat i s'obrirà un termini de set dies naturals, des de l'endemà al de la publicació de la llista, per a la presentació d'al·legacions.

En el cas que varis candidats/es obtinguin la mateixa puntuació, el criteri per establir l'ordre de prelació a la puntuació final, serà el següent:

  • Ser dona, degut a la representació inferior al 40 %, del gènere femení en la categoria de tècnic superior a la Fundació Bit, d'acord amb l'article 43 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.
  • Puntuació experiència en administració pública o empresa del sector públic instrumental en tasques de comunicació o equivalent.
  • Puntuació en entrevista personal.

La comissió de selecció, els dos dies hàbils després, valorarà les al·legacions i elaborarà la llista definitiva que s'elevarà al Gerent per a la resolució definitiva del procés.

Tota la informació del procés de selecció es publicarà a la web de la Fundació Bit https://www.fundaciobit.org i a les oficines de la Fundació Bit al ParcBit.

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s' hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s'hi pugui presentar una reclamació davant l'òrgan que dicta aquestes bases.

Els criteris selectius han estat aprovats pel Gerent de la Fundació Bit.

 

Palma, 13 de maig de 2021

El ​g​​​​erent Álvaro Medina Ballester