Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)
Núm. 190280
Bases específiques que regiran el procés selectiu per contractar un Tècnic Superior Comunicació per a l'Àrea de projectes R+D+i i comunicació de la Fundació Bit, referència COM01-21
Primera.- La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d'aplicació.
Segona.- S'ofereix un contracte d'interinitat en lloc vacant, grup de classificació A, remuneració bruta anual de 24.257,32.-€ distribuït en dotze pagues, per a una jornada completa, amb el següent horari general de dilluns a divendres de 08:00h a 15:30h i amb un règim flexible d'entrada i sortida.
La feina que s'oferta és treballar en la subàrea de comunicació: Assessorar i supervisar la producció de publicacions i altres materials elaborats en el sí dels projectes de l'organització; elaborar i difondre materials d'actualització periòdica sobre les diferents activitats que es desenvolupen des de l'organització; organitzar i filtrar la informació de l'interior a l'exterior i viceversa, elaborar els reculls de premsa, organitzar rodes de premsa, atendre les demandes dels mitjans de comunicació i els informa dels actes i activitats que es realitzen des de la Fundació; així com dur a terme projectes de comunitat i d'atracció de talent. Disponibilitat per viatjar.
Tercera.- Els candidats hauran de complir els següents requisits:
Quarta.- El procés de selecció es realitzarà per una comissió de selecció:
Cinquena.- El procés selectiu constarà de 4 fases:
Fase 1-Presentació de candidatures
Tota la documentació justificativa (original i fotocòpia) s'haurà d'aportar en el registre de la Fundació Bit, carrer Laura Bassi, s/n-Centre Empresarial Son Espanyol, ParcBit, en l'horari de 09:00h a 13:00h, o d'alguna altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39 /2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques:
Els documents justificatius per a la valoració dels mèrits es podran aportar a la fase 1 i a la fase 2.
Les persones interessades a participar en la convocatòria disposen de 15 dies naturals per presentar la sol·licitud, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Finalitzat el termini per presentar les sol·licituds, es publicarà una llista provisional d'admesos i exclosos amb un termini de 5 dies hàbils per a esmenar les possibles omissions i/o deficiències.
El Gerent de l'entitat emetrà resolució amb la llista definitiva d'admesos i començarà la següent fase.
Només els candidats o candidates que compleixin amb els requisits passaran a la fase 2.
Fase 2
1. Valoració dels coneixements d'idiomes:
La puntuació màxima d'aquest apartat relatiu a les accions formatives serà de 2,5 punts.
2. Valoració de cursos formació i perfeccionament:
Es valoraran accions formatives com seminaris, congressos, jornades d'estudis, impartits per administracions públiques, l'EBAP, universitats, col·legis oficials i per aquells centres o organismes oficials (Apartat 7.3.2. de la resolució de la consellera d'Interior de dia 30 de març de 2009, publicada al BOIB núm. 48, de 2 d'abril de 2009, tot seguint els criteris que s'hi estableixen) que tenguin una relació directa amb les tasques del lloc convocat.
En qualsevol cas, podran valorar-se aquelles accions formatives que a judici de la Comissió de Selecció tinguin una relació directa amb les tasques del lloc convocat i que no s'hagin impartit per cap de les organitzacions encabides en el paràgraf anterior.
En conseqüència es valoraran els cursos relacionats amb les matèries següents:
Cada crèdit és equivalent a 10 hores de durada, o a la part proporcional si la durada és menor.
Valoració dels mèrits:
No es valoraran els certificats que no indiquin les hores de durada ni aquells que corresponguin a assignatures d'una carrera universitària, els cursos de doctorat o els derivats de processos selectius.
Si s'han realitzat altres cursos, les matèries dels quals no figuren a la relació anterior, i a judici de la Comissió poden tenir vinculació amb les tasques del lloc de feina convocat, també es valoraran.
La puntuació màxima d'aquest apartat relatiu a les accions formatives serà d'1 punt.
3. Valoració d'estudis i títols:
a) Títols acadèmics:
b) Altres títols que tinguin relació amb les tasques del lloc de feina convocat:
La puntuació màxima en aquest apartat serà de 1,5 punts.
4. Entrevista personal: Es valoraran les competències específiques que es requereixen per la realització de la feina. Màxim de 1 punts.
5. Experiència laboral: màxim 4 punts.
Concloses la meritació i l'entrevista personal, la comissió de selecció elaborarà una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut els aspirants, amb indicació del nombre del document nacional d'identitat i s'obrirà un termini de set dies naturals, des de l'endemà al de la publicació de la llista, per a la presentació d'al·legacions.
En el cas que varis candidats/es obtinguin la mateixa puntuació, el criteri per establir l'ordre de prelació a la puntuació final, serà el següent:
La comissió de selecció, els dos dies hàbils després, valorarà les al·legacions i elaborarà la llista definitiva que s'elevarà al Gerent per a la resolució definitiva del procés.
Tota la informació del procés de selecció es publicarà a la web de la Fundació Bit https://www.fundaciobit.org i a les oficines de la Fundació Bit al ParcBit.
L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s' hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s'hi pugui presentar una reclamació davant l'òrgan que dicta aquestes bases.
Els criteris selectius han estat aprovats pel Gerent de la Fundació Bit.
Palma, 13 de maig de 2021
El gerent Álvaro Medina Ballester